Goede en snelle service.

Ben telefonisch ook goed geholpen.

Helemaal goed

Mooie schoenen...zitten altijd top

Veel voet comfort

In de Amsterdamse vestiging heel vriendelijk geholpen door Mandy. Zij vertelde het verhaal achter de ontwikkeling van slipper Mandy. Heel leuk. Via de webshop twee maanden later deze slippers gekocht in de kleur goud. En omdat ze als pantoffels zitten, zo lekker, heb ik ze ook nog in de kleur zwart gekocht. Snelle levering en het persoonlijk gerichte kaartje erbij vond ik top.

Altijd goede kwaliteit schoenen. Ik waardeer jullie persoonlijke touch

Wat een leuke en lieve kaart zat er bij de bestelling

Ga zo door!!

Prima service, en snel. Goed verpakt, en dat hand geschreven kaartje dr bij echt heel leuk

Zeer goede service!! Zeer leuk om een persoonlijke kaart te krijgen

Fijne schoenen met goede pasvorm

Ook deze keer weer twee paar prachtige schoenen uit de collectie van Via Vai gekozen.

Bij de schoenen zat een handgeschreven kaartje om me veel plezier te wensen met m’n nieuwe schoenen

Goede service, ook als iets retour gaat.

Alles correct, geen opmerkingen

Leuk dat kaartje dat mee werd gestuurd in de doos

Goed en vriendelijk

De bestelling werd op tijd bezorgd. Ik ben goed en vriendelijk geholpen

Meer dan goed!

Mooie en leuke collectie, goede pasvorm en prijs. Snelle levering en zo leuk dat persoonlijke briefje van jullie bij in de doos! Dat jullie met zo’n groot bedrijf toch de moeite nemen hiervoor vind ik geweldig en super klantvriendelijk!! Heel veel succes en ik bestel zeker weer bij jullie,!

Heerlijke schoenen, snelle levering

Heerlijke schoenen, snelle levering, duidelijke communicatie, afhalen bij afhaalpunt in de buurt mogelijk.

I love Via Vai!

Wunderschöne Schuhe in top Qualität, mega schneller Versand, hier kaufe ich gerne! Wenn ihr in Amsterdam seid, geht unbedingt in den Flagshipstore!

Snel en super netjes

Na 1 dag geleverd. Persoonlijk berichtje in de doos, vond ik heel leuk.

Schoenen van Via Vai zijn voor mij de beste!

Als ik nieuwe schoenen wil kopen dan kijk ik wat ik mooi vind en hoe ze zitten. (In mijn gemeente ligt een winkel die o.a. dit merk verkoopt) Elke keer als ik dan Via Vai pas dan zijn dat de schoenen die ik wil en ik koop ze. Je voelt direct of ze van dit merk zijn of niet. Ik ben een echte fan van jullie Via Vai en kan ze iedereen aanraden!!

The best

Voor platte voeten

Wat een verrassing

Doos goed verpakt, schoenen te mooi en heel erg leuk hand geschreven kaartje erbij

Overzichtelijk en duidelijk

Duidelijke website

Supersnel en efficient

Ik ben helemaal tevreden schoentje had een productie fout en er waren gelijk erna al nieuwe onderweg top!!!

Hele goede ervaring maar er moet altijd een trigger zijn voor verbetering vandaar 4,5 ster

Helemaal tevreden

Goede service, op tijd geleverd… helemaal tervredrn

Prachtige schoenen en super snel geleverd !

Witte sneakers zitten goed en prijs/kwaliteit is prima.Levering binnen een dag. Erg blij mee.

Zeer goede service!

Fantastisch geholpen door klantenservice. Mijn klacht is zeer netjes afgehandeld. Jullie krijgen van mij een dikke 10!

13 Tielenstraat

Waalwijk 5145 RC

About VIA VAI

VIA VAI is er voor fashionowners met een eigen stijl. Geïnspireerd door wereldwijde trends en invloeden, wonderlijke texturen en heldere kleuren brengen we jou unieke items met Italiaanse allure. Verwen jezelf met luxe materialen en kies voor tijdloze variaties op actuele trends. Draag onze on trend eyecatchers terwijl je van een goed gesprek op zomerse terrasjes naar inspirerende meetings rondom het winterse haardvuur struint. Of je nu gaat voor extravagant en kleurrijk of subtiel en simplistisch: onze items voegen een vleugje temperament toe aan iedere outfit. VIA VAI is verkrijgbaar op circa 500 verkooppunten in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Noorwegen en Denemarken.