Helemaal goed!

Gewoon de lekkerste zalm

Zowel de gerookte als verse zalm is perfect van smaak. Jammer dat je het nooit zo proeft in een restaurant.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker weten

Lekkkkkkkkkeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

De rauwe zalm, plakjes koud gerookte zalm , warmgerookte zalmmoten en paling......brrrrr....zo verschrikkelijk lekker. Belachelijk gewoon.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Durf je dit te vragen? 1000% zeker

Voortreffelijk!!!!!

Wij hebben altijd warm gerookte zalm. Heerlijk vol van smaak. Wordt altijd op tijd bezorgd. Wij zijn dik tevreden.

Prima zalm

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Nee, niet echt

Heerlijke verse zalm

De warm gerookte zalm was uitstekend. We hebben gesmuld met ons vriendenweekend. Daarvan zeiden er meteen een aantal, ik ga daar ook bestellen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

Heerlijke zalm!

De vers gerookte zalm werd volgens afsprask bezorgd. Prima service dus en werkelijk heerlijke zalm.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

De lekkerste zalm van Nederland, ik laat het thuis bezorgen in de Achterhoek! Top service, ga zo door!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Wij wel heerlijk!

Lekkere gerookte zalm.

Lekkere zalm, vers bereid. Alleen de bezorgdienst kan beter.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja, de zalm heeft meer smaak en een beter textuur

Prima service en goede kwaliteit producten

Prima service. Kwaliteit van de producten de volgens afspraak en op tijd geleverd werden top. Ook wanneer iets niet op voorraad is eerlijke en heldere communicatie en prompte terugstorting van het betaalde bedrag.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Uitstekende levering en product!

Mijn bestelling werd zeer vlot afgehandeld en bezorgd. De zalm smaakt geweldig!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut

Heerlijk

De producten zijn erg lekker en niet duur

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

Super heerlijke warm gerookte zalm!

Top, je bent toch wat huiverig om vis online te bestellen, maar je kunt het alleen ervaren door het te doen en dit is zeer goed bevallen. De zalm is super lekker gerookt, vol van smaak en het is een wereld van verschil met een simpel stukje zalm uit de supermarkt. Deze zalm is zeer zeker aan te raden om te bestellen afspraken worden nagekomen, want de volgende dag heb je de heerlijke zalm al binnen!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? JA

De lekkerste zalm ooit!

Zalm uit Urk is niet te vergelijken met andere zalm. Boterzacht!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker!

Heerlijke, malse zalm

Duidelijke website, kwaliteit/ prijs perfect, goede gekoelde levering en prachtige heerlijke zalm

Perfect.

Hartstikke lekker, bestel voor onszelf en voor anderen. Goed ingepakt en snelle levering. Niks op aan te merken.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Geen idee, goeie zalm in ieder geval.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit vis. Overzichtelijke website voor bestellen en levering zoals beloofd! Aanrader!

Heerlijke zalm.

Zalm in bladerdeeg gemaakt. Genoten met zn allen.

Kwaliteitzalm

Ik wilde voor mijn verjaardagsbuffet echt een kwaliteitzalm hebben. Dan ben je bij Zalm van Urk bij het juiste adres. Je proeft een groot verschil met zalm van de supermarkt. Ook de paling was heerlijk. Niet te zout. De bezorging van de vis was ook uitstekend geregeld. Ik zou zeker weer vis bestellen bij deze organisatie.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Heerlijk fantastisch smullen de aller beste zalm

Heerlijk fantastisch smullen decaliter beste zalm steeds weer genieten

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zekers

Om je vingers bij op te eten

Wat een heerlijke zalm. Als je de doos met zalm opent komt de lekkere rooklucht je tegemoet. Koud en even opgewarmd in de oven gegeten. Om je vingers bij op te eten!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja, lekkere doordrongen rooksmaak

GEWELDIG !

Prima communicatie , perfecte aflevering , ontzettend lekkere gerookte zalm!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? jazeker

Beste gerookte zalm!

Warm en koud gerookte zalm op website besteld. Werd snel bezorg in een koelbox! Zalm was echt heerlijk. Niet te vergelijken met zalm uit de supermarkt. Gaan we vaker bestellen!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jaa 100% !!!!

perfecte zalm

Mijn ervaring is een prima bezorging, uitstekende verpakking en daar bovenop ook nog eens een uitstekende kwaliteit

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja zeker

Vers en vol smaak

Telkens als er een bestelling binnenkomt is het een feestje. Ja wij vriezen ook wat in, maar ook na het ontdooien smaakt het nog fantastisch.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja, nergens anders proef je de smaak van de Jongens van de Fant nergens anders

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!