top kwaliteit

top kwaliteit kleding ook de online service is top had een verkeerde maat besteld en is gewoon snel opgelost.

Wel oke

verzending duurt soms lang. kleren hebben wel eens dat dezelfde maat extreem anders valt. kwaliteit is wel goed en ziet ook goed uit.

Beste Gino, Het kan inderdaad verschillen per artikel. Dit ligt er namelijk aan of je een slim fit, regular fit of oversized fit artikel besteld. Je kan de fit van het artikel altijd vinden bij het kopje maatvoering van het artikel. Vriendelijke groet, Team Malelions

Mooie trainingsbroek

Precies wat ik zocht.

Snelle levering. Erg blij met het product

Mooie kleding!!

Mooie kleding ook voor lange mensen. Goede kwaliteit en snelle service.

Heel leuke kleding

TOP!

De kleren zijn top! En als je vandaag je kleren besteld bij malelions krijg je ze volgende dag binnen! Top kwaliteit.

Mooie kwaliteit shirts

Alleen mis ik een duidelijke maattabel bij de artikelen. Het merk valt kleiner uit. Mijn zoon heeft van alle kleding in zijn kast maat 152-158. Maar maat 164 van dit merk zit net goed. Had eigenlijk beter nog een maat groter kunnen nemen.

Hi Lisanne, De afmetingen kun je altijd terugvinden bij het kopje maatvoering, dat weergeven staat bij het artikel. Vriendelijke groet, Team Malelions

Duidelijke site en snel verstuurd.

Eerste bestelling gedaan. Prima site en snel ontvangen.

Perfect geregeld

Fijne webshop

Prettig

Top kwaliteit

Snel en makkelijk online besteld. De volgende dag bezorgd. En nog eens tip kwaliteit

Uitstekend!

Prima goede service en mooie producten

Mooie kwaliteit kleding

Ik vind deze kleding echt van goede kwaliteit, super mooie stoffen. Valt goed op maat. Mooie kleuren en zit gewoon heerlijk.

Goede service en erg goede kwaliteit kleding’ wij zijn fan!

Mooi trainingspak, snel verzonden. Mooie kwaliteit

Niet aangekomen

Ik heb nog niks ontvangen. En ook geen mail dat het pakket verzonden is

Zomer setje zwart

Het setje zit mooi, precies zoals ik hoopte

Snelle levering als pluspunt. helaas moet je voor retourneren product betalen

Besteld, 2d dagen later al in huis. Kleding is van goede kwaliteit.

Mooie kwaliteit

Mooi geborduurd shirt van goede kwaliteit, ben er heel erg blij mee!

jas besteld, super fijne stof en zit perfect.

leuke zomerjas gekocht. past perfect!

Prima onderbroeken voor een leuke prijs Snelle service

Over Malelions

Malelions is een lifestyle brand dat zich met zijn producten focust op jonge, dynamische en uitdagende mannen met een frisse passie voor fashion. Iedereen droomt van een succesvolle en welvarende toekomst, alleen heeft maar een select aantal mensen de drive om te doen wat nodig is om dit te bereiken. Bij Malelions herkennen wij onszelf in deze ambitie en vertalen wij dit op een stoere en inspirerende wijze naar onze producten. De Malelions zijn leiders en gaan ten allen tijde voorop in de strijd om hun doelen te bereiken.