Geweldige service, snelle reactie&verzending!!

Wij zijn enorm goed geholpen bij de aanschaf van enkele promotie artikelen. De vakbekwaamheid van de medewerker heeft meegeholpen in de keuze van de juiste items! Met de super snelle reactie zijn de lijntjes kort en kan er snel geschakeld worden. Het assortiment is giga breed en dus altijd passend voor welk event dan ook! Echt een aanrader!! Wouter bedankt voor je hulp!! ;-)

Deskundig, goed en snel!

De producten die ik nodig had op heel korte termijn, na vlotte afstemming worden besteld en geleverd. Er werd goed meegedacht. Bij de volgende bestelling kom ik zeker bij OrangeSmile terug!

Snel, behulpzaam en duidelijk

Vanaf het moment dat we contact opnamen, kregen we snel en grondig antwoord op al onze vragen. Het proces verliep soepel en efficiënt, resulterend in een heldere en begrijpelijke offerte. Wat ons echt verbaasde, was de ongelooflijk snelle levertijd, vooral gezien de hoeveelheid materiaal die we hadden besteld. We hadden niet verwacht dat het zo snel zou gaan, maar we waren aangenaam verrast door de efficiëntie. Al met al kunnen we OrangeSmile aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar bedrukt materiaal. We zijn zeer tevreden met onze ervaring en zullen zeker in de toekomst opnieuw gebruikmaken van hun diensten.

Gelijk reactie nadat de aanvraag gedaan is. Goede adviezen op de vragen. Snelle respons op alles

Goede communicatie en leuk relatiegeschenk!

We zijn goed geholpen, prettige (en snelle) communicatie en er werd goed meegedacht over het relatiegeschenk. De stressbussen zelf zijn helaas wel van iets mindere kwaliteit, we hebben ons logo er op laten drukken maar deze slijt al na een paar keer "stressen". Desalniettemin is het een leuk relatiegeschenk om weg te geven!

Ik ben erg blij met OrangSmile, de kwaliteit is goed en de service vriendelijk en behulpzaam!

Bij OrangeSmile wordt goed meegedacht, ze communiceren en leveren snel, denken mee en goede service. Tot nu toe elke keer erg blij!

Top prijs-kwaliteit en service.

We hadden een levering met spoed nodig, dit was geen probleem en is zelfs voor de uiterste datum geleverd. Product en bedrukking was ook van goeie kwaliteit.

OrangeSmile brings on a big smile!

Snelle levering en prima kwaliteit van de strandtassen. Goede en strakke uitvoering van de bedrukking. Kortom top!

Fijne communicatie, snelle levering en kwalitatieve producten.

Fijne communicatie, snelle levering en kwalitatieve producten.

Super! Snel geholpen met mijn vragen en Product snel ontvangen

Wij hebben notitieboeken met powerbank besteld we wilden er 50 maar via de webshop kwam ik hier niet helemaal uit dus, heb even gechat en probleem was opgelost. Met het pdf wat wij hadden gestuurd zou het volgens OrangeSmile niet mooi worden dus op hun aanraden een ander pdf bestand gestuurd en wat ben ik hier blij mee. Product op tijd ontvangen en wat ziet het er goed uit zeg. Vind het een chique product waar je wel mee aan kan komen bij je zaken relaties.

Goede hulp en mooie kopjes!

De communicatie met OrangeSmile was top! Ze reageerde snel en waren erg begripvol aan de telefoon. Uiteindelijk hele mooie koffie kopjes gekregen dus top!

Snelle en heldere communicatie in aanloop naar productie van gevraagd artikel. Levering zoals vooraf gecommuniceerd.

prima!

Goede en snelle communicatie!

Snel, Correct en Vriendelijk

Er wordt snel gereageerd, meedenkend en vriendelijk. De levering hadden wij eerder dan verwacht in huis, heel fijn!

Niet kopen!

Ik heb 10 ONBEWERKTE serveerplanken besteld en die wil ik retourneren omdat ik de kwaliteit niet goed vind. Ik zit nog binnen de 14 dagen retourtermijn. Nu krijg ik te horen dat ze niet zijn ingesteld op retouren en dat er 50 euro aan kosten bij komt en dat ik maar een andere bestemming voor moet gaan zoeken.

Beste klant, Om de kwaliteit van artikelen te beoordelen bieden we de mogelijkheid aan om een sample te bestellen op elke productpagina van onze artikelen. We bieden dit aan omdat het kostbaar kan zijn voor u als klant en voor ons om de uiteindelijke grote bestelling heen en weer te sturen. Bij een bestelling van 10 stuks onbewerkte snijplanken kunnen die kosten inderdaad onaantrekkelijk gevonden worden. In dit geval vragen we dan ook of het niet beter zou zijn er een andere leuke bestemming aan te geven. U valt inderdaad binnen de retourtermijn, echter kunnen we niet alles kosteloos retour melden. We hebben de kosten dan ook in uw voordeel afgerond.

Ze doen wat ze beloven

Alles op tijd en prima verzorgde zending

Vlotte service, fantastisch resultaat!

OrangeSmile kan je makkelijk bereiken bij vragen. Je krijgt meteen hulp. De proefdruk krijg je snel in je mailbox en aanpassingen worden even snel aangepast. Zeer vlotte, snelle service. Het product voldoet 100% aan de gewenste kwaliteit. Ik bestel hier nog meer!

Heel fijn contact gehad

Wij zijn heel fijn geholpen door Luc van OrangeSmile. Ze denken goed mee, hebben veel geduld en willen je graag helpen. Zijn ook heel tevreden met het eind resultaat.

TOP! van begin tot einde :)

Wij bestelden nu al voor de 3e keer iets bij Orange Smile en zijn telkens erg tevreden. De klantenservice is pro-actief en denkt fijn mee. De kwaliteit van de producten (bekers en chocolade) waren beiden zeer goed. Ook de prijs / kwaliteit verhouding is prima. Een aanrader dus.

Super snel en precies wat we nodig hadden!

We moesten echt heel last minute een relatie geschenk met ons logo erop en Robbert heeft ons perfect geholpen. Zowel met de kleurstelling als de opzet en de uiteindelijke levering. Heel fijn dat dit op deze manier kon. En het resultaat (het product) is helemaal naar wens.

Goed contact en supersnelle levering

Fijn, snel en adequaat handelen en supersnelle levering. Kwaliteit van de geleverde goederen én de bedrukking was top.

Zeer positieve ervaring met OrangeSmile, voor herhaling vatbaar!

Het contact met OrangeSmile verliep zeer vlot, er werd snel gereageerd, ook een hele snelle levering. OrangeSmile is zeker aan te raden, ook qua prijs zaten ze zéér goed. We zijn zeer tevreden van het eindresultaat!

Vlotte communicatie en levering

De communicatie verliep vlot zowel telefonisch als via mail. De personen aan de lijn waren vriendelijk en hielpen me goed verder. Bestelling ook goed en vlot verlopen.

Snel en correct

Veel keuze. Telefonisch goed bereikbaar. Snelle levering

super service en correct

Super service, zeer behulpzaam en zoeken mee naar oplossingen . correct en zeker aan te raden voor alle promotieartikelen. DENKEN MEE MET HUN KLANTEN !!!!! SUPER !

Over OrangeSmile

OrangeSmile is een online groothandel van promotieartikelen en relatiegeschenken zoals bedrukte tassen, drinkwaren, paraplu's en gadgets. Het zeer uitgebreide assortiment biedt de laagste prijzen en snelle levertijden.