Ik heb mijn doel weer voor ogen!

Robin Visscher heeft mij uitstekend geholpen met het opnieuw stellen mijn doelen. Na vijf jaar bij dezelfde organisatie gewerkt te hebben ben ik er enkele maanden tussenuit gegaan om te reizen. Bij terugkomst wist ik nog steeds niet wat ik als mijn volgende stap zou willen. Ik schakelde Het Groei Atelier in om mij met dit vraagstuk te helpen. Na enkele sessies kreeg ik weer grip op wat ik belangrijk vond namelijk: 'het leven moet een avontuur blijven!'. Bedankt!

Supergoede begeleiding

Ik heb loopbaancoaching gekregen van Marleen, en ben erg tevreden over het traject! Marleen maakte veel ruimte en bood op de juiste momenten handige tools aan. Ik heb nu een beter beeld van hoe ik mijn loopbaan vorm wil geven.

Het was een fantastische ervaring die ik nooit had willen missen.

Ik ben eind vorig jaar begonnen met mijn sessie bij Marieke en kan mij nog goed herinneringen dat ik als doel had om een nieuwe baan te vinden en daar ook heel veel haast mee had. Marieke heeft mij gerust gesteld, kende mij in korte tijd al heel erg goed en ik heb alles met haar kunnen delen wat ik heb willen delen. De sessies waren fijn, persoonlijk, op maat gemaakt en zij wist precies waar mijn behoeften lagen. Ik heb de sessies succesvol afgesloten met een nieuwe baan en levenslessen en oefeningen waar ik nog heel veel gebruik van kan maken! :)

Maaike heeft me veel nieuwe inzichten gebracht!

Ik zou Maaike altijd aanraden als coach voor young professionals die meer zelfinzicht willen krijgen en willen nadenken over wat belangrijk is voor hen in het werkende leven. Met haar persoonlijke en empathische aanpak ga je ongetwijfeld dingen over jezelf leren die je nog niet wist, maar wel heel goed kunt gebruiken.

Ginny heeft geholpen om rust te creëren

Ik ben blij dat ik voor het coach traject met Ginny heb gekozen. In dit traject heb ik veel geleerd over mijzelf en ben ik veel bewuster geworden.

Fijne gesprekken gehad

Ik heb zeker wat aan de gesprekken en oefeningen gehad. Door de sessies ben ik stil gaan staan bij dingen waar ik zelf niet zo snel op zou komen. Wat ik fijn vond is dat de coach niks voor me invulde, maar alle antwoorden vanuit mij liet komen.

Prettig

Het was voor mij een goeie en laagdrempelige eerste stap naar zelfontwikkeling. Ik ben erg blij dat ik de stap genomen heb. Ik heb zorgvuldig gekeken bij welke coach ik het beste zou passen en het traject met mijn coach is goed bevallen.

Uitstekend geholpen in mijn persoonlijke en professionele zoektocht!

Door de brede kennis en ervaring van Marieke kon het traject in 6 sessies succesvol worden afgerond. Marieke levert maatwerk, houdt je een spiegel voor waar nodig en laat je jouw eigen bewegwijzering plaatsen. Aanrader!

Snel tot de kern, fijne gesprekken en praktisch advies

Ik heb coach Anouk in Leiden als een hele fijne sparringspartner en inzichtelijke coach ervaren. Ze is heel empathisch, ze stelt de goede vragen en kan je op een fijne manier een spiegel voorhouden zonder te confronterend te zijn. Ik voelde me gelijk prettig en veilig bij haar waardoor we snel tot de kern van mijn knelpunten/vraagstukken konden komen waar ik in zowel mijn werk als privé situatie tegenaan liep. Waar ik zelf de neiging heb veel beren op de weg te zien of te doemdenken, weet zij hoe je hier 'helpende gedachten' bij kan bedenken en andere technieken waarmee je positief vooruit komt. De 4 sessies van 1,5 uur hebben al heel veel verschil gemaakt, bedankt!

Van een hoopje ellende naar terug in mijn kracht staan

Mijn rol en werkomstandigheden veranderden snel, ik zat enorm in de rats met mijn werkplezier (lees: dat ging hard achteruit) en kon mijn emoties geen plek geven. Er gebeurde zoveel tegelijk dat ik voor mijn gevoel met mijn rug tegen de muur gedrukt stond. Een paar jaar geleden had ik al het genoegen om met een loopbaancoach te mogen werken. Daar heb ik toen veel inzichten uit gehaald, maar ik ben ook een paar jaar verder, ouder en wijzer en nu was ik hard toe aan een verdieping. Vandaar dat ik Het Groei Atelier benaderde. Het mooie van coaching is dat je al beschikt over de antwoorden die je zoekt, het zit al in je, maar dat een coach je helpt om het naar boven te halen en er wat mee te kunnen doen. Mijn coach Robin pakte heel vaardig door op de inzichten die ik meenam vanuit mijn vorige traject en daagde me uit om die uit te diepen en verder uit te zoeken. Niet alleen begrijp ik nu nog beter waarom ik werk zoals ik werk, Robin heeft me ook geholpen om dat in mijn voordeel te gebruiken in mijn dagelijkse taken en situaties. Ik herken situaties nu veel sneller voor wat ze zijn, waardoor ik er bewuster mee om ga en me zelfzekerder voel. De sessies duren 1,5 uur per keer, wat volgens mij een mooie tijdsduur is voor een goed gesprek met de nodige dwalingen en zijsporen. Ook de invloed die ik had op het gesprek (al dan niet met oefening) vond ik erg prettig. Ik zou het iedereen echt aanraden.

Fijne coaching

Ik ben fijn gecoacht door Ginny waarbij ik heb geleerd hoe ik zelf in elkaar zit en waar sommige overtuigingen vandaan komen. Maar ook concrete hulpmiddelen heb gekregen hoe ik dit beter kan aanpakken en stress/burn-out klachten kan voorkomen in de toekomst. Ik voelde me erg gehoord en kreeg ook genoeg ruimte om zelf te reflecteren en te ondervinden wat voor mij werkt.

Fijne coaching

Ik heb een goede ervaring gehad bij het groei atelier.

Marielle heeft mij goed geholpen met mijn vraagstuk. Ze had alle aandacht voor mij en kon me helpen mijn interne blokkades te begrijpen en ook weg te nemen. Daarnaast bleef ze alert voor terugkerende onderwerpen en emoties en schroomde niet om dieper te graven als ik moeilijker bij m'n gevoel kon.

Goede, persoonlijke coaching/begeleiding

Anouk is een prettig persoon die mij op een goede manier heeft begeleidt in loopbaancoaching. Ze weet goed door te vragen en kan daardoor op diepere lagen komen waardoor ik een duidelijk beeld kreeg wat ik wil uit een baan. Daarnaast geeft ze nog handvatten mee voor in mijn werk.

profesioneel

Met de coach Nicole 6 sessies gehad. Komt erg begripvol over en weet dingen bloot te leggen wat de stress punten zijn. Hoe ze te herkennen en er op een betere manier mee om te gaan. Verder heeft ze geholpen het duidelijker te maken welke richting ik op zou willen met ander werk te zoeken.

Inzichtgevend, verrijkend traject - zeer de moeite waard!

Het coachingstraject met Ginny heb ik als zeer waardevol ervaren; de gesprekken hadden een prettige opbouw waarbij er een fijne balans was tussen actuele zaken die speelden en verdieping bijvoorbeeld t.a.v. patronen en verbanden. Ginny is een kundige coach, die empathisch en betrokken is, rust uitstraalt en je op de juiste momenten even stilzet waardoor belangrijke inzichten de ruimte krijgen. De gesprekken vormen een verrijking voor zowel mijn werksituatie als privé en qua ontplooiing als individu. Zeer aanbevolen!

Professioneel en persoonlijk

De persoonlijke coaching door marc heb ik enorm gewaardeerd. Daardoor voorwaartse stappen kunnen zetten en persoonlijk/professioneel kunnen groeien

Door coaching bewuster van wat ik belangrijk vind en hoe ik mij verhoud tot aderen.

Ik heb de afgelopen maanden ondervonden dat coaching geen magische oplossing voor alle vraagstukken in mijn (werk)leven. Wel heeft het mij erg geholpen in het op een andere manier naar mijzelf kijken en waar ik mee bezig ben. Wat ik zelf wil, kan en moet. Tegelijkertijd heb ik ook een beter beeld gekregen van hoe anderen (vooral collega's) naar mij kijken. En wat mijn rol binnen een organisatie is en kan zijn. Ik verwacht dat dit mij in de toekomst zal helpen bij het vinden van (nog meer) werkgeluk en het behouden hiervan. Ik wil Sandra nogmaals erg bedanken voor haar hulp in dit proces.

In korte tijd veel geleerd over mezelf

Kristja heeft me in hele korte tijd veel geleerd over mezelf. Omdat ik veel in het buitenland ben was het fijn dat de coaching ook online plaats kon vinden. Ookal waren het 'maar' vier sessies, ik heb hierin echt meer geleerd over wie ik ben en wat ik wil, wat me erg helpt en zal helpen bij grote keuzes.

Een fijne open aanpak

Ik kwam bij het Groei Atelier om meer inzicht te krijgen in mijn ontwikkelpunten en waar ik heen wil met mijn carrière, maar uiteindelijk dwaalde we ook regelmatig af naar meer persoonlijke zaken. Dat daar ruimte voor was vond ik ontzettend fijn. Ik heb handvaten meegekregen om belangrijke beslissingen te nemen (visualisatie oefeningen) en meer over mezelf geleerd. Ook de 360 graden feedback heb ik ervaren als een handig naslagwerk waarover ik in gesprek kan gaan met anderen, zowel privé als zakelijke relaties.

Na 12 jaar eindelijk rust in mijn carrière en loopbaan

Ik heb geleerd om mijn eigen ego te ontstijgen en de buitenwereld los te laten. Vooral de natuur -wandel coaching past enorm bij mij en heeft mij veel gebracht. Het heeft mij tot mijn eigen kern gebracht waardoor ik rust heb gevonden en wie ik ben en wat ik wil in mijn verdere loopbaan. Bij mijn volgende hulpvraag kom ik zeker weer terug.

Over Het Groei Atelier

Het Groei Atelier is gespecialiseerd in coaching voor twintigers en dertigers. Loopbaan coaching, life coaching, leiderschap coaching, expat coaching, online coaching. We zijn te vinden in Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Den Haag, Leiden, Haarlem, Den Bosch, Tilburg, Eindhoven, Arnhem, Deventer, Leeuwarden en het Gooi. https://groeiatelier.nl/