Snelle levering en super sneakers!!

Zag iemand de sneakers dragen en kon het niet laten om ze ook te bestellen. Snelle levering met een persoonlijke boodschap. Ik ga mijn weg op deze super sneakers!

Hi Diana, Wat een leuke review; een echte VIA VAI fan! We zijn ontzettend blij met jou als klant ❤️. We wensen ze je heel veel plezier met je nieuwe VIA VAI sneakers en hopen je nog eens terug te zien in onze webshop 😊. Liefs, Roselie

Je besteld je word op de hoogte gehouden van je bestelling perfect. En de service is top. Mijn slippers werden in een paar dgn nog eens afgeprijsd en dat prijsverschil kreeg ik terug gestort. Binnen kort ga ik opnieuw een bestelling plaatsen!!

Hi Christel, Wauw, een 10! Uitstekende service is precies waar we voor staan, dus dit compliment waarderen we enorm 🥰. Heel erg bedankt en hopelijk tot ziens in onze webshop! Liefs, Roselie

Beetje teleurgesteld

Ik ben een vast klant van Via Vai ben ook altijd blij met mijn aankoop. Ik kocht sneakers met 30% korting en 1 dag nadat ik ze binnen had gekregen waren ze ineens 50% afgeprijst, daar baal ik best van.

Ok

Leuke en makkelijke website. Alleen retourneren is omslachtig. Inloggen en zelf je ticket afdrukken (uitzoeken om deze in het juiste formaat afgedrukt krijgen) is niet echt gebruiksvriendelijk.

Hi, Bedankt voor het delen van jouw waardevolle feedback. We horen altijd graag waar we bepaalde zaken kunnen verbeteren, zoals het gebruiksvriendelijker maken van het retourproces 😊. We nemen het mee voor in de toekomst. Hopelijk tot ziens in onze webshop! Liefs, Roselie

Hi Helen, Bedankt voor het delen van jouw positieve review. Dat waarderen we enorm! ❤️ Heel veel plezier met jouw nieuwe VIA VAI sneakers. Hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop! Liefs, Roselie

Zeer tevreden!

Snelle bezorging, super. Blij met mijn schoenen!

Hi Caroline, Wat maak je ons blij met deze review! ❤️ Fijn dat jouw nieuwe VIA VAI's snel bij je zijn thuisbezorgd. Heel veel plezier ervan, jij gaat ze rocken! Liefs, Roselie

Zeer klant vriendelijk en snel met afhandelen

Zeer klant vriendelijk en snel met afhandelen

Hi Monique, Jij blij, wij blij! ❤️ Heel erg bedankt voor het delen van je positieve review. We wensen je veel plezier met je nieuwe sneakers en hopelijk mogen we je in de toekomst nog eens verwelkomen in onze webshop! Liefs, Roselie

Online besteld en twee paar schoenen terug gestuurd. Het paar wat ik heb gehouden loopt goed en de betaling was snel verwerkt.

Hi Isabelle, Bedankt voor het grote compliment! ❤️ Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze levering en service. Veel plezier met je nieuwe VIA VAI's en hope to see you soon! Liefs, Roselie

Zeer snel en fijne website.

Hi Astrid, Wat maak je ons blij met deze review! 🥰 Geweldig om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw ervaring met onze webshop. We wensen je veel plezier met je nieuwe sneakers en hopelijk mogen we je snel weer eens verwelkomen! Liefs, Roselie

Alleen jammer dat toen ik de laarzen kocht dat ze 2 dagen later 20 euro goedkoper waren Het is voor mij als alleen staande moeder veel geld Groeten Simone Hoorn Rozenstraat 16 Westerhaar 0635311869

Super Snel en perfecte levering, mooie product!

Mooie schoenen, snelle en goede levering. Deskundige hulp online en overzichtelijke duidelijke website. TOP!

Hi Melanie, Wauw, een 10! Uitstekende service is precies waar we voor staan, dus dit compliment waarderen we enorm 🥰. Heel erg bedankt en hopelijk tot ziens in onze webshop! Liefs, Roselie

Goed, wel jammer dat het al stuk is.

Ik ben blij met mijn schoenen alleen er is al een ringetje uit, vindt ik heel jammer. Ik bestel bijna nooit iets via een site. Geen idee hoe ik dit nu moet regelen?

Qualité et confort

Les produits sont de qualité et très beaus

Heel goed!

Altijd goede ervaringen gehad

Hi Jeannette, Wauw, bedankt voor jouw positieve review! Daar doen we het allemaal voor 🥰. Veel plezier met je nieuwe VIA VAI's en hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Roselie

Geweldige schoenen, perfecte levering

Na bestelling werd ik goed geïnformeerd over de status van de bestelling. De volgende dag kon ik mijn mooie sneakers aan én had ik ook nog eens een leuk tasje cadeau gekregen. Helemaal top!

Hi Karin, Wauw, bedankt voor de 10! ❤️ Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en de levering. Ik wens je heel veel plezier met jouw nieuwe VIA VAI's. Hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Roselie

Mooie schoen

Voor mij. Goede pasvorm en ziet er ook nog eens leuk uit.

Hi Francien, We zijn enorm blij met klanten zoals jij! 🥰 Topkwaliteit en trendy, vernieuwende designs is precies waar we voor staan. Veel plezier met jouw nieuwe VIA VAI's en hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Roselie

Goede service en ik dragen altijd schoenen van via vai, goede pasvorm voor mijn brede voeten.

Hele goede ervaring met mijn bestellingen, als het niet goed is kan het makkelijk weer terug.

Hi Heindy, Jij blij, wij blij! ❤️ Heel erg bedankt voor het delen van je positieve review. Hopelijk mogen we je in de toekomst nog eens verwelkomen in onze webshop! Liefs, Roselie

Duidelijke Website goede aanbiedingen en snelle levering

Hi Margriet, Wat maak je ons blij met deze review! 🥰 Geweldig om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw ervaring met onze webshop. Hopelijk mogen we je snel weer eens verwelkomen! Liefs, Roselie

Snelle en goede levering

Erg snelle levering

Hi! Wow, een 10! ❤️ Wat fijn om te lezen dat alles zo vlot verlopen is. Hopelijk zien we je nog eens terug voor een bezoekje aan onze webshop! Liefs, Roselie

Nooit lang op je bestelling moeten wachten.

Hi Riande, Bedankt voor jouw positieve review over onze service! Wat fijn dat je schoenen snel geleverd zijn. Ga lekker genieten van je nieuwe VIA VAI's. You'll rock them! 😘 Liefs, Roselie

Super mooie enkel laarsjes uit de nieuwe collectie

Heb mijn schoenen online gekocht wat ik normaal nooit doe, maar had al een paar, en hoefde mij om de maat dus niet ongerust te maken. Ze waren binnen een dag over, en stonden echt geweldig bij mijn nieuwe jumpsuit, voor bij de bruiloft van onze zoon en schoondochter. Bedankt Via Vai, mede dankzij jullie een mega mooie dag gehad.... Diana

Hi Henry, Van dit enthousiasme worden wij enorm blij! Daar doen we het allemaal voor 😊. Gefeliciteerd met het huwelijk van je zoon en schoondochter, wat mooi dat wij daar deel van mochten uitmaken 🥰. Bedankt voor het delen van jouw positieve review & veel plezier met jouw VIA VAI laarsjes. Hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Roselie

helemaal top

Ontvangen van pakket was zó leuk! Prachtig verpakt met een mooie linnen draagtas en een heel lief kaartje van Connie. Voelde me gewoon jarig en de laarzen zijn schitterend. Nog even genieten van het mooie weer maar daarna ga ik er veel plezier van hebben, zeker weten!

Hi Minke, Een groter compliment kun je ons niet geven. We pakken jouw schoenen met heel erg veel liefde in waardoor het iedere keer weer een cadeautje wordt om uit te mogen pakken ❤️ We wensen je alvast heel veel plezier met je nieuwe VIA VAI laarzen 🥰 Liefs, Roselie

snelle levering, de kleur viel in het echt net zo mooi uit als dat ik ze op het web zag. Het leukste was dat de schoenen in een leuke tas zaten en dat er een kaartje bijgevoegd was met een persoonlijke boodschap.

Hi Loes, We waarderen jou enorm als klant en doen er alles aan om een lach op jouw gezicht te toveren. Wij pakken jouw schoenen met liefde en zorg in, zodat het écht een cadeautje wordt om uit te pakken ❤️ Bedankt voor het delen van jouw positieve review & veel plezier met jouw VIA VAI sneakers. Hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Roselie

Goed kwaliteit!

Goed kwaliteit! Een beetje hard . Ik had gedacht boven deel, iets soepel zou worden met dragen. Misschien komt wel en tijd nodig! Verder online bestellen en ontvangen, ging prima! In een mooie doos en een draagtas cadeau.

Hi Ilda, Wauw, bedankt voor de 10! ❤️ Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en de levering. We pakken jouw schoenen met heel erg veel liefde in waardoor het iedere keer weer een cadeautje wordt om uit te mogen pakken. De Coco Tess sneakers zijn gemaakt van leer en worden inderdaad met verloop van tijd soepeler. Dit gaat helemaal goed komen! Heel veel plezier met je nieuwe VIA VAI's 🥰 Liefs, Roselie

supersnelle levering en afhandeling van een retour

blij met mijn sneakers! Keurig verpakt en voorzien van een handgeschreven kaartje maakt mijn aankoop nog leuker. dank jullie wel!

Hi Carin, Wauw, van dit enthousiasme worden wij enorm blij! Wat leuk om te lezen dat je het handgeschreven kaartje zo waardeert. We pakken jouw schoenen met liefde en zorg in, zodat het écht een cadeautje is om uit te pakken ❤️. Enjoy your new VIA VAI's! Liefs, Roselie

Over VIA VAI

VIA VAI is er voor fashionowners met een eigen stijl. Geïnspireerd door wereldwijde trends en invloeden, wonderlijke texturen en heldere kleuren brengen we jou unieke items met Italiaanse allure. Verwen jezelf met luxe materialen en kies voor tijdloze variaties op actuele trends. Draag onze on trend eyecatchers terwijl je van een goed gesprek op zomerse terrasjes naar inspirerende meetings rondom het winterse haardvuur struint. Of je nu gaat voor extravagant en kleurrijk of subtiel en simplistisch: onze items voegen een vleugje temperament toe aan iedere outfit. VIA VAI is verkrijgbaar op circa 500 verkooppunten in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Noorwegen en Denemarken.