Goede en heerlijke zalm van urk

Goede en heerlijke zalm van urk Goed verpakt zo dat het ook vers blijft

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker proef je verschil met zalm uit supermarkt

Bestelling was niet compleet

Bestelling was niet compleet dat was wel jammer .Door drukte geen probleem van gemaakt. Geld was snel teruggestort. Fijne Jaarwisseling. Fam J van Deelen Opheusden

Top kwaliteit thuis bezorgd

Op tweede kerstdag hebben we weer enorm genoten van de warm gerookte zalm!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Topwaliteit en super levering!

Topkwaliteit en superlekker!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Goede website en goede levering

Goede website, met duidelijke omschrijving. Levering op de juiste datum.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Perfecte kwaliteit en op tijd geleverd.

Al jaren koop ik de vis van dit bedrijf. Als ik over de A7 naar huis rijd, dan ga ik er meestal even af om vis mee te nemen. Altijd perfecte kwaliteit en heb nooit een tegenvaller gehad. Via de site bestellen gaat gemakkelijk en het komt altijd op tijd aan.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker. Je likt je vingers erbij af.

Ambachtelijkheid duurt het lekkerst.

Zeer vriendelijk geholpen door Hendrik

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut

Super lekker!!

We hebben heel erg genoten van deze overheerlijke zalm!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker!

Kwaliteit wederom uitstekend

Na 3 eerdere ervaringen met Post.nl (uitstekend wat mij betreft) nu via Trunk, planning 21 dec, niet bezorgd, 22 dec. chauffeur ongeluk gehad, beterschap, uiteindelijk 23 dec. bezorgd...

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Goede prijs - kwaliteit verhouding

Bezorgdienst een prima aanvulling op de service, bespaart een autorit vanaf Brabant.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Onze ervaring is, net als die van onze gasten, heerlijk product waarvan je verschil goed proeft als je die met supermarkt zalm vergelijkt.

Wederom top!

Simpelweg de beste gerookte zalm die in Nederland te koop is.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

De zalm was in 1 woord verrukkelijk. En wat een goede service van het brengen, het was perfect verpakt. In woord: dik tevreden en een aanrader voor alle zalm liefhebbers.

Smaaksensatie

Heerlijk warm gerookte zalm. Perfecte smaak, super zacht, smelt op de tong.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker weten. Duidelijk verschil.

overheerlijke zalm. keurige levering

keurige website. warm gerookte zalm overheerlijk. kon een datum van levering opgeven. correcte levering

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? overduidelijk

Top viswinkel

Super dat de bestelling zo thuis bezorgd is keurig verpakt.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja, heel duidelijk

Overheerlijk

Bestelling vlot geregeld en bezorgd. Erg tevreden en erg genoten van de lekkere zalm

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Oh zeker

Vers goed gerookt minder

De verse zalm was geweldig,echt goed vet en smaakvol. De gerookte zalm was super.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker wel. Heerlijk

Fantastisch en heerlijk

Werd een dag later bezorgd als gepland maar was het wachten meer dan waard. Eerste keer besteld daar en de smaak was super.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker wel

Zalig

De gerookte zalm wat echt perfect, zalig en echt een genot om te eten. De verse zalm was ook echt heel goed, mooie structuur en super vers. Heerlijk sushi van gemaakt. Bezorging was ook prima, goed koel verpakt.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker weten

Heerlijke vis!

Heerlijke vis en goed verpakt afgeleverd.

Heerlijk

We hebben deze zalm vaker gehad en de smaak en qualiteit is altijd goed. Geen klachten.

Snelle levering!

De bestelde producten waren snel binnen, ondanks de drukke tijd. Zoals elke keer, weer heerlijke zalm!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Anders dan wat je in de supermarkt koopt

Perfect geleverd exact zoals omschreven.

Goed info op de website geen valse beloftes. Smaak was voortreffelijk.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Voor mij is dit de beste warm gerookte zalm van Nederland!

Het begint al op de website, duidelijk en overzichtelijk. Keuze uit 1 stuk van circa 1 kilo of losse stukken van circa 1 kilo. De bezorging wordt keurig verzorgd en mijn bestelling kwam op de afgesproken datum en tijd. Netjes in een koelbox met koel elementen en nopjesfolie. De zalm is van perfecte kwaliteit!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker!

Het neusje van de zalm

Jeetje jongens jullie weten hoe je een zalm moet bereiden en presenteren! Geweldig! Ik was al helemaal blij toen ik het ontving! Bezorg service super en de gift verpakking erg mooi! Maar dan de smaak! Ik had gekruid en naturel en beide heb ik mogen proeven. Echt heerlijk! Echt het neusje van de zalm!!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker! Dit is echt heerlijk!

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!