Snelle en goede communicatie

Waar andere webshops mij niet precies konden vertellen hoeveel minuten een specifieke oogdouche zou spoelen, kon ESE international dat wel. De communicatie was snel, en na bestellen was het pakket ook snel binnen waarbij de flessen goed waren ingepakt.

Goed en snel

Ik kreeg mijn zending snel en goed verpakt binnen. Het produkt (röwo sportgel) bevalt prima.

Prijs kwaliteit en levertijd dik in orde

goeie ervaring....

Veel keuze en snelle bezorging

Jarenlang goede ervaring als inkoper van een bedrijf. nu ook een goede ervaring privé.

Snel geleverd, goeie pleisters

Goede pleisters, snel geleverd, alleen vielen de verzendkosten enigszins tegen.

Een weldaad voor het lichaam

De gel is zeer doeltreffend bij spier en gewrichtsklachten bij nek en schouders voor mij. En heeft een zeer sterke en aangename inwerking. De De speciale muntolie is zeer heilzaam

Goed product-goede prijs.

Na lang zoeken toch nog Rowo sportgel 1 liter gevonden tegen een goede prijs. I am very happy.

Prima bedrijf

Snelle levering. Veel te krijgen voor een goede prijs, zelfs met de verzendkosten erbij. In winkels zijn sommige spullen goedkoper, maar kon daar niet alles krijgen,. Bij de apotheek wel, naar die is een stuk duurder dan dit bedrijf. Alleen website kon wat overzichtelijk, maar heb toch nog redelijke snel gevonden wat ik zocht.

TOP BEDRIJF

Hier zeggen zij wat zij gaan doen en vervolgens doen zij wat zij zeggen. Geen verdere woorden nodig. Gewoon een TOP BEDRIJF.

Duurde wel 2weken voor de spullen er waren

Slechte web shop krijg eerst een leverdatum en op de datum zelf een nieuwe leverdatum. Heb 2weken moeten wachten op de spullen.

Snel accuraat

Prima site, overzichtelijk en groot aanbod.

Goede en snelle levering

Duidelijke site. Alles makkelijk te vinden. Het meeste is leverbaar.

snelle levering / goede service

nvt

Prima service en top producten

Goede snelle afhandeling met prima producten.

Prima tape voor een leuke prijs

Prima tape voor een leuke prijs

Super snel

Super snelle levering en ruime keuze

Perfect behandeld, en snel bezorgt

Bestelling werd al na 1 dag bezorgd,geweldig

Best goed

Ik heb een bestelling gedaan, maar kreeg een bericht later dat mijn bestelling helaas moeten annuleren vanwege dat mijn artikel bij een leverancier niet zijn en heeft onbekende levertijd. Heb in paar dagen tijd netjes mijn geld weer terug.

Prima levertijd ,prima materiaal, dik tevreden

Goede kwaliteit prijs verhouding. Ik ben dik tevreden

Prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Kwaliteit van de producten zijn goed en de prijs, levering ging snel en alles was adequaat verpakt. Met vriendelijke groet, Ruud Weber Weber Opleidingen

duidelijk en vrij snel!

strakke prijzen, levering in een paar dagen, echt een aanrader!

altijd snelle levering

Goede service, snelle levering