Tentstokken nodig

Oké een keer een poging gewaagd hier. Levering best vlot. Artikel (schouder brace) veel te groot, pas er wel 2x in. Retour sturen kost 6,95 dus niet echt de moeite. Slim. Eens maar nooit weer.

Artikel is exact zoals geadverteert

Prijs/kwaliteit/levering top

Matig product, stortvloed aan mails

Product valt behoorlijk tegen en bevestiging dat product is verzonden kwam 20x binnen. Gelukkig slechts 1x geleverd.

Het is bij jullie goed

Goede service en snelle levering. Dik tevreden.

Was eerst huiverig iets te bestellen ,maar omdat ik achteraf kon betalen heb besteld. 2 dagen later pakket keurig bezorgd.

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit

De levering was op tijd zoals voorzien. Ik had een probleem met een van mijn bestelde items maar dat is zeer snel en correct opgelost.

Goed, snel, perfect!

Kan niet beter!

Goede kwaliteit, scherpe prijs en snel geleverd.

Zag een leuke aanbieding op TV en heb direct online besteld. Erg tevreden.

Verkeerde Produkten ontvangen

Ook al eerder via bol.com dezelfde producten besteld met achteraf betalen ook van actie.deals en ook verkeerd Dus besteld bij hunzelf direct betaald en weer verkeerd. Morgen weer terugsturen en hopen dat ik nu de goede Ariël pods krijg

Betrouwbare verkoper, top prijzen, super snel in huis

Toen ik deze website tegenkwam kon ik bijna niet geloven dat de producten zo goedkoop aangeboden konden worden. Na wat onderzoek besloot ik om de gok te wagen omdat deze aangesloten is bij afterpay. Dat verlaagde de drempelvoor mij om het te proberen. Na mijn bestelling werkte track en trace code in eerste instantie niet. maar de volgende dag werkte hij, en een dag later kwam mijn bestelling binnen. Ook kreeg ik de volgende werkdag al antwoord op mijn vraag aan de klanten service, hoe het zat met de track en trace code, maar omdat er een weekend tussen zat, was mijn bestelling al binnen. Alles netjes verpakt en compleet. Super ervaring!!!

Mooie aanbiedingen, super snel geleverd. Een échte aanrader!

Via Google deze site gevonden. Precies wat ik zocht, producten snel besteld en geleverd.

Pico bello !

Het door mij bestelde artikel voldoet goed. Het werd snel geleverd.

Snel en netjes geleverd

Snel en netjes geleverd

GOED

GOED

Produkt beter inpakken zodat het niet verschuift .Aub

Behalve het communicatie probleem Telefonish en geen mail ontvangen ,was ook de doos beschadigd.Voor de rest was het produkt perfect oké .Misschien iets beter beschermen binnenin ,zodat het vast blijft zitten.vlugge levering dus Top . Alvast bedankt iedereen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelheid, efficiëntie en kwaliteit

Het was mijn eerste aankoop op actie.deals en het zal niet mijn laatste zijn. De artikelen passen perfect in de beschrijving en de levering is zeer snel.

snelle levering.

excellent

betrouwbaar en goed product

BEST VERWITTIGEN DAT DE GOEDEREN BIJ JULLIE AANGEKOMEN ZIJN

OOK IS HET NIET AANGENAAM DAT IK NIET WEET WELKE VERVOERDER MIJN PAK BRENGT DAT GAAT VOOR POSTY NL EN KOOPJEDEAL VEEL SECUURDER JE KAN ER NOG VEEL VAN LEREN ik vertrouw hen het meest en ook vervoerder Post NL

Super snel

Mooi pakket ontvangen en snelle levering in de drukke feestmaand

snelle levering en leuke cadeaus erbij

Snelheid levering oké, maar product niet zonder mankementen

Toestel werkt, maar afstandsbediening moet vervangen worden !

mijn ervaring is nog niet zo groot daar ik pas twee keer bestelt heb en de twede keer wacht iknog steeds op maar dat is nog steeds wachten op de post

zeer gebruiksvriendelijk

zeer gebruiksvriendelijk goede en snelle service

Super Deals

Altijd in orde en zoals beschreven

Over Actie.deals

Zo goedkoop, dat kan toch niet? Het assortiment van actie.deals wordt continu uitgebreid met scherpe aanbiedingen. Profiteer van Bulkdeals in Huishoudelijke en Verzorgingsproducten. Of pak je voordeel op Fitnessapparatuur, Wonen & Slapen of verrassende Gadgets bekend van TV.