De levereing is OK

Lekker geslapen onder die dekbedden met tijk

Goed...

Mijn ervaring met het gekregen artikel is goed. Alleen de leveringstermijn was langer dan wat er bij het artikel stond. Min indruk is dat er op de site beter een vermelding kan komen te staan dat er vertraging kan ontstaan om een paar redenen. En dan ook de redenen aangeven. Dit schept duidelijkheid bij de klanten.

Parasol

Geplaatst maar nog niet nodig gehad ⛅️

Alles volgens aangegeven verlopen prima voor elkaar

Ontvangst

Wacht nog steeds op mijn pakket.

Prima, netjes aan de afspraak

Item ziet er mooi uit.

Hele goede service

Ik heb een paar keer een vraag gesteld en daar snel een antwoord op gekregen dus top

Geweldig product voor een hele goed prijs

Beste Charles, Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met het product. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

klasse

goede service, kwaliteit en prijs

Beste heer/mevrouw Heukske, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Geen levering geen service

Als u mij mijn bestelling niet kunt leveren. stuur mij dan mijn betaling ter ug

Beste Carl, Hartelijk dank voor uw review. Na een controle in ons systeem zien wij dat er al enige communicatie is geweest tussen u en onze collega van de klantenservice. Uw pakket is afgeleverd volgens de track & trace code en hierdoor moeten wij een postonderzoek starten om te kijken waar uw pakket gebleven is. Zodra wij dit ingediend hebben, zullen wij u een passende oplossing bieden. Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

apparaat werkt perfe, maar hij past niet in mijn hand, hij is te klein, mag ik hem ruilen?

De werking is perfect maar hij is te klein, en ik zou graag een muis zonder adapter als dat mogelijk is, als dat mogelijk is

Goed en snel

Product was goed en snel geleverd

Snel in goede staat geleverd.

Houden zo die Actie Deals. Een prettige manier van online winkelen en exact thuis het product in nette staat ontvangen.

snelle levering en mooie prijs,ik koop er zeker nog.

vlugge levering en de prijs mag er zijn.....ik ben tevreden

Product slecht maar service uitstekend!

Hier een badjas gekocht, netjes vlot geleverd maar helaas waren na 1 x wassen allebei de zijnaden gerafeld en los. Gelukkig iemand gevonden die handig is met een naaimachine. Door tijdsdruk ivm vakantie was er geen tijd meer om het om te ruilen. Bovendien was “antraciet” in dit geval een lelijke kleur bruin. Wel erg teleurgesteld Aanpassing: van actie deals een keurige reactie ontvangen met een keuze voor een oplossing. Mijn keuze van geld terug is zonder pardon geaccepteerd. Hiermee is het vertrouwen in dit bedrijf wel tiptop! Aanbevelen van de badjas nog steeds niet maar aanbevelen van het bedrijf zeker wel

Beste Sylvia, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat u een badjas heeft ontvangen die zo snel kapot is, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen om u een passende oplossing te bieden. Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

alleen een FlinQ Adjustable LED Motion Sensor Light #0 cm doet het niet ???

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat 1 lamp het niet doet na behoren. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Heel goed, was snel geregeld.

Uitstekend en klantgericht.

Netjes en correct,

Goede voorlichting en informatie.

Heel snel en op tijd bezorgd

En niet duur

Jacuzzi

Goede service. Tot 2x toe de pomp kapot maar werd gelijk vervangen binnen een week. Nu is ons bad lek geraakt en een foto gestuurd naar actiedeals en nu krijgen we gelijk een compleet nieuwe jacuzzi. Voortreffelijke service. Bedankt Linda.

Snel en goed geleverd

Lampje mooi en gemakkelijk te bedienen

Beetje jammer

Hele mooie tuinfakkels besteld, werden geleverd in 2 dozen. De ene door alles nieuw en werken perfect maar de andere doos waren gebruikt, kapot en miste onderdelen. Beetje jammer

Beste Mirjam, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat 1 doos defecte artikelen heeft, dat is natuurlijk niet de bedoeling. U kunt een klacht sturen naar het volgende e-mailadres met een foto erbij: [email protected] Dan zullen wij direct kijken voor een passende oplossing voor u. Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Goed product snelle levering

Snelle levering goed product

Goed product, goed verpakt en snel verzonden

Het is voor mij de eerste solartuinlamp, die ook werkelijk voldoende licht geeft en welke je zelfs kan instellen op helder of sfeerlicht. De producten werden goed verpakt en snel verzonden. Ik ben een tevreden klant.

Met mijn aankoop, ben ik zeer tevreden

Mijn aankoop, Led Fakkel Lights, waren na bestelling de volgende dag bezorgd, en geven een gezellig sfeerlicht op mijn balkon....Een aanrader

Bedrijfsgegevens

Eemnesserweg 11 -10

1251NA Laren

06 13 19 01 79

[email protected]

Over Actie.deals

Zo goedkoop, dat kan toch niet? Het assortiment van actie.deals wordt continu uitgebreid met scherpe aanbiedingen. Profiteer van Bulkdeals in Huishoudelijke en Verzorgingsproducten. Of pak je voordeel op Fitnessapparatuur, Wonen & Slapen of verrassende Gadgets bekend van TV.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.