Fantastische schoenen en snelle levering

Mijn Pepper Finn schoenen zijn echt geweldig!! Ik krijg veel complimenten. De schoenen zijn sneller geleverd dan aangegeven dus dat is alleen maar leuk. Wat ik heel erg leuk vind is het persoonlijke, met de hand geschreven, kaartje dat erbij zat. Kortom alleen maar lof.

Super. De schoenen aan mijn voeten zijn van het merk Via Vai.. Wil geen ander merk meer. Ik loop er zo op weg. Ze staan leuk bij wat voor item je ook aan hebt, er is volop keuze uit de collectie van Via Vai. Zitten perfect, staan leuk en de kwaliteit is ook nog eens heel goed qat zeker ook niet onbelangrijk is. Voor mij is dit een super merk.

Vriendelijk personeel!!!

Zeer snelle levering!

Zeer snel geleverd en ook nog met een attente kaart erbij dat je een mooi model hebt uitgekozen. TOP

Kreeg een onpaar toe gestuurd

Heel jammer 2 verschillende maten!

Hi Mieke, Bedankt voor jouw review en feedback, dat waarderen we enorm. Wat ontzettend vervelend dat je een onpaar hebt ontvangen, onze excuses! We doen er alles aan om een glimlach op jouw gezicht te toveren en willen het graag goed maken met je. Daarom hebben we zojuist een kleinigheidje naar je op de post gedaan. Houd de komende dagen je brievenbus dus goed in de gaten 💕. Nogmaals onze excuses en hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop. Liefs, Roselie

Mooie schoenen, snelle levering

Zeer positief

Vlotte levering en retourafhandeling

Snelle levering, keurig verpakt met leuke boodschap, makkelijk te retourneren en vlotte terugbetaling.

Geweldige schoenen en fantástische service!

Ik koop onling bij ViaVai vanwege het goede en mooie aanbod. Bij deze beoordeling zoom ik graag in op de service. Nadat een zending via DHL was zoekgeraakt, heeft Natascha (klantenservice ViaVai) op bijzonder goede en prettige wijze het ontstane probleem opgelost. Ik werd dagelijks op de hoogte gehouden van het verloop en na enkele dagen kreeg ik de vraag of ik er prijs op stelde als een nieuw paar werd verzonden. Daarbij werd dus niet eerst het DHL onderzoek afgewacht, er werd gezorgd dat mijn probleem werd opgelost. De aflevering werd zorgvuldig gepland, tijdens avonduren, opdat het eigenlijk niet mis kon gaan. Beter wordt het niet!! Veel dank en complimenten!!

Hi Antoinette, Wauw een 10! Super bedankt voor jouw uitgebreide en positieve review. Geweldig om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw ervaring met onze webshop. Uitstekende service is precies waar we voor staan, dus dit compliment waarderen we enorm 🥰. Met jouw nieuwe Flora Braid espadrilles ben jij helemaal klaar voor de warme dagen! Ik weet zeker dat ze je geweldig staan! Liefs, Kate

Snelle en goede service

Hi Els, Wauw, super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en de levering. Ik wens je heel veel plezier met jouw nieuwe VIA VAI's. Hopelijk tot snel in onze webshop! 😘 Liefs, Kate

Goede service! Ik ben blij met mijn schoenen

Zie bovenstaande

Hi Ina, Wauw, bedankt voor deze positieve review! ❤️ Ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en jouw nieuwe VIA VAI's. Veel plezier ervan & hopelijk tot ziens in onze webshop! Liefs, Kate

TOP

Snelle levering.

Hi Marita, Bedankt voor jouw positieve review over onze service! Wat fijn dat je schoenen snel geleverd zijn. Ga lekker genieten van je nieuwe VIA VAI's. You'll rock them! 😘 Liefs, Kate

PRima service

Hi Pauline, Bedankt voor jouw positieve review over onze service 😊. Heel erg bedankt en hopelijk tot ziens in onze webshop! Liefs, Kate

Zeer fijne service

Zeer fijne en persoonlijke service.

Hi Simon, Wauw, een 10! Uitstekende service is precies waar we voor staan, dus dit compliment waarderen we enorm 🥰. Heel erg bedankt en hopelijk tot ziens in onze webshop! Liefs, Kate

Betrouwbaar, snel en duidelijk

Betrouwbaar, duidelijke site, gebruiksvriendelijk en snel afhandeling

Hi Lilian, Van dit enthousiasme worden wij enorm blij! Daar doen we het allemaal voor 😊. Bedankt voor het delen van jouw positieve review & veel plezier met jouw VIA VAI sneakers. Liefs, Kate

Snelle levering, bij vragen ook snel antwoord.

Hi Brenda, Bedankt voor het grote compliment! ❤️ Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze levering en service. We zijn super blij met klanten zoals jij! Veel plezier met je nieuwe VIA VAI's & hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

Ik bestelde voor de eersten keer. Snelle levering. Vriendelijke klanten service medewerker.

Hi Jemma, Wauw, een 10! Bedankt voor het grote compliment! ❤️ Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen door onze klantenservice. Hopelijk mogen we je snel weer eens verwelkomen in onze webshop! Liefs, Kate

Mooie schoenen, zitten fijn, netjes verpakt er zat zelfs een kaartje bij, handgeschreven Zeer aan te raden

Hi Irene, Bedankt voor de lovende woorden! Ontzettend gaaf om te lezen dat je zo enthousiast bent. Go rock your new VIA VAI's & hopelijk tot ziens in onze webshop! 😘 Liefs, Kate

Heel blij met mn nieuwe sneakers

Via de overzichtelijke website van ViaVai nieuwe sneakers besteld. Mooi materiaal en zitten heerlijk, heel blij mee!

Hi Marijke, Wat maak je ons blij met deze review! 🥰 Geweldig om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw ervaring met onze webshop. Veel plezier met jouw nieuwe Isa Rue sneakers. Deze ga jij absoluut rocken! Liefs, Kate

Overzichtelijk en snel

Overzichtelijk site .. nette en snelle levering

Hi Irma, Dankjewel voor jouw complimenten! Daar worden we blij van! 💖 Veel plezier met jouw nieuwe Lilla Seven enkellaarsjes & hopelijk mogen we je snel nog eens verwelkomen in onze webshop! Liefs, Kate

Service en levering prima

Schoenen voldoen aan mijn verwachting en lopen heerlijk. Service en levering, contact met klantenservice prima!

Hi Shirley, Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent! Uitstekende service en levering is precies waar we voor staan, dus dit compliment waarderen we enorm 🥰. Heel veel plezier met jouw nieuwe VIA VAI loafers. Hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop! Liefs, Kate

Goed alleen retour duurt lang voor verwerking

Zie hierboven

Hi Janique, Bedankt voor het delen van je review en feedback. Allereerst, mijn oprechte excuses dat het verwerken van je retourzending langer duurde dan je van ons mag verwachten. Inmiddels zie ik dat jouw retourzendingen zijn verwerkt en ben je hierover per mail op de hoogte gesteld. Nogmaals excuses voor het ongemak. Hopelijk mogen we je in de toekomst nog eens verwelkomen in onze webshop 😊. Graag tot ziens! Liefs, Dominique

Super gave sneakers

Heel blij met mijn Liz Dae sneakers. Prima service en geen probleem met retourneren van het paar dat ik niet heb gehouden. En een handgeschreven kaartje bij mijn bestelling. Altijd leuk!

Hi Yvonne, Super bedankt voor het compliment! 😘 Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met jouw nieuwe VIA VAI's. Ik weet zeker dat de Liz Dae sneakers je prachtig staan! Hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

Vriendelijk en snel

Snelle levering en persoonlijk. Aanrader

Hi Elly, Dankjewel voor jouw complimenten! Daar worden we blij van! Hopelijk zien we je snel weer terug voor een bezoekje aan onze webshop 💕. Liefs, Kate

Goed snel en klantvriendelijk!

Schoenen waren snel binnen en zitten heerlijk! Maar vooral was ik positief verrast door het persoonlijke kaartje wat erbij zat, wat een klantvriendelijkheid!! Daar kunnen veel bedrijven nog iets van leren :)

Hi Yvette, Wauw, van dit enthousiasme worden wij enorm blij! Wat leuk om te lezen dat je het handgeschreven kaartje zo waardeert. We pakken jouw schoenen met liefde en zorg in, zodat het écht een cadeautje is om uit te pakken ❤️. Veel plezier met jouw nieuwe Liz Finley sneakers! Liefs, Kate

Mooi bedrijf Prachtig product Helaas had ik een retour maar goede snelle en duidelijke service!

Hi Annemieke, Wauw, een 10! Heel erg bedankt voor het delen van je positieve review. Dat waarderen we enorm! ❤️ Hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop en vind je een paartje dat je perfect past! Liefs, Kate

Over VIA VAI

VIA VAI is er voor fashionowners met een eigen stijl. Geïnspireerd door wereldwijde trends en invloeden, wonderlijke texturen en heldere kleuren brengen we jou unieke items met Italiaanse allure. Verwen jezelf met luxe materialen en kies voor tijdloze variaties op actuele trends. Draag onze on trend eyecatchers terwijl je van een goed gesprek op zomerse terrasjes naar inspirerende meetings rondom het winterse haardvuur struint. Of je nu gaat voor extravagant en kleurrijk of subtiel en simplistisch: onze items voegen een vleugje temperament toe aan iedere outfit. VIA VAI is verkrijgbaar op circa 500 verkooppunten in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Noorwegen en Denemarken.