Slecht

4 dagen later bezorgd, kabeljauw was niet lekker meer. Zag er niet fris meer uit. Ook de gemarineerde zalm lag verfrommeld in een bakje. Regelmatig vis besteld altijd goed.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja heerlijk gerookt

Uitstekende vis van mooie kwaliteit en top afgeleverd

Mijn ervaringen met zalm van Urk zijn ronduit positief op alle aspecten kwaliteit, levering en …prijs

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Prima kwaliteit

Bezorging duurde dag langer dan gepland, maar bestelling kwam goed gekoeld aan en was het wachten waard.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker, veel meer smaak dan zalm uit supermarkt

Vlotte levering van een perfect product.

De bestelling van Zalmproducten is geheel conform onze bestelling geleverd. Waarvoor dank.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Prima, zacht en smaakvol

Prachtige kwaliteit uitstekende service

Al meerdere keren besteld en ook als kado laten bezorgen bij vrienden. Goede zorgvuldig gekoelde verpakking. Vervoersbedrijf prima. Laatste keer had vervoersbedrijf problemen met sorteerband. Jongens van Fant hebben dit direct opgepakt en gezorgd dat mijn bestelling toch op tijd is bezorgd. Hele prettige persoonlijke service. En uitmuntende zalm!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? 100% zeker!

Fijne producten, goede service

De visproducten zijn van goede kwaliteit, die ervaring had ik al. Sinds kort bestel ik ook vlees en kip. Ook dat us uitstekend, zowel de prijs als de kwaliteit. Ik ben erg tevreden, ook over de service.

(H)eerlijke zalm

Besteld, ontvangen en van genoten. Ga ik zeker nog een keer bestellen.

Lekker heur

Heb je eenmaal Zalm van Urk geproefd dan wil je nooit meer anders mmm….

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? 200 %

Komt op afgesproken tijd, alles keurig verpakt en koud

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Heb al jaren zalm van de jongens van de Fant, dat zegt toch genoeg. Onovertroffen.

overheerlijk met perfecte bezorging

alles kwam goed bevroren aan, de bestelling was compleet. We hebben het in de diepvries gedaan en kunnen steeds van een product genieten.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

De zalm is goddelijk lekker

Heerlijke warmgerookte zalm De bezorging mag beter!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Geweldig lekkere zalm

Soepel geleverd en een smaak die voortreffelijk is

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

Altijd lekker die warmgerookte zalm van Urk

Correcte aflevering en altijd weer een fijne smaak beleving

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? -

Prachtige zalm en goed verzorgd !

Ik was blij verrast ! Mooie zalm, vacuüm verpakt per stuk en de bezorging was zeer goed verzorgd.

Heerlijke warm gerookte zalm

Goed verzorgd, vacuüm verpakt , in goede koelbak verstuurd.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Proef echt het verschil

Prima, kwaliteit en snelle bezorging

Huiden zo, goed verpakt en snelle levering!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja, koop regelmatig in viswinkel. Hier proef je het verschil!

Een heerlijk stuk verse zalm. Goed verpakt. We hebben genoten. Graatvrij. Zelf op de barbecue gerookt

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Prima zalm zijdes gekregen. Bezorgservice was wel een dag later dan aangegeven

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Zalm die smelt op je tong

De bezorging gaat super. En de zalm is van heel goede kwaliteit. Ga zo door Jongens van de Fant.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker weten

Heerlijk

Zalm van Urk is de beste en lekkerste zalm die er is !

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker

top kwaliteit zalm

super vers

Fantastische producten

Netjes geleverd in een geïsoleerde doos met koelelementen. Hele mooie zalm moten.

geweldig

toppie

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? 9

Uitstekend en zeer smaakvol, verzending en verpakking ook top!

Ik kocht het product al eerder via Crisp en wist dus wat ik kon verwachten, perfect gerookte vis van top kwaliteit. Overigens is het zalm slaatje ook zeer aan te bevelen en over het geprezen saus is geen woord gelogen. Kippertjes zijn lekker stevig met aangename rooksmaak en het verse zalm van topkwaliteit. Ik zal zeker terug komen als klant, nadat we al dat lekkers verorberd hebben!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut, niet te vergelijken met het supermarkt aanbod.

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!