Hele goede kwaliteit

Het is een mooi merk met mooie kleding en goede kwaliteit

Snelle service . Mooie kleding

Wederom snelle service. Veel keuze . En mooie kleding. Sommige maten vallen kleiner als verwacht. Verder een dikke prima

Geweldig.

Geweldige kleding & kwaliteit Me nieuwe favoriete merk

Mooie kleren goede kwaliteit

Snelle levering en goede service

Top kleding en zeer snel geleverd

De laatste bestelling die ik heb gedaan was verrassend snel in huis s’avonds besteld en de volgende dag binnen!! En het zit weer als gegoten! De kinderen zijn er ook helemaal weg van! Top materiaal

Mooie kleding, snelle verzending

Geel fijn

Heel fijn

goed kwaliteit

shirtjes kunnen makkelijk uitgewassen worden en gaan lang mee. niet kapot in de was ofxzo

Bestel vaak me kleding daar voor me ma. En ben erg tevreden

Goeie kwaliteit

Je ziet dat het kwalitatief goeie kleding is. Kleuren blijven mooi!

Mooie jas

Helaas wel vlekje op. Retour ruilen voor nieuwe jas

Netjes

Goeie kwaliteit en pasvorm

Snelle en zorgvuldige afhandeling van de bestelling

Al vaker bestellingen geplaatst hier; Wat een TopMerk!! Kleding past goed, en is van enorm goede kwaliteit! Ik kan dit merk iedereen aanbevelen.

Super fijne ervaring!

Gewoon super fijn!

Goede site, snelle levering

Goede website, mooie spullen, snelle levering

Geweldige kleding juiste maat en vlotte levering!

Mooie set

Heel mooi huispak gekocht fijne stof zit mooi en een broek die lang genoeg is ik heb normaal altijd problemen omdat ik hele lange benen heb en deze hangt mooi op lengte! Super blij mee!!

Heel erg goed

Goede en snelle service

Al een aantal keer besteld hier. Elke keer snel geleverd en als iets niet past ook snel geregeld met retourneren.

top kwaliteit

top kwaliteit kleding ook de online service is top had een verkeerde maat besteld en is gewoon snel opgelost.

Wel oke

verzending duurt soms lang. kleren hebben wel eens dat dezelfde maat extreem anders valt. kwaliteit is wel goed en ziet ook goed uit.

Response from the business owner

Beste Gino, Het kan inderdaad verschillen per artikel. Dit ligt er namelijk aan of je een slim fit, regular fit of oversized fit artikel besteld. Je kan de fit van het artikel altijd vinden bij het kopje maatvoering van het artikel. Vriendelijke groet, Team Malelions

Mooie trainingsbroek

Precies wat ik zocht.

Snelle levering. Erg blij met het product

Mooie kleding!!

Mooie kleding ook voor lange mensen. Goede kwaliteit en snelle service.

About Malelions

Malelions is een lifestyle brand dat zich met zijn producten focust op jonge, dynamische en uitdagende mannen met een frisse passie voor fashion. Iedereen droomt van een succesvolle en welvarende toekomst, alleen heeft maar een select aantal mensen de drive om te doen wat nodig is om dit te bereiken. Bij Malelions herkennen wij onszelf in deze ambitie en vertalen wij dit op een stoere en inspirerende wijze naar onze producten. De Malelions zijn leiders en gaan ten allen tijde voorop in de strijd om hun doelen te bereiken.