Goede kwaliteit en snelle service. Ik heb al regelmatig besteld en altijd goed. Ik raad malelions zeker aan.

De Mistery box was leuk

Mooie trui en lekkere parfum❤️

Goede vriendelijke en snelle service

Producten worden snel geleverd en vragen via de mail worden goed en vriendelijk opgepakt.

Fijne kleding

Gewoon goed

Snelle verzending, en heerlijke kleding

Snelle verzending, en heerlijke zachte trui!

Beter kan niet

K bestel hier nu al een aantal jaar en nog nooit problemen gehad! Kleding is top kwaliteit. Het is goed betaalbaar en ook nog eens precies waar ik van hou! Ga vooral zo door!

Hele goede service

Super mooie kleding en snel geleverd

Makkelijk bestellen en/of ruilen. Hele goede klantenservice en altijd snel geleverd

Hele goede kwaliteit

Het is een mooi merk met mooie kleding en goede kwaliteit

Snelle service . Mooie kleding

Wederom snelle service. Veel keuze . En mooie kleding. Sommige maten vallen kleiner als verwacht. Verder een dikke prima

Geweldig.

Geweldige kleding & kwaliteit Me nieuwe favoriete merk

Mooie kleren goede kwaliteit

Snelle levering en goede service

Top kleding en zeer snel geleverd

De laatste bestelling die ik heb gedaan was verrassend snel in huis s’avonds besteld en de volgende dag binnen!! En het zit weer als gegoten! De kinderen zijn er ook helemaal weg van! Top materiaal

Mooie kleding, snelle verzending

Geel fijn

Heel fijn

goed kwaliteit

shirtjes kunnen makkelijk uitgewassen worden en gaan lang mee. niet kapot in de was ofxzo

Bestel vaak me kleding daar voor me ma. En ben erg tevreden

Goeie kwaliteit

Je ziet dat het kwalitatief goeie kleding is. Kleuren blijven mooi!

Mooie jas

Helaas wel vlekje op. Retour ruilen voor nieuwe jas

Netjes

Goeie kwaliteit en pasvorm

Snelle en zorgvuldige afhandeling van de bestelling

Al vaker bestellingen geplaatst hier; Wat een TopMerk!! Kleding past goed, en is van enorm goede kwaliteit! Ik kan dit merk iedereen aanbevelen.

Super fijne ervaring!

Gewoon super fijn!

Goede site, snelle levering

Goede website, mooie spullen, snelle levering

Geweldige kleding juiste maat en vlotte levering!

Over Malelions

Malelions is een lifestyle brand dat zich met zijn producten focust op jonge, dynamische en uitdagende mannen met een frisse passie voor fashion. Iedereen droomt van een succesvolle en welvarende toekomst, alleen heeft maar een select aantal mensen de drive om te doen wat nodig is om dit te bereiken. Bij Malelions herkennen wij onszelf in deze ambitie en vertalen wij dit op een stoere en inspirerende wijze naar onze producten. De Malelions zijn leiders en gaan ten allen tijde voorop in de strijd om hun doelen te bereiken.