Delicious salmon and fast service!

Snel en correct geleverd, de Zalm van Urk voldoet altijd aan mijn verwachtingen!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker. Zo lekker.

Fantastisch!!!

Echt aan te bevelen.... De beste en de lekkerste zalm

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? De beste kwaliteit

Heerlijke verse zalm

De zalm is heerlijk en vers. ook heel fijn dat je de zalm in de porties kunt bestellend die bij jouw gezinssamenstelling passen. Aanrader. Voor bij de maaltijd of als hapje bij een buffet. Je scoort altijd punten met deze zalm.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker.

Warm gerookte zalm ....om je vingers bij af te likken!!

Elke keer als we zalm bestellen .....is de levering perfekt.....prima gekoeld en heerlijk vers! En de smaak is fantastisch!!! Ik moet altijd een stuk verstoppen in de koelkast anders is het heel snel op.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker weten!

In één woord, GEWELDIG!

Zalm en slaatjes besteld voor een bepaalde dag en tijd en keurig netjes verpakt en op de juiste tijd afgeleverd, Het kan niet beter! Hulde aan de jongens van de Fant!!

Heerlijke zalm

Een feestje als het pakket aankomt, een nog groter feest als we het openmaken! M’n zus haar man en kinderen, mijn moeder en m’n eigen gezin, iedereen smult ervan mee!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ik vind van wel, ik ken geen andere gerookte zalm die lekkerder smaakt

Super kwaliteit

Deze vis is erg lekker. Wij hopen vaker te bestellen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Voldoet volledig aan de verwachting!

Mailing van Zalm van Urk komt binnen, word enthousiast, ga bestellen en vaak de volgende dag al bezorgd. Want laten we wel wezen, dit. is wel de lekkerste zalm van de wereld. Wat moet ik nog meer zeggen? Hartelijke groet van een fan!

super goed goede serviice

super goede pruducten echte heerlijke zalm super goed gerookt ik ben een kenner

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? dit is 200% zo heerlijk

Snelle en correcte levering !

Snelle en correcte levering ! zalm is per stuks vacuüm verpakt en word gekoeld geleverd. En het smaakt uiteraard naar meer !

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Goede zalm; kaartje slordig.

De zalm was heerlijk!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

de gasten genieten altijd

gemakkelijk bestellen snelle prima gekoelde levering

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Het zelfde als de laatste keer in een woord Heerlijk.

Geweldige heerlijke zalm

Keurig verpakt en een feestje om uit te pakken. De zalm is een ware traktatie. Heb het laten bezorgen, wat keurig is gegaan. Ik kom gauw eens naar jullie winkel, want de zalm van jullie smaakt naar meer.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ik heb nog nooit zulke heerlijke zalm geproefd

De lekkerste zalm van het (ei) land.

Ook al woon ik bijna 150km verderop, ik haal altijd zalm of een bak kibbeling als ik in 'de buurt' ben... Warm of koudgerookt, zalmsalade allemaal even smakelijk.

Kwalitatief goede zalm!!

Ik heb een aantal verschillende gerechten gemaakt met de zalm die ik heb besteld en proef absoluut het verschil in kwaliteit ten opzichte van een pakje zalm van een supermarkt. Deze zalm heeft een rijke smaak en aan de textuur kan je zien dat het vers is.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Net bedrijf, duidelijke website.

Dit is een hardwerkend bedrijf. Wat passie heeft voor hun vak. Website is overzichtelijk en duidelijk. Bestelling wordt keurig geleverd volgens afspraak.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Heerlijke zalm . De lekkerste !

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker weten

Kan niet beter

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Heerlijk verse zalm

Heerlijke, vooral de warm gerookte zalm. Supersnelle levering, de zalm is wel prijzig en dan komen er ook nog verzendkosten bij of je moet veel meer bestellen. Ik bestel liever steeds vers en niet dat ik veel in de diepvries moet leggen, dat komt niet ten goede van de producten.

grandioos

Ik woonde in Nagele, acht kilometer van Urk en ben daar voor het eerst aanraking gekomen met zalm van Urk en werd getroffen door de fabuleuze kwaliteit. Nu woon ik al weer jaren in noord Holland en bestel nog steeds die overheerlijke zalm Perfecte kwaliteit Jan van der Werff

Heerlijke zalm

Makkelijk te bestellen, zeer goede bezorging van de heerlijke zalm

heerlijk gegeten tijden verjaardagsfeestje

Alle verjaardagsgasten waren in hun nopjes.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Verpakking uitstekend en bezorging altijd keurig volgens afspraak. Geweldig lekkere producten!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker weten

Fantastische zalm!

Vanaf mijn eerste hap in deze gerookte zalm, ben ik er helemaal weg van !En aangezien ik al meer dan 10 jaar mijn reuk en smaak praktisch kwijt ben, proefde ik wel de zeer goede rooksmaak en toch iets van de zalm. Sindsdien bestel ik ze weer voordat ze op zijn. Iedereen die bij me op bezoek komt en er iets van proeft, zegt: waar haal je die heerlijke zalm vandaan. Zo maak ik reclame voor jullie!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker, heel goed!

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!