Goede kwaliteit en snelle service!

Mijn favoriete schoenenmerk!!

Dank je wel Miranda voor deze ontzettend mooie complimenten. Wij willen je heel erg veel plezier wensen van jouw nieuwe VIA VAI's en we hopen je snel weer terug te zien op onze webshop!

Mijn schoenen snel ontvangen, netjes ingepakt, eenvoudig te retourneren. Super blij met mijn schoenen!

Dank je wel Ingeborg voor deze ontzettend mooie complimenten. Wij willen je heel erg veel plezier wensen van jouw nieuwe VIA VAI's en we hopen je snel weer terug te zien op onze webshop!

Dank je wel Anne voor je review!

Snelle levering en retour

Fijne website. Snelle levering en persoonlijk. Retourmelding wordt ook snel afgehandeld. En natuurlijk prachtige schoenen.

Dank je wel Maria voor dit mooie complimenten. We hopen je snel weer terug te zien op onze webshop!

Dank je wel Ger voor je mooie review!

Van aanbod tot levering klopt gewoon!

Het product is goed gefotografeerd, specificaties kloppen met het geleverde product. De levering was ook nog eens boven verwachting snel in een mega drukke periode. Chapeau!

Dank je wel Petra voor deze ontzettend mooie complimenten. Wij willen je heel erg veel plezier wensen van jouw nieuwe VIA VAI's en we hopen je snel weer terug te zien op onze webshop!

Hele fijne webshop

De schoenen van viavai zitten altijd perfect,heb laatst weer de zoveelste paar gekocht.Ik heb alleen schoenen van viavai.

Wauw Jessica, je bent een echte VIA VAI fan. Dat het is het grootste compliment wat je ons kunt geven. Heel erg veel plezier gewenst van al jouw pracht paartjes in je kast!

Snelle levering ondanks lockdown

Mooie laarzen, maat klopt, ben er blij mee

Veel plezier met je mooie laarzen Fiona!

Snel, goed

Snelle verzending, goed verpakt. Ziet er super netjes uit. En prettige schoenen. Waar voor je geld.

Bedankt voor je goede review Melissa! Fijn dat je zo enthousiast bent.

Goede ervaring

De artikelen waren goed en netjes verpakt. Ook de levering was redelijk snel. Enkel misschien een kleine opmerking dat er geen retourstikker bijgeleverd was, indien de artikelen teruggestuurd wensen te worden. Maar anders een heel goede ervaring.

Hi Lesley, bedankt voor je fijne review en veel plezier met de schoenen!

Mooi laars

Ik vond de laars geweldig alleen hij was te groot! Helaas terug moeten sturen!!

Hi Marian, wat jammer dat de laars te groot was! Misschien kun je nog een maatje kleiner proberen.

Laarsjes snel verstuurd en helaas paste deze niet, toch een maatje te klein. Maar geen probleem om deze te retourneren.

Jammer

Twee keer een pakket besteld Eerste paar laarzen zaten te strak, helaas terug moeten sturen Tweede paar laarzen is de verkeerde maat geleverd ook terug moeten sturen Helaas vóór mij nog geen juiste laarzen

Hi Babette, Wat vervelend om te horen dat het niet helemaal goed is gegaan met je bestellingen. Als we je nog ergens bij kunnen helpen doen we dat graag. Neem dan even contact op met onze customerservice. Hopelijk vind je een paar waar je blij mee bent!

Fijne schoenen, goede service met opsturen, ben zeer tevreden

Goed te horen dat je zo tevreden bent Suzanne!

Loafer hochwertig und Lieferung von NL nach DE schnell

Vielen dank Grit!

Heerlijke schoenen

Mooi artikel keurig afgeleverd

Bedankt voor je review Caroline!

Heel fijne site en veel schitterende schoenen! Ik koop bijna geen andere meer.

Dat is fijn om te horen Kiek! Bedankt voor je review.

Inmiddels mijn 7e paar. Prachtige schoenen, komt overeen met de verwachting en lopen erg fijn! Snel bezorgd ook.

Wouw alweer 7 paar! Heel veel plezier met je nieuwe schoenen Paula!

Duidelijke website.

Snelle levering. Goed verpakt

Bedankt voor je review Astrid!

de keuze voor deze boots was goed.Ze zitten perfect en ziet er mooi uit.

Heel veel plezier met je boots Elly, bedankt voor je review!

Wow

Good quality and quick delivery

Good to hear Stepahnie!

Snelle levering, goede retour service en Klarna optie, helemaal top

Bedankt voor je review Ida!

Snelle levering.

Fijn te horen Corrie!

Super goed geregeld!

Ik heb precies gevonden wat ik zocht

Dat is fijn om te horen Ingrid!

Mijn ervaring is positief, omdat het bestellen makkelijk gaat. De site is gebruiksvriendelijk. De levering gebeurt vlot en ook het terugsturen is makkelijk. En de collectie is super!

Wat een mooie review, bedankt Thea!

Over VIA VAI

VIA VAI is er voor fashionowners met een eigen stijl. Geïnspireerd door wereldwijde trends en invloeden, wonderlijke texturen en heldere kleuren brengen we jou unieke items met Italiaanse allure. Verwen jezelf met luxe materialen en kies voor tijdloze variaties op actuele trends. Draag onze on trend eyecatchers terwijl je van een goed gesprek op zomerse terrasjes naar inspirerende meetings rondom het winterse haardvuur struint. Of je nu gaat voor extravagant en kleurrijk of subtiel en simplistisch: onze items voegen een vleugje temperament toe aan iedere outfit. VIA VAI is verkrijgbaar op circa 500 verkooppunten in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Noorwegen en Denemarken.