Prettige gesprekken, veel van geleerd.

Door regelmatige coachsessies werd ik scherp gehouden op mijn ontwikkelingsdoelen, en heb ik in korte tijd veel aan mijzelf kunnen werken.

Goede inzichten gekregen

Voor het traject wist ik niet goed wat ik nou exact wilde. Tijdens het traject heeft Kirsten mijn verschillende inzichten gegeven waardoor ik erachter ben gekomen wat ik wil. Hierdoor weet ik ook beter wat ik niet wil. Ik kan me nu beter focussen en de eerste resultaten zijn al een feit.

In korte tijd mooie stappen kunnen zetten in mijn loopbaan dankzij mijn coach

Mijn gesprekken met Marieke Foppen waren erg prettig. Ze zette me stil bij welke waarden belangrijk voor me zijn, mijn kwaliteiten en vaardigheden en mijn mogelijkheden. Dit alles in een ontspannen en sfeervolle setting. Doordat je in de tussenliggende tijd veel opdrachten mee krijgt kan je in een aantal weken grote stappen zetten in je denkproces en zo werkproces. Ik ben zeer tevreden!

Mooie inzichten en een fijne duw in de rug vanaf het allereerste gesprek!

Het coachingstraject gaf me al in het eerste gesprek een duidelijk nieuw inzicht, waardoor ik direct in beweging kwam om dingen in mijn leven (ten goede) te veranderen. Ook de online modules om zelf mee aan de slag te gaan gaven mooie inzichten, er was veel ruimte om het in de vervolggesprekken te hebben over onderwerpen die daaruit voortkwamen waar ik extra aandacht aan wilde besteden. Voor nu is het eerste traject afgerond, maar heb zo'n vermoeden dat ik ooit wel weer eens aan de deur klop bij mijn coach!

Groei gegarandeerd!

Mijn ervaring met Tristan als coach heb ik als zeer prettig ervaren. Tristan heeft mij op zakelijk maar ook op persoonlijk niveau goede tools en inzichten gegeven. Deze zal ik mijn hele leven gebruiken. Een aanrader voor iedereen die wilt weten welke kwaliteiten hij/zij nog meer bezit.

Zeer betrokken en persoonlijke coaching op het gebied van persoonlijke groei.

Ik heb de serie gesprekken en oefeningen met coach Kristja van het Groei Atelier als heel prettig en leerzaam ervaren. Zij heeft me goed geholpen een persoonlijk doel te stellen en ik heb allerlei handvatten gekregen om hier verder aan te werken. Ik vond het heel bijzonder dat mijn coach mij niet alleen op werkvlak wist te coachen, maar op een manier waar ik mijn hele leven profijt van zal hebben. Ik raad het iedereen aan.

Mooie vooruitgang naar mijn doel

Training was effectief en professioneel.

Verhelderende bewustwording

Ik heb 4 sessies gehad waarin ik veel vragen had over mezelf en mijn onzekerheden. Hier hebben we oefeningen mee gedaan waardoor het verhelderend was en het 'echt' werd. Het was heel praktisch en zeker ruimte voor gevoel. Ik er veel uitgehaald.

Boven verwachting!

Mijn traject bij Het Groei Atelier heb ik met veel plezier doorlopen en afgerond. Samen met Kristja heb ik binnen 3 maanden een patroon in mijn gedrag weten te doorbreken. Zelf was ik al redelijk bewust van dit patroon, maar zij heeft mij praktische handvatten gegeven om hiermee aan de slag te gaan. En met succes!

Ga dit doen, Marieke zorgt voor levensveranderende coaching!

"Wat een bijzondere tijd de afgelopen maanden, 5 maanden die voorbij zijn gevlogen, waar ik de grootste stappen heb gezet in m'n ontwikkeling en in m'n leven. Zo dankbaar voor de coaching." Dit schreef ik in m'n laatste reflectie naar Marieke en zegt het allemaal. Marieke zorgt voor een professionele, persoonlijke, oordeelvrije omgeving waarbij ze tot de kern durft te gaan, durft te inspireren, uit te dagen en te ondersteunen. En dat alles op een prachtige locatie, met zoveel liefde voor het vak. Ik gun iedereen een coach als Marieke!

Fijne en open gesprekken

De coachingsgesprekken met Marleen Hekkert waren erg prettig en constructief. De gesprekken geven energie, wat erg prettig is aangezien dat natuurlijk is wat je uiteindelijk ook hoopt te vinden in je (volgende) baan. Daarnaast is er ook genoeg ruimte om persoonlijke uitdagingen te bespreken. Marleen is prettig en oprecht in de omgang en ik weet zeker dat zij nog vele anderen verder zal helpen. Bedankt!

Prettige open gesprekken, waarbij diepgang gerealiseerd is

Coach Marieke is een erg aardige en serieuze coach die mij door gerichte vragen en open benaderingen dieper na heeft laten denken over mijn plannen voor de toekomst en hoe ik die vorm kan geven. Alles is bespreekbaar in de sessies zonder dat er een oordeel over jouw gedachtes wordt geveld. Doormiddel van opdrachten en evaluaties (coaching gesprekken) ben ik beter achter gekomen waar mijn sterkte karaktereigenschappen, maar ook mijn zwakte karaktereigenschappen/ valkuilen liggen.

Mijn loopbaancoach was Marleen, iemand waarbij je meteen een fijn gevoel krijgt. Ze denkt met je mee empathisch vermogen en ze wil je oprecht graag verder helpen. Luistert goed naar je en naar je behoefte. Geeft advies en zet je aan het denken. Ik vond het zeer geslaagd en ben dichterbij mezelf gekomen en heb een baan gevonden die echt bij me past. Dus super bedankt.

Goede ervaring, helpt structuur te bieden

Ik heb door de coaching goed op een rijtje kunnen krijgen wat voor mij belangrijk is. Dat werkte ook als een soort bevestiging van dingen die ik misschien al een beetje wist, maar dat is niet erg, want het is prettig om die voor jezelf helder te maken en te structureren. Ik heb ook nieuwe oefeningen en tools geleerd om twijfels aan te kunnen pakken en vond het werkboek een prettige ondersteuning daarbij.

Het juiste steuntje in de rug, op het juiste moment

Zo fijn om iemand te hebben die jou centraal zet, die meedenkt, andere perspectieven biedt, aanmoedigt en stimuleert. Ik voelde me zo gezien, gesterkt en geholpen. De sessies waren erg prettig, ontspannen en open. Er kwam ook altijd één ding aan bod dat een nieuw, soms verrassend inzicht opleverde. Echt heel veel geleerd, over mezelf en hoe ik omga met mensen, en met mezelf. Ik ben me nu van zoveel meer bewust. Kortom; nog veel te doen, maar nu weet ik wel waar mijn aandacht naar toe moet.

De beste investering in jezelf, voor nu en later

Tijdens een half jaar verblijf in het buitenland na mijn afstuderen merkte ik dat vluchten van Nederland niet voldoende was om de antwoorden op mijn vragen te vinden. Na een intakegesprek met een coach van Het Groei Atelier werd duidelijk hoe we dit het best konden aanpakken. In een aantal sessies kreeg ik de ruimte om alles te bespreken waar ik behoefte aan had, soms over carrière maar soms ook juist helemaal niet. Dit werkte ontzettend goed voor mij: de combinatie van een werkboek, inspirerende Tedtalks en kritische gesprekken waar echt doorbraken inzaten. Het traject ligt niet vanaf het begin vast, waardoor je iedere sessie weer kan schakelen. Jij en alles waar jij tegen aan loopt staan centraal. Uiteindelijk heb ik door deze coaching weer een heel sterk richtingsgevoel gekregen waar ik op carrièregebied naar toe wil. Dat was mijn hoofddoel. Daarnaast heb ik als cadeautjes een stuk zelfvertrouwen gekregen, dat komt doordat ik nu zo veel meer weet over mijzelf en hoe ik in elkaar zit. Ook heb ik het gevoel dat ik in controle ben over mijn eigen leven en geluk weer terug. Aan het einde van een traject blader ik mijn werkboek door en weet ik zeker dat ik deze zo nu en dan in mijn leven weer eens ga doorlezen en weet: dit is mijn kern, hier moet ik mijn leven omheen bouwen. Die lessen neem ik voor altijd mee.

Ontzettend fijne begeleiding.

Ginny heeft mij geweldig ondersteund in het herstel van mijn burn-out. Zij heeft mij zowel op werk als op privé gebied veel inzichten gegeven over mijn gedrag en belemmerende gedachten. Daarbij heeft Ginny de handvatten gegeven hier actief mee aan de slag te gaan. Mede door de coaching van Ginny zit ik nu weer goed in mijn vel en ben ik weer fulltime aan het werk.

Een openbaring en resultaat in geweldig korte tijd!

Mijn sessies met Kristja waren direct enorm positief en resultaatgericht. Ze weet de juiste vragen te stellen en neemt je mee in het proces. Echt super fijn.

Fantastisch hoe Kristja mij verder heeft geholpen in mijn zoektocht!

In mijn zoektocht naar de vraag: "wat wil ik voor werk gaan doen, hoe kan ik mijn competenties inzetten en hoe krijg ik mezelf in beweging?" heeft Kristja mij geweldig geholpen. Ze stelde me vragen, bleef doorvragen waardoor ik al denkend en pratend tot nieuwe inzichten kwam. Ik ben door dit traject in beweging gekomen, heb nieuwe tools geleerd en ben gemotiveerd om meer actie te gaan ondernemen om zo tot een nieuwe baan te komen.

Hele fijne en leerzame sessies!

Ik heb veel geleerd van Kristja. Ze heeft me echt een andere kijk gegeven op mijn situatie en ik ook een aantal tools geleerd waarmee ik aan de slag kon. Samen met Kristja hebben we telkens opnieuw gekeken wat ik op het moment nodig had en het traject daarop aangepast. Ik voelde me meteen op mn gemak en ga met nieuwe inzichten verder. Dankjewel!

Fijne coach waar ik wat aan heb gehad

Een luchtige, veilige en fijne manier van coachen. Na elke sessie ging ik met nieuwe inzichten naar huis. Er waren ook genoeg reflectie momenten en had het gevoel dat er altijd ruimte was om bij te sturen wanneer ik daar behoefte aan had.

Waardevolle oprechte gesprekken

Via mijn werk heb ik zes coaching sessies bij Tristan gedaan. Ik vond het erg prettige, waardevolle gesprekken waardoor ik mijzelf en bepaalde situaties vanuit een ander perspectief ben gaan zien. Op sommige momenten behoorlijk confronterend, maar wel iets dat ik nodig had om de vicieuze cirkel waarin ik zat te doorbreken. Ik voelde een goede klik. Tristan is oprecht, betrokken en sprak openlijk vanuit zijn eigen ervaringen, dat vond ik erg prettig. Ik vond onze gesprekken een hele mooie manier om mezelf weer wat beter te leren kennen. Dank je wel, Tristan!

Heel erg fijn geholpen!

De gesprekken met Marielle waren waardevol. Ze luistert goed naar je en legt goede verbanden tussen verschillende verhalen. Ze kon de eindjes duidelijk en helder aan elkaar knopen, precies wat ik nodig had & soms zelf niet zag doordat ik er middenin zat.

Fijn avontuur met top begeleiding!

Ik heb het traject als zeer positief ervaren. Mijn begeleider Benedit heeft mij goed geholpen bij het in kaart brengen van de dingen die ik leuk vind om te doen en waar ik energie van krijg. Ik zou het groei atelier zeker aanraden bij vrienden/ familie!

Coach Marieke heeft mij ontzettend geholpen!

Mijn sessies met coach Marieke waren heel nuttig en inspirerend. Ze stelt de goede vragen en legt snel de vinger op de zere plek. Ik heb ontzettend veel aan het traject met haar gehad!

Oldenhoff 35

1391VR Abcoude

06 28 47 3114

Over Het Groei Atelier

Het Groei Atelier is gespecialiseerd in coaching voor twintigers en dertigers. Loopbaan coaching, life coaching, leiderschap coaching, expat coaching, online coaching. We zijn te vinden in Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Den Haag, Leiden, Haarlem, Den Bosch, Tilburg, Eindhoven, Arnhem, Deventer, Leeuwarden en het Gooi. https://groeiatelier.nl/