Snelle levering en top kwaliteit

Super snelle levering en een top kwaliteit van de spullen en een erg goeie service

Mooie kleding

Erg mooi. Maar voor mijn zoon van 13 wel erg duur. Zijn maat is 164, maar omdat dit is uitverkocht moeten we nu xxs kopen.

Snelle levering, goede kwaliteit

Super mooie winterjas in de sale gekocht. Valt op maat.

Goede ervaring ik zal jullie zeker aan bevelen

Ervaring was prima

Beetje moeilijk contact met een medewerker wil graag mijn sweater omruilen maar weet niet of ik eerst moet retourneren en dan bestellen ik ken de procedure niet Verder wel oké mooie kleding goede kwaliteit

Super fijn

De kleding die ik bij Malelions heb besteld zit super fijn. Het is een dikke stof en de kleding is netjes afgewerkt. Het paketje was ook de volgende dag al in huis super snel!

Echt een top product! Aanrader

Hele snelle en perfect verpakte levering. Kwaliteit kleding met perfect pasvorm. Ik ben verkocht.

Top service en ze denken met je mee! Heel blij met mijn bestelling.

Snelle levering en mooi pak

Gisteren betsteld volgende dag binnen pak zit lekker en is van goede kwaliteit

Goede kwaliteit wel wisselende pasvorm

Elke serie lijkt een andere pasvorm te hebbem voor dezelfde maat erg jammer zo zitten sommige shirts voor mij net te strak terwijl andere juist perfect vallen

Later besteld dan 21.00 en toch de volgende dag als nog in huis. Netjes verpakt

Leuk winkel

Goede kwaliteit van de kleding en ook origineel style

Super...

Mooi zomer setje besteld en ga daar zeker nog meer bestellen

Goed en sneller levering

Ik had iets besteld en binnen twee dagen netjes verpakt en geleverd. Vond het wel bijzonder dat het gewoon is neergelegd en niet door de bezorger wordt aangebeld bij het afgeven van het pakketje.

Snelle levering en goed verpakt.

Super kwaliteit + past perfect

- kwaliteit is super - past perfect, accuraat in maat - stijlvol , zit goed

Prima kleding alleen jammer dat het niet snel word geleverd en nog moet betalen om iets retour te. S

Jammer dat je zelf je retour moet betalen

Snel besteld snel in huis. Top merk. Zit heerlijk!

Erg blij met de artikelen.

Hele goeie actie met veel korting. Wel 2x hetzelfde setje kleren in de 2 mistery boxen die ik heb besteld. Leuke en bruikbare cadeaus waren toegevoegd.

Makkelijk shoppen

Makkelijk en overzichtelijk en snelle levering!

Fijne en modieuze kleding

Fijne en modieuze kleding

Breed aanbod

Er valt wat te kiezen in de keuze tussen verschillende kledingstijlen, een geheel of een combinatie van beide.

Goede kwaliteit

Goede service en snelle verzending

Snel verzonden en mooi passend goede kwaliteit

Mooi pak wat goed past.top

Bedrijfsgegevens

Blaarthemseweg 8 A

5502JV Veldhoven

040 303 50 50 / +31 40 785 7322

[email protected]

Over Malelions

Malelions is een lifestyle brand dat zich met zijn producten focust op jonge, dynamische en uitdagende mannen met een frisse passie voor fashion. Iedereen droomt van een succesvolle en welvarende toekomst, alleen heeft maar een select aantal mensen de drive om te doen wat nodig is om dit te bereiken. Bij Malelions herkennen wij onszelf in deze ambitie en vertalen wij dit op een stoere en inspirerende wijze naar onze producten. De Malelions zijn leiders en gaan ten allen tijde voorop in de strijd om hun doelen te bereiken.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.