Het beste hoofdkussen ooit

Ik heb dit kussen gekocht vanwege pijnlijke plekken op mijn oorrand . Het gat verlicht de pijn.

Hi Marijke, Wat leuk dat je jouw ervaring met ons wil delen! We zijn erg blij te lezen dat dit voor jou het beste kussen ooit is en dat het de pijn voor je verlicht. Wij wensen je nog heel veel slaap plezier met deze aankoop! Vriendelijke groeten, Janneke

Klanten service niet flexibel en denken niet mee

Na een uitgebreid meet proces waar ik verschillende keren de maten heb gemeten van mijn lichaam om bij het juiste kussen uit te komen, is mij dit kussen aanbevolen via de website tool. Dus toen heb ik een bestelling geplaatst van het kussen. Helaas was dit niet een correct kussen. Dus ik kreeg toenemende mate last van m'n nek en schouders omdat dit kussen te hoog is. Na enkele uitwisselingen met de klanten service bleef er geen overleg mogelijk om in te wisselen, iets te kunnen betekenen. Dus helaas zit ik nu met een 140 euro kussen waar ik nog meer nek en rug pijn van krijg. Dus mijn advies aan anderen is eigenlijk om deze tool niet te gebruiken aangezien retouneren dus niet mogelijk is. Advies aan Mline, haal de tool eruit. Mvg

Hallo Suzan, We vinden erg jammer te vernemen dat je niet helemaal tevreden bent over je aankoop. Helaas kunnen kussens inderdaad niet geretourneerd worden met het oog op hygiëne. We gaan je melding doorzetten naar de juiste afdeling. Met vriendelijke groet, Janneke

Handige keuzehulp, en snel geleverd

Hi Sophie, Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat je onze keuzehulp fijn vindt en dat de levering goed verlopen is! Wij wensen je erg veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groeten, Janneke

Wat een belevenis onder zo’n dekbed !

Het dekbed valt echt heerlijk over je heen Ik slaap er prima onder !

Beste Rob, Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Veel (slaap) plezier van je nieuwe dekbed. Groetjes Demi M line

Ondanks dat het product niet aan mijn verwachtingen voldeed een goede ervaring met M line. Binnen de testperiode het product terug kunnen sturen en mijn geld inmiddels terug ontvangen

Hallo Laura, Bedankt voor je beoordeling! Wat jammer dat je product niet aan je verwachtingen voldeed, wel erg fijn dat je het product binnen de testperiode terug hebt kunnen sturen. Vriendelijke groeten!

Top kwaliteit matras en kussen!

Zo blij met ons top kwaliteit matrassen en kussens! Na jaren slecht slapen, veel pijn en vermoeidheid, eindelijk goed geadviseerd door medewerkers van Sleepfast in Rotterdam Alexandrium. Wat matrassen betreft, hebben we de M-Line Cool Motion 7 en de 8 gekozen, we slapen sinds die tijd heel de nacht door zonder pijn of nog moe wakker te worden! Hadden we jaren eerder moeten doen!!

Beste Helena, Wat een mooie beoordeling en wat fijn dat de producten zo goed bevallen! Wij wensen je nog heel veel (slaap) plezier met je aankopen. Vriendelijke groeten

Op alle fronten slecht

1) bestelling 3dagen geleverd na toegezegde bezorgdatum 2) bijgevoegde retourlabel bleek ongeldig (en antwoordnummer bestond niet volgens medewerker postnl) 3) bij klantenservice bandje te beluisteren dat gesloten (met andere openingstijden daarin genoemd dan op de website of email)

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. We vinden het erg jammer dat je niet helemaal tevreden bent en hebben je klacht doorgezet naar de betreffende afdeling. Vriendelijke groeten!

Wij hebben bij boonman in shertogenbosch onze m line matrassen gekocht, we werden geholpen door een zeer vriendelijke dame, genaamd Jolein. Die veel verstand had van de matrassen. 6 weken later werden onze matrassen geleverd en we zijn er zeer tevreden over, ze slapen heerlijk!!

Beste Nicola, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat fijn dat je deze ervaring gehad hebt! Wij wensen je heel veel slaap plezier met je aankoop! Vriendelijke groeten!

x

y

Product goed, aftersales rommelig.

Op de website staat, volgende dag in huis, dat klopt niet, duurt minimaal 2 dagen. Dan krijg je per mail, wat later blijkt, de retourstuur gegevens via PostNL, waar je dus niks aan hebt en voor verwarring zorgt. Na bel contact met klantenservice kreeg ik de track&trace van DPD om mijn product te volgen. Dus dit kan veel beter.

Hi Michel, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wij zien dat er nog leerpunten zijn en gaan je melding doorzetten naar de juiste afdeling. Wij wensen je erg veel (slaap) plezier met je aankoop! Vriendelijke groet!

Prima producten

Heb nu een matras en kussen van Mline, beste koop ooit, slaap heerlijk nu. Het enige nadeel was de verzending van de kussens, daar gaat iets fout bij Mline, na een paar telefoontjes is het uiteindelijk toch goed gekomen.

Beste Frank, Fijn om te lezen dat het goed is gekomen met het kussen. Wij wensen je veel (slaap) plezier met je matras en kussen. Groetjes Demi M line

Tevreden maar duur

Matras en kussen bij Mline gekocht. De Slow Motion 5 in een winkel getest en vervolgens wilde ik weten wat het verschil was met de Cool Motion 5, waarbij de klantenservice me via de chat en daarna telefonisch verzekerde dat ze hetzelfde lagen. Ben over het matras inmiddels tevreden na een aantal weken wennen, ook al is de prijs zeker niet laag. Ben minder tevreden over de matras- en vooral kussenwijzer. Mijn nieuwe matras is vrij zacht en mijn schouder zakt er in weg (wel met de juiste ondersteuning), maar daardoor heb ik een nieuw kussen nodig. Na het doen van de kussenwijzer kwam ik op de blauwe Pillow You uit. Echter geven ze aan dat ze rekening houden met de zachtheid van het matras, maar dat gebeurt niet. De blauwe Pillow You is veel te dik bij het zachte matras dat ik nu heb, maar de kussenwijzer kijkt enkel naar de breedte van je schouder bij het aanraden van een geschikte dikte. Daar is ruimte voor verbetering dus; ik ben nog steeds op zoek naar een goed kussen voor op dit matras voor mij als zijslaper.

Beste Marjanne, Bedankt voor het delen van jou ervaring. Een kussen is een heel persoonlijk slaap artikel. Als ik je een advies zou mogen geven zou ik je adviseren om naar een van onze dealers te gaan om daar een of meerdere van onze kussens uit te testen. Groetjes Demi M line

Fijne website, duidelijk. Goede service. En goede kwaliteit van de athletic slopen.

Goedemorgen, Wat een mooi compliment. Hartelijk dank daarvoor! Fijne dag gewenst. Groetjes, Kiri M line

Prima aankoop

Toch wel even gokken om een matras onze te kopen na een korte test bij een Mline dealer. Levering was snel en via een koeriersbdrijf die geen Nederlands praten. Nieuwe matras zat helemaal vacuüm opgerold in een doos. Gelukkig ligt de matras fantastisch lekker drukverlagend en goed ondersteunend, prima ventilatie want wordt niet warm wat gebruikelijk is bij traagschuim.

Goedemorgen, Wat fijn om te lezen dat het matras fantastisch lekker slaapt! Wij wensen je dan ook veel slaap plezier toe. Groetjes, Kiri M line

Super snelle verzending

Ik kreeg een kortingsmail voor mijn verjaardag, en die was aanzienlijk en werkte ook nog bovenop de korting die al op het dekbed zat ,dus super super blij met mijn heerlijke dekbed ,het slaapt fantastisch

Beste Bianca, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review. Wij wensen je veel (slaap) plezier van je nieuwe dekbed. Groetjes Demi M line

Gewoon goed

Duidelijke product informatie en bestel/betaal gemak

Beste Rob, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review. Wij wensen je veel (slaap) plezier van je bestelling. Groetjes Demi M line

Ze doen wat ze zeggen

Product en levering is goed

Goedemorgen, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review. Wij wensen je veel (slaap) plezier van je bestelling. Groetjes Demi M line

Poor experience

1st let me say the pillow is good. The experience of purchasing was not. Although the product showed as in stock it was in fact not in stock. They promised (literally guaranteed) a resolution within 2 working days. A week went by and nothing. Then suddenly it was shipped. But not to my address. Instead via DPD to a pickup point 2 towns over. They claim they attempted delivery and I wasn’t home. This is simply not true and I have a video doorbell to prove it. WOULD NOT RECOMMEND!!!

Dear Roger, We just spoke by phone. I would like to thank you for your time and the pleasant conversation. Greetings Demi M line

Goed afgehandeld maar had beter verwacht

Mline stond altijd hoog aangeschreven.na een paar keer slapen merkte ik dat het traagschuim matras minder hard bleef. Toen een stevige topper gekocht met traagschuim. Ook tot op vandaag soms nog wat rug pijn. Dit komt vooral door een slechte zithouding. Het is ook de eerste keer dat ik een traagschuim matras probeer. Vreemd genoeg heb ik het minder tot niet op het logeerbed met 12jaar oud matras en nieuwe latte bodem Al met al tevreden maar had hoge verwachtingen

Beste Douwe, Bedankt voor beoordeling. Wat jammer dat de matrassen niet helemaal voldoen aan je verwachting. Erg vervelend dat je nog regelmatig last hebt van rugpijn door voornamelijk een slechte zithouding. Vriendelijke groet!

Heerlijk kussen

Het m line kussen is een aanrader. Het ondersteunt mijn nek goed. Blijft op zijn plaats . Zeer tevreden

Beste José, Bedankt voor je beoordeling, wat fijn dat je zo tevreden bent over dit kussen! Vriendelijke groet

Slecht service *** matrassen!

Verkeerde matrassen geadviseerd. Was een actie 1+1 gratis. Na omruiling moest ik de volle prijs betalen. En deze liggen ook niet lekkere!! Zo teleurgesteld in die bedrijf en merk!!!

Een ervaring die kwaliteit, efficiëntie en vertrouwen uitstraalt!

Kiezen,bestellen,bezorging: alles is prima geregeld.

Top kussen

Heel blij met mijn kussen , in het begin is het echt even wennen maar ik zou nu niet anders meer willen , ik heb nekklachten en dit kussen zorgt voor de perfecte steun waardoor mijn nek recht blijft liggen en niet in een knik

Beste Jennifer, Wat een mooie beoordeling en wat fijn dat je de tijd genomen hebt om deze te plaatsen. Wij zijn blij dat het kussen zo goed bevalt. Groetjes Janneke

Wij zijn uitstekend tevreden over ons nieuwe kussens.( levering en kwaliteit)

Snelle bezorging en prima kwaliteit

Snelle bezorging en goede kwaliteit

Beste Corina, Wat een mooie beoordeling en wat fijn dat je de tijd genomen hebt om deze te plaatsen. We zijn blij dat alles van A tot Z goed verlopen is! Groetjes Janneke