schoenen waren supper leuk maar ik heb jammer genoeg links een eat vollere voet dus ze stonden mij

goede ervaring met het retour direct weer op mijn rekening top.

Hi Ingrid, Bedankt voor het grote compliment! ❤️ Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent en dat het retourproces ook helemaal naar wens verliep. Jammer dat de schoenen net niet goed zaten, hopelijk zien we je snel weer eens terug in de webshop & scoor je een paartje dat perfect voor je is! Liefs, Kate

Prima ervaring en goede snelle service

Hi Hetty, Wauw, een 10! Uitstekende service is precies waar we voor staan, dus dit compliment waarderen we enorm 🥰. Heel erg bedankt en veel plezier met jouw nieuwe Claire Lott enkellaarsjes! Liefs, Kate

Prima service!

Ik had sandalen besteld maar die waren helaas te groot en te breed. Ik heb reeds schoenen van Via Vai maar gekocht in fysieke winkel. Fijne schoenen en helemaal mijn smaak.

Hi Lidy, Wauw, bedankt voor de lovende woorden. Wat gaaf om te lezen dat je zo enthousiast bent over VIA VAI. We zijn enorm blij met klanten zoals jij! Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop en scoor je een ander mooi paartje 🥰. Liefs, Kate

Goed merk

Fijn en goed merk.

Hi Anouk, Dankjewel voor jouw complimenten! Daar worden we blij van! Hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop 😘. Liefs, Kate

Hi Jose, Bedankt voor het delen van jouw positieve review! Dat waarderen wij enorm. We hope to see you soon!💕 Liefs, Kate

Hi Michette, Dankjewel voor jouw complimenten! Daar worden we blij van! Hopelijk tot ziens in onze webshop 😘. Liefs, Kate

Hele fijne schoenen!

Ik heb even nagedacht of ik de schoenen wel zou aanschaffen, aangezien ze toch iets prijziger waren. Uiteindelijk toch besteld, en wat een heerlijke schoenen! Ze zijn iedere cent waard. Ik ben zeer tevreden over de aankoop en manier van verzenden.

Hi Sanne, Bedankt voor de lovende woorden! Ontzettend gaaf om te lezen dat we je zo blij hebben kunnen maken met de schoenen. Ik weet dan ook zeker dat jouw nieuwe Liz Dae sneakers je geweldig staan 💖. Hopelijk mogen we je in de toekomst nog eens verwelkomen in onze webshop! Liefs, Kate

Ruime keuze

Altijd ruime keuze en een snelle levering. En een hele fijne pasvorm

Hi Jolanda, Wauw, wat maak je ons blij met deze mooie review! 😍 Ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. We zijn enorm blij met klanten zoals jij! Heel veel plezier met jouw nieuwe Liz Dae sneakers. Ik weet zeker dat ze je geweldig staan! Liefs, Kate

Een kadootje om in ontvangst te nemen.

Prima ervaring. Veel keuze shop en snelle levering.

Hi shoe lover, Dankjewel voor jouw complimenten!🥰 Geweldig om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw ervaring met onze webshop. Hopelijk mogen we je snel weer eens verwelkomen! Liefs, Kate

Duidelijk, overzichtelijke website

Heel snelle levering met een leuk kaartje erbij. Netjes verpakt. En bovenal: prachtige speakers.

Hi Marian, Wauw, wat gaaf om te lezen dat je zo enthousiast bent over VIA VAI. Wij pakken jouw schoenen met liefde en zorg in, zodat het écht een cadeautje wordt om uit te pakken ❤️. Ga lekker genieten van jouw nieuwe VIA VAI's & hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

Alles heel goed en heel snel verlopen. Mooi product!

Hi Paula, Bedankt voor de lovende woorden! Ontzettend gaaf om te lezen dat je zo enthousiast bent. Go rock your new Sam April sneakers & hopelijk tot ziens in onze webshop! 😘 Liefs, Kate

Hi Franka, Bedankt voor jouw positieve review over onze service! Wat fijn dat je schoenen snel geleverd zijn. Hopelijk zien we je snel nog eens terug voor een bezoekje aan onze webshop! 💖 Liefs, Kate

Fijne klantenservice.

Fijn contact gehad met de klantenservice. Vriendelijke en behulpzame medewerkster.. Ze doet wat ze zegt/schrijft. Je wordt erg blij van het persoonlijk geschreven kaartje bij je bestelling. Echt top!

Hi Irene, Wat maak je ons blij met deze review! 🥰 Geweldig om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw ervaring met onze webshop. Heel veel plezier met jouw nieuwe Mara Denver enkellaarsjes. Ik weet zeker dat ze je geweldig staan! Liefs, Kate

Makkelijk bestelproces, snelle bezorging, goed verpakt

Zie boven

Hi Helma, Bedankt voor het grote compliment! ❤️ Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze levering en service. Veel plezier met jouw nieuwe VIA VAI sneakers, jij gaat ze rocken! Liefs, Kate

Alles klopt

Mijn bestelling volgens afspraak geleverd. Een vriendelijk bericht erbij. Helaas zaten de schoenen niet helemaal goed aan mijn voeten. Retourzending ook prima en duidelijk aangeven. Keurig geld terug

Hi Anita, Bedankt voor jouw positieve review! Uitstekende service is precies waar we voor staan, dus dit compliment waarderen we enorm 🥰. Hopelijk mogen we je snel weer eens verwelkomen en vind je een paartje dat perfect bij jou past! Liefs, Kate

Top product, snelle levering en leuk persoonlijk kaartje toegevoegd

Geweldige schoenen, laarzen, sneakers

Hi Sabine, Van dit enthousiasme worden wij enorm blij! Daar doen we het allemaal voor 😊. Bedankt voor het delen van jouw positieve review & veel plezier met jouw VIA VAI sneakers. Hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

Gewoon zeer goed!!!!!!

2 x nu online besteld, en precies de maat zoals voorspeld. Normaal bezoek ik een winkel, die Via Vai verkoopt.

Hi Jolanda, Wauw, wat maak je ons blij met deze mooie review! 😍 Super om te lezen dat je zo graag VIA VAI schoenen draagt. Geniet van jouw nieuwe Isa Layne sneeakers & heel graag tot de volgende keer in onze webshop! Liefs, Kate

Snelle levering wn de sneakers zitten erg lekker.

Hi Elspeth, Super bedankt voor het compliment! 😘 Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de schoenen. Heel veel plezier ervan & hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

Goede service, netjes geholpen

Heel tevreden!!

Hi Rowena, Wauw, bedankt voor de 10! ❤️ Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Ik wens je heel veel plezier met jouw nieuwe VIA VAI's. Hopelijk tot snel in onze webshop! Liefs, Kate

Snelle levering , mooie producten. Persoonlijk bericht erbij. Wordt zeer gewaardeerd.

Hi Dorine, Van dit enthousiasme worden wij enorm blij! Daar doen we het allemaal voor 😊. Bedankt voor het delen van jouw positieve review & veel plezier met jouw nieuwe Pepper Finn sneakers. Hopelijk mogen we je snel weer eens verwelkomen in onze webshop! Liefs, Kate

Een bijgevoegde sticker om als het nodig is iets terug te sturen vind ik handiger. Nu moet ik iets uitprinten en er opplakken.

Hi Annemieke, Bedankt voor je review en eerlijke feedback. Dat stellen we absoluut op prijs. We hebben in het verleden een fysiek retourlabel bij onze pakketten gedaan, maar zijn hier uit duurzaamheidsoverwegingen mee gestopt. Ik zie dat je nu gekozen hebt voor retourneren met DPD, waarvoor je inderdaad zelf een label moet printen. Bij het aanmelden van je retourzending heb je de optie om te kiezen voor retourneren met DHL, waarbij je een QR-code ontvangt die je kunt laten scannen bij een DHL-afgiftepunt. Hiervoor hoef je geen label zelf te printen. Mocht je een volgende keer dus liever niet willen printen; weet dat dit ook een optie is 😊. Voor nu wens ik je heel veel plezier met jouw nieuwe Liz Dae sneakers. Jij gaat ze rocken! Graag tot ziens in onze webshop. Liefs, Dominique

Hele goede service,

Er was iets niet goed gegaan met de levering wat achteraf aan DHL lag, zeer fijn geholpen door een medewerker van via vai, rustig en snel opgelost

Hi Heindy, Wauw, een 10! Wat fijn om te lezen dat je zo goed en snel geholpen bent. Uitstekende service is precies waar we voor staan, dus dit compliment waarderen we enorm 🥰. Heel veel plezier met jouw nieuwe VIA VAI sneakers. Jij gaat ze rocken! Liefs, Kate

Super service!

Met de App communiceren werkt perfect

Hi Maria, Bedankt voor het grote compliment! ❤️ Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen door onze klantenservice. Veel plezier met jouw nieuwe VIA VAI sneakers & hopelijk tot ziens in onze webshop! Liefs, Kate

Geweldige schoenen

1 min punt Heb mijn schoenen omgewisseld voor een ander paar die beter bij mij passen. Alleen 2 weken wachten op de terug betaling vind ik erg lang

Hi Marga, Bedankt voor jouw review en eerlijke feedback. Dat stellen we absoluut op prijs. Ik ben op onderzoek gegaan en zie dat de retourzending op 7 maart bij ons is binnengekomen en op 15 maart verwerkt. Dat is alsnog langer dan je van ons mag verwachten, waarvoor mijn oprechte excuses. In ieder geval fijn om te lezen dat je jouw perfecte paartje alsnog gevonden hebt. Ik weet zeker dat de Liz Dae sneakers je fantastisch staan! 🤩 Hopelijk mogen we je in de toekomst nog eens verwelkomen in onze webshop. Heel graag tot ziens! Liefs, Dominique

Snelle service en een leuk persoonlijk kaartje erbij

De bestelde schoenen waren de volgende dag in huis. Met een leuk persoonlijk geschreven kaartje erbij

Hi Margre, Wauw, van dit enthousiasme worden wij enorm blij! Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel bij je is aangekomen en dat je het handgeschreven kaartje zo waardeert. ❤️ Veel plezier met jouw nieuwe Sam Levi sneakers! Ik weet zeker dat ze je geweldig zullen staan. Liefs, Kate

Over VIA VAI

VIA VAI is er voor fashionowners met een eigen stijl. Geïnspireerd door wereldwijde trends en invloeden, wonderlijke texturen en heldere kleuren brengen we jou unieke items met Italiaanse allure. Verwen jezelf met luxe materialen en kies voor tijdloze variaties op actuele trends. Draag onze on trend eyecatchers terwijl je van een goed gesprek op zomerse terrasjes naar inspirerende meetings rondom het winterse haardvuur struint. Of je nu gaat voor extravagant en kleurrijk of subtiel en simplistisch: onze items voegen een vleugje temperament toe aan iedere outfit. VIA VAI is verkrijgbaar op circa 500 verkooppunten in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Noorwegen en Denemarken.