Goed apparaat werkt perfect .

Het is een prima ventilator en werkt perfect . Het is een aanrader .

Ik ben tevreden over de levering van mijn bestelling.

De aflevering was binnen 1 dag ; produkt-prijs en -prima ; vrachtkosten kan wel wat minder vlgs mij.

Goede service, artikel matig tot gevaarlijk

Opvouwbare elektrische step. Snelheid prima, maar plaats van verstelling stuur en zadel met 1 pin en niet afdoende klemmen op zich gevaarlijk en zorgt voor wiebelen en niet verkeersveilig. , terwijl de snelheid toch < 10 km is. Daarom besloten artikel terug te sturen. Prijs kwaliteit staan niet in verhouding. Kwaliteit staat echt in relatie met de prijs. Terugsturen op zich geen probleem. Wel jammer dat een creditering en terugbetaling, dan wel afboeking van de openstaande factuur wegens achteraf betalen bij KLARMA, ruim 14 dagen moet duren. Een extra minpunt voor de service. Daarmee is het bedrijf op zich niet slecht. Met de prijs van de step kon je eigenlijk al vermoeden dat de kwaliteit niet in verhouding staat. Let it by

prima ben tevreden goeie bezorging

Heel snel bezorgd en daardoor waargemaakt wat beloofd werd

Mooi vitrage gordijnen

Wel goed !

Alleen de bestellingen worden niet zo snel geleverd als belooft ! Men zegt 3 Dagen ! En men moet altyd één E. Mail sturen , waarom het zolang duurt ! Myn Tip is , Laat de klant sneller iets weten ! Komt beter over voor de klant , en voor jullie toch ! Verder mooie Produkte hoor ! TOP

Super mooie dekbedden

Wel even moeten wachten Maar super blij mee

geweldig

heb de gordijnen aangeschaft deze waren direct de volgende dag geleverd. ze hangen perfect ben er heel blij mee.

Niet goed

Slecht komen de afspraak niet na over de levering

Niet goed, wacht nog steeds op licentiecode

Ondanks mijn melding dat ik de licentiecode van het officepakket niet had ontvangen en de reactie van de klantenservice dat deze al had moeten ontvangen heb ik de licentie nog steeds niet zit ook niet in de spam

Beste klant, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat de licentie nog niet verstuurd is geweest, inmiddels zie ik dat er contact is geweest en dat de order geannuleerd is. Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

geweldig

energie besparend en geeft goed licht

Beste Hennie, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop! Wij wensen u veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Nog niet ontvangen

Nog steeds niet ontvangen dus kan het niet beoordelen.

Beste Lily, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat u het bad nog niet ontvangen heeft, echter zie ik dat er 2 juli contact is geweest over dat de kleur momenteel niet beschikbaar is en dat u hierop zult wachten. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Dat het zo snel het pakje thuis kreeg.

Het pakje is goed aan gekomen Ik ben er heel blij mee . Het kom mijn goed van pas,net uit het ziekenhuis moet leren lopen Dankjewel

Leuke artikelen

Goede ervaring met kwaliteit, bestelling en levering van de gekochte artikelen. Zeer gevarieerd aanbod.

Parfait

Très contente de ma commande. Livraison rapide. Excellent

erg goed

niks te klagen

Gewoon goed

Voor de eerste keer top

Goed geregeld snel levering!

Aircooler gekocht Goed werkend apparaat Zeer tevreden over aankoop en bezorging.

Levering op tijd en schadevrij

De levering van de insekten gordijnen was op tijd en onbeschadigd. Jammer dat ik niet op de hoogte had gelet en alleen op de breedte. Moest ze dus terugsturen en dit proces is het makkelijkst van alle door mij te retourneren ( 4 in 5 jaar) goederen. Chapeau. Nu nog het geld terug en dan is alles in orde.

Slechte retour mogelijkheid en klantenservice

Tot nu toe slecht omdat ik niet kan retourneren of klantenservice bereiken.

Prima geregeld

Prima geregeld snel geleverd

Zou er weer bestellen

Prieel besteld erg goed

Prieel ziet er erg mooi en degelijk uit Doek was aan het eind kapot Oplossing nieuw doek gekregen. Top

Over Actie.deals

Zo goedkoop, dat kan toch niet? Het assortiment van actie.deals wordt continu uitgebreid met scherpe aanbiedingen. Profiteer van Bulkdeals in Huishoudelijke en Verzorgingsproducten. Of pak je voordeel op Fitnessapparatuur, Wonen & Slapen of verrassende Gadgets bekend van TV.