zomaar ongevraagd en onbetaald goederen toe sturen??!!!

Slecht! Veel te duur, allerlei bijzondere onkosten toevoegen als je iets in de kassa heb gezet. Misleidend! Vervolgens is het onmogelijk om een account aan te maken, bij iedere poging een error en je krijgt geen correctie mail. Ik heb GEEN betaling verricht. En door de pogingen om een account aan te maken was mijn kassa invulling ook verdwenen. Dus ik heb niets besteld en ook niets betaald. Ik kan niet kijken wat er gebeurd, ik heb geen account. En nu krijg ik dit???!! Alsof ik een bestelling heb ontvangen. Ik wil niets! Veel te duur.

Beste meneer/mevrouw Timmer, Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent. Ik heb het intern nagevraagd en wij hebben geen storing gehad bij de optie account aanmaken. Mocht u vragen hebben dan kunt u mailen naar: [email protected]. Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

Duidelijk en snel geleverd Zeer tevreden

Snel

Top snel geleverd met een goede prijs

Product was defect.

Wel na terugzenden prompte terugbetaling. Kostte €7,45 aan portokosten, want retoursticker zat niet in de verpakking!

Beste Ria, Hartelijk dank voor uw review. Bij het pakket wordt geen retourlabel meer bijgeleverd, de retour kunt u aanmelden via onze website. In onze voorwaardes wordt aangegeven dat de retourkosten voor eigen rekening zijn, hiermee bent u akkoord gegaan ten tijde van uw bestelling. Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Actie.Deals

's Middags besteld en de tweede dag kon ik mijn bestelling ophalen. De paneelverwarming werkt prima.

prima kwaliteit

de gordijnen zijn mooi en komen overeen met de actie. de prijs is uiterst voordelig, zeg maar goedkoop. tip: hoe en waar de haken te bevestigen zou door uitleg met een tekening handig zijn.

Product werkt niet

Mijn product werkte niet naar behoren,ik heb contact gezocht met actie.deals maar helaas geen antwoorden! Ik heb het product retour gedaan en ook dat heb ik moeten opzoeken via Google.

Beste Peggy, Hartelijk dan voor uw review. Vervelend om te vernemen dat uw product niet naar behoren werkt. Ik heb gezocht met uw mailadres, maar ik kan geen mailcontact vinden. Graag ontvang ik uw mail opnieuw naar: [email protected]. Hiermee kunnen wij naar een gepaste oplossing kijken. Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Actie.deals

helemaal top

kan niet beter

Mijn ervaring voor sommige bestelling in uw website was geweldig.

Ik geef veel compliment voor uw alle producten. Ze zijn top. Maar mijn vraag van u is: waarom heeft u de service post veranderd? U was eerder met DHL die pakketbezorgers werken fantastisch en jullie PostNL gekozen. Ik ben zeer tevreden met DHL Post dan PostNL en GLS. Dat was het, amen! Veel succes ermee. Hoogachtend, Maryam Tondivar

Kon beter qa software

Ik had een veel te lange update nodig pffff

Keurig en vlot naar tevredenheid afgehandeld .

Keurig en vlot naar tevredenheid afgehandeld .

Snel geleverd en prima verpakt.

Produkt is inderdaad zoals in de beschrijving staat vermeld. Wij zijn tevreden want hij werkt prima en is handig doordat hij ook op pootjes staat en hij makkelijk te verhuizen is naar een andere ruimte.

Bij deze maak ik Actie deals mijn excuses. eerder had ik een zeer onvriendelijke beoordeling gegeven Maar deze ging helemaal niet over bovengenoemde ! Mijn ervaringen met Actie deals zijn zeer goed De service is top!

Beste klant, Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over de levering. Na controle in mijn systeem hebben wij het eerste pakket retour ontvangen, hierna heeft mijn collega een nieuwe zending verstuurd, deze is volgens de track en trace code geleverd. Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Actie.Deals

Heb een bestelling van gordijnen geplaatst voor een mooie prijs, deze werden snel geleverd. Er bleek een gordijn bij te zijn waar een foutje in zat (2 kleine gaatjes) nadat ik dit gemeld heb met toegevoegde foto werd er zeer snel een nieuwe opgestuurd en hoefde ik de kapotte gordijn niet retour te sturen. Waarvoor onze dank !

Is goed

Ga zo door

Goede duidelijke site, product wordt goed omschreven, eenmaal de keuze gemaakt, dan een snelle levering, echt top!

Komt afspraak waar

Is allemaal naar tevredenheid verlopen. Enige minpunt: je krijgt nadat je betaald hebt geen bevestiging.

Woord bij daad

Heb de actie genomen van 2 x 90 vaatwastabletten, een mooie deal, echter ik heb er 1 zak van 90 tabletten ontvangen. Na een mailtje 2 dagen erna de andere zak ontvangen. Keuring afgehandeld.

Met actie deals is alles goed verlopen ,jammer dat het artikel voor ons niet voldeed .dus teruggestu

zeer tevreden

alles verliep zoals het moet, dus een dikke 10 op 10

slecht

Magnetische opvouwbare loopband aangeschaft, werkt totaal niet. Loopt zeer hakkelend. Knop om snelheid te verstellen werkt niet. Zou graag willen dat de leverancier hem kan herstellen. Ben niet iemand die gauw iets terug stuurt. Dus maak ik er maar het beste van om er mee om te gaan zoals hij nu is.

Beste Astrid, Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te vernemen dat de loopband niet naar behoren werkt. Wij hebben geen reparatie dienst, graag ontvang ik foto's of een filmpje van de loopband, hiermee kan ik naar een gepaste oplossing kijken. De mail kunt u sturen naar: [email protected] Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Actie.Deals

Alles goed verpakt en bezorgd!

Met Actie.deals is het goed zaken doen.

Goed, snel en prijsgunstig.

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over Actie.Deals. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Actie,Deals

Uitstekend verzorgd

Warm en goed

Eemnesserweg 11 1251NA Laren

06 13 19 01 79

Over Actie.deals

Zo goedkoop, dat kan toch niet? Het assortiment van actie.deals wordt continu uitgebreid met scherpe aanbiedingen. Profiteer van Bulkdeals in Huishoudelijke en Verzorgingsproducten. Of pak je voordeel op Fitnessapparatuur, Wonen & Slapen of verrassende Gadgets bekend van TV.