Vandaag besteld echt gelijk in huis

Super bedrijf!

Product past prima

En correcte communicatie ivm iets vertraagde levering!

Goede snelle service.

fijn geholpen zowel op de markt als online

heel fijn personeel. goed advies.

Klopt niet

De maat klopt niet. Het plaatje kloot niet. Wel snel geleverd en netjes verpakt.

Hallo mevrouw de Vries, Jammer dat het product dat u heeft gekocht niet aan de verwachting voldoet. De afbeelding zoals weergegeven in onze webshop zijn wel kloppend. U heeft het recht om de artikelen retour te sturen dan stort ik na ontvangst van de artikelen u het aankoopbedrag terug op uw bankrekening. Groet, Marco Sterken, ondergoedland.nl

Fijn spul

Zeer goede ervaring

Zeer klant- en servicegericht, behulpzaam en een hele snelle bezorging

Snel geleverd, scherpe prijs

Snel geleverd, scherpe prijs

Goede service op gestelde vragen en alsnog directe levering na enige vertraging.

Mooie webshop

Prijs kwaliteit van de Giovanni boxershort is top, draag dit merk al jaren. Snel geleverd

Gekozen, besteld en ontvangen.

Fijn op tijd besteld.

Uw artikel het ondergoed gebruik ik al jaren. Wat dat betreft bent U het beste adres vooral voor oude mensen!

Zoals gewenst.

Snelle levering van goede kwaliteit

Ik ken ze van de markt maar had er geen tijd voor om naar Twello te gaan. Dus dan maar online wat nog makkelijker gaat. Voor 12.00h besteld en de volgende ochtend voor 11.00h in huis. Communicatie via mail is ook goed. Dit bedrijf is zeer klantvriendelijk.

Snel en juist geleverd

Snel en correct geleverd

Fijn ondergoed

Hele goede service

Goed telefonisch geholpen , snelle levering , goede service

Mooie kwaliteit hemdjes.

Verkeerde product gestuurd!

Tot mijn verbazing werd vorige week het verkeerde product gestuurd. Uit de bon bleek dat de bestelling voor iemand anders bestemd was, in Groningen. Kan gebeuren natuurlijk maar dat je dan de verzendkosten van het terugsturen zelf moet betalen is natuurlijk belachelijk. Ik hoop dat deze week snel de goede bestelling mijn kant op komt en verwacht op zijn minst toch de vergoeding van de door mij gemaakte verzendkosten. Anders heb ik maar 1 woord voor dit bedrijf: Amateuristisch. Ik hoef toch niet op te draaien voor kosten van fouten die ik zelf niet maak!!!

Hallo, Uit uw bericht lees ik dat we u de artikelen van een ander hebben opgestuurd, waarvoor excuses. Jammer dat u hierover met ons geen contact heeft gezocht dan was u verteld dat de kosten voor retourneren van een verkeerd opgestuurde zending uiteraard niet voor uw rekening zijn. De juiste artikelen zijn reeds ingepakt en klaar voor verzenden. Met vriendelijke groet, Marco Sterken, ondergoedland.nl

heel tevreden

Draag dit ondergoed al heel lang naar alle tevredenheid. Een goed product.

Top ondergoed voor zoon

De witte berenslip met gulp en het witte hemd past perfect voor onze zoon van 14 jaae. Nu maat 176 gekocht, maatje 152 werdt te klein ( nu doorgeschoven naar zijn broertje) Warm voor de winter en koel en vocht opnemend voor de zomer. Tevens een stuk goedkoper dan een calvin klein slip.

Redelijk

Snelle levering maar helaas de verkeerde producten geleverd. Wat erg jammer was want het ondergoed moest mee op vakantie!

Hallo Jolanda, De helft van de bestelling goed, andere helft fout... zo hoort dat natuurlijk niet waarvoor onze excuses. Aangezien je op vakantie gaat/bent hebben we besloten om je het geld + gemaakte verzenkosten retour te storten, kan je snel je ondergoed elders aanvullen. Veel plezier tijdens je vakantie en wellicht tot een volgende keer. Groet, Marco Sterken, ondergoedland.nl

Gewoon prima.

Ik heb al vaker besteld, snelle levering, en nog nooit klachten gehad. Ga zo door.

Duidelijke site en goede prijsstelling.

Goede artikelen en snelle levering.

Boxbergerweg 24 a

8121PT Olst