super goede kwaliteit zalm

De zalm was vers gerookt en dat kan je ook proeven. De levering aan huis ging ook perfect . Mijn advies is zo doorgaan met het leveren en roken van gigantische verse zalm

De lekkerste zalm thuisbezorgd

Wat mij betreft de aller lekkerste warm gerookte zalm. Normaal gesproken nam mijn vader wel eens een stukje mee maar nu ik zag dat ik het thuis kon laten bezorgen dit meteen gedaan.

top geleverd

Snel en goed geleverd en topkwaliteit

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? 9

Goede kwaliteit ,levering op tijd.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Ontzettend goede verse heerlijke zalm perfect gekoeld en bezorgd door de koerier.

Super lekker en verse zalm. De koud gerookte is favoriet maar de warm gerookte minstens zo lekker. Uitstekende service en perfect gekoelde aflevering door de koerier.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker het is niet te vergelijken met andere zalm. Zelfs niet doe van de groothandel.

Geweldig bedrijf

De zalm is om je vingers bij af te likken zowel bij de verse als bij gerookte zalm. De producten worden koel en elke keer optijd afgeleverd. Een zeer tevreden klant van Zalm van Urk

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Heerlijk vers, de rooksmaak komt je tegemoet!

Heerlijke zalm, en precies zoals beschreven keurig de volgende dag bezorgd en te volgen wanneer ze aan de deur stonden! Top gedaan en zeker voor herhaling vatbaar. Dank en hartelijke groet uit Sneek.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut!

Veel zalm gegeten, maar jullie zalm en paling zijn echt geweldig !

Zeer snelle levering en bijzonder goed verpakt volgens afspraak. En wat een heerlijke zalm en paling hebben we ontvangen. Het bezoek die er heerlijk van meegegeten heeft was vol lof. Verser kan het niet. Dus er zullen zeker weer bestellingen volgen. Dank jullie voor dit mooie product, zijn we heel blij mee.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja heel duidelijk

Ben heel blij dat ik in de gelegenheid ben om deze heerlijke vis te kunnen bestellen. Dat dat allemaal mogelijk is. Zo snel en zo vers, dank U wel

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker

uitstekend

uitstekende service en een geweldig product.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Heerlijk en een goede prijs

Had julie zalm al een paar keer eerder gehad via een relatiegeschenk. In de vakantie naar Urk gereden, was er nooit geweest en heb daar in de winkel gekocht. Zo lekker dat ik ook online besteld heb om mee te nemen naar huis in Engeland!

Lekker

Zeer goede vis en super service

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

koud gerookte zalm was weer voortreffelijk

order stipt op tijd opgevolgd in handige verpakking

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? supervers

Vers is ook echt vers!

Voor het eerst deze verse zalm gekocht, en die was ook echt vers. Werd in de avond bezorgd, goed gekoeld en ik kon er zo mee aan de slag. De gerookte zalm ook een pakketje van besteld, die was om te smullen. Dat smaakt zeker naar meer.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

Snel en lekker.

Volgende keer een stuk uit het midden van de warm gerookte zalm, zoals op de foto getoond. Naar de staart toe leek het wel zouter te worden.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja, lekker. Zie eerdere opmerking.

Heerlijk verse en malse zalm

Bestel gelijk om ook cadeau te doen i.p.v. een bloemetje, groot succes!

Goede directe afhandeling

Volgens afspraak volgende dag op stoep. En goede samenwerking met bezorger

Heerlijk

De warm gerookte zalm is mijn favoriet, heerlijk en dan de gekruiden versie om je vingers mee af te likken

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Beter dan in de winkel

goede vis, op tijd geleverd

Heerlijke zalm, redelijke paling, goed gerookt en op tijd geleverd.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Het smaakt wel goed in ieder geval

Top zalm

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Vis werd op tijd afgeleverd en heel goed verpakt. En de smaak is om over naar huis te schrijven in een woord heerlijk.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeer goed

Heerlijke verse zalm!

Zalm wordt snel en in een speciale doos (gekoeld met ijs) geleverd! Wij hebben nu een paar keer zowel de "gewone" als de koud- en warmgerookte zalm besteld, heel smakelijk!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker!

Fantastische zalm mooi snel en gekoeld geleverd!

Ik zou het assortiment iets uitbreiden met bv oesters.. ik zou dat zeker bestellen en in combinatie met de avond levering komt dat zeer goed uit voor een consument!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Uitmuntend!

Sta je in Kroatië op de camping, komt je "buurman" er aan met zalm uit Urk. Zelf bereidt. Nog nooit zo'n lekkere zalm gegeten! Blijkt het één van de jongens te zijn! Wij zijn "om" , gaan hier zéker vis bestellen en bevelen ze aan bij onze vrienden! Nogmaals bedankt!!

Uitmuntend!

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!