Top communicatie en top service!

Uitstekende communicatie en opvolging en dan ook nog snelle levering!

Een snelle afhandeling en vriendelijk contact!

Snelle levering, goede communicatie.

Goede uitleg,sevice en levering

Meedenkend en duidelijkheid

goede prijs kwaliteitsverhouding

klantvriendelijke behulpzame medewerkers, die met je meedenken.

Mooie producten en kundig advies

Wij zijn voor onze bestelling goed geadviseerd. De bestelling was snel binnen en ziet er goed uit.

Snelle service, snelle levering

Na mijn bestelling van opvouwbare tasjes met logo,, kreeg ik snel een reactie met een bijlage met voorbeeld. Ik wilde het logo wat lager en dat was geen probleem. Een week later had ik de tasjes in huis. Erg tevreden.

Snel handelen zorgde voor een goede levering op tijd.

Het was een echte 'laatste-moment-opdracht' met een harde deadline. Dankzij snel reageren en goed meedenken hadden we de spullen op tijd in huis.

Correct, professioneel en klantgericht

Sinds enkele jaren doen wij beroep op OrangeSmile voor onze nieuwjaarsgeschenken en gezien de goede service zijn we van plan om de komende jaren verder met hen samen te werken

Kwaliteit en snelheid

De flessen zijn van goede kwaliteit, de kleuren van ons logo kwam er goed in uit. De levering van de flessen werd op tijd bezorgd

Vlot contact en mooi product!

Het contact over de bedrukking van de potloden ging soepel, er werd snel gereageerd en duidelijk gecommuniceerd. Factuur was zoals verwacht en de potloden zien er precies zoals de drukproef uit!

Vriendelijke en snelle hulp

Leuk en snel geholpen met een aantal bedrrukkingen voor give aways etc.

Supersnelle service en levering

Denken erg met je mee in mogelijkheden en oplossingen en komen hun afspraken na. Snelle levering, goede service, goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de order.

Goede communicatie en een goed product!

Om mijn klanten iets leuks te geven voor hun verjaardag leek het mij leuk om een drinkfles te geven met mijn logo erop, handig tijdens de personal training sessies (en een beetje reclame voor mijzelf). Goede communicatie met de ontwerpers, heel open en duidelijk. De website heeft een ruim assortiment dus je kunt voor meerdere producten terecht. Goede en snelle levering en ook absoluut niet te duur. Zeker een aanrader en waar ik zelf zeker terug zal komen voor toekomstige ondernemingen!

We kregen na de offerte snel een goed voorbeeld doorgestuurd. Nadat we akkoord hadden gegeven was de bestelling snel en goed binnen gekomen.

afspraak is afspraak

afspraak is afspraak

Snel, correct en betrouwbaar

Fijn contact met de sales rep. Steeds geupdatet over de status van de bestelling en snelle levering.

Topservice!

Na snel en goed contact een goede levering op tijd ontvangen. Erg blije collega's mee!

Goede en snelle service

Ik kreeg snel reactie op mijn mail. En de drinkbekers waren ook zeer snel geleverd! En de prijs is ook netjes!! Goede ervaring dus!

Super !

Snelle en uitstekende levering van de producten. Ook word er snel gereageerd op vragen en meegedacht in de keuzes. Ik raad iedereen dit bedrijf aan !

Snel en niets is teveel

Wat een fijne ervaring met OrangeSmile! Ondanks de drukke feestdagen en een korte levertijd was niets te veel om 'even' nog aan te passen. Het resultaat mag er zijn! Uitstekende service en prachtig resultaat. Bedankt, OrangeSmile, voor de professionele aanpak en het leveren van kwaliteit, zelfs onder tijdsdruk. Ik ben zeer tevreden!

Fijn contact met Luc

Met contactpersoon Luc verliep de communicatie per mail uitstekend. Fijn contact, de juiste gegevens omtrent de proefdruk kunnen afstemmen en een 2e versie proefdruk was geen probleem. Wel hadden we een spoedbestelling geplaatst waar helaas minder van te merken was, de speaker werd namelijk nog steeds binnen 5 werkdagen geleverd. Ná contact opgenomen te hebben met de vraag of de JBL speaker op een bepaalde datum geleverd kon worden, heeft Luc in ieder geval zijn best gedaan om dit na te vragen. Voor een normale wens tot levertijd is het zeker aan te beleven :).

Topservice & Snelle levering!

Goed geholpen door de klantenservice. Topservice & Snelle levering!

Snel opgepakt en bereikbaar

We hadden snel een last minute relatiegeschenk voor een klant nodig (soms denkt een klant er te laat). We doen altijd ons best om binnen alle redelijkheid toch aan de vraag van de klant te voldoen. We hebben in OrangeSmile een nieuwe toeleverancier gevonden die daarin echt super met ons heeft meegedacht.

Snel afhandeling en vriendelijke medewerkers

Wederom een snelle afhandeling. Als ik vragen had, dan had ik heel snel contact én snel een antwoord van een vriendelijke en behulpzame medewerker. De levering is ook goed verlopen, top geregeld dus!

Over OrangeSmile

OrangeSmile is een online groothandel van promotieartikelen en relatiegeschenken zoals bedrukte tassen, drinkwaren, paraplu's en gadgets. Het zeer uitgebreide assortiment biedt de laagste prijzen en snelle levertijden.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.