Snel geleverd Afterpay zodat je de keuze kan maken voor bv 2 maten of 2 modellen. Veel keuze

Duidelijke overzichtelijke website

Top merk

Mooie schoenen, sneakers en laarzen, hoog draagcomfort en goede kwaliteit. Prima service

Supersnelle leveringen en duidelijke site

De schoenen werden heel snel na bestellen geleverd. Ze zitten fijn en zijn erg mooi. Moesten wel even ingelopen worden.

Supersnel!

Supersnel geleverd, en mooie schoenen.

Goede communicatie

Er miste iets in eerste instantie. App-contact gehad. Het is direct netjes en goed opgelost.

Altijd goede kwaliteit en snelle levering

Zie hierboven

Love this shoes

Betrouwbaar met een top service

Wederom een bestelling gedaan en weer met veel service. Service naar de consument staat bij ViaVai op 1!

Wauw, dat is nog eens een mooi compliment Leonieke. Dank je wel daarvoor! Heel erg veel plezier van jouw VIA VAI's en we hopen je binnenkort weer terug te zien op onze webshop.

Geweldige service

Perfect. 3 paar schoenen besteld, waarvan 2 paar niet pasten. De laarsjes die wel passen lopen heerlijk. De 2 paar schoenen die retour konden werden opgehaald door een koeriersdienst tegen betaling van één euro op een tijd die bij het beste uitkwam. Top service. Dik tevreden met via vai

Dank je wel Do voor je mooie review. Wat ideaal hè dat dat tegenwoordig zo makkelijk geregeld kan worden? Heel erg veel plezier van jouw VIA VAI laarsjes en we hopen je binnenkort weer terug te zien op onze webshop.

Netjes en snelle service

Ik heb nog contact gezocht met een vraag. Deze werden keurig in behandeling genomen en een aardig.persoon was het.

Dank je wel Sylvia voor je mooie review. Deze snelle en nette service mag je uiteraard ook van VIA VAI verwachten. Heel erg veel plezier van jouw VIA VAI's en we hopen je binnenkort weer terug te zien op onze webshop.

Keurig verpakt en een leuk kaartje erbij.

Dank je wel voor je mooie review Linda. We pakken jouw schoenen met heel veel liefde in waardoor het een echt cadeautje wordt om uit te pakken! Heel erg veel plezier van jouw VIA VAI's en we hopen je binnenkort weer terug te zien op onze webshop.

Prettige website, snelle levering. Ook retourneren ging snel. Verwerking bij Klarna ook gelijk goed.

Dank je wel voor je mooie review Jolanda. We hopen je binnenkort weer terug te zien op onze webshop!

Prima kwaliteit en service

De bestelde artikelen zijn goed en op tijd geleverd. Maar dat mag ook wel voor die prijs. Ik heb al zo veel besteld via de site en verwacht weleens wat korting of een verzorg product.

Dank je wel voor je review Hanneke. Die goede service mag je inderdaad van VIA VAI verwachten! We hopen je binnenkort weer terug te zien op onze webshop. En... hou onze website en social media in de gaten voor leuke samenwerkingen en acties.

Prima service!

Dank je wel Dominique voor je mooie review!

Goede website...klantgericht...vlotte afwikkeling na bestelling...goede service

Zie bovenstaande review

Wauw, wat een mooie complimenten Christine. Dank je wel daarvoor. Wij willen je heel erg veel plezier wensen met jouw VIA VAI's en hopen je binnenkort weer terug te zien op onze webshop.

Fijne webshop, bestelling duidelijk en schoenen optijd geleverd. Ben er wederom heel blij mee.

Wat een mooie complimenten om te krijgen Didi, dank je wel daarvoor. Heel erg veel plezier gewenst van jouw VIA VAI's en we hopen je binnenkort weer terug te zien op onze webshop.

mooie enkellaarsjes. goede kwaliteit

Dank je wel Agnes voor je mooie review. We hopen je binnenkort weer terug te zien op onze webshop!

Snelle levering en persoonlijke touch

Erg goed.

Dank je wel voor je mooie review Marieke. We hopen je binnenkort weer terug te zien op onze webshop!

Erg goed

Top service en mooie producten

Dank je wel Lisa voor je mooie review. We hopen je binnenkort weer terug te zien op onze webshop!

Het hele proces van bestellen/leveren tot - in mijn geval - retourneren en terugbetaling loopt gesmeerd. Snelle levering, retour direct de volgende dag ontvangen en dag later al melding van terugbetaling. Zeker een goede ervaring.

Dank je wel Femke voor je mooie review. Die top service mag je ook van VIA VAI verwachten! We hopen je snel weer terug te zien op onze webshop.

Super kwaliteit

Dank je wel voor je mooie review Simone! We hopen je snel weer terug te zien op onze webshop.

Goede kwaliteit en snelle service!

Mijn favoriete schoenenmerk!!

Dank je wel Miranda voor deze ontzettend mooie complimenten. Wij willen je heel erg veel plezier wensen van jouw nieuwe VIA VAI's en we hopen je snel weer terug te zien op onze webshop!

Mijn schoenen snel ontvangen, netjes ingepakt, eenvoudig te retourneren. Super blij met mijn schoenen!

Dank je wel Ingeborg voor deze ontzettend mooie complimenten. Wij willen je heel erg veel plezier wensen van jouw nieuwe VIA VAI's en we hopen je snel weer terug te zien op onze webshop!

Over VIA VAI

VIA VAI is er voor fashionowners met een eigen stijl. Geïnspireerd door wereldwijde trends en invloeden, wonderlijke texturen en heldere kleuren brengen we jou unieke items met Italiaanse allure. Verwen jezelf met luxe materialen en kies voor tijdloze variaties op actuele trends. Draag onze on trend eyecatchers terwijl je van een goed gesprek op zomerse terrasjes naar inspirerende meetings rondom het winterse haardvuur struint. Of je nu gaat voor extravagant en kleurrijk of subtiel en simplistisch: onze items voegen een vleugje temperament toe aan iedere outfit. VIA VAI is verkrijgbaar op circa 500 verkooppunten in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Noorwegen en Denemarken.