Gewoon goed

Snelle en correcte levering. Goede kwaliteit

Altijd kwaliteit!

Meerdere malen besteld, super kwaliteit en keurig verpakt en heel netjes afgeleverd door de vriendelijke bezorgers!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Hele goede verse zalm op snelle en goede manier geleverd

Zalm bestellen is een feestje, duidelijke keuze via de website en de zalm is snel besteld, betaald en via een keuze menu ook snel geleverd. Dit alles werkt erg goed en is leuk om aan te bevelen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Makkelijk te bestellen en heerlijke zalm

Het bestellen ging eenvoudig via de site. Ook de levering was voortreffelijk. Maar het belangrijkste: de zalm was overheerlijk.

Heerlijke zalm

De bezorging ging heel snel en ik werd goed op de hoogte gehouden. Zalm kwam goed verpakt en gekoeld aan en was heerlijk. Een aanrader! De wijn die wij erbij besteld hadden was van een goede kwaliteit.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut

Hemels.

Met goede vrienden om een schaal warm gerookte zalm, allemaal een vorkje, gegarandeerd een gouden avond.

Heerlijk !!!!!

Super kwaliteit !!!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Top ervaring. Alles verliep perfect.

Order verwerking, informatievoorziening rondom voortgang. Bezorging, verpakking product en het product zelf.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Het was de eerste keer dat ik besteld had

Lekker en smaak vol koud gerookte zalm

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja hoor

Altijd weer heerlijke zalm

Het proces van bestellen en afleveren gaat soepel. Trunkr houd je vervolgens uitstekend op de hoogte van de bezorging. Na bezorging is het genieten van heerlijke zalm

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Niet te vergelijken met zalm uit de groothandel

top bedrijf!

ze zijn steeds bereid mee te denken en oplossingen te zoeken voor ontstane probleempjes!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Warm gerookte zalm is heerlijk, koud moeten we nog aan beginnen maar daar twijfel ik niet aan. Ook besteld warm en koud gerookte haring maar zie het verschil niet in de verpakking (of ik heb 2 dezelfde gekregen) verder de zalmsalade besteld, ook die was heerlijk maar wel heel duur.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja dat proef je wel

heerlijke produkten van een goede kwaliteit

Ruim aanbod van kwaliteits produkten met goede service ook qua bezorging

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja, nergens zo lekker als van jullie

Supervers

Heerlijke, supervers zalm. Perfect en gekoeld verpakt. We hebben ervan gesmuld!

Super lekkere gerookte zalm

Hier de gerookte zalm zijde besteld. Ik vind het een van de lekkerste gerookte zalm die ik ooit gegeten heb. Ook snelle bezorging en goede service. Ga hier zeker vaker bestellen

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Hemels

Zalm van Fant is verrassend van smaak

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zondermeer

Heerlijke zalm!

Wij hebben voor het eerst zalm besteld via de site! Volgende dag al binnen, normaal gaan wij 1x in de zoveel tijd naar Urk (1,5 uur rijden) speciaal om daar de zalm te halen..de lekkerste zalm komt uit urk! Nu we weten dat we ook gewoon kunnen bestellen gaan we dit voortaan doen! Super snel en goed gekoeld geleverd! Wij kunnen weer even vooruit! Bedankt voor de goede service!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut!! Heerlijk is het

Het was heerlijk

Het was heerlijk. En een goede bezorging

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Zeer goed verzorgd en bezorgt.

Heb eerdere bestellingen gedaan van hun smaakvolle producten. We komen zeker weer terug voor de volgende bestelling. De prijs mag er zijn, goed in verhouding met de kwaliteit.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut

Niet te overtreffen

het is en blijft een hele smakelijke ervaring als je de zalm in diverse uitvoeringen eet. Fantastisch! Elders proberen? Ik zou het niet doen. De Jongens van de Fant staan qua kwaliteit en smaak op ongekende hoogte. Houden zo!

Zalm van Urk smaakt geweldig

Nu ook de diepgevroren vis uit geprobeerd. Smaakt ook zeer goed.

Hemels.

Elke maand 1 zalm zij maakt me gelukkig,gezond, en blij.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja dat proef je zekerrrr

beter krijg je niet

Was weer super, snelle levering en top kwaliteit zalm

Heerlijke malse zalm

Verser dan vers!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

puur genot

heerlijke pure gerookte warme en kleine zalm op brood/toast/diner.

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!