Prima geregeld

Prima geregeld snel geleverd

Zou er weer bestellen

Prieel besteld erg goed

Prieel ziet er erg mooi en degelijk uit Doek was aan het eind kapot Oplossing nieuw doek gekregen. Top

Niet tevreden

Hoe kan ik een beoordeling geve; al-aika het artikel nog niet heb ontvangen ?Op zaterdag besteld en nog niets ontvangen .Het artikel was niet op voorraad en dan moet je nog eens 5 dagen wachten .Echt niet tevreden ……

Goede snelle verkoop ,aflevering een letterlijke drama en leugen chauffeur .is nooit aan mn deur gew

Alleen de bezorging was een regelrechte leugen .was thuis en de chauffeur zij ben niet thuis .hij is letterlijk nie tt aan de deur geweest .en mocht mn pakket op een af haal punt op halen waar ik niet voor heb betaald

Goede messenset .

Het is een geode messenzet . De messen snijden prima . Ze zien er mooi uit .

prima mini kettingzaag

Bestelling ging snel bezorging een dag later dan aangegeven maar dat kan gebeuren. Kleine kettingzaag uitgeprobeerd heel fijn om mee te werken vond het eerst wel spannend nooit zo iets gebruikt het viel mij erg mee.

Mooi apparaat, snel geleverd, top

Een paar keer uitgeprobeerd en hef bevalt erg goed, een aanrader.

Verkeerde product

Ik heb het verkeerde product gekregen. 1 Japanse Roos ipv 3 pioenrozen. Duurt lang voordat ik geld terug krijg om nieuwe te bestellen. Weet niet of ik de verzendkosten ook terug krijg. Heb daarvoor wel ern kortingcode gekregen maar als je niets besteld ben je de kosten dus kwijt. Fout is van toeleverancier.

Beste heer/mevrouw van Dorp, Hartelijk dank voor uw review. Het is natuurlijk super vervelend dat u het verkeerde artikel heeft ontvangen en wij hebben dit zo spoedig mogelijk voor u opgelost. U krijgt het gehele bedrag gewoon terugbetaald en wij betalen u netjes terug binnen de terugbetalingstermijn die wij hanteren. Vanwege het ongemak hebben wij u een kortingscode gegeven. Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Goed geholpen geweest.

Door personeel van Actie.deals correct en goed geholpen geweest. Verdient het vermelden waard.

Beste Leo, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze klantenservice. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

De boxers zijn goed

Maar heb heel lang moeten wachten voor ik het thuis had bijna een maand !!!!

Bestelling komt niet zoals aangegeven

De klantenservice doet niets wanneer ik aangeef dat Post.nl het bestelnoment 7x wijzigt en ik dus elke keer voor niets thuis zit. Post.nl geeft aandat een onderzoek ingesteld kan worden maar Actiedeals wacht liever af. Ook geen compensatie in de bezorgkosten. Wij zijn zeer ontevreden.

Beste Anja, Hartelijk dank voor uw review. Helaas kunnen wij op het moment dat het pakket bij de bezorgdienst is, niks doen aan het aflevermoment. Het is altijd mogelijk dat het pakket uiteindelijk toch nog dezelfde week bezorgd wordt, waardoor wij niet direct een postonderzoek gaan starten. Vandaar dat wij eerst communiceren om de week af te wachten, is het pakket dan nog niet geleverd wordt er altijd direct een postonderzoek gestart. Inmiddels is uw pakket al geleverd en heeft u die in goede orde ontvangen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Goede service en snelle verzending

Goede service en bereikbaarheid, snelle verzending en product zoals omschreven ontvangen

Goede aanbiedingen en goede uitleg van artikelen.

Zo snel had ik de levering niet verwacht. Volgende dag al geleverd.

Vooral klachten over bezorging

Het product was prima, maar de bezorging werd 3 x uitgesteld en toen die eindelijk werd bezorgd, is het pakket beneden in de hal op de postkast (hoog) geplaatst, samen met nog andere pakketten. Over de verpakking wil ik nog opmerken dat er onnodig grote dozen voor werden gebruikt,

Gewoon goed

Gemakkelijk bestellen en snel geleverd absoluut geen klachten.

Altijd op tijd

Mooie Kwaliteit

Mooie kwaliteit de kleur voldoet aan de eisen....is heerlijk donker in de kamer.....ze zijn iets te lang.....maar dat geeft niet is opgelost. Vriendelijke groet Rietje

Slecht

Heeft bijna een week geduurt voor dat ik mijn bestelling binnen had terwijl het wel op voorraad was na dat ik contact had gezocht werd mijn bestelling verzonden anders had ik waarschijnlijk nog niks gehad ik koop er niks meer wat een gedoe

De levereing is OK

Lekker geslapen onder die dekbedden met tijk

Goed...

Mijn ervaring met het gekregen artikel is goed. Alleen de leveringstermijn was langer dan wat er bij het artikel stond. Min indruk is dat er op de site beter een vermelding kan komen te staan dat er vertraging kan ontstaan om een paar redenen. En dan ook de redenen aangeven. Dit schept duidelijkheid bij de klanten.

Parasol

Geplaatst maar nog niet nodig gehad ⛅️

Beste Marleen, Hartelijk dank voor uw positieve review. Hopelijk kunt u snel genieten van uw parasol! Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Alles volgens aangegeven verlopen prima voor elkaar

Beste Frits, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat alles is gegaan zoals gewenst! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Ontvangst

Wacht nog steeds op mijn pakket.

Beste Dries, Hartelijk dank voor uw review. Inmiddels zie ik dat uw pakket 17-05 bij u is geleverd. Onze excuses dat de levering langer heeft geduurd als gewenst. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Bedrijfsgegevens

[email protected]

Over Actie.deals

Zo goedkoop, dat kan toch niet? Het assortiment van actie.deals wordt continu uitgebreid met scherpe aanbiedingen. Profiteer van Bulkdeals in Huishoudelijke en Verzorgingsproducten. Of pak je voordeel op Fitnessapparatuur, Wonen & Slapen of verrassende Gadgets bekend van TV.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.