Superfijne schoenen

Zodra je de schoenen aantrekt en ermee gaat lopen ,wil je ze niet meer uitdoen. Geen drukpunten dus je loopt er heerlijk op!

Best shoes/boots I ever bough

Fast delivery and I totally love my new boots, the quality is great, fits my foot and soft to wear.

Hele mooie schoenen en zitten heerlijk, mooie prijs

Snelle levering, mooie schoenen van goed merk en zitten (lopen) heerlijk. Goede prijs ook

heel aangenaam

Heel vlotte service en een persoonlijk toets aan het pakket. Zeer aangenaam.

Response from the business owner

Hi Ilse, Wauw, een 10! Uitstekende service is precies waar we voor staan, dus dit compliment waarderen we enorm 🥰. Heel erg bedankt en hopelijk tot ziens in onze webshop!

Na het loslaten van een zool was er veel begrip en een super service: top!

Response from the business owner

Hi Melina, Wauw, bedankt voor deze positieve review! ❤️ Ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Gelukkig hebben we het op de juiste manier voor je op kunnen lossen. Heel graag tot de volgende keer in onze webshop! Liefs, Kate

Fantastische schoenen

Keurig verpakt, snelle levering en de sneakers zijn super!

Response from the business owner

Hi Gerrianne, Jij blij, wij blij! ❤️ Heel erg bedankt voor het delen van je positieve review. Hopelijk mogen we je in de toekomst nog eens verwelkomen in onze webshop! Liefs, Kate

Hartelijk en behulpzaam

Het product is mooi en met zorg gemaakt. Mooi materiaal, luxe uitstraling. Het wordt ook met zorg opgestuurd. Er zit een verscherping onder de zolen. De helpdesk doet wat je mag verwachten en meer: vriendelijk, snel antwoord en behulpzaam.

Response from the business owner

Hi Marion, Wat maak je ons blij met deze review! 🥰 Geweldig om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw ervaring met onze webshop. Hopelijk mogen we je snel weer eens verwelkomen! Liefs, Kate

Snelle levering , prachtige schoenen en mooi verpakt met persoonlijke boodschap op een leuke kaart ! Verrassend !

Response from the business owner

Hi Corine, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze levering en service en de schoenen. Daar doen we het allemaal voor 😊. Veel plezier met jouw nieuwe VIA VAI's & hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

Snelle verzending, goede kwaliteit, super happy met mijn nieuwe sneakers & sandalen.

Response from the business owner

Hi shoe lover, Bedankt voor de lovende woorden! Ontzettend gaaf om te lezen dat je zo enthousiast bent. Jouw nieuwe Isa Ginger sneakers & Mondi Sun sandalen ga jij rocken deze zomer! 💖 Liefs, Kate

Ch

Gucci

Response from the business owner

Hi Dominique, Bedankt voor jouw complimenten! Daar worden we blij van! Hopelijk mogen we je nog eens verwelkomen in onze webshop 😊. Liefs, Kate

Snelle levering, persoonlijk bericht en goede kwaliteit

Response from the business owner

Hi Betty, Wat maak je ons blij met deze review! 🥰 Geweldig om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw ervaring met onze webshop. Hopelijk mogen we je snel weer eens verwelkomen! Liefs, Kate

Top service!

Snelle levering, leuk handgeschreven kaartje erbij. Ik voelde mij gewaardeerd als klant. Duidelijke communicatie. Zou het zeker aanbevelen aan vrienden/familie.

Response from the business owner

Hi Erica, Bedankt voor jouw complimenten! We waarderen jou enorm als klant en doen er alles aan om een lach op jouw gezicht te toveren. Gelukkig hebben we het op deze manier goed kunnen maken. Jij blij, wij blij! 😊 Heel veel plezier met jouw nieuwe VIA VAI's! Hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop. Liefs, Kate

Mooie schoenen, goede klantenservice

Mooie schoenen, kunnen binnen enkele weken terug gestuurd worden, mochten ze niet goed zijn. Prima klantenservice!!!

Response from the business owner

Hi Mieke, Bedankt voor de lovende woorden! 💖 Ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. We waarderen jou enorm als klant en doen er alles aan om een lach op jouw gezicht te toveren. Hopelijk mogen we je snel weer verwelkomen in onze webshop! Liefs, Kate

Mooie schoenen en bij een vraag een snelle en vriendelijke reactie

Mooie schoenen, snelle levering en bij een vraag krijg een snelle en vriendelijke reactie.

Response from the business owner

Hi Jolanda, Van dit enthousiasme worden wij enorm blij! Daar doen we het allemaal voor 😊. Bedankt voor het delen van jouw positieve review & veel plezier met jouw VIA VAI sneakers. Hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

Fantastische schoenen, snel geleverd

Mooie schoenen, comfortabel en toch speciaal Tof pakket, snel geleverd

Response from the business owner

Hi Sofie, Wauw, wat gaaf om te lezen dat je zo enthousiast bent over VIA VAI. We zijn enorm blij met klanten zoals jij! 🥰 Topkwaliteit en trendy, vernieuwende designs is precies waar we voor staan. Veel plezier met jouw nieuwe sneakers en hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

Geen op of aanmerkingen , eerste keer besteld , snelle service

Response from the business owner

Hi Lieke, Wat maak je ons blij met deze review! 🥰 Geweldig om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw ervaring met onze webshop. Hopelijk mogen we je snel weer eens verwelkomen! Liefs, Kate

Heerlijke schoenen!

Fijne schoen met zachte demping.

Response from the business owner

Hi Sandra, Super bedankt voor het compliment! 😘 Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de schoenen. Heel veel plezier ervan & hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

levering

Zeer snelle levering

Response from the business owner

Hi Betty, Dankjewel voor jouw complimenten! Daar worden we blij van! Hopelijk tot ziens in onze webshop! 😘 Liefs, Kate

VIA VAI verkoopt kwalitatief mooie sneakers

Elke keer en positieve VIA VAI winkelervaring gehad in Amsterdam. Een goed advies en o.a. een mooi aanbod van sneakers.

Response from the business owner

Hi shoe lover, Wauw! Wat leuk om te lezen dat je zo'n fan bent van VIA VAI! We zijn super blij met klanten zoals jij ❤️ Heel veel plezier met jouw nieuwe VIA VAI loafers. Hopelijk zien we je snel nog eens terug in onze webshop of brandstore! Liefs, Kate

Grandioos

Super service, super collectie en een perfect pasvorm.

Response from the business owner

Hi Patricia, Wauw! Van dit enthousiasme worden wij enorm blij! Daar doen we het allemaal voor 😊. Bedankt voor het delen van jouw positieve review & veel plezier met jouw VIA VAI sneakers. Hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

Snel geleverd en een leuke persoonlijke touch!

De bestelde schoenen zijn van goede kwaliteit, werden snel geleverd en er zat een leuk persoonlijk kaartje bij. Zou zeker opnieuw bestellen!

Response from the business owner

Hi Fleur, Wat maak je ons blij met deze review!🥰 Geweldig om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw ervaring met onze webshop. Veel plezier met jouw nieuwe Elia Paisley sandalen! Hopelijk mogen we je snel weer eens verwelkomen! Liefs, Kate

Mooie schoenen, trendy en van hoge kwaliteit. Ik ben er blij mee en voel me als 62 jarige vrouw nog helemaal hip!

Response from the business owner

Hi Lies, Wauw, wat gaaf om te lezen dat je zo enthousiast bent over VIA VAI. We zijn enorm blij met klanten zoals jij! 🥰 Topkwaliteit en trendy, vernieuwende designs is precies waar we voor staan. Veel plezier met jouw nieuwe VIA VAI's: de Elia Paisley sandalen ga jij rocken deze zomer! Liefs, Kate

Schoenen werden snel verzonden en zaten keurig verpakt in de doos. Heel leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zit! Schoenen lopen heerlijk!

Response from the business owner

Hi Janet, Wauw, bedankt voor de 10! Van dit enthousiasme worden wij enorm blij! Daar doen we het allemaal voor 😊. Veel plezier met jouw nieuwe VIA VAI sneakers en hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

Mijn vragen kreeg ik snel antwoord op, het product werd ook daadwerkelijk de volgende dag bezorgd

Response from the business owner

Hi Nicky, Bedankt voor het grote compliment! ❤️ Uitstekende service is precies waar we voor staan, dus dit compliment waarderen we enorm. Heel erg bedankt en hopelijk tot ziens in onze webshop! Liefs, Kate

Onlangs sneakers besteld die niet helemaal correct waren. Na mijn melding werden er dezelfde dag nog een nieuw paar verzonden (met extra presentje voor het ongemak). Dit alles zonder enige problemen. Ook correspondentie snel en correct.

Response from the business owner

Hi Jeanne, Bedankt voor jouw positieve review over onze service! We waarderen jou enorm als klant en doen er alles aan om een lach op jouw gezicht te toveren. Gelukkig hebben we het op deze manier goed kunnen maken 😊. Veel plezier met jouw nieuwe Liz Dae sneakers! Hopelijk mogen we je snel nog eens verwelkomen in onze webshop! Liefs, Kate

13 Tielenstraat Waalwijk 5145 RC

About VIA VAI

VIA VAI is er voor fashionowners met een eigen stijl. Geïnspireerd door wereldwijde trends en invloeden, wonderlijke texturen en heldere kleuren brengen we jou unieke items met Italiaanse allure. Verwen jezelf met luxe materialen en kies voor tijdloze variaties op actuele trends. Draag onze on trend eyecatchers terwijl je van een goed gesprek op zomerse terrasjes naar inspirerende meetings rondom het winterse haardvuur struint. Of je nu gaat voor extravagant en kleurrijk of subtiel en simplistisch: onze items voegen een vleugje temperament toe aan iedere outfit. VIA VAI is verkrijgbaar op circa 500 verkooppunten in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Noorwegen en Denemarken.