Snel en goed geleverd

Lampje mooi en gemakkelijk te bedienen

Beetje jammer

Hele mooie tuinfakkels besteld, werden geleverd in 2 dozen. De ene door alles nieuw en werken perfect maar de andere doos waren gebruikt, kapot en miste onderdelen. Beetje jammer

Beste Mirjam, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat 1 doos defecte artikelen heeft, dat is natuurlijk niet de bedoeling. U kunt een klacht sturen naar het volgende e-mailadres met een foto erbij: [email protected] Dan zullen wij direct kijken voor een passende oplossing voor u. Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Goed product snelle levering

Snelle levering goed product

Goed product, goed verpakt en snel verzonden

Het is voor mij de eerste solartuinlamp, die ook werkelijk voldoende licht geeft en welke je zelfs kan instellen op helder of sfeerlicht. De producten werden goed verpakt en snel verzonden. Ik ben een tevreden klant.

Met mijn aankoop, ben ik zeer tevreden

Mijn aankoop, Led Fakkel Lights, waren na bestelling de volgende dag bezorgd, en geven een gezellig sfeerlicht op mijn balkon....Een aanrader

Waardeloze bezorging en geen contact. Nooit weer

Badjassen besteld die met spoed nodig waren. Voor 23.59 uur besteld morgen in huis. Haal dat weg bij de advertentie. Mail gestuurd en de reactie: We reageren binnen 5 dagen. Wat een lachertje!!!. Jullie moeten nog steeds reageren. Nooit weer actiedeals, betaal nog liever meer voor eerlijkheid

Beste Erwin, Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses dat de bezorging iets langer heeft geduurd. U heeft 5 april een mail gestuurd en wij hebben netjes op 8 april u een bericht terug gestuurd met uw track & trace code, dat uw pakket is bezorgd. Wij wensen u veel plezier met uw badjassen. Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Heeft me alleen geld gekost

Helaas bleek het artikel stuk. Had geen behoefte aan vervanging. Eind van liedje: € 6,95 betaald aan verzendkosten en nogmaals € 6,95 on het retourneren. In totaal dus € 13,80 over de balk gegooid. Dat de retourkosten ook voor rekening van de klant zijn staat wel erg diep weggestopt op de website.

Beste Hans, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat het artikel defect bleek te zijn. Als u een defecte artikel heeft, kunt u ons altijd een e-mail hierover sturen zodat wij kunnen kijken met u voor een passende oplossing. Retourkosten zijn inderdaad voor de klant, daarom is het belangrijk om contact met ons op te nemen als blijkt dat u een defect artikel heeft. Wij hebben u een e-mail gestuurd met een kortingscode voor het ongemak dat u ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Niet ontvangen

Ik kocht het op 27 maart, het is nu 9 april en niks is onderweg naar mij.

Beste Elouise, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat uw pakket nog niet is bezorgd. Onze welgemeende excuses hiervoor. Kunt u contact met ons opnemen, zodat wij dit verder kunnen uitzoeken voor u? Ons e-mailadres is: [email protected] Bedankt alvast. Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Toppy

De radio was goed ingepakt en snel geleverd. Ik had alleen wat moeite met hem in te stellen.(lag aan mij ik was te vlug) want toen mijn schoondochter de volgende dag kwam was het zo geregeld. Een leuke radio voor weinig geld.

Bestelling duurde wat langer Contact erover verliep heel goed Goed aangekomen Kom zeker terug om nog iets te bestelling

Misverstand

Helaas is er groot misverstand. Wehadden 5 actie solarlampen voor de tuin besteld. We ontvingen er maar 1 . Teruggestuurd en verder niets meer gehoord. Het geld zou teruggestort worden. Tja…. Misschien komt het nog? Met vriendelijke groeten Ria van Haastrecht

Beste Ria, Hartelijk dank voor uw review. Helaas was er inderdaad iets misgegaan in ons magazijn waardoor niet het gehele set was gestuurd. Zodra wij uw retour ontvangen en verwerkt hebben, wordt het bedrag binnen 10 werkdagen aan u terugbetaald. Dit is ook bevestigd aan u via de mail. Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

BLAUWE BADJAS

MIJN HUIS LAG VOL MET BLAUWE PLUIZEN, NADAT IK MIJN BLAUWE BADJAS VOOR DE EERSTE KEER HAD GEDRAGEN.

Beste Ruud, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat uw badjas zo erg is gaan pluizen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. U mag met uw klacht contact opnemen met ons via het e-mailadres: [email protected] Dan zullen wij u een passende oplossing bieden. Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

netjes en goed.

mijn bestelling is snel en goed geleverd.

Snelle verzending. Goede prijs.

Snelle levering. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Snel en goedkoop

Site is duidelijk en product voldoet tot op heden erg goed.

Net bedrijf die mee helpt denken als er onverhoopt iets niet op vorraad blijkt. Zodat je toch snel je spullen in huis hebt. En dan uitzichzelf met oplossingen komen. Kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aannemen.

Goede en snelle levering. Ben erg blij met de dekbedden.

Super goed en vlug geregeld.

Het is gemakkelijk en snel gegaan . Actie.deals heeft goede produkten ,fijn dat het er is.

Verlichting ziet er goed uit ,ik hoop dat het ook zo lang mee gaat als ze zeggen

24 uurs levering word niet waar gemaakt.

Bij bestelling was het product op voorraad voor 24 uurslevering. Helaas kwam er niks ook niet een email. Zelf email gestuurd bleek dat het niet op voorraad was maar zou die dag binnen komen. Weer niks nogmaals mailen wanneer ze leveren. Het komt zo snel mogelijk hopelijk hebben we u voldoende geïnformeerd. Vind het niet erg als ik moet wachten maar geef het dan gewoon aan. Producten zijn verder wel goed geleverd.

Goede zaak goed spul, goedkoop!

Alles goed, geen problemen.

Goed verpakt, snel geleverd!!!

Werkt niet gied

Laptop werkte niet naar behoren heb hem opgestuurd en nu werkt hij wel goed maar kost wel weer dikke 10 euro aan verzendkosten maar nu tevreden en contact met actie.deals en reoaratie bedrijf 5 sterren was super.

Zo makkelijk te monteren!

Deze led-lampjes zijn een echte aanwinst. Eindelijk kunnen we in de gangkast de zaken vinden die eerder in het donker verborgen waren. De montage was een simpele ABC- methode die direct resultaat opleverde. Bedankt!

Beste Charley, Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw led-lampjes. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Ook klantenservice fijn! Snel en duidelijk antwoord

Beste Angelique, Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de service en uw gordijnen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Over Actie.deals

Zo goedkoop, dat kan toch niet? Het assortiment van actie.deals wordt continu uitgebreid met scherpe aanbiedingen. Profiteer van Bulkdeals in Huishoudelijke en Verzorgingsproducten. Of pak je voordeel op Fitnessapparatuur, Wonen & Slapen of verrassende Gadgets bekend van TV.