Leren om op mezelf te vertrouwen en richting te geven aan mijn loopbaan

Met behoud van eigen regie over het traject, bedacht Marc de juiste opdrachten die mij vervolgens hielpen met keuzes maken en stappen te ondernemen voor mijn verdere loopbaan.

Op en top maatwerk

Marieke van coachopweg is iemand die gelijk inspeelt op je huidige situatie en uitdagingen. Dit maakt elke afspraak uniek. Hierdoor kun je gelijk verder itt het doorlopen van een standaard stappenplan. Een aanrader, ook voor iedereen die al verder is in hun loopbaan.

Een fijne ervaring waardoor ik vooruitgang heb geboekt

Zayra is een goed luisterend oor en ze geeft je het gevoel dat je alles kunt zeggen. Ze geeft veel verschillende oefeningen die aansluiten bij het type persoon dat je bent. Ze zorgt ervoor dat je steeds met positiviteit en energie de deur uitloopt, ook op de momenten dat je even niet meer weet hoe je verder moet. Ik heb veel bij haar geleerd. Daarnaast was het ook altijd erg gezellig. Ik zou haar iedereen aanraden! Ik vond het heel prettig dat ik vanuit het Groei Atelier een coach kreeg toegewezen die in dezelfde leeftijdscategorie zit waardoor ik goed met haar kon levelen. Leuk ook om zo'n gelukswerkboek te krijgen.

Hele fijne manier van coaching en bewustwording helpen krijgen

Ik heb een super fijne ervaring gehad in mijn coachingstraject met Ginny. Ze is heel duidelijk in het bieden van structuur en bouwt de sessie voorzichtig op, wat ervoor zorgt dat ik stap voor stap meer inzicht heb gekregen mijn gedrag, wat dit doet met mij, met mijn omgeving en hoe ik hier een verandering in kan toepassen.

Fijne, leerzame en persoonlijke coaching

Samen met Tristan zijn we aan de slag gegaan met loopbaan en leiderschap coaching. Tristan gaat op een persoonlijke, maar professionele wijze samen met je aan de slag. Ontzettend leerzaam en zeker aan te raden!

Bewustwording en andere manier kijken naar situaties

Fijne coaching. Meerdere kanten van een situatie belichte. Bewustwording creëren.

Marleen heeft me heel goed geholpen mijn gedachten om te zetten in de juiste carrièrerichting.

Marleen heeft me geholpen stapsgewijs, op een navolgbare manier, mijn gedachten te ordenen tot een duidelijker carrièrepad. Ze heeft me uitgedaagd ook te onderzoeken waar ik wel van droom, maar wat ik eigenlijk eng vind of niet wil willen. Ook liet Marleen me kritisch kijken naar mijn beeld van de toekomst - is het wel mogelijk om mijn ambities op het gebied van werk en sociaal leven allemaal te verwezenlijken? En passen die ambities bij mijn karakter? Ik dank Marleen enorm voor haar hulp.

Sterker, duidelijker en nieuwe inzichten

Ik heb zoveel geleerd van Floor, dat kan ik niet in 30 sec. opschrijven. Ben blij met mijzelf, heb nieuwe inzichten, nieuwe energie en ga dit iedereen aanraden. Het persoonlijke gesprek, het doorvragen, het 'zien' en het luisteren van Floor. De tips, de blogs, de vragen, de huiswerkopdrachten, het praten, het voelen, het kijken en gewoon 'doen'. Allemaal super.

Fijne coaching met aandacht voor mij als persoon

Fijne coaching met Tristan gehad. Hij had veel aandacht voor hoe ik ben als persoon en ging goed op zoek naar de vraag achter de vraag.

Heel fijn om zaken vanuit een ander oogpunt te bekijken, verhelderend!

Stof tot nadenken en het krijgen van nieuwe inzichten vond ik erg fijn!

Interessant en bijzonder

Ik vond het bijzonder om dit coachtraject met mezelf en Marieke aan te gaan. Marieke Foppen heeft mij hierin fijn begeleid door middel van wandelsessies, opdrachten en praktische handvaten te geven. Het was interessant, emotioneel en soms ook confronterend. Maar het heeft zeker bijgedrage aan een mooie zelf-ontwikkeling die ik niet had willen missen.

Aangenaam en nuttige sessies

Ik ben begeleid in aangename sessie met scherpe inzichten. De trainingen van Het Groei Atelier zijn goed bevallen.

Erg positief en een fijn coachtraject

Tijdens mijn coachingtraject hebben wij ons stap voor stap gericht op hoe ik mijzelf beter kan ontwikkelen. Wat ik erg fijn vond was de rustige en persoonlijke manier van contact. Eet werd goed ingegaan op de oorzaak van uitdagingen waar ik tegen aanliep om mijzelf verder te helpen. Daarbij is het ook goed geweest om op deze manier een extra steun in de rug te krijgen en daardoor te doen. Mijn coach paste zich goed aan naar waar ik behoefte aan had. Hierbij werd geholpen in hoe je kunt omgaan met situaties, maar ook jezelf weer de ruimte te geven als je dit wilde.

Gehoord en gezien worden, op mijn eigen tempo.

Mijn ervaring bij het Groei Atelier heb ik als heel fijn ervaren. Kristja Terwiel was mijn coach en als hooggevoelig mens voelde ik me gelijk veilig bij haar. Haar rustige energie maakte mijn zeer gestresste lichaam en brein ook enigszins rustig. Kristja stelde de juiste vragen, paste passende - eigenlijk heel gemakkelijke, maar je moet er maar aan denken - oefeningen toe en na ieder gesprek ging ik met een goed gevoel en handvatten naar huis. Ook fijn was dat ik de afspraken over een lange tijd kon spreiden. Die tijd en ruimte had ik nodig.

De juiste begeleiding naar mijn geluksroute

De coaching is voor mij een van de beste beslissingen geweest in de afgelopen jaren om mijzelf beter te leren kennen, jarenlange patronen om te buigen en dichter bij mijn gevoel te staan. Marieke Foppen heeft mij hierin begeleid door samen stap voor stap dichter bij mijn doelen te komen met behulp van goede gesprekken, oefeningen en praktische tool. Kortom: een echte aanrader!

Weer richting gekregen

Ik vond de coachingsgesprekken met Nicole erg fijn. Ik vond het fijn dat er binnen haar coachingstraject de mogelijkheid was om te gaan wandelen. Deze manier van coaching in combinatie met de online omgeving sloot goed aan bij mij. Ik heb inzicht gekregen in mijn kwaliteiten versus vaardigheden en weer richting gekregen binnen mijn loopbaan. Dit was voor mij ook het doel waarmee ik het coachingstraject ben in gegaan dus helemaal geslaagd.

Binnen korte tijd veel bereikt met hulp van Mariëlle

Mariëlle heeft me heel goed geholpen door de juiste vragen te stellen, mijn goed de ruimte te geven en elke keer te inspireren om zelf aan de slag te gaan. Ik kan iedereen aanraden om ook met haar een traject te starten. Dankjewel!

Ik heb de regie weer in handen!

Mijn ervaring met Het Groei Atelier is erg goed! Ik vind het nogal persoonlijk om mijn ervaring tot in detail te delen. Weet dat je bij Het Groei Atelier aan het juiste adres bent om doelgerichte coaching te ervaren en grip te krijgen en bewust te worden van je eigen processen in het leven. Door de juiste vragen te krijgen wordt je in beweging gezet om zelf na te denken en tot antwoorden te komen die je wellicht zonder een coachingstraject niet zou kunnen beantwoorden. Het Groei Atelier is echt een aanrader. Ook de portal geeft je buiten de coaching sessies handvaten om verder te komen.

Ginny is een hele fijn coach en de samenwerking met groeiatelier was super makkelijk en soepel

Het was heel makkelijk om met een coach gematched te worden door groeiatelier. Ginny is een hele fijne coach met veel empathie die ook, op een helpende manier, confronterend kan zijn en doorvraagt. Ik voelde me door haar goed begrepen en in mijn proces ondersteunt. Zij is een open en direct coach waardoor ik me veilig voelde bij haar. De organisatie van het coachingstraject was top.

Supercoaches!

De coach van Groei Atelier was deskundig en ging echt een niveau dieper.

Fijne coach en goede sessies

Mijn coach heeft me goed begeleid in dit moeilijke traject. Ze heeft me een spiegel voorgehouden zonder ooit haar mening op te dringen en heeft goeie vragen gesteld. De afspraken waren een goede stok achter de deur.

Fijne en positieve coaching

Marleen is professioneel en vriendelijk, ik zou haar zeker aanraden!

Transformerend!

Het coaching traject van Zayra heeft een enorm positief invloed gehad in mijn dagelijkse leven. De sessies waren openhartig, professioneel en vooral effectief. Ik kon met een hele andere zienswijze naar mijn hinderpalen kijken, waardoor mijn persoonlijke ontwikkeling flink omhoogging. De problemen werden kleiner en ikzelf groter. Ik kon me geen betere coach wensen. Ik kijk hier met heel veel plezier en dankbaarheid op terug!

A great coaching experience that put me back on my feet

I got in touch with Marc from Groei Atelier as I needed support to recover from a burn-out. His calm, attentive, supportive approach was an amazing experience, and I trusted him almost immediately. Together, we worked over several months, and every time I felt like I made progress and that I could take a new step towards recovering and becoming more resilient. I particularly liked Marc's ability to customise our plan based on how things were going, and his availability. I even could plan short calls and discussions outside of planned sessions when needed. It felt like he was always there to support me if I needed it. I would warmly recommend Groie Atelier.

Prettige gesprekken, veel van geleerd.

Door regelmatige coachsessies werd ik scherp gehouden op mijn ontwikkelingsdoelen, en heb ik in korte tijd veel aan mijzelf kunnen werken.

Oldenhoff 35 1391VR Abcoude

06 28 47 3114

Over Het Groei Atelier

Het Groei Atelier is gespecialiseerd in coaching voor twintigers en dertigers. Loopbaan coaching, life coaching, leiderschap coaching, expat coaching, online coaching. We zijn te vinden in Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Den Haag, Leiden, Haarlem, Den Bosch, Tilburg, Eindhoven, Arnhem, Deventer, Leeuwarden en het Gooi. https://groeiatelier.nl/