Sympathieke prijzen en snelle leve.

Positief.

Snaren niet ontvangen

De website zei, boven 50 euro geen verzendkosten, maar ik moest wel verzendkosten afrekenen...... Volgende dag ontvangen, nee ik wacht er nog steeds op. Ik ga nog wel een mailtje sturen maar toen ik een uitnodiging kreeg om een review te sturen.......waarvan akte

Snelle correcte levering met goede tusseninformatie

Nieuwsbrief spam en geen snaren

Snaren besteld op zaterdag. Zonder te weten was ik onmiddellijk ingeschreven op hun nieuwsbrief. Ondertussen zijn we 5 dagen verder en zijn de snaren nog niet toegekomen. Nooit bestel ik hier nog iets.

Goed!

Ik had een vervangend onderdeel voor mijn muziekstandaard nodig en kon die zo vinden. Volgende dag was het onderdeel ook al in huis. Dank voor de goede service!

Kon beter

Snaren besteld. Vandaag besteld, morgen in huis, schrijft men! Nou da' s niet helemaal waar. Óf helemaal niet waar! Na een online melding en een mail, beiden onbeantwoord, 4 dagen later pas geleverd. De snaren zijn goed.

Snelle verzending en goede service

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop, alsook het proces. Goede, klantvriendelijke communicatie en persoonlijke service. Top!

Product niet op voorraad: Andere hoog kwaliteit set gekregen en een pressentje

Heel erg goede service, zo goed als direct een mail ontvangen en in overleg tot een goede oplossing gekomen. Erg goed bedrijf, ga zeker weer bestellen hier.

Bestelling niet ontvangen

Niks gekregen

Prima - leveren en doen wat ze zeggen

2 setjes stalen snaren gekocht voor akoestische gitaar. Goed assortiment, makkelijk bestellen, snel geleverd, duidelijke communicatie. Prima.

Goed en correct

Snel geleverd alles was correct jammer dat ge gitaar niet op voorhand gestemd is maar anders alles correct

Goed hoor

Meteen bereikbaar en efficiënte antwoorden. Toon is klantvriendelijk.

Bestelling niet ontvangen, geen reactie op communicatie

Op dinsdag kreeg ik een e-mail met de mededeling dat mijn bestelling verzonden was. Ik zou dit dus zeker binnen krijgen tegen vrijdag. Helaas sinds die dinsdag niets meer vernomen en geen bestelling te bespeuren. Het ging om een cadeau, maar de verjaardag is inmiddels voorbij. Ik probeerde contact te leggen via mail en Facebook, maar geen antwoord. Mijn bestelling tracken lukt ook niet, dus ik blijf in het ongewisse. Enorm jammer.

Snel en doeltreffend

Mooi groot assortiment

Supersnel geleverd!

Snel, goed, duidelijk

Snel geleverd, zonder overbodig verpakkingsmateriaal.

Eenvoudig bestellen goede producten voor een mooie prijs

Mijn eerste bestelling via gitaarsnaren is goed bevallen. Snel het gezochte product gevonden voor een mooie prijs, bestellen ging gemakkelijk en de kwaliteit van het product is goed.

Goede service!

Goede service, snelle afhandeling.

Viel nogal tegen

De snaren waren niet van een label voorzien welke aan moest geven voor welke toon hij bedoeld was. I heb dit door een ervaren gitarist tegen betaling moeten laten uitzoeken en monteren. Jammer!!

Hoi Robert, Wat vervelend dat het niet goed werkte voor u. Helaas kunnen wij geen verpakkingen van fabrikanten wijzigen. Wij raden u aan een volgende keer voor een ander merk/set te gaan of ons van tevoren te raadplegen over welke snaren dan het beste zijn. Bedankt voor uw feedback.

Betrouwbaar, aanspreekbaar en stipt

Goede website, goede dienstverlening. Vlug antwoord op vragen per mail.

Gewoon goed

Gewoon goed

Zeer scherp geprijsd en een perfecte ervaring met de service desk.

Door een storing bij de bank mislukte mijn betaling en dacht ik dat mijn bestelling was gecancelled. Daarom opnieuw besteld. De eerste bestelling bleek toch te zijn doorgekomen en toen had ik dus twee orders lopen. 1 mailtje was voldoende. Het werd direct begrepen en dezelfde dag opgelost. Top gedaan!

geheel goed, snelle verzending , klantvriendelijk en behulpzaam

klantvriendelijk en behulpzaam , had pas een gitaar gekocht waarvan er een snaar kapot was , en gezien ik nog niet geheel thuis ben in alles van en over een gitaar via de chat een beetje hulp gevraagd en perfect geholpen

Super goed

Bestelling netjes verwerkt. Mede vlot ontvangen. Dank u.