Redelijk

Heb een ledlamp voor buiten gekocht, maar bij het uit te proberen deed lamp niets een defecte lamp. Dus bij het terugsturen moet je weer verzendkosten betalen, die je niet terug krijgt. Je koopt een ledlamp die defect aankomt, dus als je wat koopt hier denk er goed over na. Ik koop er niets meer 15 euro weg voor niets. Want volgens mij als je al verzendkosten betaald heb, hoort het gratis retour te kunnen sturen.

Beste Gerard, Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent. Na controle in mijn systeem hebben wij het artikel retour ontvangen en het aankoopbedrag is teruggestort. Bij een defect binnen 14 dagen worden de retourkosten teruggestort. Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Actie.Deals

Het was een heel goede ervaring

Het bestellen ging makkelijk en de bezorging was snel

gorgeous!!

very good quality!

• Ne-ai recomanda? Yes

Goede service snelle levering.

Betrouwbaar

Het bestelde ook gekregen.

Mijn bestelling is super snel en perfekt uitgevoerd

Ik ben goed op de hoogte gehouden en het artikel werkt perfekt

Vlaggenstok kerstboom helaas miskoop

100 euro betaald en het is volgens ons nog geen 25 euro waard Echt geen kwaliteit Buizen kreeg je naar 1x in elkaar gezet te hebben niet meer uit elkaar Beetje spijt van onze aankoop en kan niet meer retour omdat we het al hebben gebruikt (ja in elkaar gezet )om tot de ontdekking te komen dat het poppenspul is

Beste Charlotte, Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent. Graag ontvang ik uw klacht via de mail, hiermee kan ik kijken naar een gepaste oplossing. De mail u kunt u sturen naar: [email protected]. Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Netjes en op tijd gebracht

Dit is niet de eerste keer dat ik iets bested heb, geen klachten hierover goede producten

geweldig ,zoals omschreven

goede ervaring artikel zoals beschreven .duidelijke foto,s .

Goede webwinkel

Bestelde zoals aangegeven via mail op afgesproken tijd geleverd. Artikel bevdd as lt prims

Doen wat ze beloven

Besteld en dag erna geleverd. Kwaliteit van product is ook goed

zeer goed

fijn

Ik heb de storm paraplu gekocht en hij is zeer makkelijk in gebruik en geheel automatisch uit en in

IK HEB DE STORM PARAPLU GEKOCHT EN HIJ IS MAKKELIJK IN GEBRUIK EN GEHEEL AUTOMATISCH . VOOR IEDEREEN BRUIKBAAR .

zomaar ongevraagd en onbetaald goederen toe sturen??!!!

Slecht! Veel te duur, allerlei bijzondere onkosten toevoegen als je iets in de kassa heb gezet. Misleidend! Vervolgens is het onmogelijk om een account aan te maken, bij iedere poging een error en je krijgt geen correctie mail. Ik heb GEEN betaling verricht. En door de pogingen om een account aan te maken was mijn kassa invulling ook verdwenen. Dus ik heb niets besteld en ook niets betaald. Ik kan niet kijken wat er gebeurd, ik heb geen account. En nu krijg ik dit???!! Alsof ik een bestelling heb ontvangen. Ik wil niets! Veel te duur.

Beste meneer/mevrouw Timmer, Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent. Ik heb het intern nagevraagd en wij hebben geen storing gehad bij de optie account aanmaken. Mocht u vragen hebben dan kunt u mailen naar: [email protected]. Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Duidelijk en snel geleverd Zeer tevreden

Snel

Top snel geleverd met een goede prijs

Product was defect.

Wel na terugzenden prompte terugbetaling. Kostte €7,45 aan portokosten, want retoursticker zat niet in de verpakking!

Beste Ria, Hartelijk dank voor uw review. Bij het pakket wordt geen retourlabel meer bijgeleverd, de retour kunt u aanmelden via onze website. In onze voorwaardes wordt aangegeven dat de retourkosten voor eigen rekening zijn, hiermee bent u akkoord gegaan ten tijde van uw bestelling. Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Actie.Deals

's Middags besteld en de tweede dag kon ik mijn bestelling ophalen. De paneelverwarming werkt prima.

prima kwaliteit

de gordijnen zijn mooi en komen overeen met de actie. de prijs is uiterst voordelig, zeg maar goedkoop. tip: hoe en waar de haken te bevestigen zou door uitleg met een tekening handig zijn.

Product werkt niet

Mijn product werkte niet naar behoren,ik heb contact gezocht met actie.deals maar helaas geen antwoorden! Ik heb het product retour gedaan en ook dat heb ik moeten opzoeken via Google.

Beste Peggy, Hartelijk dan voor uw review. Vervelend om te vernemen dat uw product niet naar behoren werkt. Ik heb gezocht met uw mailadres, maar ik kan geen mailcontact vinden. Graag ontvang ik uw mail opnieuw naar: [email protected]. Hiermee kunnen wij naar een gepaste oplossing kijken. Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

helemaal top

kan niet beter

Mijn ervaring voor sommige bestelling in uw website was geweldig.

Ik geef veel compliment voor uw alle producten. Ze zijn top. Maar mijn vraag van u is: waarom heeft u de service post veranderd? U was eerder met DHL die pakketbezorgers werken fantastisch en jullie PostNL gekozen. Ik ben zeer tevreden met DHL Post dan PostNL en GLS. Dat was het, amen! Veel succes ermee. Hoogachtend, Maryam Tondivar

Kon beter qa software

Ik had een veel te lange update nodig pffff

Keurig en vlot naar tevredenheid afgehandeld .

Keurig en vlot naar tevredenheid afgehandeld .

Snel geleverd en prima verpakt.

Produkt is inderdaad zoals in de beschrijving staat vermeld. Wij zijn tevreden want hij werkt prima en is handig doordat hij ook op pootjes staat en hij makkelijk te verhuizen is naar een andere ruimte.

Over Actie.deals

Zo goedkoop, dat kan toch niet? Het assortiment van actie.deals wordt continu uitgebreid met scherpe aanbiedingen. Profiteer van Bulkdeals in Huishoudelijke en Verzorgingsproducten. Of pak je voordeel op Fitnessapparatuur, Wonen & Slapen of verrassende Gadgets bekend van TV.