De schoenendoos is een feestje om uit te pakken

De laarzen zaten mooi verpakt in de doos met een leuk Vai Vai armbandje en een kaartje!! De laarzen zijn net als op de foto prachtig, zitten goed om de kuit en lopen heerlijk!

Mooi product, prima service.

Mooie snaekers. Leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zit !!

Persoonlijke service voor goede kwaliteit

Dat de kwaliteit van de Via Vai schoenen was me al bekend, maar dit keer gaf Via Vai het een persoonlijke touch door een kaartje toe te voegen met een persoonlijke noot. Erg leuk!

Heel blij met jullie schoenen en service! In 1 woord top!

geweldige service, snelle levering

Via Vai , Heerlijke schoenen, hoge kwaliteit, modieus en goed voor je voeten. Altijd een persoonlijk kaartje bij je bestelling.

Fijne site met de allernieuwste modellen

Mooie sneakers besteld Isa bo, en ze lopen heerlijk

Snelle levering en goede service

Mooi product

Goed en overzichtelijk

Fijne website en snelle levering plus reacties Enige wat jammer is, is dat de artikelen die retour komen niet goed gecontroleerd worden. Schoenen maat 37 in een doos waar 38 op staat. Hierdoor heb ik de schoenen die ik dus wilde hebben niet meer gekregen omdat ze uitverkocht waren

Response from the business owner

Hi Anita, Bedankt voor je eerlijke review en feedback. Dit waarderen wij enorm. Vervelend dat je de verkeerde maat hebt ontvangen, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We waarderen jou enorm als klant en doen er alles aan om een lach op jouw gezicht te toveren. Daarom hebben we zojuist een kleinigheidje naar je op de post gedaan. Hopelijk kunnen we het zo nog een beetje goedmaken 💗. Liefs, Kate

Super snelle levering met een attent geschreven kaartje.

Response from the business owner

Hi Mireille, Wauw, een 10! Uitstekende service is precies waar we voor staan, dus dit compliment waarderen we enorm 🥰. Heel erg bedankt en hopelijk tot ziens in onze webshop! Liefs, Kate

Zoals altijd snelle levering.

Response from the business owner

Hi Ellen, Bedankt voor jouw positieve review over onze service! Wat fijn dat je schoenen snel geleverd zijn. Ga lekker genieten van je nieuwe VIA VAI's. You'll rock them! 😘 Liefs, Kate

Mooi product snelle levering

Prachtige producten goeie pasvorm

Response from the business owner

Hi Trea, Wow, een 10! ❤️ Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met jouw nieuwe VIA VAI sneakers! Hopelijk zien we je weer eens terug voor een bezoekje aan onze webshop! Liefs, Kate

Blij met nieuwe laarsjes. Bestellen ging makkelijk en snel.

Response from the business owner

Hi Marjolein, Bedankt voor het compliment! 😘 Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de schoenen. We zijn enorm blij met jou als klant! Veel plezier met jouw nieuwe Noelle Rae enkellaarsjes & hopelijk weer tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

Top geregeld

Response from the business owner

Hi Bianca, Geweldig om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw ervaring met onze webshop. Hopelijk mogen we je snel weer eens verwelkomen! 🥰 Liefs, Kate

goede service zowel levering als retourzending

Mooi merk met zeer moderne modellen en keuze Goede prijs kwaliteit Vriendelijke medewerkers klantenservice Wordt zeker vervolgd!

Response from the business owner

Hi Sylvia, Wauw, wat gaaf om te lezen dat je zo enthousiast bent over VIA VAI. We zijn enorm blij met klanten zoals jij! 🥰 Topkwaliteit en trendy, vernieuwende designs is precies waar we voor staan. Hopelijk zien we je snel nog eens terug in onze webshop! Liefs, Kate

Goed geregeld

Response from the business owner

Hi Janet, Dankjewel voor jouw complimenten! Daar worden we blij van! Hopelijk tot snel in onze webshop 😘. Liefs, Kate

Prachtig

Erg mooi schoenen

Response from the business owner

Hi Peggy, Bedankt voor de lovende woorden! Go rock your new VIA VAI's & hopelijk tot ziens in onze webshop! 😘 Liefs, Kate

Mooi product

Snelle levering, mooie sneakers waren helaas te klein alhoewel ik altijd schoenmaat 38 heb. Heb inmiddels een andere sneaker van dit merk in Middelburg gekocht bij Hot Legs

Response from the business owner

Hi Gertrude, Bedankt voor het grote compliment! ❤️ Super om te lezen dat je tevreden bent over onze levering. Wat fijn dat je in Middelburg alsnog je perfecte match hebt kunnen vinden! Ik weet zeker dat deze VIA VAI's je prachtig zullen staan. Liefs, Kate

Top merk!

Leuk design,zetten goed,uitneembaar voetbad!!

Response from the business owner

Hi Carine, Bedankt voor de lovende woorden! Ontzettend gaaf om te lezen dat je zo enthousiast bent. Go rock your new Pepper Clay sneakers & hopelijk tot ziens in onze webshop! 😘 Liefs, Kate

Vlotte afhandeling

Snelle levering, Afhandeling .

Response from the business owner

Hi Linda, Bedankt voor deze positieve review! ❤️ Ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Hopelijk tot ziens in onze webshop! Liefs, Kate

Prima ervaring

Helaas paste de laars niet. Retour label gedownload en geprint. Met een week verwerkt en geld retour. Prima service

Response from the business owner

Hi Bernadet, Bedankt voor het delen van jouw positieve review. Dat waarderen we enorm! ❤️ Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Hopelijk mogen we je in de toekomst nog eens verwelkomen en vind je een paartje dat perfect past! Liefs, Kate

Snelle en correcte levering

Leuk dat persoonlijke briefje erbij!

Response from the business owner

Hi Angelique, Wat leuk om te lezen dat je het handgeschreven kaartje zo waardeert. We pakken jouw schoenen met liefde en zorg in, zodat het écht een cadeautje is om uit te pakken ❤️. Veel plezier met jouw nieuw paartje & hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

Snelle.levering

Het product voldoet aan de foto van de website, verschillende jaren draag ik jullie schoenen etc maar is gewoon een fijn merk. Goede schoenen, laarzen en sneakers.

Response from the business owner

Hi Esther, Wat maak je ons blij met deze review! 🥰 Geweldig om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw ervaring met onze webshop. Geniet van jouw gloednieuwe VIA VAI's en hopelijk mogen we je snel weer eens verwelkomen! Liefs, Kate

Ze zijn echt Wauw!

Lopen heerlijk. Goede maat en eye catcher !!

Response from the business owner

Hi Heleen, Super bedankt voor het compliment! 😘 Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de schoenen. Heel veel plezier met jouw nieuwe VIA VAI's & hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

Uitstekende

Fantastisch ervaring! Snel verzonden met persoonlijke brief!!!!

Response from the business owner

Hi Olga, Van dit enthousiasme worden wij enorm blij! Daar doen we het allemaal voor 😊. Bedankt voor het delen van jouw positieve review & veel plezier met jouw VIA VAI enkellaarsjes. Hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

Top snel geleverd

Mooie schoenen en snel geleverd

Response from the business owner

Hi Kim, Super bedankt voor het compliment! 😘 Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de schoenen. Met jouw nieuwe Danae Nicole sneakers is jouw schoenenkast weer helemaal compleet! Hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

About VIA VAI

VIA VAI is er voor fashionowners met een eigen stijl. Geïnspireerd door wereldwijde trends en invloeden, wonderlijke texturen en heldere kleuren brengen we jou unieke items met Italiaanse allure. Verwen jezelf met luxe materialen en kies voor tijdloze variaties op actuele trends. Draag onze on trend eyecatchers terwijl je van een goed gesprek op zomerse terrasjes naar inspirerende meetings rondom het winterse haardvuur struint. Of je nu gaat voor extravagant en kleurrijk of subtiel en simplistisch: onze items voegen een vleugje temperament toe aan iedere outfit. VIA VAI is verkrijgbaar op circa 500 verkooppunten in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Noorwegen en Denemarken.