Goede servirxe

Het was een goede en snelle levering

Snelle en goede service.

Optijd geleverd en retourneren ging ook makkelijk

Ik had een jurkje besteld maar was toch niet helemaal wat ik zocht. Ik heb deze retour verzonden dit ging erg makkelijk en snel

Top kwaliteit

Mooie kleding, kwaliteit is super

Top kwaliteit kleding

Ik heb de kleren nu al ongeveer een jaar en het is perfect

Super mooie kleding voor een goede prijs

Echt super kleding heb er veel van en blijft netjes en in goede staat! Top kwaliteit!

Snelle verzending, fantastische product

Verzending is erg snel, service is goed. Niks op aan te merken!

Snelle levering, goede kwaliteit

Pakketje kwam snel binnen en de kleding is van goede kwaliteit.

Goede service!

Snel verzonden, ontvangen en ruilen ging zonder problemen. Goede service!

Goede klantenservice!

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Middelmatig

De producten kwamen snel binnen maar ze waren te klein dus hebben we ze weer ingeleverd maar nog geen nieuwe

Beste Teun, Een retourverwerking kan tot 14 werkdagen duren nadat ons magazijn deze heeft ontvangen. Uw retour zal zo snel mogelijk zijn verwerkt. Vriendelijke groet, Team Malelions

Goede snelle levering

Goede en snelle levering en mooie kwaliteit

Kleding week geleden retour gestuurd maar nog geen tegoed voucher

Slechte ervaring met retourneren na een week nog niks over gehoord!

Beste Mario, Een retourverwerking kan tot 14 werkdagen duren nadat ons magazijn deze heeft ontvangen. Uw retour zal zo snel mogelijk zijn verwerkt. Vriendelijke groet, Team Malelions

Mooie en goede kwaliteit kleding

Mooie & goede kwaliteit kleding. Ik vind het alleen jammer dat de maat 5 x XL vershild in grote van de verschillende soorten van t-shirts die zij aanbieden. Maar de retour service is ook een dikku prima. Dus gewoon bestellen en nie goed is gewoon retour. Groetjes Detmer.

Niet zo best

Eerste x iets besteld Was netjes binnen gekomen super Alleen de maat was te klein retour gestuurd 10 dagen moeten wachten op de goed kuring Eindelijk een toegoed bon gehad is mijn setje die Ik eigenlijk een maat groter wou uit verkocht tog maar iets uitgezocht wat ik mider vindt Vindt dat wel erg jammer

Beste Martijn, Een retourverwerking kan tot 14 werkdagen duren na ontvangst in ons magazijn. Uw retourzending was op 1 juli geleverd en op 9 juli heeft u de tegoedcode ontvangen voor de ruiling. Uw retour hebben wij binnen 6 werkdagen verwerkt, weekenden tellen niet mee als werkdagen. Helaas kan een verwerking een aantal werkdagen duren, wij krijgen per dag meerdere retours binnen die allemaal verwerkt moeten worden. Vervelend om te lezen dat uw gewenste artikelen niet meer op voorraad waren, wel fijn dat u hier iets anders voor heeft kunnen uitkiezen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Excuses voor het ervaren ongemak. Vriendelijke groet, Team Malelions

Ik ben een groot fan van deze brand, ik heb meerdere producten van malelions, snel bezorgd.

geweldig

geweldig

Goede service en fijn contact

Mijn pakketje was niet aangekomen en dat hebben ze snel en goed opgelost

Zeer slecht 2 weken wachten op giftkaart

Zeer slecht zoeen bedrijf en dan 2 weke wachten op een giftcard/terugbetaling zelfs naar buiteland gaat sneller op emails en telefoon word niks gereageerd

Beste Toon, Wij hebben met u mail contact gehad en op al uw mails netjes geantwoord. Een retourverwerking kan tot 14 werkdagen duren na ontvangst in ons magazijn, dit staat ook duidelijk in ons retourbeleid aangegeven. U heeft uw retour op 2 juli aangemaakt en op 3 juli retour gestuurd. Wij hebben deze retour op 5 juli ontvangen en u de tegoedcode voor uw ruiling gestuurd op 10 juli. uw retour is dus binnen 4 werkdagen verwerkt geweest ( weekend telt hierbij niet mee als werkdagen). Een retourverwerking kan eenmaal een paar dagen duren, wij krijgen namelijk meerdere retours per dag binnen die verwerkt moeten worden. Wij vinden het dan ook erg jammer dat u deze negatieve review plaatst, aangezien wij uw retour zo snel mogelijk hebben verwerkt en u ook geen twee weken heeft moeten wachten zoals u hierin wel aangeeft. Vriendelijke groet, Team Malelions

Snel geleverd dat is fijn

Snel geleverd goede producten!

Ik heb al een paar keer besteld en alleen maar goede ervaringen kleding zit heerlijk kwaliteit is super de afprijzingen zijn goed

Blaarthemseweg 8 A

5502JV Veldhoven

040 303 50 50 / +31 40 785 7322

Over Malelions

Malelions is een lifestyle brand dat zich met zijn producten focust op jonge, dynamische en uitdagende mannen met een frisse passie voor fashion. Iedereen droomt van een succesvolle en welvarende toekomst, alleen heeft maar een select aantal mensen de drive om te doen wat nodig is om dit te bereiken. Bij Malelions herkennen wij onszelf in deze ambitie en vertalen wij dit op een stoere en inspirerende wijze naar onze producten. De Malelions zijn leiders en gaan ten allen tijde voorop in de strijd om hun doelen te bereiken.