Alles was perfectvan smaak

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Zeer goede kwaliteit vis goed verpakt en een snelle levering. Volgende keer ga ik weer bij jullie bestellen top!!

uitstekende kwaliteit en service

Bestellen is simpel en keurig afgeleverd

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Heerlijk vers!

Super snelle levering van heerlijke verse zalm. Een absolute aanrader.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja, absoluut.

de beste vis die er te krijgen is :)

wij bestellen regelmatig via de webshop en iedere keer weer is het gewoon goed geregeld !!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? jazeker

Zeer goed verzorgd en prachtige vis.

Ik ben heel erg tevreden. Alles was goed verpakt en de bezorging ging heel vlot. Fijn dat ik alles thuis kon invriezen, mooie moten. Ook is men goed bereikbaar voor vragen. Ik ben er heel erg blij mee !

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Het verschil met de supermarkt is overduidelijk !!!!

Een top product, altijd mals en lekker.

Wij zijn al jaren klant bij de jongens van de Fant, altijd snel en goed. Wij zijn een tevreden klant en volgens ons vele andere. Ik heb nog nooit een klacht gehoord in mijn kennis kring.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Heerlijke zalm alleen de verpakking mag kleiner.

Heerlijke zalm alleen de verpakking mag kleiner.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

Gorfe kwaliteit en snel geleverd

Prima product

Heerlijke zalm en gerookte vis

Heerlijke zalm. Levering volgens afspraak.gr

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? 100 %

The best

Geweldige verse overheerlijke zalm. Ik bestel graag een zalmzijde en rook hem zelf❤️

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Goede bezorging en gewicht ook kloppend. Heerlijke zalm en perfect gerookt. Smaakt perfect en niet droog. Gaan er zeker meer bestellen.

Heerlijke zalm!

Heerlijke zalm en de bestelling is super verpakt geleverd. Aanrader!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja!

Heerlijke zalm

Goed verpakt en prima bezorgd

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Nergens anders zo lekker

De zalm van Urk is super lekker Het is lekker zacht en ruikt heerlijk maar de smaak is met geen pen te beschrijven

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

Smullen!

Zowel de warm gerookte zalm als de paling waren top. Goed verpakt en snel geleverd.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker weten

Fantastisch, snel verzorgd, smaak prijs kwaliteit Prima!!

Ik heb al vaak zalm besteld. Met grote zorg bereid, snel in huis, smaak prijs kwaliteit is prima. Ze zijn echt heerlijk. Echt een aanrader voor een goed stuk zalm.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker, lichtzout, zacht en msls niet droog en topvers!! Gekield geleverd

Heerlijke warm gerookte zalm!!

Kwaliteit en smaak zijn altijd goed! Zeer tevreden!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja, absoluut!

Beter ga je niet vinden.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? 100%

Snelle service en prima kwaliteit

De website was heel overzichtelijk. Ik bestelde de zalm in de avond en had hem al de volgende dag in huis. De zalm was goed ingepakt en koel bezorgd. De kwaliteit was uitstekend. Zeker een aanrader

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Fraai product en snelle professionele levering

Kom vaak in Scheveningen met vele viszaken. Dit product is met door speciale roking toch te verkiezen boven het gebodene in deze bekende visplaats. Prima!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zie commentaar hierboven.

Heerlijk

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Krijg niet wat je besteld...

Onder andere koud gerookte Zalm (500 gram REPEN) besteld. Krijg je dwarsgesneden plakjes, sommige zo klein als een postzegel. In de supermarkt koop je hetzelfde (of beter)! De warm gerookte Zalm was (wel) goed.

Jongens met verstand

Buitengewoon netjes geregeld en goed georganiseerd

Breehorn 2 a

8321WP Urk

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!