Prachtige slides

Zitten heerlijk en zien er mooi uit!

Mooi kleding prachtig

Optijd

Ik ben heel erg tevreden met de kwaliteit van mijn aankoop een Aan reader

Goede kwaliteit

Kleding blijft mooi, ook na veelvoudig wassen.

mooie producten

mooie producten en snelle levering

Snelle en nette levering alles zeer duidelijk

Goed product, snelle levering

Polo besteld. Geleverd product voldeed precies zoals omschreven en is zoals afgebeeld op de website. Snelle levering!

Geweldig!!

Kwaliteit! 10 Levering! 10 Assortiment! 10

Ik ken beter in de winkel kopen

Jullie maten vallen klein.. heb shirtjes van xxl aan terwijl ik nou niet bepaald dik ben. En kocht een broekje xl, zit niet! Nu terug verzonden afwachten op een toegoedcode om grotere maat te bestellen. Ik ga voortaan maar passen in de winkel. Tip: laat wat meer kleding in de winkels hangen, assortiment is weinig.

Goede ervaring

Ik ben tevreden

Klasse

Top geregelt en mooie kwaliteit

Mega dope kleding

Super snel geleverd ! Super kwaliteit kleding Maat is precies goed En het merk is gewoon echt super dope !!!!! Dikke aanrader !!

Duidelijke site, goede communicatie en snelle bezorging.

Goed kwaliteit

Goede kwaliteit en mooie spullen. Goede service

Hele toffe kleding

De jurken vallen alleen wel echt groot. Dus heb je normaal gesproken maat L? Kun je nu makkelijk maat M bestellen.

Goede kwaliteit! En snelle bezorging.

Snelle levering!

Snelle levering Mooie kwaliteit Leuke collecties Blije kids

Mooie kleding en super snel geleverd

Snelle levering en super kwaliteit

Levering dezelfde dag. Diverse spullen besteld, allen goede kwaliteit

Echt een mooi merk

Ik schrijf dit voor mijn zoon die helemaal weg is van dit merk. De kwaliteit blijft ook heel mooi. Het verkleurd en krimpt niet na het wassen een het vele dragen. Als het in de was ligt moet het eigenlijk meteen weer aan. Alles heeft een stoere fit

Snel geleverd en kwalitatieve producten :)

Gemakkelijke website, snel geleverd, mooie spullen. Enkel verbeterpuntje is een scanbaar retour label zodat je geen printer meer nodig hebt om een retour te versturen.

Super kwaliteit

Mooie kleding, goede kwaiteit

Goede service & kwaliteit

Ben niet zo’n internet besteller omdat ik wil weten wat je krijgt, hier weet je wat je krijgt! Hebben ze bij de verkooppunten mijn maat niet meer? Bestel ik ze toch ;)

Goed product

Goed zoals verwacht!

Over Malelions

Malelions is een lifestyle brand dat zich met zijn producten focust op jonge, dynamische en uitdagende mannen met een frisse passie voor fashion. Iedereen droomt van een succesvolle en welvarende toekomst, alleen heeft maar een select aantal mensen de drive om te doen wat nodig is om dit te bereiken. Bij Malelions herkennen wij onszelf in deze ambitie en vertalen wij dit op een stoere en inspirerende wijze naar onze producten. De Malelions zijn leiders en gaan ten allen tijde voorop in de strijd om hun doelen te bereiken.