Matig, laat snel los

Zeer moeilijk van onderlaag te halen, en na 1 of anderhalve dag laat het vilt weer los helaas. Op zich zit het goed.

Zeer snelle levering + goede service

Ik heb hier FFP2 mondmaskers besteld ,ondanks grote drukte ,omdat veel mensen online alles bestellen had ik mijn bestelling zéér snel geleverd gekregen,dat was erg fijn ,ook netjes en degelijk verpakt allemaal.Het bestelde artikel voldoet ook aan mijn wensen.

zelf moeten bellen en toen bleek het al klaar te liggen

Het duurde lang. Bv voor een spierzalf zou een sneller proces kunnen gemaakt worden, want komt dat 3 dagen later dan is dat vervelend

Beste Nico, Bedankt voor uw beoordeling, jammer om te lezen dat u ons een onvoldoende geeft. Ik heb uw order er even bij gepakt en zie dat het hier ging om een artikel dat wij standaard op voorraad hebben. Momenteel hebben wij het enorm druk vanwege alle Corona-gerelateerde artikelen welke bij ons besteld worden. Ik ben bang dat dit de reden is dat het telefoontje erbij in is geschoten. Normaal gesproken bellen wij dezelfde dag nog dat het product al voor u klaar ligt. Vervelend dat het zo is gelopen, in ieder geval onze excuses voor het ongemak! Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben & wens u nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, ESE International

levering uitstekend

was alles goed

Prima levering. Prima producten

Snel en het juiste

Snel en het juiste

Uitstekend, snelle levering en goede prijzen!

Snelle levering, goede prijzen. Uitstekend!

geen enkele op of aanmerking

Het assortiment is goed en de levering was snel.

Keurig snelle levering

Keurige snelle Levering

goed en vriendelijk personeel. als je iets niet kunt vinden in de site, wordt je zeer vriendelijk geholpen

snelle en juiste levering

gemakkelijk te bestellen en snel geleverd

Snel en Goedkoop

Heel snel bezorgd en een mooi prijs. Zou zeker weer gaan bestellen bij ESE International

Zeer snelle levering

Volgende dag al in huis. Nu twee keer besteld en alle twee de keren volgende dag al in huis. Ondanks dat andere bedrijven kampen met vertragingen. Ik vind het knap.

Makkelijk te bestellen

Overzichtelijke site en makkelijk te bestellen

Goede snelle service.

snelle service

Keurige behandeling snelle levering

Keurige behandeling snelle levering

Ondanks Corona toch snel geholpen

Online bestelling gedaan en ondanks Corona en kerst snel geholpen. Daarnaast was de levering toch snel gegaan. Daarnaast was het product kwalitatief goed voor een prima prijs.

In een woord prima

super tevreden

ben super tevreden over de afhandeling en bezorging van mijn producten, precies zoals ik het altijd gewend ben

Snelle levering goede kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding

Erg prettig geholpen!

Doordat ik een nieuwe klant was had ik enkele vragen, ik ben per mail erg goed, snel en vriendelijk geholpen! Website is duidelijk en overzichtelijk.

Uitstekend bedrijf in zorg gerelateerde artikelen

Vaker artikelen van gekocht, nog in de fysieke winkel, toen al prettig om mee samen te werken. Goede adviezen, goede prijzen. Ook nu online: duidelijke website, snelle levering, staffelkorting is altijd prettig. Blijft mijn eerste keus.

Super snel geregeld.

super