Leerzaam

- Meerdere waardevolle, nieuwe inzichten opgedaan over mijzelf en mijn eigen denkpatronen - Nieuwe theoretische modellen geleerd die hielpen met structuur bieden voor tijdens en na de sessies - Praktische tips om mijn (werk)prestaties en (werk)relaties op korte termijn mee te kunnen verbeteren - Fijne, intelligente coach - Prettig dat het inplannen van de sessies flexibel kon

Verhelderend, confronterend, maar vooral helpend.

Op voorhand zag ik enigszins op tegen de coaching sessies. Ik vond het spannend en buiten mijn comfortzone. Echter, Marc wist mij vrijwel direct te kalmeren en op een hele natuurlijke wijze kennis te laten maken met de coaching sessies. De aanpak van Marc zorgde voor een veilige en vertrouwde setting, waarbij ik het gevoel had alles open te kunnen bespreken. Marc heeft mij een spiegel voorgehouden, de weg gewezen of keuzes in verschillende routes gegeven. Alles met als doel om mijzelf en mijn wensen/behoeften beter te leren kennen en begrijpen. Ik ben erg dankbaar voor deze ervaring en ben al aan het kijken om het traject mogelijk te kunnen vervolgen.

Tevreden met Nicole

Nicole heeft me erg goed geholpen tijdens met traject, heldere vragen, uitdagende opdrachten en dat in de mooie natuur

Fijne coach

Fijne coach gehad, waar ik ook snel een vertrouwd gevoel bij had. Bewuster geworden van bepaalde dingen in het dagelijks leven.

Ik heb een aantal verhelderende gesprekken gehad

Marleen weet goed structuur aan te brengen in je eigen warrige denken, en heeft me geholpen met prioriteiten stellen in het proces. Ze is medelevend en deelt ook haar eigen ervaringen in het zoeken naar een geschikte functie op de arbeidsmarkt. Het is jammer dat ik nog niet een baan heb gevonden waar ik me op mijn plek voel (maar dat is niet de coaching aan te rekenen). Het was fijn om mijn frustraties en onzekerheden bij het zoeken naar werk met iemand te kunnen delen.

Waardevol!

Ik heb een (loopbaan-) coaching traject gehad met Marc Keller. Ik heb dit als zeer prettig ervaren. Een fijn persoon! Hij heeft mij geholpen inzicht te krijgen in wie ik ben en wat ik belangrijk vind, zowel in mijn werk, als in mijn privé leven. Dit heeft mij geholpen energieker en meer ontspannen in het leven te staan. Dank daarvoor!

transformerend

Na een langdurig herstel van mijn burn-out voelde ik me vastgelopen in mijn huidige baan. Ik wist dat ik iets anders wilde, maar had geen idee wat dat precies moest zijn. Het leek alsof ik maar niet vooruitkwam. Marielle heeft me op een hele fijne manier gecoacht. Door middel van gesprekken, (visualisatie)oefeningen en voorbeelden wist ze mijn vragen in een nieuw perspectief te plaatsen. Na elke sessie merkte ik dat ik stappen vooruit zette, zowel op werkgebied als in mijn privéleven. Ik ben haar ontzettend dankbaar voor haar begeleiding!

Wat ik had gehoopt

Emma heeft me geholpen op een rijtje te zetten wat ik zoek in een baan en hoe ik naar vacatures kan kijken om te achterhalen of ze bij mij passen. Emma kon goed luisteren naar mijn ervaringen en interesses en punten er uit halen waar ik zelf nog niet over na had gedacht.

Professioneelen kundig, mooie combinatie van analytisch en sensitief

Ik heb mijn traject met Marc als zeer prettig ervaren omdat hij zowel analytisch met me mee kon denken als de slag naar het gevoel kon maken. Ook polste hij continu waar ik behoefte aan had en hoe hij mij het beste kon helpen. Marc was een prettige en met name scherpe gesprekspartner die goed de essentie uit m'n verhaal en gevoelens kon halen. Al met al, erg positief.

Super tevreden met de sessies bij Marie-Louise

Ik was mezelf volledig kwijt en ben daarom op onderzoek uit gegaan naar een coach. Ik ben uiteindelijk op Marie- Louise gestuit, doordat haar profiel mij erg aansprak en ik het gevoeld had dat zij de juiste persoon voor mij was mij hierbij te helpen. Tijdens de sessies bespraken we altijd eerst de reflectie die ik had ingevuld en op basis daarvan begonnen we met een nieuwe sessie. Zo was iedere sessie persoonlijk op maat gemaakt. Haar warme woorden en expertise hebben mij gebracht waar ik nu sta en heeft mij de persoon die ik ben (dus ook de minder mooie kanten) doen accepteren. Ik zit weer lekker in mijn vel ben Marie- Louise heel dankbaar voor de tools en wijsheden die zij mij heeft megegeven!

Fijne coaching met mooi eindresultaat

Over een periode van 2 maanden heb ik 4 loopbaan coaching sessies gehad. Ik heb het als zeer prettig ervaren. Het gaat dieper dan alleen de loopbaan vraag en je leert jezelf een stuk beter kennen. Wat van tevoren een grote onzekere opgave leek zie ik nu als iets positiefs met veel mogelijkheden.

Van blur naar focus in 3 maanden

In slechts 4 gesprekken veel duidelijk gekregen over toekomst wensen en richting. Dit ging veel sneller dan gehoopt en zodoende erg tevreden met Emma als coach!

Een hele fijne warme ervaring

Het Groeiatelier zou ik iedereen aanraden. Meteen vanaf het eerste moment voelde ik me op me gemak en bespraken we heel natuurlijk de verschillende onderwerpen in mijn leven. Zonder formaliteit of vast formaat, maar wel heel leerzaam en verhelderend. Ze geeft praktische tools, veel vrijheid en richting. Onbewust en bewust gebeuren er tijdens en tussen de gesprekken door heel veel dingen. Ik voel me een stuk lichter en zou het iedereen aanraden!

Het traject heeft mij gebracht waar ik wil zijn

Tijdens het traject zit ik best in de knop met wat ik wilde en waar ik naartoe wilde. Met behulp van Marleen heb ik hier richting aan kunnen geven.

Femke heeft mij heel prettig geholpen!

Het was voor mij de eerste keer dat ik een coachingstraject volgde, maar het is me zeer goed bevallen. De handvatten die ik kreeg waren helder, en direct toepasbaar in de praktijk. Hierdoor heb ik ook direct zelfvertrouwen gekregen in mezelf en hetgeen waarin ik nog kon verbeteren.

Echt een mooie investering in mijzelf

Door de tijd te nemen en stil te staan bij waar jezelf nu staat en wat je wilt bereiken kom je steeds dichterbij bij jezelf en je eigen kernwaarden.

Super fijne gesprekken gehad met Nicole!

Tijdens de gesprekken met Nicole ben ik mij veel bewuster geworden van wie ik ben. Mijn zelfinzicht is groter geworden, waardoor ik nu bewuster om kan gaan met moeilijke keuzes of open vragen voor mezelf. Ook wanneer de vraag of struggle voor jezelf nog niet duidelijk is, kunnen de gesprekken tot een concrete vraag lijden waar je je op gaat focussen.

Super prettig, comfortabel en professioneel

De begeleiding van Nicole was van af het eerste gesprek super prettig.

Fijne coaching sessies met een ervaren coach!

Mooie inzichten gekregen bij Femke die dmv haar ervaring en kennis me geholpen heeft door de diepte in te gaan adhv het stellen van gerichte vragen.

De sessies waren voor mij een goede spiegel, en ik heb nu tools om zelf op door te gaan.

De life coaching sessies waren voor mij fijne momenten om mezelf een spiegel voor te houden en te sparren over mijn eigen struggles. De simpele tips en oefeningen maakten me ook (opnieuw) bewust van de dingen waar ik tegenaan loop en hoe ik daarmee om kan gaan.

Ben erg tevreden

Ik vond de gesprekken met Nicole erg fijn, heb daardoor veel inzichten gekregen. Het wandelen vond ik echt een extra toevoeging aan de sessies. Door de sessies heb ik een beter beeld welke richting ik op kan en heb ik meer vertrouwen gekregen in mezelf. De online modules hebben me ook veel inzichten gegeven en hebben me geholpen een beter beeld te krijgen van wie ik ben.

Een persoonlijk avontuur

Na een kleine research had ik al snel voor Emma gekozen. Puur, omdat zij in haar profiel haar expertise had beschreven en het als een missing link voelde waar ik in mijn eigen loopbaan nu tegenaanloop. Met gezonde dosis spanning ben ik dit avontuur aangegaan, omdat ik er al wel van overtuigd was dat het antwoord ergens in mij moest zitten, maar door de gehele situatie ik er in mijn eentje (ondanks een goed steunsysteem) niet zelf bij kon komen. Vooral omdat er sprake is van subjectiviteit (mijn eigen verhaal/waarheid). Bij Emma merkt ik dat zij die subjectiviteit op basis van mijn inbreng heel goed kon doseren met haar objectiviteit. Het werd daardoor ook een praktische coaching met veel warme woorden, metaforen en wijsheden (ook via de mail) die mij extra gesterkt hebben.

Fijne begeleiding

Door mijn coachsessies heb ik veel over mezelf geleerd. Het heeft me geholpen moedige keuzes te durven maken en gaf me handvatten over hoe ik hier het beste mee om kon gaan.

Goede ervaring

Ik heb een fijne ervaring gehad met het coachingstraject met Ginny. Met name de eerste twee en laatste sessie heb ik als erg nuttig ervaren. Ik merkte dat we in het 'midden' het veel over dezelfde dingen hadden, waardoor het toen voelde alsof er niet zo veel progressie werd gemaakt. Uiteindelijk is dit denk ik nodig om het resultaat te behalen.

Leerzaam, fijn en open

De sessies met Femke waren heel fijn. Ze wist precies te ondersteunen en door te vragen wanneer dat nodig was. Het voelde heel erg alsof ze zich perfect aanpaste aan wat ik nodig had om verder te komen.

Oldenhoff 35

1391VR Abcoude

06 28 47 3114

Over Het Groei Atelier

Het Groei Atelier is gespecialiseerd in coaching voor twintigers en dertigers. Loopbaan coaching, life coaching, leiderschap coaching, expat coaching, online coaching. We zijn te vinden in Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Den Haag, Leiden, Haarlem, Den Bosch, Tilburg, Eindhoven, Arnhem, Deventer, Leeuwarden en het Gooi. https://groeiatelier.nl/