Komt op afgesproken tijd, alles keurig verpakt en koud

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Heb al jaren zalm van de jongens van de Fant, dat zegt toch genoeg. Onovertroffen.

overheerlijk met perfecte bezorging

alles kwam goed bevroren aan, de bestelling was compleet. We hebben het in de diepvries gedaan en kunnen steeds van een product genieten.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

De zalm is goddelijk lekker

Heerlijke warmgerookte zalm De bezorging mag beter!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Geweldig lekkere zalm

Soepel geleverd en een smaak die voortreffelijk is

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

Altijd lekker die warmgerookte zalm van Urk

Correcte aflevering en altijd weer een fijne smaak beleving

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? -

Prachtige zalm en goed verzorgd !

Ik was blij verrast ! Mooie zalm, vacuüm verpakt per stuk en de bezorging was zeer goed verzorgd.

Heerlijke warm gerookte zalm

Goed verzorgd, vacuüm verpakt , in goede koelbak verstuurd.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Proef echt het verschil

Prima, kwaliteit en snelle bezorging

Huiden zo, goed verpakt en snelle levering!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja, koop regelmatig in viswinkel. Hier proef je het verschil!

Een heerlijk stuk verse zalm. Goed verpakt. We hebben genoten. Graatvrij. Zelf op de barbecue gerookt

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Prima zalm zijdes gekregen. Bezorgservice was wel een dag later dan aangegeven

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Zalm die smelt op je tong

De bezorging gaat super. En de zalm is van heel goede kwaliteit. Ga zo door Jongens van de Fant.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker weten

Heerlijk

Zalm van Urk is de beste en lekkerste zalm die er is !

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker

top kwaliteit zalm

super vers

Fantastische producten

Netjes geleverd in een geïsoleerde doos met koelelementen. Hele mooie zalm moten.

geweldig

toppie

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? 9

Uitstekend en zeer smaakvol, verzending en verpakking ook top!

Ik kocht het product al eerder via Crisp en wist dus wat ik kon verwachten, perfect gerookte vis van top kwaliteit. Overigens is het zalm slaatje ook zeer aan te bevelen en over het geprezen saus is geen woord gelogen. Kippertjes zijn lekker stevig met aangename rooksmaak en het verse zalm van topkwaliteit. Ik zal zeker terug komen als klant, nadat we al dat lekkers verorberd hebben!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut, niet te vergelijken met het supermarkt aanbod.

snel en goed

top, denken ook met je mee. ik ben een vorige keer gebeld met het voorstel om de zalm een dag later te bezorgen want dan had ik de zalm direct uit zee. heel fijn

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

De beste zalm die ik ooit gegeten heb!

De eerste keer dat ik zalm heb gegeten van de jongens van de Fant was een aantal jaar terug toen ik met de kerst een zalm kocht voor een inzameling voor een goeddoel. Afgelopen jaar weer en nu gewoon lekker zelf besteld. Word snel en keurig geleverd in een koelverpakking. De zalm is inmiddels weer op dus we gaan maar weer bestellen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ik heb nooit ergens zalm op die zo goed van smaak is, dus ja!

Voortreffelijk vis

De jongens van Fant, maken waar wat ze beloven.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Super vers en mooie zalm

Heel snel bezorgd. Je krijgt het goed verpakt in een bak en als je die opent zie je hele mooie verse zalm liggen. Ik kreeg het 's avonds maar je krijgt meteen trek.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

De lekkerste zalm en de beste service

Warm gerookte zalm, maar ook andere vissoorten, koop je bij Zalm van Urk. De smaak van de zalm is ongeëvenaard goed en daarom zeggen we hiervan "Eens gegeten, nooit meer vergeten." Niet alleen het product is goed, ook de klantenservice is 100% goed te noemen. De klant is koning en dat begrijpen ze heel goed bij Zalm van Urk. Een 100% tevreden klant.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

De burgers waren zeer goed

De bezorging slecht. 3 adressen van buren opgegeven. Bezorger toch voor de deur gezet. Was daar niet zo blij mee. Gelukkig goed gegaan. Aflevering moet echt beter Product echt fantastisch. Bijzonder goed verpakt

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Van bestelling tot levering uitstekend geregeld!

De beste kwaliteit verse zalm, van een goed geregelde organisatie! Niets aan toe te voegen, gewoon helemaal top!

Perfecte zalmzijde

Heel mooi die verse zalmzijde met huid. Zelf koud roken op ambachtelijke wijze is heel leuk om te doen. Kost tijd en aandacht dus dan wil je ook een goed basisproductz

Bedrijfsgegevens

Breehorn 2 a

8321WP Urk

[email protected]

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.