Top service!!

Snel en goed geholpen zeer tevreden met mijn nieuwe auto.

Super geregeld! Mijn machines draaien als een trein

Doe snel weer een keer zaken met jullie

Onwijs hoge admin. kosten voor bijna geen werk

Ik heb onlangs via Scherpe Lease Deal mijn auto geleased, helemaal blij als begint ondernemer. Uiteindelijk is Scherpe lease deal een tussenpersoon en daar vragen ze 235 euro voor.

Hi, Goed om te horen dat je blij bent met je nieuwe auto! Aan onze kant gaan we aan de slag met de communicatie, zodat er in de toekomst geen onduidelijkheden meer zijn met betrekking tot de administratiekosten. Heel veel veilige kilometers gewenst namens het team van Scherpeleasedeal.nl!

Snel geregeld

Zijn snel met regelen.

Gewoon goed top

Goed geregeld snel vakkundig top

Snelle service, prettig contact

Het contact verliep van het eerste moment soepel en geduldig, medewerkers hebben verstand van zaken en alles keurig en snel geregeld.

Alle hulp die je nodig hebt krijg je. Lijkt wel motto u vraagt wij draaien. En er is heel veel mogelijk ! Top bedrijf

Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant. Jorick bijt zich er net zo lang in vast tot de deal rond is. Niks anders dan lof

Beter dan ik had verwacht!

Snelle service en idd een zeer scherp tarief. Hb als een paar contracten gehad hier en daar maaar dit is zeker niet de laatste keer geweest.

Super snel afgehandeld en goed geholpen voor de financiering van de Ford transit connect!

Super snel afgehandeld en goed geholpen voor de financiering van de Ford transit! Erg tevreden

Klasse!!

Vorige week met Sven en Jolijn van Scherpe Lease Deal een samenwerking opgestart en succesvol afgerond. Buitengewoon tevreden over de betrokkenheid en mate van service. Van A-tot-Z een goed georganiseerd traject. Graag tot een volgende keer!

knap staaltje klantgerichtheid

consequent en vlot verloop in het contact. Bij Scherpe Lease Deal zeggen ze wat ze doen en doen ze wat ze zeggen. En op het moment dat ik vragen had over een wat voor mij de juiste autoverzekering is tonen zij extra service en initiatief door dit voor me uit te zoeken en me direct een offerte aan te bieden. Ik zou Scherpe Lease Deal aan iedereen aanraden en volgende auto's ook via hen nemen. - Wibens, Lightcity Media

Tremendously efficient

Ze zijn gewoon snel en eerlijk. Ik werd volledig geholpen en kon mijn auto in paar dagen rijden. Ik denk binnenkort zal Ik weer een contact met hun hebben voor privé leaseauto.

Heel erg hulpvaardig en het was snel en makkelijk geregeld zonder administratieve rompslomp!

Ik ben zeer goed en snel geholpen, bij elke vraag direct een reactie en een duidelijk antwoord, inderdaad een scherpe deal en precies op maat gemaakt naar mijn wensen qua looptijd, slotsom en aanbetaling! Ook heel fijn ; totaal geen administratieve rompslomp met jaarcijfers etc. Kortom ; Helemaal top

Vriendelijke, behulpzame en meedenkende firma!

Ik ben door Scherpe Lease Deals goed geholpen met de lease voor mijn auto. Op het moment dat je ze nodig had stonden ze paraat om al mijn vragen te beantwoorden. Geholpen door vriendelijk personeel die alles zorgvuldig uitlegt. Ik had totaal geen ervaring met leasen maar door hun weet ik er nu alles van! Conclusie, wil je leasen? Zoek dan zeker contact met Scherpe Lease Deals!

Geweldige service

Veel via de app kunnen regelen. Kevin was een enorme goede helper en hielp zelfs in zijn vrije tijd. Snelle reacties als ik een vraag had. Super.

goeie ervaring met scherpe lease deal.

snel antwoord op alle vragen. veel aandacht. proffessioneel.

via WhatsApp alles geregeld echt top

wert echt snel gereageerd en snel antwoord gekregen binnen 15min wist ik al alles en geregeld en de auto binnen een week gekregen en dit alles zonder telefoon zonder wacht tijd alles werd door WhatsApp geregeld echt maar dan ook echt goed was zo makelijk gegaan ga zo door scherpe lease en ik bedank je PLUS ECHT AARDIGE MENSEN EN JE WORD ALS RESPECT BEHANDELD ze komen hun beloften echt na dit heb ik ervaart bij scherpe lease groetjes Mert

The best one!!!

The best one!!!

Snel en goedkoop

Snel en goed advies en een aantrekkelijk maandbedrag aangeboden gekregen. Zeer tevreden en kan deze partij zeker aanraden.

Top service!

Naast mijn auto nu ook een motor gekocht via scherpe lease deal. Vriendelijk personeel en snelle afhandeling!

Zeer goede ervaring!

Mijn ervaring met Scherpe Lease Deal was extreem positief. Er moest e.e.a. geregeld worden met het beëindigen van en oud contract en het laten starten van het nieuwe en hier zaten specifieke voorwaarden en een tijdspad aan vast. Het contact hierover was zeer netjes en zij hebben alles op zich genomen dit zo soepel mogelijk te laten verlopen. Het contact was persoonlijk en direct, een hele goede ervaring.

Heel goed geholpen door de medewerkers

Bedankt voor het hulp snelle reacties

Helemaal goed

Snelle reactie en afwikkeling.

Noordbaan 804 2841MG Moordrecht

085 004 39 65

Over Scherpe Lease Deal B.V.

Bij SLD staan kwaliteit, transparantie en snelheid centraal. Wij werken uitsluitend met geselecteerde autodealers om zo te zorgen voor een breed aanbod aan kwalitatieve (bedrijfs)auto’s. Wij stellen hen in staat om niet alleen de beste auto aan jou te leveren, maar ook het beste voorstel voor een zakelijke financiering. Zo schakel je snel en makkelijk voor de beste deal als het gaat om jouw zakelijke mobiliteitsbehoefte. Ontstaan uit de gedachte dat het altijd beter kan is SLD een speler met jarenlange ervaring in het faciliteren van zakelijke financieringen, maar met het grote verschil dat jij als ondernemer direct met het autobedrijf kunt schakelen over zowel de auto als de zakelijk financiering hiervan. Wij laten het succes waar het hoort. Een perfecte match tussen jou als ondernemer en het autobedrijf. Wij helpen hierbij door de inzet van slimme software en het digitaliseren van processen. Op die manier kom je sneller en beter tot een ideale invulling van jouw mobiliteitsbehoefte als ondernemer.