Does what it says on the box

Klantvriendelijke meedenkers

De door mij bestelde bassnaren waren na 2 weken nog altijd niet geleverd door PostNL. Toen hebben ze mij zonder meer een nieuwe setje gestuurd. Dat arriveerde de volgende dag, samen met het vertraagde setje. Dat tweede setje heb ik ook maar gehouden en uiteraard met ze afgerekend.

Aan te bevelen!

produkt voldeed aan verwachtingen, was met extraatje erbij

Prima site

Overzichtelijke site, snelle levering tegen uitstekende prijzen. Keurig verpakt en goede communicatie over levering. Voor mij een aanrader.

Snel, goed, niet duur

Snel, goed spul en niet duur. "vóór 5 uur aangevraagd, de volgende dag in huis" Deze slogan is, door de trage post.nl, helaas niet meer te realiseren. " vóór 5 uur aangevraagd, de volgende dag bij post.nl aangeleverd" is helaas wat realistischer. Ngmaals: alles prima. Ga zo door!

Foutje goed opgelost!

Vorige week 5 setjes snaren gekocht, bij ontvangst bleken er echter maar 4 in de verpakking te zitten. Na contact bleek dat ze me hier voor hadden willen bereiken, maar ik ben telefonisch slecht bereikbaar. Vandaag het 5e setje ontvangen. Top opgelost! Ik shop hier graag weer.

Not impressed

I placed an order on the 29th of December 2023. Received an email on the same day saying that the order was sent. It’s the 7th of January 2024 and I still haven’t received my order. I also sent an email to find out what the issue could be, still no reply from Gitaarsnaren. Oh well, I guess it’s back to snarenshop.nl where you have great service and never experience problems like this.

Op tijd levering van de gewenste bestelling. Uitstekend.

alles was naar wens

Goede prijzen, snelle service

Bestelling was snel binnen. Miste iets maar dat werd snel nagezonden.

Makkelijk bestellen, goede betaalfaciliteit en snelle levering.

Zie boven.

Correct en op tijd

Twee sets snaren besteld, netjes en correct geleverd. Niettegenstaande ik in België woon, kreeg ik de snaren 2 dagen na bestelling reeds in de bus!

Snelle levering en de verhouding prijs kwaliteit is goed...

Snelle levering en de verhouding prijs kwaliteit is goed...

verrassend

de bestelling is snel gekomen en ook leuk een plectrum meegestuurd en zeer snel geregeld

fijne zaak

goed product, leuk kadootje bij bestelling, snel verzonden

Snel en gemakkelijk bestellen.

Heel klantvriendelijk en snelle levering

Denk met de klant mee, heeft mij geholpen bij het kiezen van het juiste artikel (gitaar combo standaard). Geweldige service van deze meneer.

perfect

heel snel bezorgd

Alles prima in orde!

Alles prima in orde!

Niet fijn

Snaren zijn 2 dagen te laat geleverd, en boven 50 euro zijn er normaal geen verzendkosten te betalen, maar die zijn toch aangerekend. Bovendien heb ik daar melding van gemaakt zondert antwoord.

Snelle levering en producten zoals verwacht tegen de juiste prijs

Scherpe prijs, keurig verpakt en snel geleverd.

Scherpe prijs, keurig verpakt en snel geleverd.

Goede prijs, snelle levering

Snelle service met een leuke verrassing en visitekaartje.

Fijne webshop

zeer goed bedrijf bestelling zeer goed en snel ontvangen

Toppy ik moet zeggen ik kende jullie niet maar wat een leuke man was dat zeer behulpbaar. ik kom vast nog bij jullie terug voor het een en ander