in 1 woord weer geweldig

Wederom weer een bestelling gedaan. Snel en netjes geleverd.

Heel goed geholpen

als keukenbedrijf zijnde waren wij opzoek naar een combinatie van pannenlap en ovenwant voor een schappelijke prijs. Goede communicatie en de verkoopster gaf niet op tot we een mooie combinatie hadden! Top service en wij zijn blij!

Makkelijk, duidelijk en snel

Ik had een ietwat ingewikkelde opdracht. Lindy heeft me goed geholpen en we hebben het best mogelijke resultaat bereikt.

Correcte informatie en snelle reacties zorgden voor goede service

Snelle reacties op alle vragen en correct nakomen van de gemaakte afspraken stemden me positief in mijn eerste ervaring met dit bedrijf.

Goede kwaliteit en snelle levering

Goodies voor ons bedrijf besteld. Snel antwoord, snel schakelen, netjes op tijd geleverd en meegedacht. Aanrader

Meedenkend, snelle reactie en een mooi resultaat!

Snelle reactie & service

Zonnenbrillen besteld voor in een goodiebag. We hadden een vroege deadline en OrangeSmile hielp ons om deze waar te maken!

Super goed!

Makkelijke site om te bestellen, klantvriendelijk. Snelle levering. Meedenken met je idee. Kortom zeer tevreden!

snel, correct, duidelijk

Goede ervaring bij mijn eerste bestelling. Snel en vriendelijk geholpen bij elke contact!

Super service van Orangesmile

Op zoek naar een "welkomscadeautje" voor nieuwe medewerkers. Wouter heeft met ons meegedacht en uiteindelijk hebben we een leuk presentje uitgezocht. Blij met de snelle levering en blij met het eindresultaat.

Goede snelle afhandeling. Duidelijke communicatie

Snel en vakkundig geholpen. Product geheel volgens verwachting.

great customer service

friendly and fast, overall great service!

Proactief en klantvriendelijk geholpen

Bij het afnemen van giveaways met een zeer korte deadline, zijn we proactief en klantvriendelijk geholpen. Volgens de website zou onze deadline maar net niet meer te halen zijn, na telefonisch contact, opgevolgd met goede communicatie en proactief werken heeft OrangeSmile onze strakke deadline toch kunne realiseren. We kunnen zeggen dat we over dit proces erg tevreden zijn.

Geweldige service

Goede communicatie, Snelle levering, prima product

Terugkerende klant

Ik word altijd goed geholpen en er is makkelijk en snel contact. Echte service. Producten en bedrukking zijn goed, levering is snel. Een aanrader.

Perfect! Snel verzonden, fijne communicatie en mooi product.

Ik ben erg blij met mijn bestelling bij OrangeSmile. Enorm snelle communicatie, product binnen een week geleverd en helemaal perfect!

Snelle service en levering van een goed product

Onze zomergeschenken besteld. Prijs en service wordt duidelijk vermeld op de website en het bedrijf maakt dit waar. Om die reden heel blij met deze samenwerking !

Goed en vriendelijke service

Snelle reactie rondom ontwerpvragen en productie binnen de aangegeven tijd

Snelle verzending en uitstekende klantenservice!

Snelle verzending en uitstekende klantenservice!

Prima geregeld

Makkelijk bestel proces en via telefoon nog enkel aanvullende details en verzoeken doorgenomen. Keurig op tijd geelverd.

Super: snel, persoonlijk en goed meedenkend!

Wij moesten vrij last minute wat regelen. Iets uitgezocht wat door Orangesmile snel is opgepakt. Echter moest op ons verzoek nog een deel van de bestelling aangepast worden. Ook dit is door Wouter (voorzien van een goed advies) zeer snel opgepakt, aangepast en uitgevoerd. Hele fijne partij om mee te werken!

Ruime keuze, goede service en snelle levering

Zeer ruime keuze uit veel leuke artikelen. Goede service en communicatie en snelle levering

Geweldig geholpen met persoonlijke aandacht!

Wij moesten snel schakelen ivm met levertijd. Persoonlijk geholpen door Lindy die zeer goed meedacht en snel en duidelijk communiceerde. Top geregeld en producten perfect op tijd geleverd.

Snelle levering, vlotte communicatie, topkwaliteit

Op twee weken tijd 1.000 geborduurde petjes bezorgd. De communicatie verliep zeer vlot en er werd goed geluisterd naar onze wensen. De kwaliteit van de geleverde producten is top!

Snel, vriendelijk en erg behulpzaam!

Mijn ervaring met OrangeSmile is super positief. Ze zijn goed te bereiken en leveren erg snel. Ze luisteren en denken mee met jouw verlangens en behoeftes. Zeer aan te raden, want hun aanbod is ook nog eens erg breed. Voor ieder wat wils. Bedankt voor de hulp!

Fellenoord 41

5612AA Eindhoven

Over OrangeSmile

OrangeSmile is een online groothandel van promotieartikelen en relatiegeschenken zoals bedrukte tassen, drinkwaren, paraplu's en gadgets. Het zeer uitgebreide assortiment biedt de laagste prijzen en snelle levertijden.