Heel fijn

Ik ben heel blij met jullie leuke sneakers altijd weet je jullie vaste klant cobra’s geen schoenen meer in Maastricht en jullie geven goeie service bedankt fijne kerstdagen en hopelijk volgend jaar weer

Wat een leuke review om te mogen ontvangen als merk, dank daarvoor Nicol! We hopen je volgend jaar weer terug te zien op onze webshop. Voor jou ook hele fijne kerstdagen gewenst.

Top schoenen

Uitgebreide site, ruime keuze, goede maatvoering en echt fijne schoenen, laarzen en sneakers..mooie materialen en prima service

Wat een leuke review om te mogen ontvangen als merk, dank daarvoor Maaike! We hopen je binnenkort weer terug te zien op onze webshop.

Good

Good

Dank je wel voor je mooie review Shelley!

altijd goed en bij problemen wordt het altijd goed geregeld

zeker weten dat het altijd goed gaat en de schoenen of laarzen zitten super goed en volgens de laatste trends. ik kijk eigenlijk altijd bij het nieuwe seizoen bij VIAVAI wat de trends zijn :) .....en dan volgt er natuurlijk ook ,nadat ik de keuze heb gemaakt en die het meest bij mij past ......ook een aankoop :)

Wat een leuke review om te mogen ontvangen als merk, dank daarvoor Louise! We hopen je binnenkort weer terug te zien op onze webshop.

Schoenen werden binnen no time netjes geleverd en ze zijn prachtig

Wat een ontzettend leuke review om te mogen ontvangen als merk, dank daarvoor Gerrie! We hopen je binnenkort weer terug te zien op onze webshop.

Zeer correcte en snelle levering

Duidelijke communicatie, snelle levering

Dank je wel voor je mooie review Jolanda. Heel erg veel plezier gewenst van jouw VIA VAI's.

Heel erg tevreden

Ontzettend fijn en goed bedrijf, je wordt op de hoogte gehouden, levering perfect en vooral hele mooie schoenen en laarzen die voortreffelijk zitten.

Wat een ontzettend leuke review om te mogen ontvangen als merk, dank daarvoor Marlies! We hopen je binnenkort weer terug te zien op onze webshop.

Snel en goed !! Ik heb mij Totaal geen zorgen hoeven te maken over levering of betaling

Wat een leuke review om te mogen ontvangen als merk, dank daarvoor Lilian! We hopen je binnenkort weer terug te zien op onze webshop.

Prachtige laarzen besteld, goede kwaliteit en snelle bezorging. Heel tevreden!!

Wat een mooie review Brigitte. Dank daarvoor. Heel erg veel plezier van jouw nieuwe VIA VAI's gewenst.

mooie stoere laars

Dank je wel voor je mooie review Rianne. Heel erg veel plezier van jouw VIA VAI's.

Fijne collectie, bestelling vlot afgewerkt!!

Dank je wel voor je positieve review Wilma. Heel erg veel plezier van jouw VIA VAI's!

Dank je wel Ellen voor je positieve review!

Snelle levering, keurig verpakt. In de schoenendoos zijn de schoenen mooi verpakt met een persoonlijk kaartje erbij, zo leuk!

Wat een leuke review om te mogen ontvangen als merk, dank daarvoor! We pakken jouw schoenen met veel liefde in waardoor het een echt cadeautje wordt om uit te pakken. We hopen je binnenkort weer terug te zien op onze webshop.

Dit was een minder goede ervaring

Het merendeel van mijn schoenen zijn van Via Vai. Dit laarsje was veel te smal. Heel erg jammer. Bovendien waren er wat struggles met het ophalen.

Hi Els, Hartelijk dank voor je beoordeling! Wij vinden het erg jammer dat je geen goede ervaring hebt gehad m.b.t. je bestelling. Onze CS zal hierover nog contact met je opnemen. Liefs, Liz

Positief

Positief

Dank je wel voor je positieve review Claudine!

Schoenen doen pijn en vallen ruim

Werd snel bezorgd, top! Helaas zitten de schoenen te ruim en ontstaat er bovendien een vervelende wrijving bij de hak. Jammer want andere aankopen bij via vai bevallen goed.

Wat vervelend om te lezen dat dit paar niet viel zoals je van VIA VAI mag verwachten. Volgende keer zal er vast weer een match zijn! We hopen je binnenkort weer terug te zien op onze webshop.

Dank je wel voor je positieve review Okje!

Kreeg laarsjes in 2 verschillende kleuren bruin

Heel teleurstellend, gelijk retour.

Hi Angela, Bedankt voor je review en wat vervelend dat je paartje zo is binnen gekomen. Ik zie dat je retour bij ons is ontvangen en al afgehandeld aan u. 😊 Mocht er in de toekomst iets zijn met uw bestelling neem dan gerust contact met ons op dan helpen we je natuurlijk graag! Hopelijk zien we je weer snel bij ons in de webshop! Veel liefs Evy!!

Top service en top schoenen.

Dank je wel voor je positieve review Simone. We hopen je binnenkort weer terug te zien op onze webshop!

Goede kwaliteit en service

Goede bezorging, goede kwaliteit, vriendelijke klantenservice. Niet de goedkoopste, maar daar wordt bewust voor gekozen wat ik wel kan waarderen (oog voor kwaliteit en duurzaamheid).

Wat een mooie review Jo, ontzettend leuk om te mogen ontvangen als merk. Heel erg veel plezier van jouw nieuwe VIA VAI's.

Schoenen prima ontvangen.

Deze enquête ervaar ik daarentegen als minder vriendelijk. Hoezo willen jullie al mijn gegevens nogmaals? Dit kost meer tijd dan de beloofde 30 sec.

Ik begrijp dat het niet fijn is dat alles nogmaals moet worden ingevuld Suzanne. Ik neem je reactie mee als feedback zodat dit wellicht aangepast kan worden. Dank je wel dat je, ondanks dat het veel tijd kost, toch de moeite hebt genomen voor deze review. Heel erg veel plezier gewenst van jouw VIA VAI's.

Matig

1. Er ontbrak een deel van de bestelling. 2. Toen ik het pakket wilde retourneren kon ik hiervoor op de website geen code aanmaken. Dit moest ik navragen bij de klantenservice. 3. Bij 2 verschillende inleverpunten van UPS om het pakket te retourneren konden ze me niet helpen omdat de code niet werkte. Dus weer contact gehad met de klantenservice hiervoor. Dat vind ik erg veel moeite voor een incomplete bestelling en een paar schoenen dat niet past..

Hi Susan, Hartelijk dank voor je review en wat vervelend dat je bestelling in eerste instantie niet compleet geleverd is. Ondertussen heeft onze afdeling CS contact met je opgenomen hierover. We hopen je snel weer te zien in onze webshop! 🥰 Liefs, Liz

Ik ben zeer tevreden. Heel fijn merk. Goede informatie op de site over de laarzen.

Dank je wel Ellen voor je mooie review. Heel erg veel plezier van jouw VIA VAI laarzen.

Snelle en goede service. En ik heb mooie sneakers ontvangen waar ik super blij mee ben

Wat een mooie review Petra, dank daarvoor! Fijn om te lezen dat je zo blij bent met je VIA VAI sneakers.

Volgende keer weer VIA VAI!

Supersnelle levering, prachtig boots, zitten zeer goed, leuk inspiratieboekje en sleutelhanger cadeau gekregen .

Wat een leuke review Erica. We pakken jouw schoenen met heel veel liefde in zodat het een echt cadeautje wordt om uit te pakken. Heel erg veel plezier van jouw VIA VAI's en we hopen je binnenkort weer terug te zien op onze webshop.

Over VIA VAI

VIA VAI is er voor fashionowners met een eigen stijl. Geïnspireerd door wereldwijde trends en invloeden, wonderlijke texturen en heldere kleuren brengen we jou unieke items met Italiaanse allure. Verwen jezelf met luxe materialen en kies voor tijdloze variaties op actuele trends. Draag onze on trend eyecatchers terwijl je van een goed gesprek op zomerse terrasjes naar inspirerende meetings rondom het winterse haardvuur struint. Of je nu gaat voor extravagant en kleurrijk of subtiel en simplistisch: onze items voegen een vleugje temperament toe aan iedere outfit. VIA VAI is verkrijgbaar op circa 500 verkooppunten in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Noorwegen en Denemarken.