Vers is ook echt vers!

Voor het eerst deze verse zalm gekocht, en die was ook echt vers. Werd in de avond bezorgd, goed gekoeld en ik kon er zo mee aan de slag. De gerookte zalm ook een pakketje van besteld, die was om te smullen. Dat smaakt zeker naar meer.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

Snel en lekker.

Volgende keer een stuk uit het midden van de warm gerookte zalm, zoals op de foto getoond. Naar de staart toe leek het wel zouter te worden.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja, lekker. Zie eerdere opmerking.

Heerlijk verse en malse zalm

Bestel gelijk om ook cadeau te doen i.p.v. een bloemetje, groot succes!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Goede directe afhandeling

Volgens afspraak volgende dag op stoep. En goede samenwerking met bezorger

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Heerlijk

De warm gerookte zalm is mijn favoriet, heerlijk en dan de gekruiden versie om je vingers mee af te likken

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Beter dan in de winkel

goede vis, op tijd geleverd

Heerlijke zalm, redelijke paling, goed gerookt en op tijd geleverd.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Het smaakt wel goed in ieder geval

Top zalm

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Vis werd op tijd afgeleverd en heel goed verpakt. En de smaak is om over naar huis te schrijven in een woord heerlijk.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeer goed

Heerlijke verse zalm!

Zalm wordt snel en in een speciale doos (gekoeld met ijs) geleverd! Wij hebben nu een paar keer zowel de "gewone" als de koud- en warmgerookte zalm besteld, heel smakelijk!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker!

Fantastische zalm mooi snel en gekoeld geleverd!

Ik zou het assortiment iets uitbreiden met bv oesters.. ik zou dat zeker bestellen en in combinatie met de avond levering komt dat zeer goed uit voor een consument!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Uitmuntend!

Sta je in Kroatië op de camping, komt je "buurman" er aan met zalm uit Urk. Zelf bereidt. Nog nooit zo'n lekkere zalm gegeten! Blijkt het één van de jongens te zijn! Wij zijn "om" , gaan hier zéker vis bestellen en bevelen ze aan bij onze vrienden! Nogmaals bedankt!!

Uitmuntend!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Heel lekker…maar nie genoeg gekoeld….verzending kan beter

Beetje lang onderweg geweest denk…..was niet meer koel… Wel heel lekker van smaak … Mss volgende keer de koud gerookte is proberen

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Al jaren klant omdat hier veruit de lekkerste (gekruide) zalm wordt geleverd.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Super zalm

Leuke tent

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Hij is hier het lekkerst

Perfect!

Betrouwbaar, verzorgd, veilig bezorgd en bovendien iedere keer weer smaakvol! Bezorgkeuze is ook reuze. Kun je precies afstemmen op wanneer je thuis bent!

Lekker als altijd.

Wederom heerlijke warm & koud gerookte zalm gegeten.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Whauw!!!

Wat is die zalm heerlijk. We hebben er erg van genoten. De bezorging is top, goed gekoeld komt het aan. Zeker ga ik deze nog vele malen bestellen. Echt voir herhaling vatbaar. Zou het iedereen aanraden om te bestellen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker, heerlijk

Toproduct, met liefde en vakkennis bereid, en een geweldige bezorgservice.

Enkele jaren geleden kwam ik door een vriendin uit Emmeloord in aanraking met de jongens van de Fant. Zalmliefhebber als ik ben was ik direct om, warmgerookt is nog lekkerder dan koud gerookt, als is dat ook erg lekker. Enige tijd geleden zag ik dat de jongens ook bezorgen en heb ik de gok gewaagd. De zalm ken ik als geweldig, maar hoe gaat dat met bezorgen. Nou dat gaat geweldig, hun bezorgdienst doet exact wat ze zeggen, ze leveren op de dag dat je wil, en op het tijdstip dat je wil. Je kan je bestelling volgen, en ziet op vrijwel de minuut af wanneer je bestelling komt. De eerste keer was dat even wennen, want ik ken geen pakketdienst die zo transparant is. De eerste bestelling werd keurig in een tempexdoos met een goed koud koelelement bezorgd, de zalm was gevacumeerd en prima gekoeld. Vorige week weer een bestelling laten bezorgen, ik ben helemaal blij. Top service!!!

Top kwaliteit

Heerlijke zalm, keurig verpakt en koel geleverd.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker

Heel goed geregeld

Had een zalm voor familie besteld als kadootje. Per ongeluk mijn mailadres verkeerd ingevuld maar alles was goed verlopen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja, degene die het hadden ontvangen zeiden van wel.

Superieur

Ben al eens in Urk geweest voor de zalmslaatjes Die zijn ook heerlijk zodoende nu gerookte zalm besteld! Superieur lekker !!!!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker !!!!!

Echt genieten

Een familielid had warm gerookte zalm van Urk gekregen als kerstpakket, dit was de lekkerste zalm die je maar kunt bedenken. Heb sindsdien al 2x een bestelling laten thuisbezorgen in Rotterdam en verschillende keren warmgerookte zalm van Urk cadeau gedaan! Ook een goede bezorg- en klantenservice, ik wilde mijn bestelling nog aanpassen de dag voordat het werd bezorgd, en kreeg de volgende ochtend gelijk bericht dat dat in orde kwam. Super!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja!!

Superrrrr Top

Geweldig wat een smaak, zo vers zo puur. Wij hadden de hele warm gerookte zalm Wauw als of er een engeltje over je tong piest.❤️

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja absoluut

Uitstekend en snel en netjes bezorgd, klasse

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Top kwaliteit

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!