Top! Kwaliteit en levering.

Bestelling via website geplaatst. Duidelijk, overzien makkelijk. Levering op aangegeven dag met goede track en trace. En kwaliteit van zalm is prima. Top bedrijf.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Top kwaliteit voor een gekweekte paling.

Mijn voorkeur gaat echt uit naar de wilde paling, deze kwam wel heel dicht in de buurt en prima gerookt. Top

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker

Heerlijke zalm onovertroffen!

Al jaren een super kwaliteit wat door vele van mijn vrienden ook wordt onderschreven. Moet ook altijd voor hen meteen mee bestellen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut.

Zalm om van te smullen

Voor de tweede keer via dit bedrijf warm gerookte Zalm besteld. Wat een kwaliteit..... Mooi verpakt en keurig op tijd afgeleverd. Heerlijke smaak......

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? jazeker 100%

Kwaliteitsniveau is erg hoog!

Ga zo door jongens!!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Eerlijk waar de beste!!

Heerlijke zalm zowel warm als koud gerookt

Heerlijke zalm, zowel warm als koud gerookt. Mooi verpakt en uitstekend gekoeld bezorgd. Erg tevreden

geweldig

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? geweldig

Beste zalm

Ik blijf hier bestellen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Beter bestaat niet super lekerr

Super vers en gekoeld geleverd. Top!.

Uitstekende kwaliteit en levering

Gemakkelijk te bestellen en altijd uitstekende kwaliteit van zowel de gerookte zalm als de gerookte paling. Prima avondbezorging door Trunkrs. Krijg van familie, vrienden en kennissen alleen maar lovende reacties over de heerlijke smaak. ,

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Heerlijk en kan niet beter

Heerlijk! Geweldig van genoten.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Heerlijke zalm

De zalm kwam goed verpakt met koelelementen binnen, wat super is natuurlijk. En hij smaakte ook heerlijk, alleen jammer dat hij dan weer zo snel op is. Dus we zullen zeker vaker bestellen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja, dat proef je zeker, wat heerlijk is

Super goede kwaliteit en snelle levering

Doordat mijn opa vaak met hele bestellingen vanuit Den Helder naar jullie toe ging om vis te kopen is iedereen verslaafd geraakt aan de beste zalm die we ooit gegeten hebben. We horen van iedereen om ons heen die nog nooit zulke goede zalm heeft gegeten als dat van de Jongens van de Fant uit Urk!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker weten

Schitterend

Mooie eerste ervaring! - correcte afhandeling - top product

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Natuurlijk

Heerlijke warmgerookte zalm

Wij bestellen elk jaar warmgerookte zalm. Vorig jaar een keer bij een ander gedaan, waar we heel veel spijt van hadden. Vanaf nu alleen nog maar bij Zalm van Urk. Een heerlijke smaak, netjes verpakt, snelle levering.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja, zeker weten.

ontzettend lekkere zalm, netjes verpakt

Deze zalm is gewoon genieten

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Heerlijke zalm en super bezorgd!

Ik was erg benieuwd hoe de zalm werd bezorgd. Deze werd netjes optijd en gekoeld afgeleverd. We hebben er heerlijk 2 dagen van genoten.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Je proeft zeker het verschil met groot handelaren.

Zeer goede service en een top-product.

Welke variant je ook neemt, ze smaken absoluut TOP!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? absoluut

Magisch

De geperde zalm en koud gerookte zalm moet je gewoon gegeten hebben om dit gevoel mee te maken. Magisch

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Smelt op de tong

Hele fijne levering, heel goed verpakt

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja dit is de allerbeste zalm!

Makkelijk en snel te bereiden en lekker!

Wij hebben voor kerst besteld, de twee soorten zalm en garnalen spies! En met oud en nieuw 1 soort zalm en garnalenspies Viel me alleen wel op dat de zalm van de kerst wel grotere stukken waren. Maar de smaak was super!!!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Lekker vers en geweldig van smaak!

Naast de topkwaliteit Zalm was ook de bezorging en wijze van verpakken perfect

De zalm is fantastisch!

Super Lekkere zalm en stipte levering

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Heerlijke malse zalm.

Lekker van genoten op een toastje, in een maaltijdsalade en om zomaar lekker van te snoepen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Super lekker product meerdere keren besteld elke keer top kwaliteit.

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!