Fijn bedrijf en snelle levering

Wij hebben al jaren hier een goede leverancier aan. Komen afspraken na en leveren de bestelde artikelen snel. Wij hopen nog jaren klant bij ESE te blijven.

prima!

netjes en snel geleverd

Perfecte koffer en inhoud

Ziet er goed uit genoeg inhoud voor klein gezin

Snelle en complete levering van mijn bestelde materialen.

prima en betrouwbaar bedrijf

snelle levering en altijd bereid mee te denken om een oplossing te vinden voor een probleem

Pakketjes krijg ik netjes verpak binnen

Moet even wennen aan de nieuwe website. bestelling super en worden door ESE goed verpakt Ga zo door.

Prima service, snelle levering

Ik kreeg in eerste instantie een product niet van het merk dat ik besteld had, maar die kreeg ik alsnog later toegestuurd. Prima service.

Deel is snel verzonden, opmerkingen worden niet gelezen

Opmerking erbij gezet , samenvoegen met eerdere bestelling, eerdere bestelling opmerking zsm verzenden, vrijdag nodig... met opmerkingen wordt weinig /niets gedaan

Snelle levering goede service

Altijd snelle en correcte levering

goede kwaliteit-prijs

Ik heb verbandsetjes voor mijn bedrijf laten maken bij ESE met eigen logo. Zo kan ik op een professionele wijze iedere cursist een verbandsetje aanbieden in mijn ehbo-trainingen.

geweldig

snelle levering goede kwaliteit zoals ik al tijden gewend ben

Nog niets ontvangen...

Bijna 2 weken geleden besteld

Geen ervaring

Hoe kan ik nu iets beoordelen als ik (nog) niets heb ontvangen? Op 24 april heb ik e.e.a. besteld. Eigenlijk heb ik onderdelen van mijn bestelling dringend nodig. Het is nu 3 mei en ik heb nog niets!

Beste Sylvia, Bedankt voor uw beoordeling en erg vervelend om te lezen dat u uw bestelde producten nog niet had ontvangen toen u uw review plaatste! Ik ben meteen gaan kijken waar dit fout is gegaan en zie dat het pakket een aantal dagen geen scan heeft gehad bij DHL. Dit kunt u ook terugzien in de track&trace. Ik zie dat de zending inmiddels bij u geleverd is, echter had dit natuurlijk niet zo veel dagen mogen duren. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, ESE International

goede service

duidelijke website

Snelle aflevering

Goede service, Makkelijk zoeken op de website, volgend dag al binnen. Factuur via mail. Top

altijd snel en correct

Hier bestellen staat garant voor snelle en correcte levering maar ook voor een hele goede prijs/kwaliteit verhouding.

Uitstekend en keurig geholpen

Een aanrader

goed hersteld

Na een levering die niet conform verwachting verlopen was heeft ESE een minder goede review benut om de verwachting positief te beïnvloeden. De aangeboden excuses kwamen oprecht over en de geboden oplossing was passend.

Goedemorgen meneer Duppen, Bedankt voor uw beoordeling, jammer van uw woordkeuze! Vervelend om te lezen dat telefonisch aan u bevestigd is dat we Covermed nog op voorraad hadden. Dit artikel is namelijk vorige week omgezet naar vervangend artikel Leukoplast soft white. Daarnaast vragen wij onze klanten nooit iets op eigen kosten te retourneren als de fout bij ons ligt. Verzendkosten zullen wij in zo’n geval altijd vergoeden aan de klant. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben & wens u nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, ESE International

vlotte service

goed product tegen redelijke prijs en vlot bezorgd

Correcte levering

Bestelde artikel vlot en correct geleverd. Prijs marktconform.

Top, snelle afhandeling en levering!!

Super tevreden

Klantvriendelijk, snelle levering

Goede snelle service

Vandaag besteld is in veel gevallen morgen in huis, en een goede service.

Ik had m’n bestelling geplaatst en verstuurd, toen ik erachter kwam dat ik meer wilde bestellen. Een bericht gestuurd en alles werd in één levering bezorgd waardoor ik geen dubbele bezorgkosten had. Super!

Habraken 2331 C

5507TK Veldhoven