Hemels

Zalm van Fant is verrassend van smaak

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zondermeer

Heerlijke zalm!

Wij hebben voor het eerst zalm besteld via de site! Volgende dag al binnen, normaal gaan wij 1x in de zoveel tijd naar Urk (1,5 uur rijden) speciaal om daar de zalm te halen..de lekkerste zalm komt uit urk! Nu we weten dat we ook gewoon kunnen bestellen gaan we dit voortaan doen! Super snel en goed gekoeld geleverd! Wij kunnen weer even vooruit! Bedankt voor de goede service!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut!! Heerlijk is het

Het was heerlijk

Het was heerlijk. En een goede bezorging

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Zeer goed verzorgd en bezorgt.

Heb eerdere bestellingen gedaan van hun smaakvolle producten. We komen zeker weer terug voor de volgende bestelling. De prijs mag er zijn, goed in verhouding met de kwaliteit.

Niet te overtreffen

het is en blijft een hele smakelijke ervaring als je de zalm in diverse uitvoeringen eet. Fantastisch! Elders proberen? Ik zou het niet doen. De Jongens van de Fant staan qua kwaliteit en smaak op ongekende hoogte. Houden zo!

Zalm van Urk smaakt geweldig

Nu ook de diepgevroren vis uit geprobeerd. Smaakt ook zeer goed.

Hemels.

Elke maand 1 zalm zij maakt me gelukkig,gezond, en blij.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja dat proef je zekerrrr

beter krijg je niet

Was weer super, snelle levering en top kwaliteit zalm

Heerlijke malse zalm

Verser dan vers!

puur genot

heerlijke pure gerookte warme en kleine zalm op brood/toast/diner.

Ambachtelijke delicatesse

Nooit zo'n heerlijke gerookte zalm geproefd. Zo uit de oven en met smaak bereidt. Verser kan het niet. Voortreffelijk

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? 10

De gerookte zalm is zoooooooo lekker!!!

Ik heb nu twee keer de gerookte zalm geserveerd aan mijn bezoek en de mensen eten hun vingers erbij op. De smaak is geweldig!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Excellent quality, good prices and very reliable delivery

I have ordered salmon on several occasions from Zalm van Urk. The quality of the fish is very high indeed, the webshop is easy to navigate and the delivery company is excellent. On each occasion I was delighted by the service and I will continue to use them. I strongly recommend Zalm van Urk.

• N/A

Perfecte kwaliteit

Goede service en het smaakt heerlijk (en naar meer)

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Zalm was verrukkelijk, bezorging minder

Zalm was heerlijk op de bbq! Het bezorgbedrijf vroeg van te voren of we thuis waren en of het bij de buren bezorgt mocht worden. Ik had aangegeven dat we thuis waren en dat het niet bij de buren bezorgt mocht worden, en het werd wel bij de buren bezorgt. Met als resultaat dat de zalm een warme nacht lang niet in de koelkast lag.

Vlees matig

Heb alleen de hamburgers geproefd tot nu toe maar deze vallen erg tegen. Niet lekker qua smaak en heel grof met harde stukjes erin. Geen aanrader dus.

Smaak explosie

Wat een feest was de gerookte zalm! Onze gasten waren ontzettend enthousiast en hebben ervan gesmuld. Absoluut een aanrader voor iedere gelegenheid.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? 100%

geweldig

Producten heerlijk vers en goed verpakt. Bezorging goed aangegeven welke tijd ze aan de deur komen. Alles overheerlijk een echte aanrader.

Onklopbaar

Ik heb nu tweemaal een kilo warmgerookte zalm in mootjes besteld en deze bij vrienden als delicatesse op tafel gezet. Deze zalm is zeer smaakvol, smeuïg en het heeft een stevige structuur waardoor de balans perfect is. Iedereen die de zalm proeft vindt deze oprecht heerlijk, en daarom geef ik 5 welverdiende sterren! Naast de zalm is ook de bezorging met Trunkrs beide keren goed gegaan, de producten komen koel aan met nog een blok ijs in de piepschuim doos waardoor je het zo in je koelkast of vriezer kunt leggen, ideaal. Dit was voor mij absoluut niet de laatste keer dat ik de zalm heb besteld, want lekkerder heb ik het nog niet kunnen vinden. Bedankt!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut

Heerlijk ( verse) zalm, zowel de gewone zalm als de warm gerookte! Snel geleverd.

formidabel

De zalm van de jongens van de Fant is zo geweldig, dat ik nergens anders meer zalm koop. Een heerlijke zachte bite en de proeft de zilte zee. Als kleine jongen kwam ik in de jaren 50 van de vorige eeuw met mijn ouders vaak in Harderwijk op de camping, met een aardige zeehondentrainer en aten we paling uit de "stadsmuur" aan de boulevard. Die paling was toen ook al geweldig, ook de paling en natuurlijk de zalm van de "Zalm van Urk" is verrukkelijk. Een echte aanrader. Niks geen industriële zalm. Dus zalm koop je bij "Zalm van Urk" bij de "Jongens van de Fant".

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Uiteraard en goed ook, vandaar de ietwat rokerige smaak!

TOPBEDRIJF

Uitstekende kwaliteit zalm, paling en Black Tiger garnalen. Alles op tijd en goed gekoeld afgeleverd.

Heerlijk!!

Wat een fantastisch heerlijke zalm!! Bestellen is een fluitje van een cent, levering snel en professioneel! En vergeet vooral niet de gouden zalm tips te lezen, we hebben gesmuld!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut

Bij zalm van Urk klopt alles, supersnel geleverd, fantastisch van smaak. met zorg en vakmanschap verzorgd

Perfect!!

Snel geleverd en zeer goed gekoeld. De zalmmoot en de zalm was gewoon heerlijk. Een echte aanrader. Ik zal zeker nog een keer online bestellen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ow… zeker.

Breehorn 2 a

8321WP Urk

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!