Mooie webshop, compleet en overzichtelijk

Hi Josephine, Bedankt voor jouw positieve review! Daar doen we het allemaal voor 😊 Go rock your new VIA VAI's & hopelijk tot ziens in onze webshop! 😘 Liefs, Roselie

Mooie schoenen!

Snelle levering Duidelijke website Prachtige schoenen Goede sake

Hi Danielle, Wauw, wat gaaf om te lezen dat je zo enthousiast bent over VIA VAI. We zijn enorm blij met klanten zoals jij! 🥰 Topkwaliteit en trendy, vernieuwende designs is precies waar we voor staan. Veel plezier met jouw nieuwe sneakers en hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Roselie

Super fijn

Hi Wilma, Wauw, bedankt voor de 10! Een groter compliment kun je ons niet geven. ❤️ Veel plezier met jouw nieuwe loafers en hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Roselie

Mooi merk en super service

Via vai is mooi en stoer merk! En ik heb laatst sandalen gekocht en binnen 2 weken krijg ik het verschil retour! Super service! Je wordt vriendelijk te woord gestaan en er wordt gelijk iets mee gedaan! Top.

Hi Bianca, Van dit enthousiasme worden wij enorm blij! Daar doen we het allemaal voor 😊. Bedankt voor het delen van jouw positieve review & veel plezier met jouw VIA VAI sandalen. Hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Roselie

Netjes,snel,en beleefd geholpen alleen maar lof Wel jammer dat DHL te wensen overlaat

Hi Ina, Bedankt voor het grote compliment! ❤️ Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen! Heel veel plezier met je nieuwe VIA VAI's, jij gaat ze rocken! Liefs, Roselie

Voor mij geen ander merk

Hi Cindy, Wat leuk om te lezen dat je zo'n fan bent van VIA VAI! We zijn super blij met klanten zoals jij ❤️ Hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop! Liefs, Roselie

Bestelling keurig op tijd , niks op aan te merken.

Hi Conny, Wauw, bedankt voor deze positieve review! ❤️ Ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Hopelijk tot ziens in onze webshop! Liefs, Roselie

Mooie schoenen

Zitten heerlijk, kun je de hele avond op dansen. Ook goed schoon te maken daarna. Mastiwas zoals verwacht

Hi! Bedankt voor de lovende woorden! Ontzettend gaaf om te lezen dat je zo enthousiast bent. Go rock your new VIA VAI's & hopelijk tot ziens in onze webshop! 😘 Liefs, Roselie

Comfortabele sandalen en slippers gekocht, beide zitten super. Blij mee :)

Hi Valerie, Wauw, wat maak je ons blij met deze mooie review! 😍 Super om te lezen dat je nieuwe VIA VAI's zo fijn zitten. Heel veel plezier ervan & hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Roselie

Via via de service is goed maar …. de pasvorm van mijn nieuwe schoenen is echt slecht

Ik heb aan het begin van de zomer schoenen gekocht. Het zijn Polly siërra Noisette maat 40. Nu ik niet hoef werken heb ik ze voor de derde keer aan. De pasvorm is echt slecht de sandalen met hak sluiten niet goed aan mijn voeten. Aan beide kanten niet. Ik heb er foto’s van gemaakt het is niet verantwoord om er op te lopen de kans van omzwikken is groot. Dat is heel jammer want ik heb vaker schoenen van Via Via bijv. Kristen Sierra Alpaca (4614047) en laarsjes van Via Via Amelia Margarita Sequoia (5101101-01) en die zijn prima. Ik hoop dat jullie mij ergens tegemoet kunnen komen. Met vriendelijke groet Monique Bakker

correcte,snelle levering

Hi Lianne, Bedankt voor je review! Wat fijn dat jouw nieuwe VIA VAI sneakers snel bij je zijn thuisbezorgd. Heel veel plezier ervan! ❤️ Liefs, Valentina

Overzichtelijke site, goede service

De site is overzichtelijk met veel keus in producten. Bestellen ging makkelijk en de schoenen waren snel in huis.

Hi Britt, Bedankt voor het delen van jouw positieve review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw ervaring met onze webshop. Hopelijk mogen we je snel weer eens verwelkomen! Liefs, Valentina

Elke keer weer onder de indruk van de schoonheid!

Iedere nieuwe schoen ben ik weer onder de indruk van hoe ik ze vind!

Hi Thea, Van dit enthousiasme worden wij enorm blij! Daar doen we het allemaal voor 😊. Bedankt voor het delen van jouw positieve review & veel plezier met jouw VIA VAI's. Hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Valentina

Snel en netjes

Snelle levering, niet een enorm grote doos eromheen (hoewel ik een extra doos overbodig vind), leuk boodschappentasje erbij!

Hi Carolien, Bedankt voor het delen van jouw positieve review. Dat waarderen we enorm! ❤️ Uit ervaring weten we dat we nog stappen moeten zetten naar een meer duurzame toekomst, door hier kritisch naar te blijven kijken proberen we elke dag een stapje dichterbij te komen. Heel veel plezier met jouw nieuwe VIA VAI sneakers. Hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop! Liefs, Valentina

Leuke schoenen, snel geleverd en een leuke verrassing

Hi Anja, Wauw, bedankt voor de 10 ❤️ Een echte VIA VAI fan! We zijn ontzettend blij met jou als klant. Wij pakken jouw schoenen met liefde en zorg in, zodat het écht een cadeautje wordt om uit te pakken. Ik wens je heel veel plezier met jouw nieuwe VIA VAI's. Hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Valentina

Heel goed. Ik kan ook niets anders zeggen want loop eigenlijk alleen maar op schoenen van Via Vai.

Hi Nies, Super bedankt voor het compliment! 😘 Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de schoenen. Heel veel plezier ervan & hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Valentina

Snel en goede verzending van mijn bestelling.

Mijn bestelling is snel en zorgvuldig bezorgd.

Hi Mariette, Dankjewel voor jouw complimenten! Daar worden we blij van! Liefs, Valentina

Voor het eerst iets geretourneerd. Prima geregeld en snelle terugbetaling!

Hi Arja, Wow, een 10! ❤️ Bedankt voor je positieve review. Wat jammer dat je jouw VIA VAI's hebt moeten retourneren, hopelijk zien we je binnenkort weer in onze webshop. De nieuwe collectie komt er weer aan! 😍 Liefs, Valentina

Snelle levering, prachtig ingepakt en een lief briefje erbij

Hi Ella, Een groter compliment kun je ons niet geven. ❤️ We pakken jouw schoenen met heel erg veel liefde in waardoor het iedere keer weer een cadeautje wordt om uit te mogen pakken. Veel plezier met je nieuwe VIA VAI schoenen, hopelijk tot ziens in onze webshop! Liefs, Valentina

Super blij met mijn sneakers

Zeer fijne, goed zittende gympen waar mijn eigen zooltjes goed in passen.

X

X

Hi Bibiana, Bedankt voor je review!😊 Heel veel plezier met jouw nieuwe Juno Bree sneakers. Hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Valentina

Heel te vreden

Het zijn fijne schoenen goede kwaliteit. De levering is prima en snel.

Hi Wilna, Super bedankt voor het compliment! 😘 Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de schoenen en onze service. Heel veel plezier ervan & hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Valentina

Prima schoenen, snelle levering! Top

Altijd goede pasvorm en prima kwaliteit

Hi Dimphna, Jij blij, wij blij! ❤️ Heel erg bedankt voor het delen van je positieve review. Hopelijk mogen we je in de toekomst nog eens verwelkomen in onze webshop! Liefs, Valentina

Heel leuk en bijzonder dat persoonlijke kaartje! Ik hou er van!

Hi Monique, Bedankt voor het delen van jouw positieve review. Dat waarderen we enorm! Wij pakken jouw schoenen met liefde en zorg in, zodat het écht een cadeautje wordt om uit te pakken ❤️ Liefs, Valentina

Overall good

Overall good experience except delivery. Promised 2 days delivery but it took 4 days.

Hi Tina, Thank you for your review and feedback. First of all our apologies for the delayed delivery. We do our best to send out your beloved VIA VAI shoes within 1 working day, unfortunately due to the high volume of packages DHL is facing some delays. We will take your feedback into consideration for the future & hope to see you back in our webshop! Love, Valentina

Over VIA VAI

VIA VAI is er voor fashionowners met een eigen stijl. Geïnspireerd door wereldwijde trends en invloeden, wonderlijke texturen en heldere kleuren brengen we jou unieke items met Italiaanse allure. Verwen jezelf met luxe materialen en kies voor tijdloze variaties op actuele trends. Draag onze on trend eyecatchers terwijl je van een goed gesprek op zomerse terrasjes naar inspirerende meetings rondom het winterse haardvuur struint. Of je nu gaat voor extravagant en kleurrijk of subtiel en simplistisch: onze items voegen een vleugje temperament toe aan iedere outfit. VIA VAI is verkrijgbaar op circa 500 verkooppunten in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Noorwegen en Denemarken.