Het artikel is snel en correct geleverd.

nog niets ontvangen, maar wel 2 keer uitnodiging voor een review, ik kan nog niks zinnigs zeggen

Ik heb geen bestelling ontvangen, maar wel 2x uitnodiging voor een review; dat zou niet moeten; op dit moment kan ik precies niets zeggen; Sorry??? waarom krijg ik weer verzoek om beoordeling aan te passen terwijl ik nog geen bestelling had ontvangen??????? Eerst wil ik GRAAG de bestelling ontvangen, dan pas beoordeling aanpassen!!!!!!! Logistiek loopt het niet erg goed.

Anders dan onze voorraad aangaf bleek het bestelde artikel niet aanwezig te zijn. En toen was de uitnodiging voor review al de deur uit. Foutje van onze kant, leren we iedere keer weer van. Bestelde artikel is gewoon geleverd, maar wel later dan verwacht.

Doen wat ze beloven

Mooie items gekocht voor een gunstigere prijs. Snelle verzending en heel goed verpakt.

Fantastisch!

Prachtig product en snel geleverd.

Dank je wel Birgit, worden we blij van!

Was even zoeken omdat precies wisr watvik wilde

Goed assortiment

Goed assortiment. Snelle levering

Bedankt voor je aanbeveling!

Positief

Amstory hield mij goed en persoonlijk op de hoogte toen het door mij bestelde product een leveringsvertraging had. Ook toen bleek dat ik iets anders had besteld dan wat ik beoogde werd het zonder problemen geruild voor het juiste product.

Bedankt voor je review Jos. We zijn blij dat de lamp die je nu hebt bevalt!

Gewoon goed!

Gewoon goed en snel verzonden!

Thnx R!

Service retourzending is minimaal

Bij het geleverde product zit geen retourformulier, waardoor het zoeken is naar de juiste handelswijze bij de retourzending. Bij het bellen naar het uiteindelijk gevonden telefoonnummer krijg ik niet de indruk dat de persoon die ik aan de lijn krijg weet hoe je een retourzending moet afhandelen. Doordat er geen porto-vrije retourlabel is meegeleverd, betaald de ontvanger de retourkosten. Omdat jullie een webshop zijn zou je een efficiëntere service verwachten.

Excuus dat onze klantenservice medewerker niet adequaat heeft geantwoord. Dat moet beter. We sturen inderdaad geen retourformulier mee (minder papier) en bieden ook niet standaard porto vrij retour, wel voor beschadigde of niet bestelde artikelen Op onze website staat de retourprocedure en retourformulier op de klantenservice pagina's, ook te vinden via de FAQ.

Tijdige levering maar beschadigd doosje,

Beschadigd cadeautje zonder tijd/gelegenheid om te ruilen, heel jammer

Inderdaad jammer. Ook jammer dat er geen contact is geweest met onze klantenservice om te zien wat we nog voor je hadden kunnen doen. Eventueel kunnen we ook na het cadeaumoment het cadeau omruilen.

Uitmuntend

Supersnel en netjes

Slecht

Zeer slechte ervaring. Inzake een bestelling Jesse van Klantenservice hierover geinformeerd

behulpzaam en vriendelijk

mijn vragen werden naar tevredenheid beantwoord en snelle levering

Ontzettend leuke website met unieke artikelen.

Ik heb in de aanloop naar kerstmis 2020, toen iedereen vanwege de lockdown overal ging bestellen online, het Paleis op de Dam besteld. Dit Paleis is een produkt van Royal Goedewaagen. Het ziet er fantastisch uit en past moeiteloos tussen de KLM huisjes. Het meest bijzondere vond ik dat ik in deze tijd dat alle postbezorgers steen en been klaagden dat ze het zo druk hadden, ik het Paleis binnen twee dagen in huis had. Grote klasse!

helemaal goed!

Supersnelle levering, mooi verpakt

Dank je wel Saskia, als jij blij bent worden wij dat ook!

snel geleverd en goed product

het is precies wat ik verwacht had.

Dank je wel voor je beoordeling Marleen!

Perferct

Alles perfect: overzichtelijke site, bestel- en betaalgemak, prijs-/kwaliteitsverhouding, verpakking, levering zeer snel! Een voorbeeld voor de hele Gemeente Amsterdam!

Thnx Vera, worden we blij van!

TOP! Zeer snelle bezorging.

De eerste keer iets besteld, en de volgende dag werden de producten al afgeleverd. Top!

Dank je Ineke, Jij blij dan wij blij!

Twee kapotte leveringen.

Kaars (Amsterdammetje) besteld. Kwam binnen met een grote hoek eraf. Gevraagd of ik hem kon ruilen in de winkel in Amsterdam, kon niet. Netjes een nieuwe opgestuurd gekregen, maar ook hier net zo'n grote hoek eraf. Hierop weer een mailtje gestuurd, maar geen reactie op gekregen.

Dag Marlies, het spijt ons dat je tot 2x toe een beschadigd product hebt ontvangen. Is natuurlijk niet de bedoeling en komt bij deze kaarsen ook zelden voor. Het mailtje dat je hebt gestuurd hebben wij helaas niet ontvangen, maar we gaan je nog een mooi Amsterdammertje sturen.

Leuke producten en snel verstuurd

Dank je wel Sara, 10-en zijn we superblij mee en gaan we toch een btje van blozen

Snel geleverd, prima in orde

Werd in winkel op centraal aardig geholpen, kreeg kortingsbon. Web order was er de volgende dag al. NB: Enquete is niet duidelijk, vermeld niet amstory maar i Amsterdam webshop, dan weet je waar het over gaat. Ik had het al een keer weggeklikt omdat ik de naam niet herkende

Snelle en goede service

Onmiddellijke levering; geen noodzaak tot het maken van een account. Snelle reactie op een vraag ontvangen ná levering. Waarom dan 4 i.p.v. 5 sterren? De elektronische orderbevestiging wordt door Amstory ook gezien als factuur, alleen dat is nergens vermeld. Voor zakelijke doeleinden niet geheel 'compleet'.

zeer tevreden

artikelen waren boven verwachting

Verrassend en creatief

Inspirerend om de webshop te bezoeken Mooie waardevolle cadeaus door de vele bijzondere en creatieve ontwerpen. Het enige nadeel is: ik werd er wel hebberig van...

Goede service, het zou leuk zijn als je een leuke tekst erbij kunt doen wanneer je het als kadootje verzend.

Over Amstory.nl

Amstory is in 2020 live gegaan. We verzamelen dus nog nog niet zo lang reviews en hebben er daarom nog niet zo veel. Reviews zijn dus welkom.