Thuis genieten van kwaliteit

Zalm als lekkernij, Dat hoort erbij. Van de Jongens van de Fant, Die bezorgen door het hele land, …..zelfs Oud-Beijerland!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Keurig geleverd en top van kwaliteit

X

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Delicious salmon and fast service!

Wonderful service and great salmon! My Scottish background approves of the taste, the amounts offered and the price! Great work, Jongens van de Fant! Urk salmon remains at the top of the list for me. I especially love how you smoke the salmon in the traditional way. It's a gastronomic delight!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Yes, definitely.

Super snelle levering en kwaliteit zalm

Aanrader

Altijd zeer goede service, snelle verzending en heerlijke zalm!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

Súper zalm

Heel lekker de zalm van URK Dit koop je niet in een supermarkt Koud gerookt heb ik gekocht en paling top Gr CHARLES

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Gerookte zalm en paling echt een aanrader. We zijn er fan van. Goede kwaliteit. Netjes verpakt en bezorgd. Je wordt ook gemaild als er prijswijzingen zijn met reden hiervan.

Slechte levering niet gewend

Mijn laatste levering kwam helaas in ongekoelde en beschadigde verpaking aan. Via de mail een masl contact gehad verder niets meer vernomen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Normaal altyd super kwaliteit

Weer heerlijke zalm ontvangen

We hebben al vaker besteld en steeds zeggen we weer wat is dit heerlijk, dat geldt voor de warm en koud gerookte zalm.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker

Heerlijke zalm.

De lekkerste zalm. Zo veel lekkerder dan van de supermarkt.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Betrouwbare leveringen en altijd kwaliteit

Mijn vaste adres voor zalm

Een ware delicatesse

De zalm van urk heeft een bijzonder ronde smaak en een fijne structuur. Het is een ware delicatesse die kan worden ondersteund door een goede wijn of zelfs een glaasje port. De zalm dient dan ook als delicatesse te worden gewaardeerd en niet als tussendoortje.

Top product!!

Enige minpunt is dat men niet reageert op het whatsapp bedrijfsaccount. Verder prima service.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Zalm filet was heerlijk op bbq! schubben mogen eraf

Zalm filet was perfect op bbq. Zachtjes gerookt en heb zoutsteen voor een stukje ook gebruikt voor het eerst.. was iets te zoutig.. moet ik nog keer overdoen proberen. Wat heel fijn zou zijn is om de schubben van de zalm ook te bewerken. En evt mogelijkheid bij keuze zalm filet , met vel of zonder vel. Hoop dat jullie wat kunnen met mijn input,

Heerlijk! En gasten vol lof

De zalm was als eerdere jaren heerlijk en ik ben zeer tevreden over de bezorging.

Overheerlijk !

Jullie gekruide warm gerookte zalm vorig jaar leren kennen via Nederlandse collega’s. Heel lekker ! Ondertussen meerdere produkten aangekocht en elk stuk voor stuk vers en fijn van smaak. We hopen nog vele jaren jullie klant te mogen zijn.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker en vast !

Punt 1. De fantastisch lekkere vis, nergens zo goed als hier. Punt 1 Een zeer goede en nette bezorging

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Holland's ambachtelijk vakmanschap op zijn best!

Heerlijke gerookte zalm voor een schapelijke prijs, echt een aanrader!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Echt wel!

Er is geen lekkerdere

Vaste klant. Heerlijke zalm, niet te zout. Wij willen geen andere zalm

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zekers

Heerlijke zalm, goed gerookt.

Zoals de zalm smaakt krijgt een restaurant niet voor elkaar. Daarom eet ik geen zalm in een restaurant, alleen thuis. En dan is het een feestje.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Zoals altijd weer fantastisch geregeld!

Opnieuw zalm besteld en het was weer verrukkelijk! Ook de gekoelde levering was weer prima. Ga zo door!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

De zalm en gerookte zalm die ik bestelde werd netjes de volgende dag geleverd. Daarbij is het super lekkere zalm. De gerookte zalmfilet smelt op je tong. Ook de hele zalm is niet te vergelijken met zalm uit de supermarkt. Wij hebben weer genoten van stukje vis. En we hebben extra besteld en ingevroren. Een echte aanrader!

Smaakt heerlijk

Altijd perfect gerookt

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

Goed product, zorgvuldig verpakt

Mooi product, goed verzorgd verpakt en verzonden.

Waanzinnig lekker

De beste zalm ever, echt smullen

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zekers

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!