Top!!!

Super snel geleverd

Goede sevice en snelle levering en kwaliteit

Goeie webshop

Het was makkelijk te vinden wat ik zocht maar het was wel een beetje duur daardoor die ster minder

Prima alleen

Helemaal prima! Bestellen was makkelijk ging vlot! Snel bezorgd. Alle maten waren goed! Dus niks hoefde retour, me dochter had er een lekker bij luchtje gehad (keuze cadeau) Toch heb ik 1 ding te zeiken!

Snelle goede levering

M’n zoon was blij dat zijn jassen snel geleverd werden. Top kwaliteit

Super mooie shirts

Maat valt normaal

mooie kleren zitten fijn

Deze kleren zien er goed uit en zitten voortreffelijk

Super kleding, goede kwaliteit en fijne webshop!

Super kleding, goede kwaliteit en fijne webshop!

Just happy

Ik had s'middags een hoodie besteld en was meteen de volgende dag dag binnen netjes ingepakt met een retourbon er bij stel het was niet goed. Door de maatgids die je kan gebruiken was het heel makkelijk om de juiste maat te vinden en heb nu een heerlijke warme en zachte trui.

Mijn ervaring is perfect

Ik vindt Malelions een mooi merk en ik houd graag van drukke bekleding wat Malelions veel heeft.

Mooie kwaliteit stofjes, fijne pasvorm en mega snelle levering

Mooie kwaliteit stofjes, fijne pasvorm en mega snelle levering. Wel de prijs aan de duurdere kant. Als het net wat goedkoper zou zijn zou ik meer aanschaffen en uiteindelijk uitgeven.

Ik vond mijn aankoop geweldig

Geweldige aankoop ik ga zeker nog eenkeer iets bestellen bij jullie

Mooie spullen en snelle levering

Heerlijk zittende kleding

Goede kwaliteit kleding

Super kwaliteit en service

Zeer degelijk producten en zeer snelle levering

Uitstekende service!

Spullen zijn goed verpakt geleverd.

Nu al een paar keer besteld en elke keer dik tevreden. 1 kleding stuk was iets te groot ook dat kon ik makkelijk omruilen voor een andere kleding stuk. Prima service.

Fijne website en goede producten. Levertijd is prima.

Snelle en goede service en levering!!!

Goede kwaliteit en snelle service. Ik heb al regelmatig besteld en altijd goed. Ik raad malelions zeker aan.

De Mistery box was leuk

Mooie trui en lekkere parfum❤️

Goede vriendelijke en snelle service

Producten worden snel geleverd en vragen via de mail worden goed en vriendelijk opgepakt.

Fijne kleding

Gewoon goed

Snelle verzending, en heerlijke kleding

Snelle verzending, en heerlijke zachte trui!

Blaarthemseweg 8 5502JV Veldhoven

040 303 50 50 / +31 40 785 7322

Over Malelions

Malelions is een lifestyle brand dat zich met zijn producten focust op jonge, dynamische en uitdagende mannen met een frisse passie voor fashion. Iedereen droomt van een succesvolle en welvarende toekomst, alleen heeft maar een select aantal mensen de drive om te doen wat nodig is om dit te bereiken. Bij Malelions herkennen wij onszelf in deze ambitie en vertalen wij dit op een stoere en inspirerende wijze naar onze producten. De Malelions zijn leiders en gaan ten allen tijde voorop in de strijd om hun doelen te bereiken.