Snelle service en prima in orde

Beste Lidia, Wat fijn dat u deze mooie beoordeling met ons gedeeld heeft! Wat goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Vriendelijke groetjes, Janneke M line

Geweldig Kussen

Ik heb nu ongeveer 2 weken een M-Line kussen Team NL. Het slaapt geweldig. ik slaap vaster en langer dan voorheen. Minder pijn in mijn nek.

Beste Clim, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn dat het kussen valt en dat u hier geweldig op slaapt met minder pijn! Fijne dag! Vriendelijke groet, Janneke M line

goed matras

prima matras

Goedemorgen Kees, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat het matras goed bevalt en wensen je veel (slaap) plezier! Vriendelijke groet, Janneke M line

Wat een rust

Beste matras ooit gekocht. Na een week geen rugklachten meer. Fantastisch.

Beste Ben, Wat leuk dat je deze mooie beoordeling geplaatst hebt! Wij zijn blij te horen dat je geen rugklachten meer hebt en wensen je nog heel veel (slaap) plezier met je aankoop! Vriendelijke groetjes, Janneke M line

Premium matrassen!

Premium matrassen bij MLine!

Goedemorgen, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over jouw aankoop! Wij wensen je veel slaapplezier toe. Groetjes, Kiri M line

Supersnel kwaliteit in huis

De volgende dag al een heerlijk kussen in huis.

Beste Frank, Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Wij Wij wensen je veel (slaap) plezier van je nieuwe kussen. Groetjes Demi M line

Snelle en correcte verhandeling. Bedankt

Beste Lydia, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review. Wij wensen je veel (slaap) plezier van je aankoop. Groetjes Demi M line

Kussen

Super blij mee goed product

Beste Bas, Bedankt voor deze mooie beoordeling. We zijn erg blij te horen dat je product zo goed bevalt! We wensen je nog veel plezier met je aankoop! Groetjes, Janneke M line

Keurig geleverd en voelt goed

We zijn net begonnen met de 100 dagen proefslapen. Tot nu toe zijn de rug en nekklachten verminderd. Hopen dat dit zo blijft. Matras voelt lekker zacht.

Beste Evelyn, Wat goed te vernemen dat u tevreden bent met u nieuwe matras. We wensen je veel (slaap) plezier. Groetjes Demi M line

Product werd netjes en op tijd afgeleverd. Hoes is wel wat dunnen dan de vorige die ik had maar verder prima in orde.

Beste Rinie, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review. Wij wensen je veel (slaap) plezier van je aankoop. Groetjes Demi M line

Geweldig kussen!

Eindelijk een fijn kussen, goede steun in de nek en geen pijnlijke oren meer door uitsparing in midden.

Beste Marianne, Bedankt voor het achterlaten van deze review. Wij wensen je veel (slaap) plezier van het kussen. Groetjes Demi M line

Een goede en degelijke matras.

De matrassen zijn stevig en liggen toch zacht, Het is een prettige ervaring om op deze matras te liggen. In het begin was het even wennen aan de hardheid, maar ik slaap rustiger en langer dan voorheen. En ben uitgerust wakker geworden. We zijn er blij mee en uw product kan een positieve bijdrage leveren aan onze gezondheid. Hartelijk dank hiervoor.

Beste Marion, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent! Wij wensen je veel slaap plezier toe. Groetjes, Kiri M line

Voldoet aan verwachting

Prima prijs/kwaliteit. Voldoet aan verwachting

Beste Sophie, Hartelijk dank voor het delen van jouw positieve review! Wij wensen je veel slaap plezier toe. Groetjes, Kiri M line

Perfect geregeld

Goede service goed contact en als prima naar onze wensen geregeld

Goedemiddag, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review. Wij wensen je veel (slaap) plezier van je bestelling. Groetjes Demi M line

Goede service snelle levering

Eindelijk eeer normale nachten met slaap

Beste Thomas, Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Wij wensen je veel (slaap) plezier van je nieuwe kussen. Groetjes Demi M line

Heerlijk bed.

Beste Chris, Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Goed om te horen dat je nieuwe matras zo goed bevalt. Groetjes Demi M line

Een fijn hoofdkussen, de klachten zijn nog niet helemaal weg maar alle beetjes baten

Beste Ruud, Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Goed om te vernemen dat het Pillow You kussen jou klachten verminderd. Groetjes Demi M line

zonder dit kussen slaap ik bijna niet

zonder dit kussen hoor ik de hartslag in mijn oor als ik op mijn zij lig .

Beste Harri, Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te horen dat de Athletic pillow voor jou echt een uitkomst is. Groetjes Demi M line

Ik slaap als een roos, helemaal fit in de ochtend.

Beste Bas, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat je weer slaapt als een roos! Wij wensen je nog heel veel slaap plezier! Vriendelijke groet, Janneke Mline

Te stevig voor mij

Matras naar mijn smaak te stevig maar kon ingeruild dus geen probleem

Beste Auke, Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Ik ben heel blij om te vernemen dat je eerder mijn collega hebt gesproken en de retourname succesvol is ingepland. Groetjes Demi M line

Fout in website

Door een fout in het bestelsysteem waarbij je aangeeft dat je 2x een 1-persoonsmatras wil van hetzelfde soort, geeft de pakbon of factuur aan dat er 1 matras geleverd moet worden. Dat is dus gebeurd. Je besteld en betaald voor 2 matrassen en er wordt er 1 geleverd. Kan je er weer achteraan en duurt het weer een paar weken voordat het nageleverd wordt zonder enig excuses voor het ongemak. Niet bestellen via de website dus, maar in de winkels die dit merk leveren

Beste Linda, Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat jammer dat er wat mis is gegaan met het bestelsysteem. Fijn dat er intussen een afspraak gepland is om het tweede matras bij je te komen leveren. Wij willen je bedanken voor je geduld. Met vriendelijke groet, Janneke Mline

Goed en snel afgeleverd

Op de aangegeven tijd afgeleverd

Beste Ton, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review. Wij wensen je veel (slaap) plezier van je bestelling. Groetjes Demi M line

Slaap lekker

Slaap lekker en het is lekker liggen op de rug en zij.

Beste Cees, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review. Wij wensen je veel (slaap) plezier van je nieuwe matras. Groetjes Demi M line

Alles goed verlopen met de goede inf

Alles zeer snel en op tijd bezorgd

Linie 27

5405AR Uden