Makkelijk bereikbaar/behulpzaam en zeer vriendelijk personeel

Makkelijk bereikbaar/behulpzaam en zeer vriendelijk personeel

Goede vakmensen met kennis van zaken

Prettig bedrijf en goede service. Mensen zijn vriendelijk en je word goed en snel geholpen.

Super goede kwaliteit sticker!

Wat een top kwaliteit, zou het aanraden aan anderen

Prima. Besteld en snel binnen

Als ik al ergens niet uitkom kan ik bellen en wordt het opgelost. Gewoon goed.

Slecht.

Ik had via de website besteld en meteen betaald. Op de site stond dat het binnen 3 werkdagen zou worden bezorgd. Na anderhalve week nog niets gehoord of gezien. Toen maar gebeld. Na overleg kon het dan 2 dagen later worden opgehaald.

Goede service!

Het bestellen van onze verbandmiddelen via de digitale omgeving is super handig. De materialen worden ook snel geleverd.

Netjes geleverd

Netjes en snel geleverd. Goede prijs/ kwaliteit.

Ik kon me bestemming plaatsen en kreeg netjes binnen en mooiste is kon achteraf betalen

Zeer late bezorging

Op de site staat bezorging binnen 3 werkdagen. De bezorging van mijn bestelling heeft bijna 4 weken geduurd.

Keurig op tijd geleverd

Een bedrijf waar je, ook bij het eerste contact, keurig wordt geholpen bij het oplossen van je vraagstuk! Kan het prima aanbevelen!

Ziet er betrouwbaar uit

Het gaat om 2 vluchtladders. Hoop ze nooit te hoeven gebruiken. Moet het toch, dan vertrouw ik er op. Heb er 2. 1 voor de slaapkamer 7 meter en 1 voor het balkon 5 meter. Richard

Snel en goede levering.

Bestelling na plaatsen snel binnen en precies wat ik verwacht had. Prijstechnisch goed en communicatie goed.

Klasse Service und hervorragende Produkte

Wir sind schon lange Kunde von ESE und können das Team ohne Vorbehalt weiterempfehlen.

Goede webshop met dure verzending

Super qua service enzo maar mega veel verzendkosten in verhouding van mijn. Kleine pakketje

Uitstekend.

Prima site, prompte levering, track-and-trace ok.

Hele fijne samenwerking

Ik had mijn spullen besteld. Kreeg meteen een bestelling bewijs. Was ook 2 dagen later in huis. Heel fijn. Ik heb in het verleden ook al verschillende mensen naar ESE verwezen als ze mij vroegen waar ze oa verbanden kunnen bestellen.

Fijne producten.

Alleen nog de Gazoflix gebruikt. Erg prettig materiaal. Quick is wat grover van structuur dan Goflex. Ik ga het morgen gebruiken, dan is mijn Goflex op.

prima product

snelle afhandeling en prima producten.

Betrouwbaar en snelle levering

Spullen netjes ontvangen Alles zoals beschreven op de site Top

snelle bezorging

website is goed overzichtelijk zodat ik snel gevonden heb wat ik nodig had.

Besteld en paar dagen later al geleverd!

Besteld en paar dagen later al geleverd.

Snelle aflevering

Goed dienst

goede service

snelle levering goede service klantvriendelijk

snel geleverd en goede service

De bestelling gaat gemakkelijk en snel.

Fast , Reliable Service,

I ordered and they sent it same day , next day it was delivered. smooth operation