Altijd perfect voor mij

Ik weet mijn maat en draag alleen maar viavai. Heb geen andere schoenen. Voor mij zijn ze de perfecte schoen. Een 9 en geen 10 omdat ik graag ook een viavai met hak 2 cm enkel (cowboy)laarsje zou willen dragen, maar die is er niet.

Mooie collectie, hoge kwaliteit.

Mooie duidelijke webshop, snelle levering en goede Service. Vanwege steunzolen eindelijk een website gevonden met mooie, super kwalitatief passende schoenen. Heeeel tevreden.

Response from the business owner

Hi Lucy, Wauw, wat gaaf om te lezen dat je zo enthousiast bent over VIA VAI. We zijn enorm blij met klanten zoals jij! 🥰 Topkwaliteit en trendy, vernieuwende designs is precies waar we voor staan. Veel plezier met jouw nieuwe Candy Kriss sandalen en hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

Prima service.

Snel duidelijk.

Response from the business owner

Hi Catharina, Bedankt voor het grote compliment! ❤️ Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen door onze klantenservice. Hopelijk tot een volgende keer in onze webshop! Liefs, Kate

Snelle bezorging

Mooie sneaker, goede pasvorm, zit heerlijk

Response from the business owner

Hi Sylvia, Super bedankt voor het compliment! 😘 Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de schoenen. Heel veel plezier ervan & hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

Correct!

Zeer tevreden!!! Mét een leuk persoonlijke boodschap toegoegd aan mijn bestelling!

Response from the business owner

Hi Wendy, Bedankt voor de lovende woorden! Ontzettend gaaf om te lezen dat je zo enthousiast bent. Go rock your new VIA VAI's & hopelijk tot ziens in onze webshop! 😘 Liefs, Kate

Goed geregeld leuk een persoonlijke boodschap erbij. Helaas kreeg ik wat aan mijn voet zodat ik niet kan passen. Ik hou ze maar met de hoop dat ze goed passen. Want deze kleur kon ik nergens meer vinden.

Response from the business owner

Hi Nita, Van dit enthousiasme worden wij enorm blij! Daar doen we het allemaal voor 😊. Hopelijk passen de VIA VAI sandalen je perfect en zien we je snel nog eens terug voor een bezoekje aan onze webshop! Liefs, Kate

Fijne service

Fijne service en de schoenen die ik had besteld zitten zoals altijd super.

Response from the business owner

Hi Erika, Wauw, bedankt voor het delen van jouw positieve review. Dat waarderen we enorm! ❤️ Heel veel plezier met jouw nieuwe VIA VAI's. Hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop! Liefs, Kate

Mooie kwaliteit schoenen

Ruime keuze in hele mooie en goede schoenen. Snelle levering

Response from the business owner

Hi Petra, Jij blij, wij blij! ❤️ Ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Heel erg bedankt voor het delen van je positieve review. Hopelijk mogen we je in de toekomst nog eens verwelkomen in onze webshop! Liefs, Kate

Ik heb een heel goede ervaring gehad Viavai. Veel contact gehad en was erg prettig en super netjes ook hoe ze op mijn mailtjes reageerde. Bedankt hier voor

Response from the business owner

Hi Froukje, Wat maak je ons blij met deze review! 🥰 Geweldig om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw ervaring met onze webshop. Hopelijk mogen we je snel weer eens verwelkomen! Liefs, Kate

Snelle levering, snelle afhandeling retour

Schoenen snel geleverd, zitten altijd prima maar bij nader inzien de verkeerde kleur. Retour en terugbetaling werden snel en correct afgehandeld

Prachtige collectie

Ik krijg er geen genoeg van: viavai is mijn favoriete sneakercandy store.

Response from the business owner

Hi Ellis, Wat een leuke review; een echte VIA VAI fan! We zijn ontzettend blij met jou als klant ❤️. Ga lekker genieten van je nieuwe VIA VAI's. You'll rock them! 😘 Hopelijk zien we je snel weer terug voor een bezoekje aan onze webshop! Liefs, Kate

Snelle levering en vriendelijke service

De bestelde sneakers waren snel binnen, meer dan tevreden mee en lopen heerlijk. Vallen op maat.

Response from the business owner

Hi Judith, Wow, bedankt voor jouw complimenten! ❤️ Wat fijn om te lezen dat alles zo vlot verlopen is. Veel plezier met jouw nieuwe VIA VAI sneakers. Hopelijk zien we je nog eens terug voor een bezoekje aan onze webshop! Liefs, Kate

Bestelling en retour netjes en snel afgehandeld.

Response from the business owner

Hi Jolanda, Uitstekende service is precies waar we voor staan, dus dit compliment waarderen we enorm 🥰. Heel erg bedankt en hopelijk tot ziens in onze webshop! Liefs, Kate

Snelle levering en ook de retour snel afgehandeld. Er zat een leuk persoonlijk kaartje bij.

Response from the business owner

Hi Lindsy, Wauw, bedankt voor deze positieve review! ❤️ Ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Hopelijk zien we je snel eens terug in onze webshop! Liefs, Kate

Goede ervaring

Response from the business owner

Hi Jessica, Bedankt voor jouw positieve review! Daar worden we blij van! Hopelijk tot snel in onze webshop 💖. Liefs, Kate

Begeleidend kaartje was niet bedoeld voor mij maar iemand die sneakers gekocht had . Jammer ! Idee leuk mits in juiste doos wordt gestopt.

Response from the business owner

Hi Yvonne, Bedankt voor jouw review en feedback. Excuses dat je niet het juiste kaartje hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Goed dat je het laat weten, we zullen jouw feedback meenemen voor in de toekomst. Heel veel plezier met jouw nieuwe Sissel Raise sandalen. Als we de goede weersvoorspellingen mogen geloven dan kun je ze volgende week al rocken! 🌞 Hopelijk tot ziens in onze webshop! Liefs, Kate

Response from the business owner

Hi Ida, Dankjewel voor jouw complimenten! Daar worden we blij van! Hopelijk tot snel in onze webshop 😘. Liefs, Kate

Het is de beleving. Kaartje met leuke tekst. Armbandje. En geweldig whats app contact.

Response from the business owner

Hi Siska, Wauw, wat een leuke review! Wij pakken jouw schoenen met liefde en zorg in, zodat het écht een cadeautje wordt om uit te pakken ❤️ Hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

Terugbetaling duurt erg lang

Op 31 mei heb ik schoenen retour gestuurd. Vandaag, 10 juni, heb ik nog steeds het aankoopbedrag niet retour ontvangen.

Response from the business owner

Hi you, Bedankt voor jouw review en feedback. Allereerst, mijn excuses dat het verwerken van je retourzending langer duurde dan je van ons mag verwachten. Ik ben er direct voor je achteraan gegaan. Zojuist is jouw retour verwerkt, je ontvangt hier later vandaag de bevestiging van. Hiermee zal ook de retourbetaling in gang gezet worden. Nogmaals excuses voor het ongemak. Hopelijk mogen we je in de toekomst nog eens verwelkomen in onze webshop! 😊

Mee helpend

Bestelling verliep goed; onderwijl goed geïnformeerd over het proces. Product voldeed helaas niet. Super ondersteuning gehad bij het retourneren.

Response from the business owner

Hi Anne, Bedankt voor het grote compliment! ❤️ Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Hopelijk mogen we je snel weer eens verwelkomen en vind je een paartje dat perfect bij je past! Liefs, Kate

Geweldig bedrijf

Response from the business owner

Hi Wilma, Wauw, bedankt voor de 10! ❤️ Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

Goede snelle bezorging en op mijn vraag via whatsapp werd snel beantwoord. Top!

Response from the business owner

Hi Sandra, Bedankt voor jouw positieve review! Uitstekende service is precies waar we voor staan, dus dit compliment waarderen we enorm 🥰. Heel erg bedankt en hopelijk tot ziens in onze webshop! Liefs, Kate

De mooiste sneakers!

De mooiste sneakers, kwaliteit en snelle levering!

Response from the business owner

Hi Manuela, Wat leuk om te lezen dat je zo'n fan bent van VIA VAI! We zijn super blij met klanten zoals jij ❤️. Hopelijk mogen we je snel weer eens verwelkomen! Liefs, Kate

Bestellen bij Via Vai is een feestje!!

Elke keer leuk om de doos open te maken. Niet alleen zitten er prachtige laarzen of schoenen in maar ook altijd een persoonlijk briefje wat het gevoel geeft dat je als klant belangrijk bent. Zelfs alsof ze mij persoonlijk kennen. Top!!

Response from the business owner

Hi Minke, Wauw! Van dit enthousiasme worden wij enorm blij! Daar doen we het allemaal voor 😊. Bedankt voor het delen van jouw positieve review & veel plezier met jouw VIA VAI sandalen. Hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

Goed goed

Response from the business owner

Hi Jill, Dankjewel voor jouw complimenten! Daar worden we blij van! Hopelijk zie we je nog eens terug in onze webshop 😘. Liefs, Kate

Company details

13 Tielenstraat

Waalwijk 5145 RC

[email protected]

About VIA VAI

VIA VAI is er voor fashionowners met een eigen stijl. Geïnspireerd door wereldwijde trends en invloeden, wonderlijke texturen en heldere kleuren brengen we jou unieke items met Italiaanse allure. Verwen jezelf met luxe materialen en kies voor tijdloze variaties op actuele trends. Draag onze on trend eyecatchers terwijl je van een goed gesprek op zomerse terrasjes naar inspirerende meetings rondom het winterse haardvuur struint. Of je nu gaat voor extravagant en kleurrijk of subtiel en simplistisch: onze items voegen een vleugje temperament toe aan iedere outfit. VIA VAI is verkrijgbaar op circa 500 verkooppunten in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Noorwegen en Denemarken.