Super fijne gesprekken gehad met Nicole!

Tijdens de gesprekken met Nicole ben ik mij veel bewuster geworden van wie ik ben. Mijn zelfinzicht is groter geworden, waardoor ik nu bewuster om kan gaan met moeilijke keuzes of open vragen voor mezelf. Ook wanneer de vraag of struggle voor jezelf nog niet duidelijk is, kunnen de gesprekken tot een concrete vraag lijden waar je je op gaat focussen.

Super prettig, comfortabel en professioneel

De begeleiding van Nicole was van af het eerste gesprek super prettig.

Fijne coaching sessies met een ervaren coach!

Mooie inzichten gekregen bij Femke die dmv haar ervaring en kennis me geholpen heeft door de diepte in te gaan adhv het stellen van gerichte vragen.

De sessies waren voor mij een goede spiegel, en ik heb nu tools om zelf op door te gaan.

De life coaching sessies waren voor mij fijne momenten om mezelf een spiegel voor te houden en te sparren over mijn eigen struggles. De simpele tips en oefeningen maakten me ook (opnieuw) bewust van de dingen waar ik tegenaan loop en hoe ik daarmee om kan gaan.

Ben erg tevreden

Ik vond de gesprekken met Nicole erg fijn, heb daardoor veel inzichten gekregen. Het wandelen vond ik echt een extra toevoeging aan de sessies. Door de sessies heb ik een beter beeld welke richting ik op kan en heb ik meer vertrouwen gekregen in mezelf. De online modules hebben me ook veel inzichten gegeven en hebben me geholpen een beter beeld te krijgen van wie ik ben.

Een persoonlijk avontuur

Na een kleine research had ik al snel voor Emma gekozen. Puur, omdat zij in haar profiel haar expertise had beschreven en het als een missing link voelde waar ik in mijn eigen loopbaan nu tegenaanloop. Met gezonde dosis spanning ben ik dit avontuur aangegaan, omdat ik er al wel van overtuigd was dat het antwoord ergens in mij moest zitten, maar door de gehele situatie ik er in mijn eentje (ondanks een goed steunsysteem) niet zelf bij kon komen. Vooral omdat er sprake is van subjectiviteit (mijn eigen verhaal/waarheid). Bij Emma merkt ik dat zij die subjectiviteit op basis van mijn inbreng heel goed kon doseren met haar objectiviteit. Het werd daardoor ook een praktische coaching met veel warme woorden, metaforen en wijsheden (ook via de mail) die mij extra gesterkt hebben.

Fijne begeleiding

Door mijn coachsessies heb ik veel over mezelf geleerd. Het heeft me geholpen moedige keuzes te durven maken en gaf me handvatten over hoe ik hier het beste mee om kon gaan.

Goede ervaring

Ik heb een fijne ervaring gehad met het coachingstraject met Ginny. Met name de eerste twee en laatste sessie heb ik als erg nuttig ervaren. Ik merkte dat we in het 'midden' het veel over dezelfde dingen hadden, waardoor het toen voelde alsof er niet zo veel progressie werd gemaakt. Uiteindelijk is dit denk ik nodig om het resultaat te behalen.

Leerzaam, fijn en open

De sessies met Femke waren heel fijn. Ze wist precies te ondersteunen en door te vragen wanneer dat nodig was. Het voelde heel erg alsof ze zich perfect aanpaste aan wat ik nodig had om verder te komen.

Uitzonderlijk effectief!

Het verkrijgen van nieuwe inzichten heeft mijn perspectief verbreed en me geholpen om complexe situaties beter te begrijpen. En om mijn doelen te bereiken. Sandra toont een indrukwekkende combinatie van diepgaande kennis en een intuïtief gevoel, waardoor zij in staat is om de kern van de situatie haarfijn aan te voelen en effectieve begeleiding te bieden.

Leerzaam en behulpzaam

Ginny heeft hij goed geholpen. Ze heeft geholpen om mij goeie inzichten te geven en mij vooral veel beter te laten voelen in een moeilijke periode.

Gestructureerd en toch flexibel de juiste richting bepaald

Een paar gesprekken gehad, waarbij we gestructureerd op verschillende vragen een antwoord vonden, met een flexibele stijl. Dat werkte heel prettig. En met het resultaat kan ik echt verder!

Super blij met Emma als coach!

Ik ben echt super blij dat ik voor Emma gekozen heb! Ik heb al eerder met een coach gewerkt, maar m’n ervaringen waren niet al te best. Bij Emma voelde ik me direct op m’n gemak en ze heeft me in maar 4 sessies echt een stuk verder geholpen. Ik weet nu beter waar ik sta en wat belangrijk voor mij is. Wat ik het fijnste vind aan Emma als coach, is dat zij altijd eerlijk is en m’n wirwar van gedachtes en verhalen kan samenvatten tot een kloppend verhaal! Heel fijn, op naar de volgende sessies, bedankt Emma!:)

Erg prettig

Persoonlijk, rust en luisterend oor. Dat vond ik erg prettig.

Heel blij met het coachtraject!

Ik liep al een aantal jaar met het idee om naar een loopbaancoach te gaan, maar stelde het steeds uit. Nu was eindelijk het moment! Na een kennismakingsgesprek met Emma besloot ik ervoor te gaan. Ik heb veel geleerd over mezelf en voel me een stuk zekerder over wat ik kan en leuk vind. De gesprekken met Emma vond ik heel fijn. Haar manier van communiceren is heel prettig, ik voelde me echt gehoord. Ik kan het iedereen aanraden en ben heel erg blij dat ik deze keuze heb gemaakt!

Verhelderend

Heeft me nieuwe inzichten over me zelf gegeven. Coaching sloot goed aan mij mijn behoeftes

Enorm fijne ervaring

Gedurende het gehele traject heb ik veel support gehad en inzichten verkregen op het gebied van mijn loopbaan. Ik heb veel over mijzelf geleerd en een beter beeld bij mijn vaardigheden die ik kan inzitten. Daarnaast heb ik een realistisch beeld ontwikkeld over binnen welke omgeving ik heb best tot mijn recht kan komen.

Herstelend en verfrissend!

Maaike is voor mij echt verfrissend en helend geweest. Ik kwam met een vaag doel binnen en al snel wist zei de juiste methodieken toe te passen om tot de kern te komen van wat ik nodig had. Zij is erg betrokken, neemt de tijd en is professioneel. Ik ervaarde haar passie in haar werk door hoe serieus ze met mijn hulpvragen is omgegaan tijdens mijn traject. Maaike zorgde ervoor dat ik mij veilig, gerespecteerd en gehoord voelde. Zoals ik tegen haar zei, zal ik hier ook zeggen. Maaike tot in de toekomst want het is erg fijn om door jou gecoacht te worden.

Maaike heeft me geleerd om na te gaan wat IK wil

Maaike heeft ervoor gezorgd dat ik mezelf weer een beetje beter heb leren kennen. Dit door middel van een traject dat we gedurende de sessies samen hebben vormgegeven door effectieve oefeningen en kritische vragen. Ik ben heel blij met de stappen die ik gezet heb. Nogmaals dank Maaike!

Fijn, persoonlijk, open, professioneel en oprecht geïnteresseerd.

Ginny heeft mij fijn en goed geholpen om stappen te zetten in het herstel van mijn burn-out klachten en beslissingen te nemen, waar ik zelf waarschijnlijk niet (zo snel) toe was gekomen. Ontzettend bedankt!

Mijn ervaring met Emma is bijzonder prettig geweest. Emma zorgde voor een verhelderende blik met betrekking tot mijn hulpvraag. Zij was persoonlijk & professioneel tegelijk en bracht mij tot inzichten waar ik zelf niet tot zou zijn gekomen. Ik zou Emma en het Groei Atelier van harte aanbevelen.

Het Groei Atelier heeft mij succesvol een nieuwe baan doen vinden

Ik heb een hele prettige ervaring gehad met Het Groei Atelier. In een uitgebreid loopbaan coachingstraject met coach Marleen heb ik mezelf beter leren kennen en ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe baan die beter bij mijn behoeften en kwaliteiten aansluit. Deze heb ik intussen gevonden en hier ga ik dan ook met veel zin binnenkort aan de slag!

Persoonlijk, volgend, zinvol en ondersteunend!

In de gesprekken met Kristja voelde ik me echt gezien en gehoord. Ze volgde mijn behoeften en door middel van oefeningen en metaforen lukte het mij om steeds meer in actie te komen en mijzelf op positieve wijze te ontwikkelen. Kortom een zeer prettige ervaring!

Ik heb weer zin om aan de slag te gaan!

Marieke heeft mij geholpen om mijn doel weer voor ogen te krijgen. In vier sessies heb ik inzicht gekregen in de dingen die voor mij belangrijk zijn in werk, wat mij blij maakt en wat ik wil doen. Het was fijn om dit samen uit te zoeken met Marieke. Marieke houd je scherp, stelt kritische vragen die je aan het denken zet en kijkt goed naar wat jij nodig hebt. Zo vond ik het fijn om met verschillende werkvormen aan de slag te gaan en te gaan wandelen in het bos.

Heel fijn

Ik heb een heel fijn traject mogen volgen bij Marleen, wat me heel erg heeft geholpen. Zonder dit traject had ik niet op het punt gestaan waar ik nu sta.

Over Het Groei Atelier

Het Groei Atelier is gespecialiseerd in coaching voor twintigers en dertigers. Loopbaan coaching, life coaching, leiderschap coaching, expat coaching, online coaching. We zijn te vinden in Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Den Haag, Leiden, Haarlem, Den Bosch, Tilburg, Eindhoven, Arnhem, Deventer, Leeuwarden en het Gooi. https://groeiatelier.nl/