Goede levering

Het ondergoed was goed verpakt en netjes in de doos afgeleverd. Bij de levering zit een brief met de informatie over de bestelling. De kwaliteit is altijd goed.

Ik heb de bestelling in goede orde ontvangen. Helaas is het te klein en heb het terug gestuurd om te ruilen voor een maat groter. Maar tot nu toe ben ik erg tevreden.

Op tijd geleverd en mooi product

goede en snelle service

goede en snelle service

Hebben hun site niet op orde

Had in 2 verschillende maten hempjes besteld. En betaald Werd ik e3 dagen na plaatsen en betaling van de bestelling gebeld. Dat 1 maat er niet meer was Dit vond ik erg vreemd. Want bij plaatsen van de bestelling werd dit niet pp hun site vermeld dat artikel niet meer op voorraad was.

Hallo Sita, Je had een bestelling op vrijdag gedaan nadat PostNL de bestellingen bij ons hadden opgehaald en deze hebben wij dan ook op maandag in behandeling genomen. De door jou bestelde hemden waren deels niet op voorraad en ook bij de leverancier in die week niet te leveren. Dat was de reden van het belletje om te kijken hoe we dit op konden lossen. Je wilde niets anders dan dat je besteld had en daarom hebben we je gelijk je geld teruggestort op je rekening. Ik denk dat we hier het gewoon netjes met je hebben opgelost. Groet, Marco Sterken, ondergoedland.nl

Ik ben zeer tevreden

Zien er geweldig uit.

Ik heb ze nog niet gedragen, maar ze zien er geweldig uit.

Snelle levering.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Perfecte service

Snelle levering en goed verpakt. Kan niet beter.

Product past niet, 2 keer verzendkosten moeten betalen

De bh was te klein. Toen ik hem retour wilde sturen stond er op de retourbon dat er voldoende gefrankeerd moest worden. Ik had ook al 6.25 bezorgkosten betaald. Straks heb ik ruim 12.50 betaald en ik heb geen product. Ik koop hier nooit meer iets want je weet van tevoren niet of het past.

Hallo Carla, Of een product past of niet dat zal niet aan het product liggen maar aan het verkeerd bestellen van de maat. De BH die je hebt besteld heeft een goede pasvorm en de maten zijn gewoon goed. Je hoeft overigens alleen het retour sturen te betalen, mocht je een andere maat willen proberen wordt deze gratis naar je opgestuurd. Boven de € 50.00 sturen we de aankopen gratis op. Als je bij een webshop iets besteld en stuurt de volledige aankoop retour dan moeten ook de eventueel gemaakte verzendkosten terug betaald worden. Je hebt dus alleen de kosten voor terugsturen, in jou geval €3,84 en niet ruim €12,50 zoals je schrijft. Als je in een stad iets koopt en je moet ermee terug dan ben je met de huidige brandstofprijzen/parkeergeld vast meer kwijt. Zodra wij het artikel hier hebben ontvangen zal er direct tot terugbetaling worden overgegaan en niet dagen op zich laten wachten, dat is niet onze werkwijze. Groet, Marco Sterken, ondergoedland.nl

Snel en netjes geleverd

Het geen ik besteld heb werd enkele dagen later goed verzorgd thuis bezorgd.

Goed. Excuses voor mijn eerdere negatieve beoordeling.

Mijn bestelling heb ik teruggestuurd. Heb heel snel mijn betaling terugontvangen!

Dag mevrouw Moekotte, U heeft verkeerde maten besteld en teruggestuurd. Op 10 oktober besteld en door u betaald, op 18 oktober is het pakket hier ontvangen en gelijk is het geld naar u overgemaakt. Daar zijn we heel stipt in, gelijk afwerken dan kan daar geen discussie over bestaan. Vertel op dit platform geen onwaarheden, kijk uw rekening maar na! En als u dit dan zo dwars zit dat u meent dit hier te moeten schrijven, bel of mail ons dan. Dan had u antwoord gekregen en kunnen inzien dat u het verkeerd had. Wij zijn een bedrijf dat al sinds 1961 bestaat, een solide familiebedrijf dat haar klanten niet op de manier behandeld als u in uw opmerking beschrijft. Ik ben het kwijt nu want iets suggereren dat niet waar is daar kan ik slecht tegen. Groet, Marco sterken, ondergoedland.nl

Snelle levering, goede kwaliteit

Gekocht artikel was in lingeriewinkels niet (meer( te vinden

supersnelle levering

top shorts lekker zacht goede pasvorm

vlug geleverd goede kwaliteit

vlug geleverd goede kwaliteit

Leuke hemdjes en goede service van u .Ik vond het fijn dat u het direct oppakte dat de zending nog niet bezorgt was .

Kan niet beter!

Goede service ook bij telefonisch contact

Goede kwaliteit. Snelle afhandeling.

Duidelijke site, goede spullen en snel geleverd.

Wij zijn zeer tevreden over ondergoedland.nl

Prima in orde

Fijne kwaliteit, snel geleverd!

retour sturen zelf betalen

ik kon nergens terug vinden dat je het zelf moest betalen, om retour te zenden, als ik dat geweten had had ik nooit besteld onduidelijke site , en produkt deed niet aan beschrijving

Klantvriendelijk

Behulpzaam...precies ontvangen, hetgeen ik heb besteld.

Bestellen was gemakkelijk en de bestelling werd netjes verpakt heel snel verzonden

Goed kwaliteit en goede service.

Goed verzorgd goede informatie

Boxbergerweg 24 8121PT Olst