Precies wat ik ervan verwachtte, top!

Snelle en correcte levering van het product

Beste Gina, Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de levering en uw artikel. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Ik moest even wijs worden uit de correspondentie, zat eerst onnodig te wachten. Nu is alles geïnstalleerd.

bestelling - levering en werking was super volgens afspraak.

De kraan werkt zoals omschreven.

Eerste keer goeie ervaring

Snel en eerlijk van kwaliteit

Gordijn goede kwaliteit prijs verhouding

Het gordijn is van goede kwaliteit prijs verhouding, verduistert goed. De verzending snel.

snelle levering en prima kwaliteit

ik heb zaklampen besteld. Ze zijn heel snel geleverd, uitsekend verpakt en ze zijn van een prima kwaliteit

Beste Theo, Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw zaklampen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Goede producten voor een mooie prijs

Goede levering, artikelen zijn kwalitatief goed

Beste Yolande, Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service en onze artikelen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Kan veel beter

Kan veel beter

Goede prijs, kwaliteit verhouding.

Het product voldoet aan mijn verwachting. Alleen de levering kwam 1 dag later, dan eerst aangegeven.

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat het product voldoet aan uw verwachtingen en onze welgemeende excuses voor het te laat leveren. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

goed maar traag

Mijn ervaring is dat op de bestelling snel wordt gereageerd maar aflevering is een week

Top service en top product doet echt z’n werk

Prima internetshop

Snelle levering, goed ingepakt en geheel volgens belofte !

1 in plaats van de beloofde 2 kussens gehad !!

Ook een mail gestuurd hierover Nog steeds geen antwoord gehad ??

Beste Jan, Wat vervelend om te vernemen dat u 1 kussensloop ontvangen heeft. Na een controle in ons systeem zie ik dat mijn collega dezelfde dag een bericht na u toegestuurd heeft om samen te kijken naar een oplossing. Helaas heeft mijn collega hier nog geen reactie op mogen ontvangen. Wij hebben u toen net nog een keer gemaild, om samen verder te kijken naar een passende oplossing voor u. Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Snel geleverd, mooie kwaliteit Gordijnen

Het product was snel binnen en de kwaliteit van de gordijnen zijn erg netjes. Ook is het systeem ervan makkelijk te doen.

Beste Witney, Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw gordijnen. Wij wensen u veel plezier uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Het loopt elke keer perfect.

Ik kan enkel maar positief zijn

Beste Hennie, Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Waardeloos en idiote marketing

Af en toe een deal okay, maar dit was te gek, Elke dag 2 keer met deals bestookt! Dat gaat alle perken te buiten en kan je gewoon schofterige opdringen noemen, Koop niets meer op iets wat deze site te maken heeft! Niet doen! Groet, Jan Kraakman

Beste Jan, Wat vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over de mailing. U kunt een mail sturen naar [email protected] om u af te melden voor de nieuwsbrief. Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Slecht

Heb een tablet besteld voor mijn zoontje en wat krijg ik een tablet die al eens in retour was omdat deze niet werkte. Dit vind ik niet professioneel. Mvg Salim

Beste Salim, Wat spijtig om te horen dat de tablet niet is na behoren en dat u een gebruikte heeft binnengekregen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Na een controle in ons systeem zie ik dat mijn collega inmiddels contact met u heeft gehad en u een oplossing heeft geboden. U heeft hier nog geen reactie op gegeven of gebruik gemaakt van de retour optie die mijn collega heeft aangeboden aan u. Zou u verder contact met ons op kunnen nemen betreffend uw klacht? Zo kunnen wij nog een keer kijken naar een oplossing die u wenst. U kunt contact met ons opnemen via [email protected] Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Prima service/levering

In ons geval even contact gehad met de klantenservice. Snel, duidelijk en vriendelijk geholpen b

Beste Gré, Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Snelle levering; mooie gordijnen

Snel geleverd; goed verpakt; gordijnen van goede kwaliteit en zoals omschreven.

Beste John, Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met ons en uw aankoop. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

weinig informatie over verzending

ik heb nog steeds niet gehoord wanneer het artikel wordt geleverd

Beste Wil, Hartelijk dank voor uw review. Na een controle in ons systeem zie ik dat uw pakket inmiddels geleverd is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Zou met 1 of 2 werkdagen geleverd worden maar dat is een week geworden. We hadden het toch niet gelijk nodig dus prima.

Beste Liesbeth, Bedankt voor uw beoordeling. Ik wens u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Actie.deals.

Geen leuk ervaring

Niet de goed keuze gestuurd ben helemaal teleurgesteld

Beste Laila, Wat spijtig om te horen dat u teleurgesteld bent. Om u goed te kunnen helpen, kunt u uw klacht sturen naar onze klantenservice zodat we samen kunnen zoeken voor een passende oplossing. U kunt ons mailen op dit e-mail adres: [email protected] Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Actie.deals.

Goeie service

Product is goed

Beste Dineke, Bedankt voor uw beoordeling. Ik wens u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Gewoon zeer tevreden

Niks te melden.

Beste Piet, Dank voor uw positieve review. Ik wens u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

niet correct

hoi Beste Mensen. wat de staat van het pakket betreft. de verpakking was aan de twee uiteinden stuk zodat de inhoud er uit valt. zeer onprofessioneel. groet J. v. E.

Over Actie.deals

Zo goedkoop, dat kan toch niet? Het assortiment van actie.deals wordt continu uitgebreid met scherpe aanbiedingen. Profiteer van Bulkdeals in Huishoudelijke en Verzorgingsproducten. Of pak je voordeel op Fitnessapparatuur, Wonen & Slapen of verrassende Gadgets bekend van TV.