Erg fijne en snelle communicatie!

Super snel contact en erg persoonlijk. Als je belt krijg je snel de juiste persoon aan de lijn en het was allemaal snel geregeld.

Scherpe deal met een nog scherpere service!

Ik heb onlangs een lease auto gekocht bij ScherpeleaseDeal.nl en ik kan niet genoeg goede dingen zeggen over hun service. Het hele proces was snel, eenvoudig en efficiënt, met een focus op het vinden van de beste deal voor mij. De medewerkers waren vriendelijk, professioneel en zeer behulpzaam bij het beantwoorden van al mijn vragen en het verstrekken van informatie over de verschillende leaseopties. Ik was vooral onder de indruk van de transparantie van het bedrijf - er waren geen verborgen kosten of verrassingen. Kortom, als je op zoek bent naar een betrouwbare en professionele lease-autoverkoper, dan kan ik SLD.nl zeker aanbevelen. Hun service was uitstekend en de deal die ik kreeg was onverslaanbaar. Bedankt SLD.nl!

Geweldige service !

Ik wil iedereen van ScherpeLeaseDeal enorm bedanken voor hun inzet ! Ik zal even alle pluspunten op een rijtje zetten, die ik heb mogen ervaren. -Ze reageren heel snel. -Men houd zich aan de gemaakte, bel afspraken. -Uiterst vriendelijk en respectvol personeel. -Ze gaan geduldig met je om. -Meedenkend personeel. -Professioneel en krachtig. Al met al, een top bedrijf. Zeker aan te raden!

Prfessionel,friendelijk,flexibell

Profesionel,friendelijk,flexibell.

Fijn team wat goed te bereiken is en je ook op de hoogte houdt met ontwikkelingen.

Fijne ervaring met scherpe lease deal. Het team is goed bereikbaar op zowel whatsapp als telefonisch. Indien er iets nodig is of wat te melden dan wordt er ook meteen contact opgenomen met je. Team denkt verder goed mee en is fijn in de omgang.

Netjes en beleefd

Sven en Kevin waren hulpzaam en zochten mee voor een goede auto

Wauw wat een top team!

Wauw! wat een top team van Scherpe lease deal. Alle medewerkers zijn stuk voor stuk fantastische mensen. Onze wens is nu uitgekomen en bij een volgende Lease deal kloppen wij zeker weer bij jullie aan! 5 sterren, dik verdiend!

Ik heb pas een Ford transit custom aangeschaft en ben hel blij denk zijn jullie jongens (Fabian en Cheryl) ik zal bij volgende lease deal zeker bij jullie aankloppen, veel succes met zaken jongens!!!

fantastische service

mijn ervaring met scherpe lease deal is fantastish alle medewerkers zijn stuk voor stuk heel erg behulpzaam en vooral geduldig. zeker een aanrader ook als je weinig verstand hebt leggen ze je alles stuk voor stuk uit tot het er helemaal in zit.

Ben tevreden

Goed geholpen

Super service en duidelijke uitleg van het gehele proces!

Ik ben meer dan tevreden. Scherpe lease deal heeft me goed geholpen met het krijgen van de aantrekkelijkste deal, ze doen hun naam er oprecht eer aan. Daarnaast is alles duidelijk uitgelegd en kreeg ik bij vragen vaak binnen een halfuur al antwoord. Blijf zo doorgaan heren! Hopelijk spreken we elkaar snel weer voor een upgrade.

Zeer snelle en professionele afhandeling

Een zeer positieve ervaring. Duidelijk en overzichtelijk en denkt mee met jouw wensen en voorkeuren. Een aanrader!

SUPER SERVICE!!

Snel zonder gedoe !! Behulpzaam en recht door zee !! Klant vriendelijke service (warm bad waar je instapt). Gewoon normale lui zonder verplichtingen!!

Competenteen gerichte service

Een fijne ervaring gehad on zeer korte tijd. Alle vragen dat ik nog had werd beantwoord en het hele process vond ik best snel

Super Top Perfect !

Beste ervaring die ik heb meegemaakt tot nu. Hoe ze te werk gaan makkelijk via whatsapp, hoe ze met je meeleven tegen je praten. Ze doen er echt alles aan om je wens te laten uitkomen. Fabian heeft er echt alles aangedaan om mijn droom auto te krijgen echt een top gozer super vriendelijk en top service! Met zijn collega Sven. Ik wil jullie heel erg bedanken heren. En zoals beloofd kom ik die schaal baklava brengen! Bedankt voor alles..

Sven Topper!

Binnen een dag was het geregeld, meer hoef ik niet te zeggen :)

TOP BEDRIJF!

Ze hebben mij wederom weer super geholpen! Ze helpen je snel en denken goed met je mee daarnaast is het altijd gezzelig aan de telefoon ;) Bedankt voor het super afhandelen van de financiering van de 2e bus! Dankjewel Fabian en Kevin voor deze top service! En wellicht tot snel!

Uitstekend!

Super snelle reacties, goeie service, heel goed en betrouwbaar geholpen door kevin en hesli. Zeker een aanrader!

Uitstekend en snel geregeld

Fantastisch geholpen door de juiste mensen. Heel behulpzaam, duidelijk en een zeer vlotte afhandeling. Dit is zeker een echte AANRADER!

Echt supoer

Ik heb het super ervaren alles was super snel geregeld!

Wederom fantastisch geholpen, ditmaal door Sven. Vriendelijk, behulpzaam, duidelijk en snelle afhandeling. Absolute aanrader!

Nette en snelle Afhandeling

Inmiddels onze 2e Audi gefinancierd door scherpe leasedeal. Aardige kerels die goed meedenken zodat alles snel en vlekkeloos verloopt. Aanrader.

Fabian heeft mijn uitstekend geholpen.

Super geholpen

Van begin tot eind ben ik door Fabian geweldig geholpen. Heel erg blij met mijn nieuwe Ford Puma. Waanzinnig bedankt. Absolute aanrader.

Mijn ervaring met scherpe lease deal is super. Ze denken mee en proberen er alles uit te halen voor de klant. Zeker een aanrader.

Over Scherpe Lease Deal B.V.

Bij SLD staan kwaliteit, transparantie en snelheid centraal. Wij werken uitsluitend met geselecteerde autodealers om zo te zorgen voor een breed aanbod aan kwalitatieve (bedrijfs)auto’s. Wij stellen hen in staat om niet alleen de beste auto aan jou te leveren, maar ook het beste voorstel voor een zakelijke financiering. Zo schakel je snel en makkelijk voor de beste deal als het gaat om jouw zakelijke mobiliteitsbehoefte. Ontstaan uit de gedachte dat het altijd beter kan is SLD een speler met jarenlange ervaring in het faciliteren van zakelijke financieringen, maar met het grote verschil dat jij als ondernemer direct met het autobedrijf kunt schakelen over zowel de auto als de zakelijk financiering hiervan. Wij laten het succes waar het hoort. Een perfecte match tussen jou als ondernemer en het autobedrijf. Wij helpen hierbij door de inzet van slimme software en het digitaliseren van processen. Op die manier kom je sneller en beter tot een ideale invulling van jouw mobiliteitsbehoefte als ondernemer.