Goede samenwerking, prettige gesprekken en op korte termijn geleverd!!

JBL speaker laten bedrukken. Binnen 1 week 10 prachtige speakers tot onze beschikking. Perfect uitgevoerd en met alle medewerking van OrangeSmile! Top bedrijf en personeel!!

We hebben nu al meerdere producten besteld bij jullie en Luc geeft mij altijd de juiste adviezen en informeert mij ook over de bestellingen. Jullie zijn voor ons meer dan een betrouwbare leverancier en we doen heel graag zaken via jullie. Ook de producten voldoen aan de kwalitatieve eisen.

Goede proef versie online ter controle

Hoofdband is van prima kwaliteit. De opdruk ook. Vooraf krijg je een proef via de mail ter goedkeuring. Hierdoor kan je goed aangeven of je de opdruk nog anders zou willen

Snelle en goede service!

De mensen bij OrangeSmile hebben me snel en vlot uit de nood geholpen! Prijs/kwaliteit is tip top!

Goede opvolging

Goede opvolging,perfecte service en heel vriendelijk.

professioneel - punctueel en correct

vlotte samenwerking en goede communicatie

top

Snelle en correcte afhandeling.

goede klantenservice

vlugge service, goede opvolging via mail. Steeds zelfde contactpersoon. Geleverde goederen mooi bedrukt.

Meedenkend en snelle levering!

Wij hadden op het laatste moment tasjes en bellenblazen nodig met logo. Direct met ze gebeld en ze hebben direct meegedacht in de mogelijkheden. Uiteindelijk werden het tasjes en kleurplotloden met logo. Super snelle service!

Geweldige service

Voor onze skireis met collega's wouden we last minute nog een toffe gepersonaliseerde gadget. Ik contacteerde OrangeSmile vrij laat met de vraag of het toch nog tijdig kon geleverd worden. Ik werd via de chat prima en snel geholpen. Binnen de vooropgestelde levertermijn (zelfs 1 dag vroeger) kreeg ik mijn artikelen. Geweldige service dus voor een scherpe prijs! Ook van het geleverde product (heupflesjes voor op de skipiste) zeer tevreden!

Heel tevreden

Altijd lastig om via een website te bestellen. Maar de omschrijving is zoals het is en de communicatie zeer duidelijk. Ik ben heel tevreden.

alles goed.

goede service en product.

Dit was de eerste keer dat ik met OrangeSmile samenwerkte en ik ben erg tevreden. Ik had een spoedbestelling en ben supervlot geholpen. Ik werd persoonlijk nagebeld om alles te bespreken door Lindy die alles heel prettig heeft begeleid. De bestelling is op de afgesproken momenten geleverd en was helemaal volgens afspraak. Dus ik zou zeker hier nog eens bestellen.

Snelle reactie op mail. Meteen en proefdruk en dezelfde week nog in huis!

Customer minded Klantendienst

Fijne ervaring met de medewerkers. Ze dachten alvast mee naar verschillende mogelijkheden voor onze relatiegeschenken en dit binnen ons budget.

Heel klantvriendelijk en snel geregeld!

Wouter reageerde ontzettend snel na het plaatsen van de order. Ondanks dat we verschillende proefdrukken nodig hadden, aangezien wij niet wisten wat we wilden, bleef ik vriendelijke emails ontvangen. Toen ik later aangaf dat een aantal artikelen kapot gegaan waren tijdens de reis werd ons binnen een dag een goede oplossing geboden. Kortom erg tevreden!

Simpelweg fantastisch!

Er werd direct meegedacht, snel geschakeld en tegen alle verwachtingen in ook nog eens veel sneller geleverd dan voorspeld. Ontzettende topervaring!

top

vriendeverwerkinglijk en snelle

Hoge service, goede prijs-kwaliteit en vriendelijke mensen

Adequaat, vriendelijk en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Erg snel en altijd hoge kwaliteit

Al tijden kom ik steeds weer terug bij Orange Smile voor de merchandise voor onze band. Goede drukproef vooraf, zodat we precies weten waar we aan toe zijn. Het resultaat stelt nooit teleur!

snelle reactie en degelijk printwerk

Steeds een vlotte begeleiding, snelle reactie en ook snelle levering van degelijk printwerk gekregen. Een aanrader.

Top service met mooi resultaat.

We hebben laatst via OrangeSmile ovenwanten en badeenden besteld. De service was echt top, met behulpzame medewerkers die al onze vragen beantwoordden. De bestelling werd snel geleverd en de producten zien er perfect uit. We zijn erg tevreden!

Goede service, snelle levering

Ik werk regelmatig met OrangeSmile samen en ben zeer tevreden over de communicatie, de kwaliteit van de producten en de snelle levering.

Gepersonaliseerd relatiegeschenk snel in huis door meedenken OrangeSmile

Wat doe je als je snel een grote hoeveelheid gepersonaliseerde relatiegeschenken nodig hebt? OrangeSmile bellen! Ze dachten mee zodat we een perfect artikel vonden dat binnen budget paste, kwalitatief bedrukt kon worden met ons logo en snel geleverd kon worden (tijdens openingstijden van onze organisatie).

Makkelijk, snel en goed

Wij hebben er bedrukte koffiemokken besteld. Super snel een digitaal ontwerp, men dacht goed mee. Het kopje dat we wilden was er niet meer. men kwam snel met een alternatief. Daarna snelle en goede levering. Zeer tevreden mee.

Over OrangeSmile

OrangeSmile is een online groothandel van promotieartikelen en relatiegeschenken zoals bedrukte tassen, drinkwaren, paraplu's en gadgets. Het zeer uitgebreide assortiment biedt de laagste prijzen en snelle levertijden.