Netjes goed overgekomen slaapt lekker

Heerlijk kussen wel duur masr goed

Hi Mieke, Bedankt voor je beoordeling! Wat fijn dat de kussens zo goed bevallen! Wij Wensen je nog veel (slaap) plezier. Vriendelijke groet, Janneke M line

Fijne topper

Na bezorging even laten rusten de topper zodat deze groot kan worden. Na 6/7 uur heerlijk slapen

Beste Bart, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review. Wij wensen je veel (slaap) plezier van je nieuwe topper. Groetjes Demi M line

Goede levering, matras is even wennen

Ik kwam van een 9 jaar oud, erg zacht Emma matras af en ging naar de Mline Star 4 Firm. De eerste week lag ik echt als een plank. Las achteraf ook op de site dat Firm bedoeld is voor zwaardere of bredere mensen. Toen even terug naar de beddenwinkel geweest om toch de zachtere versie nog eens te proberen, maar de verkoper vertelde dat ik echt nog even 6 weken moest proberen omdat de zachte waarschijnlijk te zacht werd na langer liggen. Inmiddels slaap ik er bijna 3 weken op, en vind ik hem fijn. Ik moet toegeven dat ik er wel zo'n slaaprol bij gebruik voor tussen mijn knieen en armen. Maar het harde, overstrekte gevoel is wel weg nu. Dus, als je niet groot en zwaar bent moet je van een stevig matras houden om hem fijn te vinden. Maar anders zou ik voor de zachtere versie gaan.

Goedemorgen, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review. Wij wensen je veel (slaap) plezier van je nieuwe matras. Groetjes Demi M line

Prima na een tijd van wennen prima

Beste Wiesje, Bedankt voor je beoordeling. Wat goed dat je de tijd hebt genomen om te wennen aan de producten, fijn dat deze je bevallen. Vriendelijke groet, Janneke M line

Prima product, snel en goed geleverd

De slopen zijn speciaal op maat gemaakt voor het Mline kussen dat ik op Black Friday bij BeterBed heb gekocht, of liever heb gekregen van die geweldige verkoopster in Nijmegen, omdat ze wist dat ik veel last had van migraine. Nu heeft mijn kussen een goed 'basissloop' waar het 'gewone' sloop omheen kan. Blij mee :-)

Beste Marieke, Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat onze producten zo goed bij je passen! Fijn dat je in de winkel zo goed geholpen bent. Wij wensen je nog veel (slaap) plezier! Groetjes Janneke M line

Helemaal top

2 mline wave matrassen besteld met flinke korting en werden de volgende dag al bezorgd. De matrassen zelf heb ik op de zachtste configuratie en zijn nog best stevig. Voor mij is dit prima, ik denk dat het niet geschikt als je echt een zacht matras prefereert.

Beste Alvin, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review. Wij wensen je veel (slaap) plezier van je nieuwe Wave matras. Groetjes Demi M line

Ben zeer tevreden met de Slow Motion 7 matrassen

Ik heb nu een paar weken de matrassen in huis en ik kan eindelijk weer lekker slapen voorheen sliep ik telkens maar een uur en overal kreeg pijn met mijn oude matrassen en nu heb ik deze geen last van mijn benen en mijn schouders meer, ik kan weer heerlijk slapen

Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Fijn om te horen dat je nu weer heerlijk slaapt. Groetjes Demi M line

In begin was het wel wennen

Beste Peggy, Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Een nieuw matras is in het begin vaak wennen, maar daarna slaapt het heerlijk. Wij wensen je veel (slaap) plezier. Groetjes Demi M line

Het was even wachten, maar dat was het het waard

Bestelling via de website verliep soepel. Vervolgens moesten we wel even wachten, geen toppers op voorraad dus helaas voor ons. Goed op de hoogte gehouden toen de bezorgdag dichterbij kwam. De bezorgers waren er alleen flink eerder dan van te voren aangegeven. Maar gelukkig was ik thuis aan het werk. Gelijk de topper op ons bed gelegd om hem vervolgens over de volgende uren steeds meer zijn vorm te zien aannemen. Sindsdien slaap ik zonder pijn in mijn heupen/bekken. Opstaan zonder pijn is er helaas nog niet bij, maar kan ook geen wonderen verwachten.

Beste Lonneke, Bedankt voor deze mooie review wat fijn om te lezen dat je tegenwoordig slaapt, zonder pijn in je heupen en bekken. We wensen je nog heel veel slaapplezier met deze topper! Vriendelijke groet, Janneke M line

Product voldoet geheel aan de verwachtingen

Goede service, vlotte levering conform afspraken. Helemaal top

Goedemorgen, Hartelijk dank voor het delen van jouw positieve ervaring! Wij wensen je veel plezier met jouw aankoop. Groetjes, Kiri M line

Goed product, lange levertijd

Fijn kussen, ligt prima. Was echter al bijna vergeten dat ik een nieuw kussen had besteld toen deze kwam.

Beste Mike, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review. Wij wensen je veel (slaap) plezier van je nieuwe kussen. Groetjes Demi M line

Kussen zonder steun

Kussen voor mij te zacht, gaf totaal geen steun waardoor hij daardoor te fijn was! Ik had dan wel de dunste kussen, omdat ik geen brede schouders heb, ben zij- en buikslaper. Maar nu toch ander (viscose schuim met nekrol) die geeft wel wat meer steun en is toch zacht. Deze is alleen maar zacht! Wel erg erg duur voor matige kwaliteit schuim (134 euro) Niet op geslapen, kon via Mline wel terug sturen , slechte bereikbaarheid maar wel direct geld terug. Moet je niet via andere partij doen (bijv beterbed! ) want dan kun je niet retourneren! Voor mij geen aanrader.

Beste Hetty, Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat vervelend om te vernemen dat het kussen niet beviel. Ik zie inderdaad dat je het kussen geretourneerd hebt. Groetjes Demi M line

Uitstekend en goede kwaliteit

Was al een hele tijd op zoek naar de juiste maten. Mline's product voldoet volledig aan de verwachtingen en maten en kwaliteit. Alles past precies en is van een fijn en mooi materiaal

Beste Arjan, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review. Wij wensen je veel (slaap) plezier van je bestelling. Groetjes Demi M line

Snelle verzending en fantastisch fijne kussens!

Beste heer/mevrouw Mcm, Bedankt voor deze leuke review! Wat fijn dat het kussen zo goed bevalt en dat het snel bij je in huis was. We wensen je nog veel slaapplezier! Vriendelijke groet, Janneke

Het beste hoofdkussen ooit

Ik heb dit kussen gekocht vanwege pijnlijke plekken op mijn oorrand . Het gat verlicht de pijn.

Hi Marijke, Wat leuk dat je jouw ervaring met ons wil delen! We zijn erg blij te lezen dat dit voor jou het beste kussen ooit is en dat het de pijn voor je verlicht. Wij wensen je nog heel veel slaap plezier met deze aankoop! Vriendelijke groeten, Janneke

Klanten service niet flexibel en denken niet mee

Na een uitgebreid meet proces waar ik verschillende keren de maten heb gemeten van mijn lichaam om bij het juiste kussen uit te komen, is mij dit kussen aanbevolen via de website tool. Dus toen heb ik een bestelling geplaatst van het kussen. Helaas was dit niet een correct kussen. Dus ik kreeg toenemende mate last van m'n nek en schouders omdat dit kussen te hoog is. Na enkele uitwisselingen met de klanten service bleef er geen overleg mogelijk om in te wisselen, iets te kunnen betekenen. Dus helaas zit ik nu met een 140 euro kussen waar ik nog meer nek en rug pijn van krijg. Dus mijn advies aan anderen is eigenlijk om deze tool niet te gebruiken aangezien retouneren dus niet mogelijk is. Advies aan Mline, haal de tool eruit. Mvg

Hallo Suzan, We vinden erg jammer te vernemen dat je niet helemaal tevreden bent over je aankoop. Helaas kunnen kussens inderdaad niet geretourneerd worden met het oog op hygiëne. We gaan je melding doorzetten naar de juiste afdeling. Met vriendelijke groet, Janneke

Handige keuzehulp, en snel geleverd

Hi Sophie, Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat je onze keuzehulp fijn vindt en dat de levering goed verlopen is! Wij wensen je erg veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groeten, Janneke

Wat een belevenis onder zo’n dekbed !

Het dekbed valt echt heerlijk over je heen Ik slaap er prima onder !

Beste Rob, Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Veel (slaap) plezier van je nieuwe dekbed. Groetjes Demi M line

Ondanks dat het product niet aan mijn verwachtingen voldeed een goede ervaring met M line. Binnen de testperiode het product terug kunnen sturen en mijn geld inmiddels terug ontvangen

Hallo Laura, Bedankt voor je beoordeling! Wat jammer dat je product niet aan je verwachtingen voldeed, wel erg fijn dat je het product binnen de testperiode terug hebt kunnen sturen. Vriendelijke groeten!

Top kwaliteit matras en kussen!

Zo blij met ons top kwaliteit matrassen en kussens! Na jaren slecht slapen, veel pijn en vermoeidheid, eindelijk goed geadviseerd door medewerkers van Sleepfast in Rotterdam Alexandrium. Wat matrassen betreft, hebben we de M-Line Cool Motion 7 en de 8 gekozen, we slapen sinds die tijd heel de nacht door zonder pijn of nog moe wakker te worden! Hadden we jaren eerder moeten doen!!

Beste Helena, Wat een mooie beoordeling en wat fijn dat de producten zo goed bevallen! Wij wensen je nog heel veel (slaap) plezier met je aankopen. Vriendelijke groeten

Op alle fronten slecht

1) bestelling 3dagen geleverd na toegezegde bezorgdatum 2) bijgevoegde retourlabel bleek ongeldig (en antwoordnummer bestond niet volgens medewerker postnl) 3) bij klantenservice bandje te beluisteren dat gesloten (met andere openingstijden daarin genoemd dan op de website of email)

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. We vinden het erg jammer dat je niet helemaal tevreden bent en hebben je klacht doorgezet naar de betreffende afdeling. Vriendelijke groeten!

Wij hebben bij boonman in shertogenbosch onze m line matrassen gekocht, we werden geholpen door een zeer vriendelijke dame, genaamd Jolein. Die veel verstand had van de matrassen. 6 weken later werden onze matrassen geleverd en we zijn er zeer tevreden over, ze slapen heerlijk!!

Beste Nicola, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat fijn dat je deze ervaring gehad hebt! Wij wensen je heel veel slaap plezier met je aankoop! Vriendelijke groeten!

x

y

Product goed, aftersales rommelig.

Op de website staat, volgende dag in huis, dat klopt niet, duurt minimaal 2 dagen. Dan krijg je per mail, wat later blijkt, de retourstuur gegevens via PostNL, waar je dus niks aan hebt en voor verwarring zorgt. Na bel contact met klantenservice kreeg ik de track&trace van DPD om mijn product te volgen. Dus dit kan veel beter.

Hi Michel, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wij zien dat er nog leerpunten zijn en gaan je melding doorzetten naar de juiste afdeling. Wij wensen je erg veel (slaap) plezier met je aankoop! Vriendelijke groet!

Prima producten

Heb nu een matras en kussen van Mline, beste koop ooit, slaap heerlijk nu. Het enige nadeel was de verzending van de kussens, daar gaat iets fout bij Mline, na een paar telefoontjes is het uiteindelijk toch goed gekomen.

Beste Frank, Fijn om te lezen dat het goed is gekomen met het kussen. Wij wensen je veel (slaap) plezier met je matras en kussen. Groetjes Demi M line

Linie 27

5405AR Uden