Super goeie service

Blij met het product.

Snelle reactie, levering.

Snelle levering exact zoals besteld.

Na enkele keren contact te hebben gehad met de verkoopafdeling van OrangeSmile, hebben ze een offerte gemaakt met een nette prijs. Na goedkeuring van het ontwerp heb ik de bestelling geplaatst. De bestelling is perfect en binnen enkele dagen geleverd. Het betrof 50 JBL Flip speakers met full color bedrukking.

Geweldige service!

Het product is prachtig, maar de service is misschien wel nog beter! Ik heb meermaals contact gehad over onze bestelling met Luc, hij is enorm meedenkend en klantvriendelijk. Al met al een geweldige ervaring waarbij ik OrangeSmile oprecht kan aanbevelen.

Really fast and good service

I bought 100 bubble blowers with a logo and i had the quickest and friendliest service. Quick communication, quick production and super quick delivery. And the product was super cute :)

Goede communicatie, mooi resultaat en correcte prijs!!

Meest fantastische samenwerking en levering ooit!

Lastminute had ik nog een zomercadeau nodig voor onze werknemers. OrangeSmile heeft mij hier ontzettend goed geholpen, snelle reactie, uitermate vriendelijk en de beste service die ik me kon inbeelden. Onze werknemers waren super tevreden met hun cadeau en dat hebben we alleen maar te danken aan OrangeSmile!

bestellen, leveren en product zijn perfect

Bestellen ging soepel, levering sneller dan verwacht en een mooi product

Top kwaliteit en service

De bestelling en het contact over de drukproef verliep heel soepel en snel. De bedrukte laptoptassen waren binnen 2 werkdagen bij ons binnen. Ik zal hier in de toekomst zeker vaker een bestelling plaatsen.

Super snel!

Het was een uitdaging om een bedrijf te vinden die binnen een week het presentje gedrukt en naar 65 verschillende adressen zou kunnen verzenden. OrangeSmile draaide daar de hand niet voor om.

Fijne communicatie en goed product

Levertijd is erg snel, productkwaliteit met print goed en de communicatie verliep heel soepel. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Snelle communicatie en snel geleverd

Last minute zweetbanden laten drukken met 3 verschillende opdrukken. Binnen no-time geregeld en twee dagen later al binnen.

Snelheid, uitstekende communicatie en hoge kwaliteit

Ik had met spoed strandballen nodig, die op een specifieke datum geleverd moesten worden. Dankzij de uitstekende communicatie is alles heel snel verlopen. Ik had een fout gemaakt in mijn bestelling, maar zij hebben dit telefonisch nagevraagd ter bevestiging. De service was top en de kwaliteit van de strandballen was uitstekend

super gerregeld

Super duidelijke site en fijne amicale contacten Alles supersnel geregeld Nogmaals dank

Vriendelijk, behulpzaam, snel, flexibel

Het door mij gevraagde artikel kon niet zo snel geleverd worden als ik het nodig had, meteen werd er een (goedkopere!) oplossing aangedragen. Heel fijn. De tekst voor op het artikel is door mij 2 keer gewijzigd, ook geen probleem, er wordt een nieuwe proefdruk gemaakt. De artikelen zijn ruim op tijd ontvangen.

Snel en meedenkend

Fijne communicatie, goede samenwerking. Denken mee als er net iets niet kan dat je graag zou willen. En snelle reactie op vragen. Echt top! Grote aanrader.

Snelle service, snelle levering, snelle reacties

Wij hebben nog niet eerder samengewerkt met OrangeSmile, maar dit is erg goed bevallen. Er werd snel geschakeld, er is geluisterd naar onze input en ook was de levering van de bestelde producten snel en correct. Wij hebben geen enkel aandachtspunt hierin!

Snel, Efficiënt , Correct

Ik bestelde gepersonaliseerde koffers bij Orangesmile. Van meet af aan was het contact prima. Opsturen sample, bespreken bedrukking en finale levering (netjes binnen de tijd), alles verliep vlekkeloos.

super

Erg fijn bedrijf. Duidelijke website en zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Denken goed met je mee en helpen je waar nodig. Telefonisch goed bereikbaar voor vragen.

Kwaliteit en snel geleverd

Goede communicatie en snel offerte en goede kwaliteit van het product tegen een scherpe prijs

Fijne samenwerking

De samenwerking ging vlot het enige wat niet goed ging was UPS deze partij vertraagde de levering aanzienlijk. Als de levering vlotter ging dan zou ik 5 sterren hebben gegeven.

Topservice!

Snel & kwaliteitsvol.

Goeie service!

Diversen bestellingen gedaan, sales afdeling denkt mee en leveringen zijn altijd op tijd. Ik bestel er graag voor ons bedrijf.

Zeer mooi werk

Heel fijn contact en prima verzorgd. 250 mooie tasjes ondanks krappe deadline, goed op tijd afgeleverd.

Snelle levering en goede kwaliteit

Mooie tassen besteld met mijn bedrijfslogo er op. Het digitaal ontwerp snel ontvangen en de tassen werden snel geleverd. Erg blij mee!

Fellenoord 41

5612AA Eindhoven

Over OrangeSmile

OrangeSmile is een online groothandel van promotieartikelen en relatiegeschenken zoals bedrukte tassen, drinkwaren, paraplu's en gadgets. Het zeer uitgebreide assortiment biedt de laagste prijzen en snelle levertijden.