snel en goed

top, denken ook met je mee. ik ben een vorige keer gebeld met het voorstel om de zalm een dag later te bezorgen want dan had ik de zalm direct uit zee. heel fijn

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

De beste zalm die ik ooit gegeten heb!

De eerste keer dat ik zalm heb gegeten van de jongens van de Fant was een aantal jaar terug toen ik met de kerst een zalm kocht voor een inzameling voor een goeddoel. Afgelopen jaar weer en nu gewoon lekker zelf besteld. Word snel en keurig geleverd in een koelverpakking. De zalm is inmiddels weer op dus we gaan maar weer bestellen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ik heb nooit ergens zalm op die zo goed van smaak is, dus ja!

Voortreffelijk vis

De jongens van Fant, maken waar wat ze beloven.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Super vers en mooie zalm

Heel snel bezorgd. Je krijgt het goed verpakt in een bak en als je die opent zie je hele mooie verse zalm liggen. Ik kreeg het 's avonds maar je krijgt meteen trek.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

De lekkerste zalm en de beste service

Warm gerookte zalm, maar ook andere vissoorten, koop je bij Zalm van Urk. De smaak van de zalm is ongeëvenaard goed en daarom zeggen we hiervan "Eens gegeten, nooit meer vergeten." Niet alleen het product is goed, ook de klantenservice is 100% goed te noemen. De klant is koning en dat begrijpen ze heel goed bij Zalm van Urk. Een 100% tevreden klant.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

De burgers waren zeer goed

De bezorging slecht. 3 adressen van buren opgegeven. Bezorger toch voor de deur gezet. Was daar niet zo blij mee. Gelukkig goed gegaan. Aflevering moet echt beter Product echt fantastisch. Bijzonder goed verpakt

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Van bestelling tot levering uitstekend geregeld!

De beste kwaliteit verse zalm, van een goed geregelde organisatie! Niets aan toe te voegen, gewoon helemaal top!

Perfecte zalmzijde

Heel mooi die verse zalmzijde met huid. Zelf koud roken op ambachtelijke wijze is heel leuk om te doen. Kost tijd en aandacht dus dan wil je ook een goed basisproductz

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Zalm van Urk is onoverwinnelijk!!!

Mijn ervaring met de zalm van “De Jongens van Fant” is onovertrefbaar, als je deze zalm hebt geproefd, wil je nooit geen andere meer! De smaak, de bezorging, hoe alles tot in de puntjes is voorbereid, het is perfect, jullie zijn de onbetwiste nummer 1 van Nederland !!!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker, dat proef je heel duidelijk!!

Geweldige kwaliteit en hele goede bezorging.

Dag van tevoren besteld, goede informatie over levermoment. Prima chauffeur. Als allerbelangrijkste heerlijke zalm een aanrader voor echte vis liefhebbers.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Goede kwaliteit snelle levering, zeer tevreden.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

Zowel de rauwe zalm als de warm gerookte zijn heeeerlijk! De gekruide warme zalm is veruit de lekkerste!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker!

De smaak zegt het allemaal.

Het verschil tussen fabriekszalm en deze ambachtelijke manier is echt te proeven. Ik geniet er altijd van. Fijn om te weten dat het E-nummer vrij is. De bezorging is elke keer goed en ik kan invriezen wat ik niet direct kan gebruiken. Goed geregeld!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker weten!

Op tijd bezorgtp

De paling was echt heerlijk

Heerlijk

Snelle levering en top product

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Geweldig lekker, geweldig vers, geweldig op tijd bezorgd

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja heerlijk van smaak

Superieure vis en zeer goede leveringen.

Superieure vis en zeer goede leveringen. Nu meerdere keren besteld en altijd heel tevreden!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? jazeker!

in 1 woord geweldig!!

Aangezien ik al meer dan 10 jaar praktisch geen reuk en smaak meer heb, was ik zeer verrast dat ik van deze Urker zalm wel smaak heb. De rooksmaak is geweldig voor mij! In een restaurant is dat praktisch nihil. Ik bestel jullie zalm dan ook al een lange tijd en heb een feestmaal als ik de zalm eet! Ga zo door jongens van de Fant!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? jazeker

Kan me niet herinneren dat ik zulke lekkere gerookte zalm gegeten heb. Ook de andere vis die ik erbij besteld heb (Kabeljauw en Dorade) waren heel vers en bijna geurloos dus vers. Alles was netjes vacuum verpakt en keurig gekoeld geleverd. Zal zeker weer gaan bestellen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker

Top kwaliteit

Voor ons was het de eerste keer dat we kochten bij Zalm van Urk. Onze ervaring is zondermeer positief te noemen. Topkwalitet en prima verzorgd.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

perfect in smaak en afhandeling

perfect in smaak en afhandeling

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Prachtig kado, goed op smaak,

Zalm besteld in kado verpakking: keurig op tijd bezorgd, zag er goed uit. Smaakte heerlijk

Heerlijk.

Je proeft de rooksmaak erg goed.

Super lekkere zalm

Echt een aanrader.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

Grandioos

Goed vers en super lekker De artikelen van van de fant zijn de lekkerste van het land Geen woord gelogen

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Echt wel

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!