Vlot, vriendelijk en vlug

Kwalitatief hoogstaand, vlugge en vlotte voorwaarden, offerte en proeftest; levering zeer vlot.

Fast, faster, the fastest!

The staff is so friendly, and the always deliver what they promise.

Retourneren is een ramp

Ik was uiterst tevreden over het bestelproces, echter mijn bestelling moest helaas retour en dat werd een ramp: annuleringskosten waren de helft van de bestelwaarde en het pakket moet op eigen kosten verstuurd worden - dat is niet erg, maar het moest naar een adres in Polen, terwijl je op een Nederlandse site besteld hebt. Kortom: wanneer je zeker weet dat je je bestelling niet terug hoeft te sturen is het een prima winkel, anders zou ik het afraden hier te bestellen.

een heel prettig bedrijf

nadat ik mijn vraag had gesteld over een bestelling werd ik meteen gebeld, in dit gesprek kon ik mijn vragen stellen en die werden meteen beantwoord. Door een zeer prettige medewerker

Super efficiënt!

Ik had op korte termijn merchandise nodig voor een event en ben super goed geholpen! Zeker een aanrader

Snelle service en kwaliteit

Er wordt altijd goed meegedacht bij de ontwerpen. De digitale impressie geeft een duidelijk beeld van hoe het eindresultaat er uit gaat zien. De levering is snel en adequaat

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Veel mogelijkheden, prettig en snel contact via telefoon en mail. Snel geleverd en mooie kwaliteit.

Zeer vriendelijk, korte lijnen en een goed product

Ik ben erg fijn geholpen. Korte lijnen, snelle reactie op vragen, goede prijs kwaliteit.

Heel tevreden

Gemakkelijke app om alles bij te houden, goed bereikbaar bij vragen, geen problemen met bereikbaarheid of 4G.

T O P !

OrangeSmile tovert een glimlach op je gezicht. Wat een onverwachte service en snelheid. Niet alleen de levering was snel maar ook het persoonlijke e-mailverkeer. Daarnaast ook nog eens zeer voorkomend en erg vriendelijk. Een aanrader voor nu en in de toekomst.

Simply Awesome !!!

We were really looking for some good company to get the backpacks for our club members. After lot of search we found the orangeSmile and as the name suggest a deal with them really made us smile. We got the quality and the price match as per our expectations. Really happy to have the order done from them, will surely recommends to others !!!

geweldig

super snelle reactie/opvolging en levering

Snel en correct!

Vlotte samenwerking en snelle levering van onze producten, kijken zeker uit naar verdere samenwerkingen in de toekomst.

Meedenkend en snel in reactie/service.

Heb er petten gekocht voor promotiemateriaal. Werd actief meegedacht in het uitzoeken van (model) pet en juiste kleur. Kreeg snel een sample en borduurvoorbeeld toegestuurd. Uiteindelijke levering was ook zeer snel.

Klantvriendelijkheid en snelheid staat bij OrangeSmile hoog in het vaandel.

Ik ervaar de samenwerking met OrangeSmile als zeer klantvriendelijk. Ze denken met je mee en beantwoorden iedere vraag zorgvuldig. Ook zijn ze snel in het beantwoorden van de emails.

Goed geholpen, fijne communicatie, snel geleverd!

Ik ben enorm fijn geholpen, in mijn zoektocht naar een leuke goodie voor een beurs. Er werd meegedacht, ontving heel snel een digitale drukproef. Ik had nog enkele aanpassingen en deze werden ook snel doorgevoerd. Wanneer je snel, voor een voordelige prijs een goodie wil hebben, adviseer ik OrangeSmile zeker aan!

Al meerdere keren besteld en steeds in orde!

Al meerdere keren besteld (paraplu's met opdruk, snijplanken met gravure, ...) en steeds helemaal in orde. Kwalitatieve producten, goede communicatie, vlotte levering, etc.

Fijne en snelle service met goede kwaliteit spullen

Erg tevreden over de snelle reacties die wij kregen op onze vragen. Daarnaast waren we ook erg blij met de aangekochten spullen inclusief personalisering.

Prettig contact en goede service!

We hebben prima contact gehad en de spullen werden precies volgens afspraak geleverd. Goede service!

Snelle service en snelle levering

Het traject verliep op rolletje. Na het plaatsen van de bestelling direct een proefdruk ontvangen en hierna is het keurig op tijd geleverd.

Enorm aanbod, meedenkend en snelle levering!

Enorm aanbod, meedenkend en snelle levering!

Snel en erg meedenkend

Ik heb vaak een idee maar weet nog niet precies wat. Ik word altijd super snel geholpen met prijzen, ideeen en samples! Dank je wel voor deze fijne samenwerking

Prettig en goed geprijsd

Prettig en goed geprijsd

Mooie relatiegeschenken en goede service

Wij kopen hier onze relatiegeschenken in. Altijd snelle respons, goede adviezen en artikelen van goede kwaliteit. Aanrader dus!

duidelijke info en snelle levering

de communicatie ging goed via de mail en was duidelijk en snel de petjes waren mooi bedrukt en werden snel geleverd

Fellenoord 41

5612AA Eindhoven

Over OrangeSmile

OrangeSmile is een online groothandel van promotieartikelen en relatiegeschenken zoals bedrukte tassen, drinkwaren, paraplu's en gadgets. Het zeer uitgebreide assortiment biedt de laagste prijzen en snelle levertijden.