Sublieme levering van mijn pakketje. Was gelukkig op tijd binnen. Sjans op tijd besteld wegens drukte bij alle winkels nu in deze zware tijden.

2x bestelling geplaatst en snel geleverd. 3 verschillende kleuren gevraagd en gekregen.

Retouren worden niet gecrediteerd

Via mail een aantal keer contact opgenomen; helaas na laatste mailbericht om met spoed te crediteren geen antwoord meer gekregen. Ik moet namelijk mijn retour gezonden koffer gecrediteerd krijgen en heb bewijs van PostNL dat deze retour is gezonden. Inmiddels contact gehad met het bedrijf, kwam er op neer dat op de door reiskofferdeal gemaakte retoursticker een verkeerd retouradres stond. De koffer is nu alsnog gecrediteerd en geeft dus aan dat bedrijf toch betrouwbaar is

Meneer heeft gelijk. Interne fout!! Foutief retouradres gegeven door een medewerker waardoor wij de zending niet konden volgen. Meneer heeft heel lang moeten wachten. Onze excuses voor het ongemak. Wij zorgen ervoor dat dit niet meer voorkomt. reiskofferdealxxl

Zeer goede service

Hele goede service. Via bol iets gekocht. Veel teveel kanalen en kreeg geen goede informatie. Na contact met de online chat is het direct opgelost en heb ik mijn artikelen alsnog gekregen. Heel secuur gewerkt.

Goed, op Facebook wat vaag

levering voldoende, kast matige kwaliteit

in de beschrijving van de kast staat vermeld: De kledingkast is gemaakt van massief grenenhout, is stevig en heeft een lange levensduur. .. Materiaal: massief grenenhout .. Ik versta onder massief hout minimaal 15 mm dikte. Dikte van materiaal is ongeveer 10 mm. Soort hout (lichte loofhout of vurenhout) is van matige kwaliteit. De deuren zijn al iets krom getrokken. Scharnieren zijn van zeer lichte materiaal. Ik verwacht een duurzaamheid van ongeveer 5 jaar. Dit soort meubel is feitelijk een wegwerp artikel. We hebben besloten de kast niet te retourneren omdat ons kind het model leuk vond.

Snelle levering goede kwaliteit

Ben zeer tevreden. Mijn bestelling werd de volgende dag geleverd op mijn werk. Goed verpakt.

contact

Vandaag contact gehad en artikelen besteld bij Resikofferdealxxl, In eerste instantie kwam ik er niet goed uit,tot ik contact heb gezocht met het bedrijf.Ik bestel regelmatig iets online,maar dit bedrijf klimt met ondersteuning en begrip er sterk bovenuit en doen ALLES om het als klant naar hun zin te maken, niets is teveel. Alleen al de persoonlijke benadering is in een woord geweldig, zonder vragen geven hun het kundig advies of manier van bestellen en over het product. Ben zelf 78 jaar en neem mijn hoed af voor hen en ik geloof dat dit hun service is,dan is elke klant ook koning bij www.reiskofferdealxxl. Oja zet hem vast in je zoekbalk,dan gaat het ook voor jullie goed Ton Schepens

Top!!

Kerstboom met sneeuw besteld! Na een snelle levering. Bleek de boom nog mooier als op de foto’s! Mega blij mee

Snelle levering en prima service

Ik had iets besteld en ik heb toen contact gezocht met de klantenservice, zij hebben mij heel goed en vriendelijk geholpen. Fijn bedrijf, veel keuze. Ik ben heel tevreden.

heel tevreden

kwam er niet helemaal uit met de bestelling en heb via de mail contact gezocht en gekregen met de eigenaar van het bedrijf. en deze meneer heeft mij uitmuntend geholpen. mijn zoon is heel bij met het door mij met hulp van de eigenaar gekozen cadeau.

Super goede service

Snelle levering. Werd netjes op de hoogte gehouden van bestelling tot levering.

Over Reiskofferdealxxl

Wie zijn wij? Wij zijn een bedrijf, gestart in 2016 met onze 1e webshop genaamd De goedkoopste webshop specialist. Wij zijn een shop voor jong en oud. Voor elk seizoen, voor zowel in huis als buitenshuis. Hoe is onze webshop geboren? Wij hebben in de eerste instantie een webshop gemaakt uit nieuwsgierigheid van hoe zou dat in ze werk gaan, eigenlijk meer als hobby. Deze hobby is uiteindelijk ons werk geworden. We zijn begonnen met de verkoop van koffers via onze webshop en dit is in een korte tijd uitgegroeid tot het aanbieden van veel meer artikelen. Het doel is om zoveel mogelijk doelgroepen te bereiken die bij ons kunnen kopen in elke prijscategorie.