Zeer scherp geprijsd en een perfecte ervaring met de service desk.

Door een storing bij de bank mislukte mijn betaling en dacht ik dat mijn bestelling was gecancelled. Daarom opnieuw besteld. De eerste bestelling bleek toch te zijn doorgekomen en toen had ik dus twee orders lopen. 1 mailtje was voldoende. Het werd direct begrepen en dezelfde dag opgelost. Top gedaan!

geheel goed, snelle verzending , klantvriendelijk en behulpzaam

klantvriendelijk en behulpzaam , had pas een gitaar gekocht waarvan er een snaar kapot was , en gezien ik nog niet geheel thuis ben in alles van en over een gitaar via de chat een beetje hulp gevraagd en perfect geholpen

Super goed

Bestelling netjes verwerkt. Mede vlot ontvangen. Dank u.

goed product, levering matig

zaterdag besteld, woensdag in brievenbus, niet echt snel. geen enkele ontvangst bevestiging of verzendmelding gezien. wel uiteindelijk correct geleverd

Snelle levering en groot aanbod, maar hoge verzendkosten.

Snelle levering en groot aanbod, maar hoge verzendkosten.

Gewoon goed en snel.

Prima ervaring. Volgende keer weer.

Brievenbus pakketje was uitstekend verpakt.

Fijne webshop

Fijne webshop, aantrekkelijke prijzen en snaren werden heel snel verstuurd.

Gewoon prima! met een attentie.

Zie boven!!!!!

Hierboven staan de sterren waarmee ik niet kan waarderen.

Het lijkt nu wel te werken

Geweldige after service

Gitaarsnaren besteld welke toch niet helemaal naar ons zin was. Gebeld en dit doorgesproken welke wij beter konden bestellen. Alles was voor geregeld een nieuwe tas was onderweg en onze bestelling konden we retour sturen. Hierna keurig het geld van de eerste tas retour ontvangen.

Geweldige after service

Fijne service

Snel in leveren en reactie op vraag

Zeer snel antwoord gekregen op mijn vraag. De verzending ging daarna ook meteen snel en werd nog met een persoonlijke mail op de hoogte gehouden

Snel in leveren en reactie op vraag

Goede service en snelle levering

Er ging even wat fout met het systeem qua betaling maar via de chat reageerde gitaarsnaren praktisch meteen en hebben we het snel opgelost en heb ik mijn snaren op tijd ontvangen. Bedankt!

TRANSACTIE VERLIEP ZEER GOED

er was vlotte communicatie

goede prijs snelle levering

goede prijs snelle levering

Snel besteld, snel geleverd! Dat verwacht ik van een goede webshop.

Handige webshop, product direct gevonden en besteld, correcte opvolging en afhandeling, voldoende info tot de bestelling geleverd is. Top!

Keurig en vlot afgehandeld!

Snel geleverd voor een goede prijs.

voldeed aan de verwachting, goede/snelle bezorging.

voldeed aan de verwachting, goede/snelle bezorging.

xxxxx

Goede spullen, goed geleverd