Snelle levering. Attent persoonlijk kaartje erbij. Schoenen zitten/lopen heerlijk. Ga zeker weten dit merk vaker kopen.

Uitstekend!

Super snel de prachtige schoenen binnengekregen, die ook nog eens heerlijk zitten! Met nog een leuke persoonlijke boodschap erbij. Beter gaat het niet worden!

Kreeg retourformulier niet, 1 uur bezig geweest om pakket af te leveren bij afhaalpunt.

Lang bezig geweest om retourformulier te krijgen. Telefonisch advies gekregen. Pakket afgeleverd via dhl maar het terugsturen moest via dpd. Via Blokker, Primera. Uiteindelijk bij dpd terechtgekomen . Het heeft me meer dan 1 uur gekost, was vrij verwarrend.

Top merk

Dit is al mijn 6de paar schoenen en altijd tevreden.

Een mooie sneaker en sokken besteld. Werd bezorgt met handgeschreven kaartje en een armband/elastiek als attentie erbij!

Mooie schoenen en goede levering

Schoenen zijn zeer mooi en goede pasvorm

Alles correct geregeld!

Alles correct geregeld! Ga zo door.

Duidelijke website, een uitgebreid assortiment, snelle levering, top kwaliteit

Perfecte sneakers

Ik draag graag ViaVai sneakers, fijne pasvorm en ze zien er mooi uit. De website is overzichtelijk en werkt snel. Ik stuur weleens iets retour en dat wordt snel afgehandeld.

Super aankoop

Mooie schoen maat is goed zit en loopt lekker

Teleurstellend

Het verkeerde artikel ontvangen. Daarna het juiste artikel niet meer op voorraad en als klap op de vuurpijl een vertraging in het verweken van het retour….

Hi Anita, Allereerst mijn oprechte excuses dat jouw ervaring met onze webshop niet vlekkeloos was. Dat is absoluut niet wat je van onze service mag verwachten. We hebben je retourzending inmiddels verwerkt en je daar per mail van op de hoogte gesteld. Binnen 1 à 2 dagen ontvang je het retourbedrag terug op je rekening. Om het toch een beetje goed te maken, is er ook nog een kleinigheidje naar je onderweg 💕. Hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop! Liefs, Dominique

Snelle service, kwalitatieve schoenen

Idem

Na drie weken sandaal al kapot

Helaas is mijn dure sandaal (150 euro) al kapot. De gesp met bandje is losgekomen van de sandaal.

Hi Merel, Bedankt voor jouw eerlijke review en feedback. Wat vervelend dat het gespje van je nieuwe sandalen stuk is, dat is natuurlijk niet de bedoeling! We doen er alles aan om een glimlach op jouw gezicht te toveren en lossen dit graag voor je op. Daarom hebben we zojuist contact met je opgenomen via mail. Onze excuses voor het ongemak. We horen graag van je, zodat we dit zo snel mogelijk in orde kunnen maken voor je ❤. Liefs, Roselie

Altijd goed en snel geregeld.

Gezellig persoonlijk kaartje erbij. En je spaart voor leuke producten.

Hi Caroline, Wauw, bedankt voor deze positieve review! ❤️ Ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Hopelijk tot ziens in onze webshop! Liefs, Roselie

Vlotte levering en een leuk kaartje erbij

Helaas paste de schoen niet. En ook het retourneren verliep eenvoudig

Hi Margreet, Jij blij, wij blij! ❤️ Heel erg bedankt voor het delen van je positieve review. Hopelijk mogen we je in de toekomst nog eens verwelkomen in onze webshop! Liefs, Roselie

Geen opmerkingen

Hi Hanneke, Dankjewel voor jouw complimenten! Daar worden we blij van! Veel plezier met jouw nieuwe Lola Oakley loafers en hopelijk tot snel in onze webshop ❤. Liefs, Roselie

Mooie sneakers, goed afgebeeld op de website

Mooie sneakers besteld. Ze voldeden aan de beschrijving en afbeelding op de website. Goed geïnformeerd over de levering. Pakket bevatte een persoonlijke noot en een grappig armbandje. En de sneakers zitten en lopen heerlijk!

Hi Annemieke, Wat maak je ons blij met deze review! 🥰 Geweldig om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw ervaring met onze webshop. We wensen je veel plezier met je nieuwe sneakers en hopelijk mogen we je snel weer eens verwelkomen! Liefs, Roselie

Mooie webshop

Snelle levering, netjes verpakt

Hi Els, Wat fijn dat jouw nieuwe VIA VAI's snel bij je zijn thuisbezorgd. Heel veel plezier met jouw nieuwe Mondi Sun sandalen, ze staan je vast prachtig! Liefs, Roselie

Goed verleende service, erg aardige medewerkes

Nvt

Hi Ans, Wauw, bedankt voor jouw positieve review! Daar doen we het allemaal voor 🥰. Veel plezier met je nieuwe Iris North sandalen en hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Roselie

Duidelijk en makkelijk

Hi Danny, Wow, een 10! ❤️ Wat fijn om te lezen dat alles zo vlot verlopen is. Hopelijk zien we je nog eens terug voor een bezoekje aan onze webshop! Liefs, Roselie

Prachtige schoenen, hoge kwaliteit en zitten heerlijk

Prachtige schoenen, hoge kwaliteit en zitten echt heerlijk!

Hi Desiree, Van dit enthousiasme worden wij enorm blij! Daar doen we het allemaal voor 😊. Bedankt voor het delen van jouw positieve review & veel plezier met jouw Sam Levi sneakers. Hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Roselie

Prima service en goede levering

Mooie items en goede pasvorm

Hi Bibia, Dankjewel voor jouw complimenten! Daar worden we blij van! Veel plezier met jouw nieuwe Sam Levi sneakers en hopelijk tot snel in onze webshop ❤. Liefs, Roselie

Service 10, vriendelijkheid, 10, snelle levering 10, 10 en natuurlijk mooie producten. Al met al redenen om vaker te bestellen.

Hi Yvonne, Wauw, wat gaaf om te lezen dat je zo enthousiast bent over VIA VAI. We zijn enorm blij met klanten zoals jij! 🥰 Bedankt voor je mooie review en hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Roselie

Alles was top

Hi Yolanda, Wauw, bedankt voor deze positieve review! ❤️ Ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Hopelijk tot ziens in onze webshop! Liefs, Roselie

Snelle levering, heerlijk zittende schoenen.

De schoenen zijn best prijzig, maar ze dragen heerlijk. Kwaliteit is uitstekend. Vorig seizoen ook van dit merk gedragen. Ik ben meer dan tevreden.

Hi you, Wat leuk om te lezen dat je zo'n fan bent van VIA VAI! We zijn super blij met klanten zoals jij ❤️. We wensen je veel plezier met je nieuwe Chiara Ray loafers en hopelijk tot snel in onze webshop. Liefs, Roselie

Bedrijfsgegevens

Tielenstraat 13

5145 RC Waalwijk

[email protected]

Over VIA VAI

VIA VAI is er voor fashionowners met een eigen stijl. Geïnspireerd door wereldwijde trends en invloeden, wonderlijke texturen en heldere kleuren brengen we jou unieke items met Italiaanse allure. Verwen jezelf met luxe materialen en kies voor tijdloze variaties op actuele trends. Draag onze on trend eyecatchers terwijl je van een goed gesprek op zomerse terrasjes naar inspirerende meetings rondom het winterse haardvuur struint. Of je nu gaat voor extravagant en kleurrijk of subtiel en simplistisch: onze items voegen een vleugje temperament toe aan iedere outfit. VIA VAI is verkrijgbaar op circa 500 verkooppunten in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Noorwegen en Denemarken.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.