Om je vingers bij op te eten

Wat een heerlijke zalm. Als je de doos met zalm opent komt de lekkere rooklucht je tegemoet. Koud en even opgewarmd in de oven gegeten. Om je vingers bij op te eten!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja, lekkere doordrongen rooksmaak

GEWELDIG !

Prima communicatie , perfecte aflevering , ontzettend lekkere gerookte zalm!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? jazeker

Beste gerookte zalm!

Warm en koud gerookte zalm op website besteld. Werd snel bezorg in een koelbox! Zalm was echt heerlijk. Niet te vergelijken met zalm uit de supermarkt. Gaan we vaker bestellen!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jaa 100% !!!!

perfecte zalm

Mijn ervaring is een prima bezorging, uitstekende verpakking en daar bovenop ook nog eens een uitstekende kwaliteit

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja zeker

Vers en vol smaak

Telkens als er een bestelling binnenkomt is het een feestje. Ja wij vriezen ook wat in, maar ook na het ontdooien smaakt het nog fantastisch.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja, nergens anders proef je de smaak van de Jongens van de Fant nergens anders

Verreweg de beste!

Wij bestellen met regelmaat Zalm van Urk. We zijn zalmgek. Warm/koudgerookt en vers. De koelkast en diepvries hebben een aparte ' zalm-lade'. Helaas snel leeg.....kiinderen en kleinkinderen rekenen op deze lekkernij. Puur of verwerkt in gerechten. Wat moet ik nog meer zeggen? Kwaliteit geweldig en constant. Levering snel en goed. Kortweg de allerbeste. Nooit hiermee stoppen! O ja, nu ook vleesprodukten. Klasse!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Nou en of!

Heerlijke zalm perfekt van smaak

Het is heerlijke zalm goed van smaak heerlijk smaak perfekt goed bevallen gewoon fantastisch dus goed er van gesmuld

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja heel lekker

Altijd feest!

Verrukkelijk vonden we de zalm. Zoals gewoonlijk. Een ritje naar Urk was niet nodig, mede dankzij de voortreffelijke levering van Trunkrs. Top!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut. Niets van chemische rooksmaken, maar puur!

Super kwaliteit en fijne service

Fijn bedrijf ook goede begeleiding met bestellingen via internet

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker

Gerookte zalm en paling

Heerlijke gerookte zalmzijde en paling

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zekers

Geweldige zalm

Mooie duidelijke site, snelle levering. Heerlijke zalm!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Dat proef je zeker

Helemaal top.

Makkelijke bestellen online en netjes op tijd geleverd. Wij pekelen de zalm altijd zelf en leggen hem dan op de bbq. Heerlijk en was zeer geslaagd. Zullen zeker nog een keer bestellen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Heerlijke zalm, kwalitatief uitstekend!

Prima website, zeer overzichtelijk en duidelijk. Bezorging is perfect, op de minuut. Daarna genieten van de zalm!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

Keurig verpakt en de smaak is heerlijk

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker

Alles top

Levering, verpakking en vis top!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Zalig

De beste kwaliteit en vooral de lekkerste zalm die ik heb gehad ga dus gewoon door jullie doen het voortreffelijk

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Your salmon is great, your courier is not.

I had firstly added the incorrect postcode, but on changing it for next day delivery, the courier messaged to say that they could not deliver. They then scheduled for day 3. Perhaps they did not see the word ZALM. They arrived on day 2 finally and then were rude about how my postcode took them to a place 100m further. If I enter the postcode it takes me directly home. It would be good to still be able to have delivery via PostNL. I love your products, but your courier needs to change.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Yes

Topkwaliteit

Mooi warm gerookte zalm, niet te zout, mooie rooksmaak en nog lekker zacht. Ook die met kruiden, met een geheel andere smaak

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja, ben zelf hobby roker

Lekkere zalm die snel bezorgd wordt

Dag van tevoren besteld dag erna al geleverd zalm van Urk levert goede kwaliteit en wil nog proberen of deze zalm op de bbq net zo lekker smaakt als gewoon uit de pan Alleen de piepschuimen verpakking mag wmb milieu vriendelijker

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Heerlijke zalm en goede service

Er miste een deel van mijn bestelling dus ik mailde. Vervolgens werd ik netjes teruggebeld, kreeg ik een korte toelichting en daarna werd de rest van mijn bestelling alsnog bezorgd. De zalm is erg lekker!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Geen idee, maar het is echt heerlijk!

Tjonge jonge wat heerlijk

Dit was werkelijk de allerlekkerste warm gerookte zalm ooit gegeten. Klinkt overdreven maar het is gewoon echt waar.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ik zeker wel

Zalm

Heerlijke zalm van de jongens van de Fant!

Top product en meer !

Meerdere malen al bestelling geplaatst. Altijd genietend van de lekkere zalm enz. Helaas was er wat misgegaan met laatste bestelling. Ik heb hierop een mail gezonden en de volgende morgen vroeg kreeg ik al een mail dat er een nieuwe levering zou plaatsvinden zodat ik tevreden kon zijn, dat zijn we !!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja daar hoef je geen kenner voor te zijn.

Super lekker en super vers!

De warmgerookte zalm is heel bijzonder en overheerlijk! Ik had deze zalm als hoofgerecht. Super simpel doordat je deze koud kunt serveren.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Geweldig voor een mooie prijs

De zalm is voortreffelijk en perfect volgens afspraak thuis geleverd

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!