Prettig!

Fijn menselijk contact, waarbij je zelf mee richting kan geven aan het traject. Ik heb het als prettig en helpend ervaren.

Geleerd in de spiegel te kijken en lief voor deze persoon te zijn

Na iedere sessie een bak vol nieuwe inzichten. Deze inzichten ontstonden mede door de warme houding waarin veel ruimte en veiligheid was voor de mens achter de hulpvraag/problematiek. Dankzij de sessies met Marieke ben ik dichterbij mijzelf gekomen. Steeds meer durf ik mijzelf en mijn emoties te omarmen en te tonen naar mijzelf en de buitenwereld. Vooral als ik kijk naar het begin van dit traject kan ik alleen maar trots zijn hoe ik een heel stuk muur om mijn gevoel/emoties heb kunnen afbreken. Hier ben ik Marieke zeer dankbaar voor.

Een verhelderend, openbarend traject!

Ik heb de afgelopen paar maanden een Loopbaancoachingstraject gevolgd bij Maaike Sprokkel. Ik ben al een tijd op zoek naar een baan of opleiding. Dit traject heeft mij erg veel verheldering en structuur gegeven om deze zoektocht beter en gerichter te kunnen voortzetten. Het contact met Maaike heb ik als erg prettig, open, en soepel ervaren. Ze heeft mij ondersteund in het voor mezelf duidelijk krijgen wat ik wil, kan, en wat ik nodig heb bij het zoeken van een baan of opleiding. De begeleiding was flexibel en ondersteunend, zonder mij daarbij in een bepaalde richting te sturen. Er was voldoende ruimte voor mij om zelf vorm te geven aan het traject, en om zelf op ideeën te komen. Door de begeleiding van Maaike ben ik gaan beseffen dat het uitvinden wat ik ‘wil’ gaan doen in de toekomst een heel complex proces is. Ik heb tijdens onze vier coachingssessies geleerd hoe ik beter vorm kan geven aan dit proces. Ik zou dit traject dus zeker aanbevelen aan mensen die zelf ook zoekende zijn!

De coaching heeft me verder gebracht dan ik had gedacht.

Ik heb de coaching als erg prettig ervaren. Na een hoop gebeurtenissen had ik behoefte om m'n verhaal te doen en die ruimte is me gegund. De begeleiding gaf me veel aanknopingspunten om mee verder te gaan. Super ervaring!

Waardevol!

De coachingsessies met Kristja heb ik als enorm prettig, vertrouwd en leerzaam ervaren. Kristja is iemand met wie je snel tot de kern kan komen. Zij is warm, doortastend en sensitief en voelt gauw aan welke manier van aanpak voor je werkt. Daardoor heb ik in zes gesprekken grote sprongen kunnen maken. Ik neem een hoop waardevolle inzichten en praktische oefeningen mee waar ik de rest van mijn leven plezier van zal hebben. Daarnaast ook een stuk meer vertrouwen in mijzelf en in de toekomst. Bedankt Kristja!

Fijne sessies met de juiste diepgang.

Er werd door mijn coach (Anouk) goed geluisterd, juiste vragen gesteld, en erg flexibel in wanneer de sessies konden plaatsvinden. Erg tevreden!

In 1 woord: fantastisch!

Ginny was gedurende een jaar mijn coach en ik ben in dat jaar dankzij haar enorm gegroeid als persoon. Door haar scherpe vragen en huiswerk word je gedwongen om anders naar je gedrag en gedachten te kijken. De inzichten helpen je om je gedrag maar ook de overtuigingen die daar onder schuilen effectief aan te pakken. Ze is deskundig en professioneel, maar ook een ontzettend fijn mens bij wie je je veilig voelt en alles durft te bespreken.

Door de coaching van Marieke heb ik eindelijk mijzelf weer gevonden

Ik heb tijdens de coaching van Marieke geleerd om meer balans te vinden tussen mijn gedachten en lichaam en daardoor het gevoel gekregen dat ik echt weer geaard ben. Ik voelde me erg gehoord door haar en ze gaf me veel motivatie en handvatten om zelf actief stappen te maken binnen het zoeken naar een loopbaan die echt past bij mij. Door de coaching heb ik meer rust en zelfvertrouwen gevonden, waar ik ontzettend dankbaar voor ben!

Heldere en praktische coaching waar ik echt wat aan had!

Ginny en ik hebben hele prettige en inhoudelijke gesprekken gevoerd. Ginny wist uit mijn verhaal goed te destilleren waar mijn pijnpunten lagen en gaf me verhelderende inzichten en hele nuttige tips om daar beter mee om te kunnen gaan. Ook de opdrachten die ik kreeg waren nuttig en haalbaar. Ik kijk met een heel goed gevoel terug op het traject en ben heel ontzettend dankbaar voor alle tips, tools en handvatten die mij door Ginny zijn aangereikt.

"Dit was precies de begeleiding, hulp, spiegel en het vriendelijke luisterende oor die ik nodig had"

Deze coaching sessies hebben mij enorm geholpen. Het was zo fijn om samen met iemand die zoveel ervaring heeft als professionele coach het proces van een burn-out/overspanning te doorlopen. Dit was precies de begeleiding, hulp, spiegel en het vriendelijke luisterende oor die ik nodig had. We hebben hele goede en krachtige oefeningen gedaan waar ik de rest van mijn leven nog profijt van ga hebben. Ik heb onder andere geleerd om meer naar mijn intuitie en eigen gevoel te luisteren. Kristja, heel erg bedankt voor alles! Ik zou je aan iedereen aanraden!

Marc heeft goed naar me geluisterd en elke sessie gekeken naar mijn behoefte op dat moment.

Elke sessie heb ik iets geleerd wat ik direct kon toepassen in mijn leven. Ik heb het idee dat ik weer een stap verder ben en weer doorkan.

Heel erg goed

De coaching met Ginny Ophorst geef ik een dikke 9 - ze luistert fantastisch, is empatisch maar blijft professioneel, gaat de diepte in wanneer nodig, en houdt het praktisch als daarom gevraagd wordt. Ze heeft me écht geholpen, en ik zou haar aan ieder aanraden. De 6 gemiddeld is vanwege het werkboek van Het Groei Atelier - dat kan op heel veel vlakken heel veel beter.

Heel erg leerzaam

Super fijne ervaring gehad met Nicole. Ze voelt goed aan wat je nodig hebt. En daardoor heb een ik een hoop dingen geleerd die ik mee kan nemen in de toekomst waar ik echt wat aan heb!

Super fijne hulp

Ik heb goede hulp gekregen tijdens dit traject en Marc nam alle tijd voor mij.

Sandra was mijn stok achter de deur om nu echt naar mezelf te luisteren.

Ik heb bij Sandra van het Groei Atelier een loopbaancoachingstraject doorlopen. Mijn doel was om een keuze te maken over het verdere verloop van mijn carrière en het traject af te sluiten met een concreet plan. Dat kan natuurlijk alleen door ook uitgebreid stil te staan bij talenten, ontwikkelpunten, overtuigingen en allergieën. Sandra wist elke keer de juiste snaar te raken. Ze neemt een enorme ervaring uit het bedrijfsleven mee, wat voor mij van grote meerwaarde is.

Via het groeiatelier een coach gevonden die precies aansluit bij wat ik zocht

Via het groeiatelier kwam ik bij Rennee terecht. Zij was precies de soort coach die ik zocht met aandacht en expertise op het gebied van werk en lifecoaching in de fase tussen 20 en 30.

Een hele prettige samenwerking

Het voelde voor mij veel meer als een samenwerking dan dat ik werd gecoacht. Dat vond ik prettig, want het zorgde voor leuke gesprekken die me aan het denken zette.

Hele goede begeleiding in mijn loopbaantraject. Anouk is een topper! Heel veel aan gehad!

De gesprekken met mijn coach waren erg persoonlijk krachtig

Ik heb hele fijn gesprekken gevoerd met mijn coach Nicole. Al wandelend in de natuur heb ik veel inzicht gekregen in wat bij mij past, wat ik interessant vind, waar mijn hart ligt en vooral wat ik niet (meer) wil.

Dankzij marc voel ik me een verbeterde ouwe. Marc dank je wel voir het afgelopen jaar. Ok kijk er met heel veel plezier naar terug en kijk nu zeker met een andere gedachte weer vooruit.

Waardevol om te komen tot nieuwe inzichten en onder woorden te brengen wat je al weet.

Na erachter te komen dat ik in het verleden een carrièrepad heb gekozen, dat niet goed past bij wie ik ben en wat ik belangrijk vindt, ben ik op zoek gegaan naar een coach, die mij zou kunnen helpen bepalen wat voor werk wel beter zou aansluiten. Tristan is goed in zowel het naar boven halen van voorheen onbekende inzichten als ook het helpen om woorden te geven aan gevoelens en intuïtie. Zijn manier van coaching zorgt voor een vertrouwd aanvoelende omgeving waarin samen kan worden gezocht naar antwoorden op carrière en levensvragen.

Een open, ontspannen sfeer waar echt tijd is voor jouw uitdagingen.

Ik heb de sessies ervaren als open, ontspannen en ongedwongen. We gingen de diepte in zonder het heel zwaar te maken. Ik kreeg echt zinvolle handvaten mee voor “in het veld” en ben op verschillende manieren bewust geworden van mijn emoties, gedachten en gedragingen.

Verhelderend, leerzaam en levensveranderend

De ervaring zelf was echt levensveranderend, je groeit enorm door te eens te praten met iemand over je eigen uitdagingen en problemen in het leven buiten je eigen omgeving. Vrij, veilig en eerlijk kon ik alles delen. Door de ervaring heb ik veel beter geleerd wie ik ben (kennis over mijzelf) en wat ik belangrijk vind in het leven + dat je ook echt voldoende voor jezelf moet kiezen. Balans. Daarnaast heb ik mede door de coaching bepaalde uitdagingen overwonnen, door soms het juiste zetje te krijgen. Nu is het aan mij om zonder dit zetje het te gaan doen (best spannend). Verder vond ik de samenwerking binnen het Groei-Atelier netwerk heel sterk, mijn eigen coach raadde namelijk eens aan met een collega te praten, die ook meer gespecialiseerd is in Mindfulness. Als gevolg daarvan heb ik een leuke en leerzame cursus Mindfulness cursus gevolgd, die voor mij erg waardevol is. Dit is echt iets wat ik nodig had, want als eind twintiger ben je nou eenmaal veel bezig met de grote en belangrijke levenszaken (huis, [juiste] werk, liefde, waar ga ik wonen) en weet je dat dit er als het goed is allemaal op korte termijn (enkele jaren) ingevuld wordt. Wetende dit is het belangrijk om kalm te blijven en dat het leven zich stap voor stap vanzelf ontvouwt / duidelijker wordt. De verwijzing naar Mindfulness door mijn coach van het Groeiatelier was daarom echt een goede zet, waar ik dankbaar voor ben. Het 'effect van praten / jezelf uitspreken / grenzen aangeven' heb ik ook echt heel duidelijk geleerd. Door deze ervaring heb ik echt beter ontdekt hoe belangrijk dit is en hoe ik meer vorm kan geven aan mijn 'assertiviteit', waar ik vooral tegenaan liep. Tot slot is het ook heel erg fijn dat ik na afronding weet dat de deur altijd voor me open staat om (nog) eens langs te komen voor een gesprek. Een gerustellende gedachte dat er een (half)jaarlijkse 'APK-keuring' beschikbaar is ,wanneer ik dit nodig heb.

Coachtingstraject waarbij ik bruikbare handvatten voor mijn verdere leven heb gekregen

Dit jaar heb ik een coachtingstraject gevolgd bij Renée. Ik heb dit als zeer prettig ervaren. Renée luistert goed en stelt scherpe vragen. Dit leidde ertoe dat we snel tot de kern van het 'probleem' kwamen, waarna Renée vervolgens ontzettend fijne en bruikbare handvatten heeft gegeven om dit aan te pakken. De lessen die ik van haar geleerd heb, neem ik mee in de rest van mijn loopbaan en leven. Ik raad Renée van harte aan!

Leren om op mezelf te vertrouwen en richting te geven aan mijn loopbaan

Met behoud van eigen regie over het traject, bedacht Marc de juiste opdrachten die mij vervolgens hielpen met keuzes maken en stappen te ondernemen voor mijn verdere loopbaan.

Over Het Groei Atelier

Het Groei Atelier is gespecialiseerd in coaching voor twintigers en dertigers. Loopbaan coaching, life coaching, leiderschap coaching, expat coaching, online coaching. We zijn te vinden in Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Den Haag, Leiden, Haarlem, Den Bosch, Tilburg, Eindhoven, Arnhem, Deventer, Leeuwarden en het Gooi. https://groeiatelier.nl/