Het kwam op tijd aan

Artikel veel kleiner dan verwacht

Ik heb oorbellen besteld die er uit zagen alsof ze ongeveer 2 centimeter groot waren. Bij aflevering bleken ze minder dan de helft. Daardoor waren ze voor mij zeker niet de 20 euro waard die ik er voor betaald heb. Wel van behoorlijke kwaliteit en redelijk snelle levering

Op de review van Stef hebben we per mail gereageerd. Hieronder een samenvatting: Jammer dat de oorstekers die je hebt ontvangen kleiner bleken dan je verwacht had. We doen we ons best om de producten die we verkopen - Zo realistisch mogelijk af te beelden: op de productpagina staat daarom een foto van de Jordaan oorstekers aan het oor - Van de juiste specificaties te voorzien: bij de betreffende oorbellen staat dat het huisje 0,5 cm groot is Uiteraard kan het zijn, dat deze informatie niet prominent genoeg in beeld staat of dat deze jou niet is opgevallen. De I amsterdam webshop bestaat nog maar kort en we kunnen het altijd beter doen. Suggesties of tips hebt voor ons hebt om dit soort teleurstellingen te voorkomen, ontvangen we graag. Wellicht ten overvloede, het is altijd mogelijk producten binnen 14 dagen na ontvangst aan ons te retourneren, waarna we het aankoopbedrag terugstorten.

ruim aanbod, leuke producten

snelle service, binnen 1 dag geleverd.

Zuidsingel 36 3811HC Amersfoort

Over Amstory.nl

Amstory is in 2020 live gegaan. We verzamelen dus nog nog niet zo lang reviews en hebben er daarom nog niet zo veel. Reviews zijn dus welkom.