Snelle levering van echt verse zalm

Het is makkelijk te bestellen. De levering is heel goed. De kwaliteit is heel goed. Ik heb al een paar keer besteld de kwaliteit is heel goed. Mijn vriendin ga de tip en ze heeft niets te veel gezegd.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker

Altijd goed

Ik bestel geregeld bij Zalm van Urk en is altijd lekker en goed

Waar voor je geld !

Product van een super kwaliteit. Worden in optimale omstandigheden stipt aan huis geleverd.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Je proeft dit 100%

Erg lekker

Had hem in de vriezer gedaan en vandaag eruit en zo lekker

Helemaal top!!

Snelle levering en een geweldig stuk zalm dat met liefde is bereid!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker wel!!

Alles ontdooid zelf warm bij levering

2 dagen later geleverd! Alles ontdooid zelfs warm bij het uitpakken. Geen reactie op mijn email ?! Volgende keer weer bij www.palingkopen.nl !

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Nee

Er gaat niets boven de zalm van Urk!

Gemakkelijk te bestellen, overzichtelijke site, uitstekende bezorging door trnkrs en de zalm is echt verrukkelijk. Niets meer aan doen.

Verrukkelijk

Zowel de verse als warm gerookte zalm bestellen we regelmatig. de produkten worden keurig gekoeld en op tijd bezorgd. De smaak is in een woord verrukkelijk.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Uiteraard

Super kwaliteit.

Was top zal ik zeker vaker gaan doen. Verpakking koeling bezorging. Was top

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Alles is van goede kwaliteit

De zalm en de haring zijn van een kwaliteit die je bij een Makro of Sligro nooit zal krijgen. De afhandeling van de bestelling verloopt ook soepel. Trunkrs is de perfecte bezorgdienst

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Lekkere vis!

Zeer goede service, aan huis bezorgd en helemaal gekoeld. Vriendelijke bezorgers en de vis is van goede kwaliteit

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker

Uitstekende service en product!

Steeds weer uitstekende service en zeer smakelijk product!! Ik haal nooit meer ergens anders..

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja, absoluut!

Geschrokken

Na verschillende keren gehaald te hebben en ook een keer laten bezorgen was dit niet de top kwaliteit die ik gewend ben.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Het zal wel

Prachtig product, goede levering en prima prijs.

Ik koop al enige jaren mijn zalm bij Zalm van Urk. Als je eenmaal deze zalm geproefd heb is het lastig om nog te genieten van een supermarkt variant. Voor mij niets anders meer!

Top kwaliteit

Aanrader !!!

Goednooit geen problemen mee

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Mijn ervaring is zeer goed. Elke keer weer een voortreffelijke zalm,met veel smaak!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

Prima levering en goede producten

Alles naar wens

Zoals het op de site staat is echt waar.Correct geleverd en goed verpakt.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Geweldig, smaakvol, niet te vergelijken met supermarkt zalm

Gewoon top!

Was machtig goed

Met ons voetbal team ( jeugd) komen we altijd al een visje bij jullie halen. Deze keer via post zalm besteld. Foi dat was echt super super.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zo iets kun je niet uit een winkel krijgen. De smaak en lekker vet kleur.

Top produkten!

Voor de 1e keer besteld. Zalm, tonijn en kabeljauw. Perfect geleverd en top kwaliteit!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Zalm van Urk, er is geen betere….

Het was echt spannend de eerste levering. In de avond werd mijn bestelling keurig ca. 10 uur afgeleverd. Vakkundig verpakt!

Klasse,vers,top kwaliteit

Lekkere gerookte zalm, snel geleverd en van top kwaliteit

De zalmzijde was fantastisch

De zalm zag er al echt geweldig uit, we hebben deze slow cooked klaargemaakt en alleen maar complimenten gekregen en natuurlijk de vraag waar komt de zalm vandaan ;-) Zeebaars ook echt een aanrader!

Breehorn 2 a

8321WP Urk

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!