T O P !

OrangeSmile tovert een glimlach op je gezicht. Wat een onverwachte service en snelheid. Niet alleen de levering was snel maar ook het persoonlijke e-mailverkeer. Daarnaast ook nog eens zeer voorkomend en erg vriendelijk. Een aanrader voor nu en in de toekomst.

Simply Awesome !!!

We were really looking for some good company to get the backpacks for our club members. After lot of search we found the orangeSmile and as the name suggest a deal with them really made us smile. We got the quality and the price match as per our expectations. Really happy to have the order done from them, will surely recommends to others !!!

geweldig

super snelle reactie/opvolging en levering

Snel en correct!

Vlotte samenwerking en snelle levering van onze producten, kijken zeker uit naar verdere samenwerkingen in de toekomst.

Meedenkend en snel in reactie/service.

Heb er petten gekocht voor promotiemateriaal. Werd actief meegedacht in het uitzoeken van (model) pet en juiste kleur. Kreeg snel een sample en borduurvoorbeeld toegestuurd. Uiteindelijke levering was ook zeer snel.

Klantvriendelijkheid en snelheid staat bij OrangeSmile hoog in het vaandel.

Ik ervaar de samenwerking met OrangeSmile als zeer klantvriendelijk. Ze denken met je mee en beantwoorden iedere vraag zorgvuldig. Ook zijn ze snel in het beantwoorden van de emails.

Goed geholpen, fijne communicatie, snel geleverd!

Ik ben enorm fijn geholpen, in mijn zoektocht naar een leuke goodie voor een beurs. Er werd meegedacht, ontving heel snel een digitale drukproef. Ik had nog enkele aanpassingen en deze werden ook snel doorgevoerd. Wanneer je snel, voor een voordelige prijs een goodie wil hebben, adviseer ik OrangeSmile zeker aan!

Al meerdere keren besteld en steeds in orde!

Al meerdere keren besteld (paraplu's met opdruk, snijplanken met gravure, ...) en steeds helemaal in orde. Kwalitatieve producten, goede communicatie, vlotte levering, etc.

Fijne en snelle service met goede kwaliteit spullen

Erg tevreden over de snelle reacties die wij kregen op onze vragen. Daarnaast waren we ook erg blij met de aangekochten spullen inclusief personalisering.

Prettig contact en goede service!

We hebben prima contact gehad en de spullen werden precies volgens afspraak geleverd. Goede service!

Snelle service en snelle levering

Het traject verliep op rolletje. Na het plaatsen van de bestelling direct een proefdruk ontvangen en hierna is het keurig op tijd geleverd.

Enorm aanbod, meedenkend en snelle levering!

Enorm aanbod, meedenkend en snelle levering!

Snel en erg meedenkend

Ik heb vaak een idee maar weet nog niet precies wat. Ik word altijd super snel geholpen met prijzen, ideeen en samples! Dank je wel voor deze fijne samenwerking

Prettig en goed geprijsd

Prettig en goed geprijsd

Mooie relatiegeschenken en goede service

Wij kopen hier onze relatiegeschenken in. Altijd snelle respons, goede adviezen en artikelen van goede kwaliteit. Aanrader dus!

duidelijke info en snelle levering

de communicatie ging goed via de mail en was duidelijk en snel de petjes waren mooi bedrukt en werden snel geleverd

Geweldige service, snelle reactie&verzending!!

Wij zijn enorm goed geholpen bij de aanschaf van enkele promotie artikelen. De vakbekwaamheid van de medewerker heeft meegeholpen in de keuze van de juiste items! Met de super snelle reactie zijn de lijntjes kort en kan er snel geschakeld worden. Het assortiment is giga breed en dus altijd passend voor welk event dan ook! Echt een aanrader!! Wouter bedankt voor je hulp!! ;-)

Deskundig, goed en snel!

De producten die ik nodig had op heel korte termijn, na vlotte afstemming worden besteld en geleverd. Er werd goed meegedacht. Bij de volgende bestelling kom ik zeker bij OrangeSmile terug!

Snel, behulpzaam en duidelijk

Vanaf het moment dat we contact opnamen, kregen we snel en grondig antwoord op al onze vragen. Het proces verliep soepel en efficiënt, resulterend in een heldere en begrijpelijke offerte. Wat ons echt verbaasde, was de ongelooflijk snelle levertijd, vooral gezien de hoeveelheid materiaal die we hadden besteld. We hadden niet verwacht dat het zo snel zou gaan, maar we waren aangenaam verrast door de efficiëntie. Al met al kunnen we OrangeSmile aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar bedrukt materiaal. We zijn zeer tevreden met onze ervaring en zullen zeker in de toekomst opnieuw gebruikmaken van hun diensten.

Gelijk reactie nadat de aanvraag gedaan is. Goede adviezen op de vragen. Snelle respons op alles

Goede communicatie en leuk relatiegeschenk!

We zijn goed geholpen, prettige (en snelle) communicatie en er werd goed meegedacht over het relatiegeschenk. De stressbussen zelf zijn helaas wel van iets mindere kwaliteit, we hebben ons logo er op laten drukken maar deze slijt al na een paar keer "stressen". Desalniettemin is het een leuk relatiegeschenk om weg te geven!

Ik ben erg blij met OrangSmile, de kwaliteit is goed en de service vriendelijk en behulpzaam!

Bij OrangeSmile wordt goed meegedacht, ze communiceren en leveren snel, denken mee en goede service. Tot nu toe elke keer erg blij!

Top prijs-kwaliteit en service.

We hadden een levering met spoed nodig, dit was geen probleem en is zelfs voor de uiterste datum geleverd. Product en bedrukking was ook van goeie kwaliteit.

OrangeSmile brings on a big smile!

Snelle levering en prima kwaliteit van de strandtassen. Goede en strakke uitvoering van de bedrukking. Kortom top!

Fijne communicatie, snelle levering en kwalitatieve producten.

Fijne communicatie, snelle levering en kwalitatieve producten.

Fellenoord 41

5612AA Eindhoven

Over OrangeSmile

OrangeSmile is een online groothandel van promotieartikelen en relatiegeschenken zoals bedrukte tassen, drinkwaren, paraplu's en gadgets. Het zeer uitgebreide assortiment biedt de laagste prijzen en snelle levertijden.