Super !

Snelle en uitstekende levering van de producten. Ook word er snel gereageerd op vragen en meegedacht in de keuzes. Ik raad iedereen dit bedrijf aan !

Snel en niets is teveel

Wat een fijne ervaring met OrangeSmile! Ondanks de drukke feestdagen en een korte levertijd was niets te veel om 'even' nog aan te passen. Het resultaat mag er zijn! Uitstekende service en prachtig resultaat. Bedankt, OrangeSmile, voor de professionele aanpak en het leveren van kwaliteit, zelfs onder tijdsdruk. Ik ben zeer tevreden!

Fijn contact met Luc

Met contactpersoon Luc verliep de communicatie per mail uitstekend. Fijn contact, de juiste gegevens omtrent de proefdruk kunnen afstemmen en een 2e versie proefdruk was geen probleem. Wel hadden we een spoedbestelling geplaatst waar helaas minder van te merken was, de speaker werd namelijk nog steeds binnen 5 werkdagen geleverd. Ná contact opgenomen te hebben met de vraag of de JBL speaker op een bepaalde datum geleverd kon worden, heeft Luc in ieder geval zijn best gedaan om dit na te vragen. Voor een normale wens tot levertijd is het zeker aan te beleven :).

Topservice & Snelle levering!

Goed geholpen door de klantenservice. Topservice & Snelle levering!

Snel opgepakt en bereikbaar

We hadden snel een last minute relatiegeschenk voor een klant nodig (soms denkt een klant er te laat). We doen altijd ons best om binnen alle redelijkheid toch aan de vraag van de klant te voldoen. We hebben in OrangeSmile een nieuwe toeleverancier gevonden die daarin echt super met ons heeft meegedacht.

Snel afhandeling en vriendelijke medewerkers

Wederom een snelle afhandeling. Als ik vragen had, dan had ik heel snel contact én snel een antwoord van een vriendelijke en behulpzame medewerker. De levering is ook goed verlopen, top geregeld dus!

Snel en correct

Duidelijk bestelproces, snelle levering.

Goede en snelle service

Goed contact. Snelle service. Producten geleverd zoals afgesproken. Bij probleem snel en goed opgelost. Heb al regelmatig besteld.

Snelle levering volgens afspraak!

Wederom een super service en snelle levering van Orangesmile! producten netjes zoals beloofd voor kerst geleverd!

Zelf vonden we het wat tegenvallen

Sleutelhangers besteld en in eerste instantie qua prijsverhouding een prima deal. Verder toen ze binnen kwamen vonden we de kwaliteit wat aan de matige kant. De sleutelhanger voelde ligt aan en zag er naar ons idee wat goedkoop uit. Maargoed daar was de prijs dan ook naar. Wij zullen helaas geen extra bestelling hiervoor plaatsen.

Dag Denise, Bedankt voor jouw beoordeling. Zoals je zelf aangeeft was het een sleutelhanger aan de onderkant van ons assortiment. We bieden daarnaast op elke productpagina de mogelijkheid om een sample te bestellen. Zo kan men de kwaliteit, formaat, kleur ect. controleren om teleurstelling te voorkomen. De kosten hiervoor nemen we voor onze rekening als de echte bestelling doorgaat. Dit zou dan ook ons advies zijn voor een volgende bestelling. Graag tot een volgende keer!

Loze beloftes

Het uiteindelijke product was wat we wilden maar enkelen waren vuil. Daarnaast waren er telefonisch afspraken gemaakt die dan niet zijn nagekomen. Toen ik vragen had reageerden ze ook niet meer op mijn emails.

Beste Zamora, Bedankt voor de beoordeling, en wat jammer om te horen dat het niet helemaal is verlopen zoals je had gewenst. We zoeken altijd graag mee naar een oplossing als iets niet is verlopen zoals gewenst. Helaas hebben we niks van je gehoord over de klacht of de vuile toilettassen. Ik heb ook geen mail ontvangen met verdere vragen waarop je geen reactie zou hebben gehad. Wij nemen iedere klacht altijd serieus en zoeken graag mee naar een oplossing. Ik vind het erg jammer om te horen dat je dat zo niet hebt ervaren. Hopelijk mogen we nogmaals wat voor je uitvoeren en kunnen we je een andere ervaring bieden.

Netjes geholpen

Super netjes en snel geholpen. De dames van kantoor hielden me goed op de hoogte. De spullen waren echt veel sneller in huis dan afgesproken, dus dat was ook een enorm pluspunt. Wij hebben veel mensen blij gemaakt deze kerst!

Goede en snelle communicatie, goede levering en veel variatie aan producten

Ontzettend snelle en goede communicatie bij vragen en bestellingen. Producten worden volgens afspraak geleverd en er wordt meegedacht voor mogelijkheden.

Commercial contact was very responsive, listening to our needs and flexible. Delivery was fast and as per order. The only "down" point is with the admin.

Goede, snelle service!

Goede, snelle service!

OrangeSmile zorgt voor een lach op ons gezicht

Snel contact, goed up to date assortiment en net contact met de klantenservice. Orangesmile doet wat zij beloven, proefdruk spoedig in de mail en levertijd van de bestelling klopte precies. Onze bestelling was keurig ingepakt en voldeed aan de verwachting.

Echt super snelle levering en exact wat ik heb besteld.

Ik ben erg tevreden met de snelheid, product en service van Orange Smile. We gaan zeker nog een keer samenwerken!

zeer tevreden

goede service snelle reacties op vragen goed prijs/kwaliteitsverhouding

Goede service en contact met ons, ook omdat er een besteld product niet beschikbaar was, een goed alternatief aangeboden gekregen!

Zeer makkelijk en behulpzaam om de gewenste artikelen te krijgen

Van aanvraag tot bestelling aan alles werd gedacht gevraagd of het nog voor een bepaalde leverdatum bezorgd kon worden was geen probleem

Makkelijke website, fijn contact en snelle service met als resultaat een mooi product.

Goede klantenservice, snel geholpen.

zeer goede contacten en snelle levering van goede kwaliteiet

Er was zeer geode en directe communicatie over verwachting en levering van artikelen en over de uitvoering van de artikelen.

Perfecte levering

Fijne hulp gekregen met bestellen en producten zien er perfect uit! Bedankt :)

Vlotte afhandeling van geplaatste order

Na het plaatsen van de order kreeg ik per email contact over het logo dat op de bestelling moest komen. Daarna volgde en proefdruk en vervolgens een factuur. Na betaling bleek de bestelling in behandeling te worden genomen en voor de verzending te worden zorg gedragen. Hierover was eigenlijk maar beperkte communicatie waardoor ik achteraf werd verrast met de levering. Mogelijk kan dit nog verbeterd worden?

Over OrangeSmile

OrangeSmile is een online groothandel van promotieartikelen en relatiegeschenken zoals bedrukte tassen, drinkwaren, paraplu's en gadgets. Het zeer uitgebreide assortiment biedt de laagste prijzen en snelle levertijden.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.