Snelle levering, prachtige sneakers

Hele snelle levering én hele fijne sneakers.. heel fijn dat het voetbed eruit kan voor m’n eigen zooltjes

Je krijgt altijd een leuke persoonlijke kaart, bij je bestelling. Super om te ontvangen !

Heel erg goed!

Het persoonlijke kaartje en de snelle levering van de enorm gave schoenen make me smile!

Gave schoenen

Mooie schoenen, snelle levering, persoonlijk handgeschreven kaartje erbij...het zijn de kleine dingen die het doen.

Received two different sizes but love the shoes

I received a pair of boots Ib two different sizes - I bought a new pair But haven’t reveiced my money yet ….

Goed geregeld

Alles goed geregeld met bestellen en retour zenden

Perfect!

Zoals ik ze zag op de side, ook zo ontvangen.

Alles goed geregeld

Mooie site Allles duidelijk

Mooie laarsjes

Mooi gemaakte laarzen met prima pasvorm

Mooie loafers, goed comfort

Ik kocht de Lola Rayne loafers en ben daar zeer tevreden over. Ze lopen lekker maar ik moest nog wel even een pleister op m’n achillespezen plakken.

Mijn zending kwam wat achter aan. Ze hebben het super opgelost

Hi Marilyn, Bedankt voor het grote compliment! ❤️ Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen door onze klantenservice. Hopelijk mogen we je snel weer eens verwelkomen! Liefs, Kate

Goede klantenservice

Mooie schoenen, mooie ontwerpen. Fijn dat het tot grote maten gaat. Ik had een paar schoenen besteld waar ik direct verliefd op was. Er ontstond echter snel een defect aan de schoenen. Na te hebben gemaild naar Viavai, kwam er snel een reactie. Ik kreeg meerdere opties aangeboden. Samen zijn we tot een passende oplossing gekomen. Ik ben heel blij met mijn mooie nieuwe schoenen. Dank voor de fijne service!

Hi Vanessa, Wauw, bedankt voor de lovende woorden! 💖 Ontzettend gaaf om te lezen dat je zo enthousiast bent. We waarderen jou enorm als klant en doen er alles aan om een lach op jouw gezicht te toveren. Gelukkig hebben we het op deze manier goed kunnen maken en een passende oplossing kunnen bieden. Met jouw nieuwe VIA VAI's ben jij helemaal klaar voor de zomer! Go rock them! Liefs, Kate

Tevreden.

Mooie sneaker

Hi Ypie, Super bedankt voor het compliment! 😘 Heel veel plezier ervan & hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

snel en persoonlijke levering

mooie schoenen, snel geleverd en een leuk handgeschreven kaartje erbij.

Hi Seline, Bedankt voor de 10! We waarderen jou enorm als klant en doen er alles aan om een lach op jouw gezicht te toveren. Gelukkig hebben we het op deze manier goed kunnen maken. Go rock your new VIA VAI's! 💖 Liefs, Kate

Snelle levering, mooie schoenen het pakket is een kadootje om te krijgen en uit te pakken

Zie boven

Hi shoe lover, Van dit enthousiasme worden wij enorm blij! Daar doen we het allemaal voor 😊. Bedankt voor het delen van jouw positieve review & veel plezier met jouw nieuwe Danae Colby sneakers. Hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

Mooie schoenen!

Blij met mijn schoenen, service is prima

Hi Wendy, Dankjewel voor jouw complimenten! Daar worden we blij van! Hopelijk mogen we je snel weer eens verwelkomen 😘. Liefs, Kate

Altijd goed en snel!

Via Vai heeft superleuke schoenen die heerlijk lopen! En fijn dat mijn eigen zooltjes erin kunnen!

Hi Leonie, Wauw, wat gaaf om te lezen dat je zo enthousiast bent over VIA VAI. We zijn enorm blij met klanten zoals jij! 🥰 Veel plezier met jouw nieuwe sneakers en hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

Snelle levering met attente, handgeschreven kaart!

Niets meer aan toe te voegen!

Hi Marleen, Wauw, bedankt voor jouw positieve review! Daar doen we het allemaal voor 🥰. Veel plezier met je nieuwe VIA VAI's en hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

Fijne schoenen, pasvorm klopt 42, snelle levering

Eindelijk mooie leuke en fijne sneakers gevonden, echt super blij mee! Met mijn maat is het elke keer weer zoeken. Het leuke toen ik de doos open maakte, er zat een hand geschreven kaartje in, super leuk en attent!!! Die blijft wel hangen ;)

Hi Myrthe, Wat maak je ons blij met deze review! 🥰 Geweldig om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw ervaring met onze webshop. Hopelijk mogen we je snel weer eens verwelkomen! Liefs, Kate

Snelle service en zeer leuke schoenen

Eenvoudig te bestellen en een snelle levering

Hi Marjoleine, Bedankt voor het delen van jouw positieve review. Dat waarderen we enorm! ❤️ Veel plezier met jouw nieuwe VIA VAI's; de Mondi Sun sandalen ga jij rocken deze zomer! Liefs, Kate

Zie benefen

Snel goed en leuk persoonlijk kaartje

Hi Angela, Super bedankt voor het compliment! 😘 Fijn om te lezen dat je zo tevreden. Heel veel plezier met jouw nieuwe VIA VAI's & hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

Prima service en schoenen snel binnen.

Hi Corry, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel en goed bij je is aangekomen. Heel veel plezier met jouw nieuwe Liz Dae sneakers. Jij gaat ze rocken! ❤️ Liefs, Kate

Quick delivery every time

I always get my orders quickly.

Hi Lisa, Thank you for your positive review of our service! Great to hear that your shoes were delivered quickly. Go and enjoy your new VIA VAIs. You'll rock them! 😘 Love, Kate

Wat een uitstekende service!

De ervaring met viavai is zeer goed. Heel klantvriendelijk :) Na contact met de klantenservice is mijn ervaring alleen nog maar positiever! Bedankt voor de goede service!

Hi Sandra, Wauw, een 10! Uitstekende service is precies waar we voor staan, dus dit compliment waarderen we enorm 🥰. Heel erg bedankt en hopelijk tot ziens in onze webshop! Liefs, Kate

blij met mijn laarsjes

Ik heb nu het tweede paar zomerlaarsjes en ben er heel erg blij mee. Dit paar zijn mijn inmiddels 6e paar Via Vai schoenen. Geweldige pasvorm en niet te hogen hakken.

Hi Dineke, Wat een leuke review; een echte VIA VAI fan! We zijn ontzettend blij met jou als klant ❤️. Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent met jouw nieuwe Claire Lott enkellaarsjes. Ik weet zeker dat ze je geweldig staan. Go rock them & hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

Over VIA VAI

VIA VAI is er voor fashionowners met een eigen stijl. Geïnspireerd door wereldwijde trends en invloeden, wonderlijke texturen en heldere kleuren brengen we jou unieke items met Italiaanse allure. Verwen jezelf met luxe materialen en kies voor tijdloze variaties op actuele trends. Draag onze on trend eyecatchers terwijl je van een goed gesprek op zomerse terrasjes naar inspirerende meetings rondom het winterse haardvuur struint. Of je nu gaat voor extravagant en kleurrijk of subtiel en simplistisch: onze items voegen een vleugje temperament toe aan iedere outfit. VIA VAI is verkrijgbaar op circa 500 verkooppunten in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Noorwegen en Denemarken.