Lekker sappige zalm

De zalm was lekker sappig en goed gerookt maar de kruiden waren echt te zout. We zijn wel iets gewend en houden van voldoende zout maar dit was echt erg zout. Hij is nog niet op dus we gaan nog even verder

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker wel

Goddelijk!

Altijd goede service, lekkere zalm uit Urk!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker!

Lekker en makkelijk te bestellen!

Zalm besteld, goed ( koud) geleverd en was/is heerlijk!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

Grandioos

Kwaliteit een 10, bezorging een 10. Mening van mijn gasten: Super, niet te evenaren!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Was voor ons de eerste keer, maar was echt heerlijk. En gaan vast weer bestellen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Echt wel

Echt super en heel belangrijk niet zo zout als zalm uit de supermarkt!

de beste kwaliteit

het is de beste zalm die ik tot heden geproefd heb, de kwaliteit/smaak van de vis is perfect.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

was echt heerlijk

leuk cadeau van prolife

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Geen keuze kunnen maken, dus veel gekocht!

Wegens groot & smakelijk assortiment bestaat het kerstmenu hoofdzakelijk uit vis. Waaronder garnalencocktail, Tiriyaki zalm, gerookte paling, warm gerookte zalm, verse zalm en black Angus burgers.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? absoluut

Alles was naar volle tevredenheid

Heel lekkere zalm

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja verschil proef je wel

Heerlijke zalm. En netjes gekoeld verpakt

Normaal goed

Vis is altijd goed Nu heb ik hertenbieftuk besteld die vind ik erg klein voor wat je er voor moet betalen en ziet er anders uit als op de weabsait Daar zie je een mooie lap biefstuk wat ik gekregen heb zijn 2 kleine bonken Voor de vis zou ik ze wel aanrader

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Van de vis normaal wel

Heerlijk!

De Zalm uit Urk was Koninklijk een werkelijk genietmomentje!!!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker weten

Geweldige kwaliteit en perfecte levering

Altijd goed

De zalm is heerlijk en vers

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Eerste keer besteld, gerookte zalm en andere vis voor doordeweeks

Superkwaliteit, supergoed verpakt en heel erg lekker! Ik ga meer gerookte zalm bestellen voor kerst. Vind het trouwens ook een superkado om te geven. Fijn dat ik jullie heb gevonden!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? absoluut

Zoals (inmiddels gewend) weer uitstekend

De bestelling werd, net als altijd overigens, volgens afspraak en goed verpakt geleverd. Van harte aan te bevelen!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Of het van ambachtelijk roken komt weet ik niet, maar ik heb elders nooit zulke lekkere warmgerookte zalm geproefd.

Heerlijk!!

Wij bestellen regelmatig zalm en paling, het is heerlijk!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker

Super service!! En de zalm is echt verrukkelijk.. Avond bezorging met echt verse zalm, is ook heel fijn als je overdag aan het werk bent.. Kortom, wij bestellen regelmatig!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker!

Heerlijk malse zalm

Hele mooie grote zalm filet en moten Van zeer goede smaak Kids houden er ook enorm van

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

100 % volgens afspraak besteld en geleverd

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Mooi product, levering conform belofte

Kwaliteit product prima, leuk die verrassing van een doosje garnalen. Levering was perfect i.e. keurig op tijd, goed geïnformeerd en prettige chauffeur. Enige minpunt: de prijs is erg heftig zeker ook in vergelijking met andere aanbieders

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Mwah marginaal

Wat een geweldige ervaring, dit gaan we vaker doen, we hebben nog nooit zulke lekkere paling en zalm gegeten. Dit blijft niet bij een keer. Enorme aanrader, ook de bezorging is heel fijn en netjes.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Super lekkere zalm. Altijd snel geleverd. Zalm wordt goed koud verpakt en de doos is ook de dag erna nog goed koud (als ik de zalm er al uitgehaald heb). Fijn voor als het pakket een dag vertraagd is. Zalm is echt de lekkerste. Zo ontzettend mals. Altijd weer een feestje om het te eten

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? JA

De lekkerste zalm halen op Urk!!

Altijd een feestje om naar Urk te gaan. Maar wel even langs de Jongens van de Fant. Verplicht!!! Moet er een heel stuk voor rijden maar gelukkig gaat online bestellen super goed. De verpakking is super. Nooit gezeur. Van ons krijgen jullie een dikke tien! Ga zo door! Ps niet alleen de zalm is super....het hele assortiment getuigt van kwaliteit! Groeten Inge

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!