Top kwaliteit en zit perfect!

Top kwaliteit en zit perfect!

goede service

Mooie kwaliteit kleding.

Kwalitatief goede kleding

Een mooie jas waar mijn zoon heel blij mee eens. Snelle levering en netjes verpakt. Alles volgens verwachting.

Top ervaring

Super mooie kleding

top merk

eindelijk een keer kleren die niet na 3 x wassen maat kleiner zijn

Stijlvol op de bank

Eindelijk een huispak die heerlijk zit, lekker warm, mooie kwaliteit stof, niet te kort en dan ook nog een mooie pasvorm.

Kleding een maat groter besteld, dit was maar goed ook.

Goede producten en uitstekende kwaliteit!

Hele mooi kleding met goede kwaliteit Erg blij mee!

Goede kwaliteit. Snelle levering.

Goede kwaliteit

Fijne kleding, gemaakt van goede kwaliteit

Helemaal tevreden met mijn jas en de maat die je op de site voorgesteld krijgt is inderdaad juist ! Ik vond het enkel jammer dat zo een duur merk de kledij in een plastieke zak verzend want die was natuurlijk helemaal beschadigt en had mijn jas kunnen beschadigen , de mouw van mijn jas was ook erg vuil , alsof hij al gedragen was maar daar heb ik 15% korting voor gekregen dus ik mag niet klagen :)

Goede kwaliteit

Zit perfect en de kids zijn fan!

Paar keer een bestelling geplaatst, Altijd netjes verpakt en op tijd geleverd. Perfecte pasvorm, wij gaan hier vaker bestellen.

Blij met dit jogging pak.

Top kwaliteit!

Super snelle service, en de kleding is top

Kleding was snel binnen en heeft goede kwaliteit.

Mooie warme jas

Warme jas. Ziet er mooi uit

Probleem met bestelling maar meteen goeie hulp en alles zou opgelost worden. Top

Mooie betaalbare jurk

Mooie jurk gekocht. Goede kwaliteit en optijd bezorgd

Mooie en goede kwaliteit

Mijn zoon was erg blij met zijn nieuwe trui en broek. Goede kwaliteit, goede maat.

Super merk en service

Je bestellingen worden snel geleverd. Overzichtelijke website.

Goeie kwaliteit

About Malelions

Malelions is een lifestyle brand dat zich met zijn producten focust op jonge, dynamische en uitdagende mannen met een frisse passie voor fashion. Iedereen droomt van een succesvolle en welvarende toekomst, alleen heeft maar een select aantal mensen de drive om te doen wat nodig is om dit te bereiken. Bij Malelions herkennen wij onszelf in deze ambitie en vertalen wij dit op een stoere en inspirerende wijze naar onze producten. De Malelions zijn leiders en gaan ten allen tijde voorop in de strijd om hun doelen te bereiken.